jobous Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9, 2005 Επιτέλους αφού αποφάσισα πλέον πια κάρτα θέλω σήμερα παραγγέλνω τηλεφωνικα την Χ800gto. Πέφτω στην περίπτωση το eshop να έχει φέρει εκτός από την Sapphire και μια Ατι (retail).Η δεύτερη 10 περίπου πιο φθηνή. Συζήτηση με τον πωλητή αν είνα ίδιες οι 2 κάρτες. Ναι είναι καμιά διαφορά , φέρε τότε την Ατι του λέω. Την παίρνω σήμερα , κοιτάω και βλέπω Gecube. Δεν πήρα είδηση κάτι άλλο όμως : η μνήμη είναι ddr2 και όχι gddr3 όπως η Sapphire. Αύριο πάει πίσω για αλλαγή. So προσοχή . Η κάρτα που αναφέρει στο site είναι η παραπάνω με ddr2 μνήμη. Τιμή 185 (με φ.π.α).Η sapphire κάνει 10 παραπάνω. Αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις. Και όταν την πρωτοείδα λέω γιατί το Πλαίσιο την έχει 30 παραπάνω !!!!!Πάλι καλά που δεν την άνοιξα!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuKe Δεκέμβριος 9, 2005 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2005 και ddr3 να είχαν και οι δύο πάλι sapphire θα ήταν η βέλτιστη επιλογή!! ειδικά για 10 ευρώ.ο παράγων καλού ονόματος της κατασκευάστριας αλλα και η εγγύηση του προιόντος δεν σου λένε τίποτα? για μένα τουλάχιστον παίζουν σημαντικό ρόλο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kunoobidi Δεκέμβριος 9, 2005 #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2005 Καλά είναι δεδομένο ότι υπάρχουν κ πωλητές άσχετοι με το αντικείμενο. . Πάντως κρίμα και για το service του eshop γιατί έχω πάρει πολλά πράγματα εντελώς ανυποψίαστος. Χίλιες φορές πλαίσιο για 2-3Ε διαφορά...ρίξτε μια ματιά και στο insomnia.gr για περιστατικά που αφορούν την εν λόγω αλυσίδα (πλέον)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makis Hourdakis Δεκέμβριος 9, 2005 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2005 Καλά, οκ, οι πωλητές δεν μπορούν να τα ξέρουν όλα ακριβώς... Συνήθως μέσα απο το site που μπαίνεις κι εσύ σου λένε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jobous Δεκέμβριος 9, 2005 Author #5 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2005 Καλά εννοείται ότι δεν τα ξέρουν όλα. Επίσης εννοείται ότι φταίω και εγώ που δεν πρόσεξα την κάρτα :toomuchne . Σε αυτό φταίει το Πλαίσιο. Δεν ήξερα ότι κυκλοφορούν και άλλες εκδόσεις εκτός από αυτήν με την gddr3 που φέρνει. Συμφωνώ με την άποψη για τις μάρκες αλλά δεν σημαίνει και ότι η gecube είναι για πέταμα (βλ. τεστ εγχώριων περιοδικών, site εξωτερικού)Υ.Γ. : Μόλις είδα στο Ram Shop αυτήν την κάρτα : http://www.ram-shop.gr/showproduct.jsp?prodid=6778Τί είναι το lite?Ρωτάω μήπως αυτήν την κάρτα έχει το eshop και όχι την κανονική Χ800gto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomhel Δεκέμβριος 9, 2005 #6 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2005 Μια αρνητικη vote για το service του ε-σοπ και απο εμενα . Προχθες αγορασα πραγματα αξιας 1800 και απο τα 15 περιπου ειδη που ειχαν στο σιτε τα 3 με 4 ηταν ηδη εξαντλημενα . Χρειαστηκε να παω στο Πλαισιο του mall για να παρω τα υπολοιπα που μου ελειπαν . Κατι μου λεει οτι η αυξηση της κινησης , ιδιετερα τον τελευταιο χρονο , εχει ριξει πολυ την ποιοτητα του service.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Δεκέμβριος 9, 2005 #7 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2005 παιδες μη τη ψαχνεται , δε θα βρειτε ποτε ενα μαγαζι α ειναι ΠΑΝΤΑ τελειο. ΕΙναι ανθρωποι και αυτοι οχι μηχανακια , εσεις δεν εχετε κανει ποτε λαθη στη δουλεια σας? απλα αναφερετε το στο μαγαζι και θα σας εξυπηρετησουνε οπως μπορουνε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasot Δεκέμβριος 10, 2005 #8 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Ελληνικο μαγαζι δεν ειναι τι περιμενες?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Δεκέμβριος 10, 2005 #9 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από Vasot [Σήμερα, στις 12:56] Ελληνικο μαγαζι δεν ειναι τι περιμενες?? Ναι γιατί τα ξένα είναι καλύτερα... Για ανέτρεξε στις σελίδες του site να δείς πόσοι έχουν σκυλοβρίσει το oveclockers που είναι απο τα μεγαλύτερα και διεθνή e-shops.. . Να ξέρεις πως το e-shop ξεκίνησε απο κανονικό e-shop χωρίς φυσική παρουσία σαν μαγαζί και πλέον στεγάζεται σε 4οροφο κτήριο και έχει και πόσα e-shop points.. Για μένα κάτι λέει αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Δεκέμβριος 10, 2005 #10 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από NoDsl Ναι γιατί τα ξένα είναι καλύτερα... Για ανέτρεξε στις σελίδες του site να δείς πόσοι έχουν σκυλοβρίσει το oveclockers που είναι απο τα μεγαλύτερα και διεθνή e-shops.. . Να ξέρεις πως το e-shop ξεκίνησε απο κανονικό e-shop χωρίς φυσική παρουσία σαν μαγαζί και πλέον στεγάζεται σε 4οροφο κτήριο και έχει και πόσα e-shop points.. Για μένα κάτι λέει αυτό. ελληνας ειναι , τι περιμενεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisiun82 Δεκέμβριος 10, 2005 #11 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από tomhelΚατι μου λεει οτι η αυξηση της κινησης , ιδιετερα τον τελευταιο χρονο , εχει ριξει πολυ την ποιοτητα του service.... Θα συμφωνησω ...Σε ενα κολλητο εκαναν 10 μερες για να ελενξουν ενα ντιμακι μνημης που αυτοι ειχαν κανει λαθος και του ειχαν στειλει διαφορετικο απο οτι παραγγειλε και επρεπε απλα να του δωσουν ενα αλλο ..Γενικα ομως εγω ειμαι ευχαριστημενος απο το εν λογω κατασταστημα μεχρι στιγμης και το προτιμω ακομα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sbeetle Δεκέμβριος 10, 2005 #12 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Παιδιά χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανένα μαγαζί, αυτά είναι δυστυχώς μέσα στο πρόγραμμα. Αν κάτι δεν το έχουμε ψάξει εκ των προτέρων εμείς και να ξέρουμε τι ακριβώς θέλουμε, τότε αφηνόμαστε στα χέρια του κάθε καλού ή κακού πωλητή με ό,τι αυτό συνεπάγεται... Βέβαια, θα μου πεις δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να τα ξέρει όλα...σωστό, αλλά τα παραπάνω δεν ισχύουν μόνο για υπολογιστές, αλλά και σε άλλα πράγματα που ψωνίζουμε. Επίσης, λάθη γίνονται σε όλα τα μαγαζιά εσωτερικού και εξωτερικού. Κανείς δεν είναι τέλειος.Το θέμα είναι αν το μαγαζί έχει τη διάθεση και τον επαγγελματισμό να εξυπηρετήσει ακόμα και αν γίνει κάποιο λάθος.Και αν τα λάθη είναι επανειλλημένα, απλά αλλάζουμε μαγαζί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Δεκέμβριος 10, 2005 #13 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Για το φιλο που ειπε για το θεμα στο insomnia επιειδη το παρακολουθουσα και εγω τελικα το θεμα διαγραφτηκε απο το insomnia επειτα απο παρεμβαση του e-shop! ουτε γατα ουτε ζημια ! απλα σαν να μην εγινε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jobous Δεκέμβριος 10, 2005 Author #14 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Τέλος πάντων η καρτούλα αντικαταστάθηκε με αντίστοιχη της Sapphire. Εντάξει αργήσαμε λιγάκι σήμερα. Υπήρσε ένα πρ΄βλημα στο σύστημα. Όλα καλά. ΑΛΛΑ......Αυτό που γίνεται με το στοκ των προϊόντων πρέπει να διορθωθεί. Κανονικά θα έπρεπε κάτω από το κάθε προϊόν να έχουν και αν βρίσκεται σε στοκ ή όχι .Κοινώς πρέπει να ξέρουμε την διαθεσιμότητα του προϊόντος.Είναι πολύ σημαντικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
overvolt Δεκέμβριος 10, 2005 #15 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Το E-shop δεν μπορεί και δεν πρόκειται να βάλει δείκτη διαθεσιμότητας . Ο λόγος είναι ότι τα προϊόντα δεν τα έχουν σε στοκ , αλλά τα μαζεύουν την τελευταία στιγμή από τους προμηθευτές . Όσο για το θέμα εξυπηρέτηση , αργούνε λιγάκι με τις επιστροφές , αυτό είναι αλήθεια . Όσο για το εάν σε εκτιμάνε ανάλογα με τα ποσά έσκασες , αυτό φαίνεται δεν έχει σημασία .Βέβαια αυτό σημενη ότι άσχετα εάν έσκασα γύρω στα 900 ευρώ, ακόμα και ο μικρούλης που περιμένει μια καρτουλα των 50 ευρώ , θα έχει την ιδία μεταχείριση με μένα . Αυτό βέβαια λέγετε και διαφορετικά, δημοκρατία . Από την άλλη εάν τα έσκαγα σε ένα φυσικό κατάστημα, το πολύ να άκουγα πέντε γλύκες παραπάνω στο τηλέφωνο . Του στυλ .. Μα και βέβαια αγαπητέ κύριε και βέβαια είστε σε προτεραιότητα Τέλος πάντων η αναμονή είναι αναμονή , και η υπομονή ο καλύτερος σύμμαχος .Στο κατω κατω, δεν χαλάνε τα πράγματα και κάθε μέρα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Δεκέμβριος 10, 2005 #16 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 overvolt αυτο πoυ λες δεν ισχυει 100%,μπορει απο το ε-σοπ να το υποστηριζουν αλλα δεν ειναι ετσι.5-6 φορες που πηγα απο τον ιουνιο ως σημερα αγορασα πραγματα επι τοπου χωρις παραγγελια (τη μια φορα σχεδον εστησα ολοκληρο pc),αλλα και αλλες φορες ρωτουσα τους πωλητες (ετσι ενημερωτικα) για διαφορα προιοντα τυχαια και σχεδον ολα τα ειχαν.Μαλιστα δεν σκοπευω να ξαναπαραγγειλω (7 λεπτα με το αμαξι ειναι) θα πηγαινω εκει οταν θελω να αγορασω κατι.Γιατι μαγαζια στο εξωτερικο εχουν δεικτη διαθεσιμοτητας και το εσοπ δεν μπορει να βαλει παρακαλω?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
overvolt Δεκέμβριος 10, 2005 #17 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2005 Διότι αγαπητέ μου φίλε , άλλο πράγμα είναι να πάρεις ένα απλό υλικό , πχ ένα δίσκο , και άλλο είναι να ζητάς δυο Raptor 75 η μια κάρτα γραφικών , στα 300 ευρώ και πάνω . Και μην ξεχνάς ότι δεν μιλάμε για την γειτονιά σου , μιλάμε για πανελλαδική κάλυψη. Και εδώ στο Βολο έχουμε υποκατάστημα , αλλά και στην Λάρισα . Όμως όλη η παραγγελία μου, ηρθε από Αθήνα , και τα μαζεύανε ένα ένα . Υποβολή Παραγγελίας 12/11/05 10:07 Έλεγχος Ομαλότητας Παραγγελίας 12/11/05 10:30 Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων 14/11/05 13:59 Συγκέντρωση Προϊόντων 14/11/05 18:34 Τιμολόγηση Παραγγελίας 15/11/05 08:27 Συσκευασία Προϊόντων 15/11/05 02:46 Αποστολή 15/11/05 02:46 Link to comment Share on other sites More sharing options...
overvolt Δεκέμβριος 11, 2005 #18 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2005 Καπάκι, και το συμπλήρωμα . Έκανα RMA την κάρτα γραφικών . Υποψην ότι την κάρτα την έδωσα 28 του περασμένου μηνός , ΔΕΥΤΕΡΑ !! Υποβολή Service 29/11/05 15:01 Εγκριση Αποστολής Προϊόντων 29/11/05 15:01 Παραλαβή Προϊόντων 30/11/05 17:41 Τεχνικός Έλεγχος Προϊόντων 02/12/05 10:25 Αποστολή Προϊόντων προς Αντιπροσωπεία 02/12/05 10:25 Παραλαβή Προϊόντων από Αντιπροσωπεία σε εξέλιξη Αποστολή Προϊόντων στον Πελάτη - Ξέρετε πότε μου είπε η Oktabit ,ότι παρέλαβε την κάρτα !! 6 του μηνός ΤΡΙΤΗ !! 6 Εργασιμες μερες πεζανε μπαλα την καρτα μεσα στο Εσοπ. Το μόνο θετικό είναι ότι υπάρχει στοκ σε αφθονία , και αυτήν την εβδομάδα θα πάρω την καινούργια . Παρά την παραπάνω μαμακια του Εσοπ, δεν θα κάτσω να μαλώσω, ούτε να κατηγωρισω , απλά την δουλειά μου θέλω να κάνω , και ασχέτως εάν μπορούν η όχι να εξυπηρετήσουν ταχύτερα , εφόσον σου λένε ότι η διαδικασία κρατάει τρεις βδομάδες , 15 εργάσιμες , σημενη ότι με έχουν ενημερώσει, και έτσι δεν έχω δικαίωμα για κλάψες , εφόσον δεν έχουν περάσει οι μέρες αναμονής . Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve_m Δεκέμβριος 11, 2005 #19 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2005 overvolt : μηπως εισαι δικηγορος?:devil: Δεν ηταν αναγκη να ποσταρεις ντοκουμεντα δεν ειμαστε σε δικαστηριο σεβομαι τη γνωμη σου και σε πιστευω.Παρα ταυτα πρεπει να μαθεις να διαβαζεις πιο καλα τα ποστ των αλλων γιατι αν δεις το ποστ μου δε μιλαω για ενα προιον μονο.Ασχετο αλλα στην ερωτηση τι high end μοντελα εχει διαθεσιμα για "τωρα" απλα μου γυρισε την οθονη με 4εις x850xt!! φιλικα παντα και μην εκνευριζεσαι απο το τιποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasot Δεκέμβριος 11, 2005 #20 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka [Χθες, στις 11:24] ελληνας ειναι , τι περιμενεις? Και εσυ τι εισαι Αλβανος ?? Το περιμενα Αρχική απάντηση από NoDsl [Χθες, στις 11:04] Ναι γιατί τα ξένα είναι καλύτερα... Για ανέτρεξε στις σελίδες του site να δείς πόσοι έχουν σκυλοβρίσει το oveclockers που είναι απο τα μεγαλύτερα και διεθνή e-shops.. . Να ξέρεις πως το e-shop ξεκίνησε απο κανονικό e-shop χωρίς φυσική παρουσία σαν μαγαζί και πλέον στεγάζεται σε 4οροφο κτήριο και έχει και πόσα e-shop points.. Για μένα κάτι λέει αυτό. Το Oveclocker καλα δεν θα το σχολιασω αλλα και το Πλαισιο εχει 500 μαγαζια και για μενα δεν λεει και τιποτα αυτο Ασε ολα τους ειναι πως να σου φανε το μεδουλι και σου κανουν και χαρη και απο πανω Ο λόγος είναι ότι τα προϊόντα δεν τα έχουν σε στοκ , αλλά τα μαζεύουν την τελευταία στιγμή από τους προμηθευτές .sorry αλλα αυτο εγω το θεωρω Ελληνικη τσαπατσουλια που ουτε καν το Πλαισιο δεν την εχει Την "τελευταια στιγμη" αλλα ενταξει αυτη ειναι γνωμη μου καποιος αλλος μπορει να μην συμφωνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.