spc Δεκέμβριος 29, 2005 #61 Δεκέμβριος 29, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris Λοιπόν, ήρθε σήμερα, και...ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!Δεν ξέρω πια τι άλλο να κάνω, προσπαθώ να μιλήσω με το ΙΝΚΑ (μιλάνε οι γραμμές) να δω τι γίνεται (τι δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής κλπ.). Πραγματικά ξεφτίλες! 2η φορά, το ΙΔΙΟ πρόβλημα (έστω: το ίδιο σύμπτωμα) και να μην το διορθώσουν?Πείτε και καμιά ιδέα, πραγματικά δεν ξέρω... Να το κάνω βόλτες για τα υπόλοιπα 2 και κάτι χρόνια της εγγύησης? Αρχική απάντηση από Vagouridis Εαν η 3ετη καλυπτει και σπασιμο και τα συναφη , σπαστο το γ@μημενο γ@μω την acer και στειλτο παλι , τι ***** δικαιολογια μπορουν να βρουν οι ασχροι αυτην την φορα θα θελα να ξερα?
sotiris Δεκέμβριος 29, 2005 Author #62 Δεκέμβριος 29, 2005 είμαι με το γκασμά στο χέρι, αλλά μετά θα εξαρτώμαι από την καλή τους θέληση. (που αν κρίνω μέχρι τώρα, δεν έχουν καμία θέληση, είτε θετική είτε αρνητική...)
spc Δεκέμβριος 29, 2005 #63 Δεκέμβριος 29, 2005 Αρχική απάντηση από sotirisείμαι με το γκασμά στο χέρι, αλλά μετά θα εξαρτώμαι από την καλή τους θέληση Διάβασε καλά τους όρους της εγγύησης και αν δεν έχει τίποτα ''περίεργο'' κάνε χρήση του γκασμά (μία στο laptop και μία στο...κεφάλι της ’ντζελας - μην πω τίποτα άλλο (περί γκασμά, ’ντζελας και χωροσεξουαλικών θεμάτων) χρονιάρες μέρες )!
Vadergr Δεκέμβριος 29, 2005 #64 Δεκέμβριος 29, 2005 Πωπω ταλαιπωρια!Θα τους ειχα πεθανει στα μπινελικια!Απορω με την υπομονη σου.Τωρα που σου ηρθε παλι χαλασμενο, τι σου ειπαν οι εδω αντιπροσωποι?Απαιτησες αλλγη η κατι αλλο?
sotiris Δεκέμβριος 29, 2005 Author #65 Δεκέμβριος 29, 2005 προσπαθώ να επικοινωνήσω με το service στην ιταλία, φυσικά δεν τα χω καταφέρει ακόμα...ούτε το ΙΝΚΑ δουλεύει (κατηλλειμένο).σε επικοινωνία που είχα με Γραμμή (από εκεί που το αγόρασα) μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.Έχει κάποιο νόημα η επικοινωνία με τον εισαγωγέα? (oktabit νομίζω?)
Vadergr Δεκέμβριος 29, 2005 #66 Δεκέμβριος 29, 2005 E, πως δεν εχει?Το ελληνικο τμημα service τελος παντων (αυτοι που το στελνουν εξω).Αυτους πρεπει να τρεξεις πιο πολυ...
sotiris Δεκέμβριος 29, 2005 Author #67 Δεκέμβριος 29, 2005 Αρχική απάντηση από Vadergr E, πως δεν εχει?Το ελληνικο τμημα service τελος παντων (αυτοι που το στελνουν εξω).Αυτους πρεπει να τρεξεις πιο πολυ... Η επικοινωνία μου, λόγω του advantage πακέτου, ήταν απευθείας με το service acer Ιταλίας.
ΝTG Δεκέμβριος 29, 2005 #68 Δεκέμβριος 29, 2005 κατι ξερουν,,,,,,"3 χρονια εμεις θα τα ακουμε......."ελπιζω να βρεις την ιθακη σου.....
sotiris Δεκέμβριος 29, 2005 Author #69 Δεκέμβριος 29, 2005 Αρχική απάντηση από ΝTGελπιζω να βρεις την ιθακη σου..... Δε θέλω ούτε Ιθάκες ούτε Ελένες (έστω ’ντζελες) από την Acer, laptop θέλω!
astrolabos Δεκέμβριος 29, 2005 #70 Δεκέμβριος 29, 2005 Η "Γραμμή" σίγουρα δεν είναι υποχρεωμένη να πάρει το laptop και να το στείλει;
sotiris Δεκέμβριος 29, 2005 Author #71 Δεκέμβριος 29, 2005 Αρχική απάντηση από astrolabos Η "Γραμμή" σίγουρα δεν είναι υποχρεωμένη να πάρει το laptop και να το στείλει; έχω την εντύπωση ότι όπου υπάρχει κάλυψη από τον κατασκευαστή, αναλαμβάνει αυτός.
jax7480 Δεκέμβριος 29, 2005 #72 Δεκέμβριος 29, 2005 Αρχική απάντηση από astrolabos Η "Γραμμή" σίγουρα δεν είναι υποχρεωμένη να πάρει το laptop και να το στείλει; Ειδικα στο θεμα laptop, μετα την απομακρυνση απο το ταμειο....αντε γεια. Ακομα και με το που θα το βγαλεις απο το κουτι να ειναι χαλασμενο, στον κατασκευαστη θα παει. Αν οχι απ'ευθειας απο εσενα, μεσω του εισαγωγεα. Το καταστημα δεν προκειται να εμπλακει πουθενα.Παντως οφειλω να ομολογησω οτι δεν τα περιμενα τοσο χαλια τα πραγματα. Εχω ακουσει ιστοριες(κυριως απο τον Βαγκουριδη που ειχε τραβηξει κι αυτος τα απειρα) αλλα και απο πελατες στην Infoquest που απλα επαιρναν τηλεφωνο και εβριζαν πριν καν ρωτησουν, τι, ποιος, που, ποτε και γιατι, αλλα εσυ υποτιθεται εχεις και την "καλη" εγγυηση. Ελπιζω και ευχομαι να μην συμβει καμια στραβη στο λαπτοπ του γαμπρου μου γιατι εγω του προτεινα Acer λογω καλυτερου συντελεστη τιμης/αποδοσης αλλα αν ειναι να γινει τιποτα τετοιο, θα ακουω μπινελικια μεχρι τα βαθια γεραματα....
Nos-Dio Δεκέμβριος 29, 2005 #73 Δεκέμβριος 29, 2005 πω πω...και μεχρι χθες προτεινα στο Θειο acer λογω turion/x600....ευτυχως πηρε σημερα το toshiba και οκ..τουλαχιστον αμα ειναι να παθει τιποτα εχει εγγυηση απο εδω..Ευχομαι να πανε καλα τα πραγματα Σωτηρη
ΝTG Δεκέμβριος 29, 2005 #74 Δεκέμβριος 29, 2005 μετα σας βλεπω να κανονιζετε "ομαδικη" στην Angela.....:devil:
SlotKiller Δεκέμβριος 29, 2005 #75 Δεκέμβριος 29, 2005 Περαστικα! Βρες email απο τα κεντρικα και πες τους την ιστορια με την ιταλια μηπως και τους βαλουν χερι.... θελω και εγω να το στειλω μετα τις γιορτες γιατι εσπασα το μπροστα usb και το σκεφτομαι με αυτα που γραφεις! Μηπως να το στειλω απο αγγλια οταν ανεβω? Να προσθεσω επισης οτι το UUID σε μενα ειναι 32 hex χαρακτηρες, το serial number ειναι αυτο που αναφερεται στο αυτοκολλητο κατω απο το λαπτοπ.
sotiris Δεκέμβριος 30, 2005 Author #76 Δεκέμβριος 30, 2005 Λοιπόν, εκεί που κόλλαγε (πριν μπει bios κλασσικά) του τράβηξα "live" την μπαταρία, και μετά bootαρε.Του χτύπησα ένα bios update (στο service δεν είχαν μπει στον κόπο, μη χάσει και την εγγύηση...) και δε μου χει κολλήσει μέχρι στιγμής. (όχι ότι το δοκίμασα και πολύ). Ίδωμεν, αν και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα τη γλιτώσω τόσο εύκολα!Δεν το συζητάμε, ό,τι και να λέμε το service είναι για τα μπάζα, δηλαδή το λυπάμαι που το στέλνω...Όσον αφορά την καλή εγγύηση "κλαίω" τα λεφτά που έδωσα... Βόλτες το κάνουμε να σπάσει τη μονοτονία της πόλης μπας και bootάρει!
sotiris Ιανουάριος 6, 2006 Author #77 Ιανουάριος 6, 2006 Τελικά το πρόβλημα παραμένει, οπότε πήρα τον 3ο κατά σειρά rma number.Παρ'όλο που μίλησα με το τμήμα αντικαταστάσεων της acer hellas, μου είπαν ότι ούτε τα λεφτά μου μπορώ να πάρω (δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων) ούτε αντικατάσταση προϊόντος, και μάλιστα μου είπαν ότι τα service έχουν γίνει στο χρονικό διάστημα που έπρεπε (γρήγορα δηλαδή). Τέλος πάντων, αυτή τη φορά με acs θα πάει στην mdi.Περιμένω να δω. Περιμένω επίσης να πιάσω γραμμή στο ΙΝΚΑ. Μήπως άλλαξε το 1721???ps εννοείται προφανώς πως για άλλη μια φορά μου είπαν να δοκιμάσω να κάνω recovery.recovery επειδή δεν μπαίνει στο bios...
tristeno1416003162 Ιανουάριος 6, 2006 #78 Ιανουάριος 6, 2006 Πολύ δύσκολο να καταφέρεις οτιδήποτε καθώς δεν έχουν αρνηθεί να επισκευάσουν το φορητό. Αν η εγγύηση δεν αναφέρει ρητά την δυνατότητα αντικατάστασης ή την επιστροφή καταβληθέντος ποσού τότε πάλι δεν έχεις πολλά περιθώρια. Ου μπλέξεις.
sotiris Ιανουάριος 6, 2006 Author #79 Ιανουάριος 6, 2006 Αρχική απάντηση από tristeno Πολύ δύσκολο να καταφέρεις οτιδήποτε καθώς δεν έχουν αρνηθεί να επισκευάσουν το φορητό. Αν η εγγύηση δεν αναφέρει ρητά την δυνατότητα αντικατάστασης ή την επιστροφή καταβληθέντος ποσού τότε πάλι δεν έχεις πολλά περιθώρια. Ου μπλέξεις. Ναι το ξέρω, αλλά απ'την άλλη αν δεν επισκευάζεις το πρόβλημα τότε δε νομίζω ότι τηρείς τους όρους της εγγύησης.
tristeno1416003162 Ιανουάριος 6, 2006 #80 Ιανουάριος 6, 2006 Δεν νομίζω να υπάρχει όρος για το πόσες φορές πρέπει να το στείλεις, οπότε αυτοί είναι εντάξει απο την μεριά τους. Εκτός αν υπάρχει κάτι άλλο στην εγγύηση.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.