Snips Ιούλιος 6, 2006 #201 Ιούλιος 6, 2006 Μήπως όμως 16 ms με 16 ms έχουν διαφορά από monitor σε monitor;Λοιπόν επειδή λέω να την "τσιμπήσω", λέτε να προτιμήσω το e-shop η να καταφύγω σε πιο καλή από πλευράς εξυπηρέτησης, λύση
spc Ιούλιος 6, 2006 #202 Ιούλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από Snips Μήπως όμως 16 ms με 16 ms έχουν διαφορά από monitor σε monitor;Προφανώς και έχουν.Έχω δει (ειδικά παλιότερα) 8αρια LG να ειναι μακράν πιο αργά από 12αρια και ίσως και 16αρια Samsung πχ.
Dagalidis Ιούλιος 10, 2006 #203 Ιούλιος 10, 2006 RMA συνέχεια.... Λοιπόν μετά από μία εβδομάδα από την αλλαγή της οθόνης μου με κάποια άλλη που έμοιαζε να ήταν χρησιμοποιημένη, σήμερα το πρωί είχα ένα αναπάντεχο τηλέφωνο από την Philips όπου μου ζητούσαν χίλια συγνώμη γιατί μετά από έλεγχο που έγινε στα RMA Database βρέθηκε από τις εγραφές που έχουν ότι μου έστειλαν monitor το οποίο είναι και αυτό DOA... O τύπος στο τηλέφωνο μου εξήγησε πως μάλλον ήταν λάθος της ALMAN Hellas αφού έπρεπε να μου έρθει εντελώς καινούργιο monitor στο κουτί του και όχι αυτό που μου στείλανε.... Τι να πώ ..... :worship: :worship: :worship: ΑΠΛΑ ΜΠΡΑΒΟ στην Phillips ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ για το Support του, και ελπίζω αυτή τη φορά να μου στείλουν το καλύτερο monitor της σειράς έτσι για να μείνω παραπάνω ευχαριστημένος..... Υπήρχε κάποιο πρόβλημα από αναβάθμιση της database και δεν μπορούσαν να δούν από την αρχή το λάθος τους, αν και νομίζω πως ήταν σουστιά της ALMAN.... Tεσπά,,,, ας περιμένουμε να δούμε τι θα μου στείλουν αυτή τη φορά.... Αν δεν είναι καινούργιο - σφραγισμένομ θα το φορέσω κολλάρο στον courier που θα έρθει και ας μην φταίει αυτός..... Κάποιος πρέπει να πληρώσει το τίμημα....
Georgesod Ιούλιος 10, 2006 #204 Ιούλιος 10, 2006 Ε άμα είναι να αλλάξεις δέκα οθόνες για να πετύχεις μια καλή το γ@μήσανε και ψόφησε. Επειδή την είδα πρόσφατα σε φίλο όντας crt-άς τα χρώματά της δεν μου άρεσαν και πολύ
darkCount Ιούλιος 10, 2006 #205 Ιούλιος 10, 2006 Μμμμ Αλμαν εγγύση ποιότητας!!!!!????? για άλλη μια φορά Τα παλικάρια στο σερβις είναι λείαν επιεικώς απαράδεκτα...και λίγα λέω. Μετά από 4 αλλαγές σε οθόνη tft LG....οι οποίες οθόνες που μου έδιναν ήταν από DOA μέχρι διαρκειας 1 ημέρας και μετά πεθαιναν...αναγκαστικα να ζητήσω την παρέμβαση της LG Hellas για την επίλυση του "θέματος". 4 αλλαγές και ήταν πλέον θέμα τύχης να μου στείλουν μια που τελικά θα άντεχε 1 εβδομάδα....ξεφτίλα Το οποίο φυσικά και λύθηκε με μία Ολοκαίνουργια οθόνη έπειτα απο την παράμβαση της LG
Athens2004 Ιούλιος 10, 2006 #206 Ιούλιος 10, 2006 holy damn , 4 φορές πρεπει να παρασημοφορηθεις επειδη αντεξες την δοκιμασία .
knight_77 Ιούλιος 10, 2006 #207 Ιούλιος 10, 2006 Χαρας το κουραγιο σου.Τελος καλο ολα καλα παντως....
darkCount Ιούλιος 10, 2006 #208 Ιούλιος 10, 2006 Φανταστείτε ότι ήταν οθόνη της εταιρίας...όχι προσωπική μου. Δεν σέβονται τίποτα και κανέναν.Η LG Ελλάς πάντως καθάρισε και μπράβο στα παλικάρια. Και πάλι καλά που όλες οι κλήσεις στην Αλμαν γίνονται πλέον μέσω LG όσο αφορά τις δικές τουσ οθόνες. Και μπορείς πλέον να πεις τον πόνο σου και να σε ακούσουν...Θυμάμαι ότι δεν φώναξα και δεν έβρισα κανέναν...απλά η φράση" Δέχεστε να σαε εκθέτει μια εταιρία με τέτοιο τρόπο, γιατί ουσιαστικά εσάς εκθέτει και όχι τον ευατό της...." τους κάθεται κάπως...
Dagalidis Ιούλιος 10, 2006 #209 Ιούλιος 10, 2006 Tο φταίξιμο είναι 1000% της ALAMAN HELLAS και ΟΧΙ της Philips αφού ο άνθρωπος με το οποίο και μίλησα μου είπε ότι έπρεπε να έχω αντικατάσταση με μιά νέα οθόνη και ΟΧΙ με DOA κάποιου άλλου ..... Τους πήρα τηλέφωνο (ΑΛΜΑΝ) και τους είπα να μην τολμήσουν να μου ξαναστείλουν καμμιά επισκευασμένη γιατί θα κινήσω όλες τις νόμιμες διαδικασίες ενάντιά τους...
ΝTG Ιούλιος 10, 2006 #210 Ιούλιος 10, 2006 μηπως θα επρεπε να το κανεις ηδη???Περιμεναν να τους κατσει καινουργια οθονη απο Philips ολλανδιας και να σου φορτωσουν καποια που αλλαζει χερια συνεχως στην ελλαδα??Μηπως εχει παραγινει το κακο?
spc Ιούλιος 10, 2006 #211 Ιούλιος 10, 2006 Η ΑΛΜΑΝ το service έχει και μόνο οπότε δεν νομίζω ότι έχει να κερδίσει κάτι από τέτοια ''κόλπα''.
Wizard! Ιούλιος 10, 2006 #212 Ιούλιος 10, 2006 Κάθομαι και διαβάζω σελίδες επί σελίδων, για τέτοια προβλήματα, και αναρρωτιέμαι τελικά τι πληρώνω παραπάνω αγοράζοντας μια Eizo στη διπλή τιμή... Και μη με πείτε "κολλημένο"... Είμαι...
ΝTG Ιούλιος 10, 2006 #213 Ιούλιος 10, 2006 δεν ξερω λεπτομερειες οντως..μιας και ειμαι εξω απο τα πραγματα...Η οθονη απο που θα ερχοταν?(Η σφραγισμενη)Ετσι για να εχουμε καλο 'ρωτημα!Κατευθειαν απο ολλανδια στα χερια του dag..ή μεσω μαγαζιου/αντιπροσωπειας/αλλου μεσαζοντα...?
Dagalidis Ιούλιος 10, 2006 #214 Ιούλιος 10, 2006 Δεν γνωρίζω από πού θα γίνει η αποστολή.Αυτή τη φορά πάντως με διαβεβαίωσαν ότι θα έχω εντελώς καινούργιο κομμάτι - σφραγισμένο και ΟΧΙ χρησιμοποιημένο....Ελπίζω να έρθει από Ολλανδία για να τελειώνουμε επιτέλους...
unstoppable Ιούλιος 10, 2006 #215 Ιούλιος 10, 2006 Ολες ειναι νεες οθονες εχουν g2g response time 8ms σωστα? Γιατι βλεπω σε μερικα sites να αναφερετε response 16ms....
Dagalidis Ιούλιος 10, 2006 #216 Ιούλιος 10, 2006 Αρχική απάντηση από unstoppable [Σήμερα, στις 15:32] Ολες ειναι νεες οθονες εχουν g2g response time 8ms σωστα? Γιατι βλεπω σε μερικα sites να αναφερετε response 16ms.... Ετσι λέει η επίσημη Philips => 8ms g2g and 800:1 Contrast ..
ang3l Ιούλιος 10, 2006 #217 Ιούλιος 10, 2006 Αρχική απάντηση από ang3l [30-06-2006 13:00] Mια οργανωμένη εταιρία σαν την Phillips μπορεί άνετα να έχει μια τεράστια database στην οποία να καταχωρείται το παρελθόν του κάθε προϊόντος της βάσει του σειριακού του αριθμού. Στην προκειμένη περίπτωση και όσον αφορά την συγκεκριμένη οθόνη που η αντικατάσταση έγινε από Ελληνικό αντιπρόσωπο, θα μπορούσα να σκεφτώ πως μπορεί απλά να μην τηρήσαν την δήλωση RMA που έγινε απ' τον προηγούμενο κάτοχο κι έτσι ο xx800x.. να μην το βλέπει στην database. Αρχική απάντηση από Dagalidis [Σήμερα, στις 13:11] Λοιπόν μετά από μία εβδομάδα από την αλλαγή της οθόνης μου με κάποια άλλη που έμοιαζε να ήταν χρησιμοποιημένη, σήμερα το πρωί είχα ένα αναπάντεχο τηλέφωνο από την Philips όπου μου ζητούσαν χίλια συγνώμη γιατί μετά από έλεγχο που έγινε στα RMA Database βρέθηκε από τις εγραφές που έχουν ότι μου έστειλαν monitor το οποίο είναι και αυτό DOA... O τύπος στο τηλέφωνο μου εξήγησε πως μάλλον ήταν λάθος της ALMAN Hellas αφού έπρεπε να μου έρθει εντελώς καινούργιο monitor στο κουτί του και όχι αυτό που μου στείλανε.... Τι να πώ ..... :worship: :worship: :worship: Η νοοτροπία των Ελληνικών εταιριών επιβεβαιώθηκε για ακόμα μία φορά!
Snips Ιούλιος 11, 2006 #218 Ιούλιος 11, 2006 Ρε WIZ βλέπω την S1910 δίπλα στις turbo-X!!!! του πλαισίου και ψάχνω διαφορές. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ βοήθησε με να τις βρώ. ΤΙ να πω στους πωλητές να βάλουν να παίζει;
Snips Ιούλιος 11, 2006 #219 Ιούλιος 11, 2006 Αρχική απάντηση από sotiris Πήγαινε από πολύ πλάγια γωνία θέασης. Η μία θα μαυρίζει (αν είναι tn) ενώ η άλλη θα διατηρεί τα χρώματά της. Εκτός αν οι turbox είναι με sips/mva panel (δεν το νομίζω, αλλά ποτέ δεν ξέρεις ). Βασικά με ενδιαφέρει το ghosting ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σε αυτή την οθόνη. Και κάποιος hardcore FPSer δεν μου απαντάει. Τεσπα δεν είναι και το κατάλληλο thread.
spc Ιούλιος 11, 2006 #220 Ιούλιος 11, 2006 Αρχική απάντηση από Snips Ρε WIZ βλέπω την S1910 δίπλα στις turbo-X!!!! του πλαισίου και ψάχνω διαφορές. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ βοήθησε με να τις βρώ. ΤΙ να πω στους πωλητές να βάλουν να παίζει; Σε συνθήκες καταστήματος, δύσκολα μπορείς να κάνεις σοβαρή σύγκριση σε οθόνες.Αρχική απάντηση από Snips Βασικά με ενδιαφέρει το ghosting ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σε αυτή την οθόνη. Και κάποιος hardcore FPSer δεν μου απαντάει. Τεσπα δεν είναι και το κατάλληλο thread. Μην περιμένεις προφανώς να είναι CRT αλλά από πολλούς που την έχουν πάρει (με ένα μεγάλο ποσοστό να είναι hardcore FPSαδες) δεν έχω ακούσει το παραμικρό για ghosting.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.