Jump to content



NFS Most Wanted <post your rides!>


Samael

Recommended Posts

F117 piece of cake:D

speed20051130191021481ms.th.jpg

blade_pan Εμενα η Μ3 με βολεψε πιο πολυ στα pursuits απο τη GT...Σπαει τα roadblocks πολυ πιο ευκολα!:)

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Μετράνε και οι συνήθειες του οδηγού φυσικά , αλλά προσωπικά δεν προτιμώ την carrera GT ή την M3 για καταδιώξεις.

Με βολεύουν πολύ καλύτερα τα τετρακίνητα , με 1η επιλογή την gallardo.

Στην πίστα πάλι , τα χρονόμετρα λένε πως με κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν μπορώ ούτε να πλησιάσω καν τους χρόνους που "γράφω" με CGT & M3.

Η M3 είναι ένα κλικ πιο αδύναμη και έχει και ψόφιο nitro , αλλά στρίβει απίστευτα καλά.

Αυτό το τελευταίο challenge το δοκίμασα και μου φάνηκε και μένα πανεύκολο.

Την πρώτη φορά την πάτησα , γιατί τους ξέφυγα πριν πιάσω το όριο bounty :p

1000 φορές ποιο δύσκολες οι καταδιώξεις lvl5 & lvl6 στο career.

blade_pan ωραίος.....! έπρεπε όμως να γινόσουν κ εσύ μπάτσος γμτ!

συμφωνώ με τον apocalypse για την GT κ την galardo...... για την m3 δεν ξέρω....

@micron

χχααχχααχ ωραίος :p :P γρήγορος :p

όντως είναι πιο εύκολο απο το χ4 και από το χ5 !το θέμα είναι να είσαι 5χ κ να πας στην ίδια καταδίωξη 6χ και μετά 7χ........εκείνο το 7χ πρέπει να είναι όταν θα σου πετάει βόμβες το ελικόπτερο :p looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool .......!αλήθεια σας έχει πετάξει τπτ ποτε?στο NSF HP πετάγανε κάτι βαρέλια στυλ :p

Μπάτσος ορέ να κυνηγάς εσύ τους racers.......όπως στο hot pursuit ! έπερνες ξερω εγώ την diablo περιπολικό κ τους μάμαγες.......! :p aaaaaaxxxxxxxxxxxx

Αρχική απάντηση από apocalypse

Μετράνε και οι συνήθειες του οδηγού φυσικά , αλλά προσωπικά δεν προτιμώ την carrera GT ή την M3 για καταδιώξεις.

Με βολεύουν πολύ καλύτερα τα τετρακίνητα , με 1η επιλογή την gallardo.

Στην πίστα πάλι , τα χρονόμετρα λένε πως με κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν μπορώ ούτε να πλησιάσω καν τους χρόνους που "γράφω" με CGT & M3.

Η M3 είναι ένα κλικ πιο αδύναμη και έχει και ψόφιο nitro , αλλά στρίβει απίστευτα καλά.

Αυτό το τελευταίο challenge το δοκίμασα και μου φάνηκε και μένα πανεύκολο.

Την πρώτη φορά την πάτησα , γιατί τους ξέφυγα πριν πιάσω το όριο bounty :p

1000 φορές ποιο δύσκολες οι καταδιώξεις lvl5 & lvl6 στο career.

για καταδιώξεις έχω το evo.

πραγματικά βολικό και σχετικά "κτήνος".

τώρα για racing, εκεί που αντιμετώπισα πρόβλημα ήταν στο να βγάλω τον #2. Με δυσκόλεψε αρκετά, και μόνο με την full αναβαθμισμένη cgt τον κατάφερα.

στις στροφές, έχει μειονέκτημα η porsche, πολλές φορές γυρνάει και δεν επανέρχεται με τίποτα (γυρνάει με πολλά). η gallardo νομίζω είναι πιο "φιλική" (λόγω τετρακίνησης??).

πάντως για arcade καλό είναι.

ειμαι λιγος ακομα το ξερω!!αλλα εχω κι εγω ροδα,τι να γινει??δεν ειναι ασχημο,ε?

<a  href=%7Boption%7Dhttp://img168.imageshack.us/img168/620/eclipse7zb.th.jpg' alt='eclipse7zb.th.jpg'>

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 11:42]

στις στροφές, έχει μειονέκτημα η porsche, πολλές φορές γυρνάει και δεν επανέρχεται με τίποτα (γυρνάει με πολλά). η gallardo νομίζω είναι πιο "φιλική" (λόγω τετρακίνησης??).

πάντως για arcade καλό είναι.

Ακριβώς γι'αυτό προτιμώ την Gallardo στις καταδιώξεις.

Στην πίστα , που δεν υπάρχουν 100 τρελλοί να με τρακάρουν , δεν μετράει και τόσο αυτό το μειονέκτημα.

Πάντως (επιτέλους) βρήκα τι σημαίνουν οι ρυθμίσεις του performance tuning και πειράζοντάς τις αλλάζουν πολύ τα πράγματα.

Χαμήλωμα , τέρμα downforce και brake bias στους πίσω τροχούς = σπάνια γυρνάει και μαζεύεται πολύ πιο εύκολα.

Arcade σίγουρα , αλλά κάποια πραγματάκια όπως η διαρύθμιση κινητήρα-κίνησης και το βάρος (αν κρίνω από το A4) μοιάζουν να μετράνε πολύ , άσχετα αν οι μπάρες βγάζουν όλα τα αμάξια ίδια.

Γιατί άλλο να στρίβει με 300 και άλλο με 290 :p

Παιδιά, το "Reckless Driving" που έχει στα Infractions πώς το πετυχαίνω;;;

Ξέρω ότι σημαίνει απερίσκεπτη - απρόσεκτη οδήγηση αλλά όσο κι αν προσπάθησα δεν κατάφερα να το κάνω...

Απ'όσο έχω δει και απ'ότι δίαβασα , είναι κάτι παρόμοιο με το excesive speeding.

Με την διαφορά οτι πρέπει να προσπεράσεις κάποιο περιπολικό με εξωφρενική ταχύτητα (300φεύγα , δεν ξέρω ακριβώς).

Χαλαρά η πιο δύσκολη παράβαση.

Και μια φρέσκια καταδίωξη.

Δεν ξέρω αν φταίει οτι έσβησα το blur ή απλά με βολεύει τόσο πολύ η 911 turbo , πάντως τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.

Το μόνο πρόβλημα είναι οτι σπάνια χρησιμοποιώ pursuit breakers (δεν υπάρχει κανένα στην εθνική) => λίγα κατεστραμένα περιπολικά => χαμηλό κόστος.

post-159-1416072322,0578_thumb.jpg

ναι αυτο παρατηρησα και εγω...ειχα μικροτερο χρονο απο σενα αλλα πολυ μεγαλυτερο cost to state και περιπολικα :S ωραιος παντως :)

Το καλύτερο είναι να έχεις την Carrera GT, να τρέχεις σαν παλαβός και όποτε βλέπεις SUV ή spikes να πατάς το slow-time κι αν σε πιάσουν σφύρα μου. Θα το κλείσεις όταν βαρεθείς να παίζεις μετά από καμιά ώρα.

(Δεν κάνουμε καμιά κοντρίτσα με χρόνους σε καμιά πίστα να αποκτήσει και ενδιαφέρον?)

Carrera GT με όλα τα unique ξεκλειδωμένα στο mycar με τo challenge burgerking.

και ο χρόνος best lap στην πιστα Campus Interchange :D:D

campusinterchange8ga.th.jpg

έλεος, εγώ έκανα 2:30 λεπτά στην ίδια πίστα (αν και δεν παίζω πολύ γρήγορα στα circuit).

πάρτε ένα sprint time, highway and stadium ( με 1 νούμερο :p ) λέγεται.

post-1085-1416072322,9852_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.