Jump to content



Περί εγγύησης ACER


sotiris

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Παίδες, για το ερώτημα μου έχει κανείς καμιά ... πρόβλεψη να κάνει?

Ένα ACER Aspire 3003LMi με προβληματικό σκληρό δίσκο (ο οποίος υποθέτω ότι θα χρειαστεί αντικατάσταση) πόσον καιρό λέτε να κάνω να το ξαναδώ το ACERάκι? Δηλαδή πόσον καιρό μπορεί να μείνει στο service? Ρωτάω μήπως κανείς είχε κάποια παρόμοια εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greatst

Παίδες, για το ερώτημα μου έχει κανείς καμιά ... πρόβλεψη να κάνει?

Ένα ACER Aspire 3003LMi με προβληματικό σκληρό δίσκο (ο οποίος υποθέτω ότι θα χρειαστεί αντικατάσταση) πόσον καιρό λέτε να κάνω να το ξαναδώ το ACERάκι? Δηλαδή πόσον καιρό μπορεί να μείνει στο service? Ρωτάω μήπως κανείς είχε κάποια παρόμοια εμπειρία.

γενικά νομίζω 1+ μήνα. αν έχεις την επέκταση εγγύησης, υπολόγιζε 1-2 εβδομάδες.

και καλώς ήλθες :flower:

Αρχική απάντηση από DarkSaga

πόσο καιρό είσαι χωρίς μηχάνημα συνολικά?

events occur in real time :p (από τότε που άνοιξα το thread, πάνω από 2 μήνες σίγουρα).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 17:29]

γενικά νομίζω 1+ μήνα. αν έχεις την επέκταση εγγύησης, υπολόγιζε 1-2 εβδομάδες.

και καλώς ήλθες :flower:

events occur in real time :p (από τότε που άνοιξα το thread, πάνω από 2 μήνες σίγουρα).

Καλώς σας βρήκα! :clap:

Κατά τη γνώμη σου (έχω διαβάσει όλη την ιστορία του laptop σου στο thread), αξίζει να πάρω την επέκταση εγγύησης? Από ότι είδα (αν δεν κάνω λάθος) αν θέλω την πλήρη (και από ατυχήματα) πρέπει να την αγοράσω/ενεργοποιήσω σε 90 μέρες από την αγορά, αλλιώς (3ετή χωρίς κάλυψη ατυχημάτων) μπορώ μέσα στον 1ο χρόνο. Προβληματίζομαι σχετικά.

Α, και κάτι άλλο: Μήπως τώρα που έχω ήδη κάνει χρήση της εγγύησης δεν δικαιούμαι να αγοράσω/ενεργοποιήσω την επέκταση? (τι σας ρωτάω τώρα ε?)

Πάντως με χαλάει πολύ το ότι το πρόβλημα βγήκε μέσα σε λιγότερο από μήνα από την αγορά :( :cry: :cry: :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω πηγα το 1524 μου για service 2 μερες πρην λυξει η εγγιηση......Το πηρα πησω μετα απο 70 μερες περηπου αφου επερνα κατηε μερα σχεδον τηλεφωνο στην ιταλια και μου ελεγαν πως περημεναν σκληρο και μνημες απο αγγλια και δεν ειχαν στο stock....Στο τελος μου ειπαν εδω στο service της acer στην θεσσαλονικη πως μπορω να κανω επεκταση εγγηισης οποτε θελω.....Αληθευει αυτο???????Δεν τους εμπιστευομαι και πολυ αυτους!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια νομιζω οτι το βασικο προβλημα στην ελλαδα ειναι το service της ιταλιας που δεν εχει σχεδον τπτ στοκ.

Εγω εδω στην αγγλια μου χαλασε ο φορτιστης, τους πηρα τηλεφωνο και χωρις πολλες ερωτησεις μου ζητησαν την διευθυνση να μου στειλουν φορτιστη! Την περασμενη πεμτη εγινε το σκηνικο, μολις τον παραλαβω θα σας ενημερωσω για το αν πηγαν ολα καλα!

^^Οσο για την επεκταση, μπορεις να βαλεις την απλη, οχι την accidental.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι λιγο μπερδεμα το service . Στην Ελλαδα απλα εντιπιζουν την βλαβη και εγκαθηστουν τα χαλασμενα hardware ..... Οι ιταλοι αποτι καταλαωα δηνουν μονο εντολες και τεχνικη υποστηριξη ,,,, και ολο το hardware ερχετε απο αγγλια............... (ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ACER)

Link to comment
Share on other sites

Το service της acer είναι απλά άθλιο. Μάλιστα σε επικοινωνία μου με εκπρόσωπο της acer στην ελλάδα μου είπε ούτε λίγο ούτε πολύ πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και πως το ότι είναι δεύτερη σε πωλήσεις μετά την hp λέει πολλά. Το ότι είναι δεύτερη χωρίς καμία φυσική παρουσία σαν acer δεν αποτελει πρόβλημα και όλα δουλευούν ρολόι... :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Blade_gld [Χθες, στις 19:55]

Παιδια εγω πηγα το 1524 μου για service 2 μερες πρην λυξει η εγγιηση......Το πηρα πησω μετα απο 70 μερες περηπου αφου επερνα κατηε μερα σχεδον τηλεφωνο στην ιταλια και μου ελεγαν πως περημεναν σκληρο και μνημες απο αγγλια και δεν ειχαν στο stock....Στο τελος μου ειπαν εδω στο service της acer στην θεσσαλονικη πως μπορω να κανω επεκταση εγγηισης οποτε θελω.....Αληθευει αυτο???????Δεν τους εμπιστευομαι και πολυ αυτους!!!

Λοιπόν, να λες ευχαριστώ που το πήγες 2 μέρες ΠΡΙΝ λήξει, και δεν σου έβγαλε το πρόβλημα 2 μέρες ΜΕΤΑ ;):eek:

Όσον αφορά την επέκταση εγγύησης, γιατί δεν κοιτάς στο website της ACER ή, ακόμη καλύτερα, γιατί δεν στέλνεις κάνα email με το ερώτημα σου στην ACER? Μπορείς να βρεις το email από το website τους.:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greatst [22-02-2006 15:49]

Παίδες, για το ερώτημα μου έχει κανείς καμιά ... πρόβλεψη να κάνει?

Ένα ACER Aspire 3003LMi με προβληματικό σκληρό δίσκο (ο οποίος υποθέτω ότι θα χρειαστεί αντικατάσταση) πόσον καιρό λέτε να κάνω να το ξαναδώ το ACERάκι? Δηλαδή πόσον καιρό μπορεί να μείνει στο service? Ρωτάω μήπως κανείς είχε κάποια παρόμοια εμπειρία.

Απαντώ ... ο ίδιος στο ερώτημα που έθεσα: Δεν υπάρχει ανάγκη για πρόβλεψη, αφού το laptopάκι φτιάχτηκε! Λοιπόν, για να ανακεφαλαιώσω: Στις 15 περίπου μέρες από την αγορά βγήκε/φάνηκε το πρόβλημα με το σκληρό δίσκο, και μετά άλλες 15 περίπου μέρες επέστρεψε (με αλλαγμένο σκληρό) από το service. Εντάξει, δεν είναι και ... επισκευή την επόμενη μέρα στο χώρο του πελάτη (αυτή θα ήταν η ιδανική εγγύηση για μένα ;) ) αλλά δεν έκανε και μήνα+ που φοβόμουν.

Λοιπόν, τέλος καλό - όλα καλά (τουλάχιστον για την ώρα) :) :) :clap: :clap: :daisy:

Link to comment
Share on other sites

Μια βδομαδα μετα το τηλεφωνημα μου και ακομα δεν τον εχουν στειλει τον φορτιστη.......

Μου λενε οτι ειναι out-of-stock και οτι δεν μπορουν να μου στειλουν απο αλλο μοντελο οπως ζητησα... Αντε να δουμε τι θα γινει...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σενα μαγαζι εδω στην θεσσαλονικη μου ειπαν πως αν αν εχω κοψει αποδειξη και οχι τημολογιο το laptop μου θα εχει 2 χρονια εγγηιση και οχι 1 οπος λεει η αποδειξη αγωρας απο το πλαισιο....Πηρα τηλ στην acer και μου ειπαν να τους στηλω με mail την αποδειξη για να το ελενξουν......Γιατι οπος ειναι γνωστο σε ολους μας δεν ηξεραν να απαντισουν :sick: :sick:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πήρα τηλ. τη γραμμή.

Το πήγα 20/2, το στείλαν 28/2 στην αντιπροσωπεία, και η αντιπροσωπεία μούγκα.

Ελπίζω να έχουμε τίποτα νεώτερα, έχω αρχίσει να ξεχνάω ότι έχω laptop.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έληξε η ιστορία, μου έδωσαν πιστωτικό για 1250 ευρώ.

Η συζήτηση του τι laptop σκέφτομαι να πάρω για αντικατάσταση μεταφέρθηκε εδω:

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=25103

Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα σήμερα το Asus A6Ja, δεν υπάρχει διαθέσιμο, μέχρι το τέλος του μήνα θα το χω ελπίζω.

Δεν μπορούσα να πάρω τα χρήματά μου πίσω, θα το πάω για αγιασμό στον -ευσεβέστατο- σύριο :p

Για την Acer και την απαράδεκτη συμπεριφορά της, θα προσπαθήσω να στείλω με e-mail ό,τι αποδεικτικό έχω στα χέρια μου στο Ευρωπαϊκό και στο Ελληνικό ΙΝΚΑ, μόλις βρω τον απαραίτητο χρόνο.

Αυτά, over and out.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.