Jump to content



Περί εγγύησης ACER


sotiris

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από sotiris

Λοιπόν, ήρθε σήμερα, και...

ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!

Δεν ξέρω πια τι άλλο να κάνω, προσπαθώ να μιλήσω με το ΙΝΚΑ (μιλάνε οι γραμμές) να δω τι γίνεται (τι δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής κλπ.).

Πραγματικά ξεφτίλες! 2η φορά, το ΙΔΙΟ πρόβλημα (έστω: το ίδιο σύμπτωμα) και να μην το διορθώσουν?

Πείτε και καμιά ιδέα, πραγματικά δεν ξέρω... Να το κάνω βόλτες για τα υπόλοιπα 2 και κάτι χρόνια της εγγύησης?

Αρχική απάντηση από Vagouridis

Εαν η 3ετη καλυπτει και σπασιμο και τα συναφη , σπαστο το γ@μημενο γ@μω την acer και στειλτο παλι , τι ***** δικαιολογια μπορουν να βρουν οι ασχροι αυτην την φορα θα θελα να ξερα?

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

είμαι με το γκασμά στο χέρι, αλλά μετά θα εξαρτώμαι από την καλή τους θέληση. (που αν κρίνω μέχρι τώρα, δεν έχουν καμία θέληση, είτε θετική είτε αρνητική...)

Αρχική απάντηση από sotiris

είμαι με το γκασμά στο χέρι, αλλά μετά θα εξαρτώμαι από την καλή τους θέληση

Διάβασε καλά τους όρους της εγγύησης και αν δεν έχει τίποτα ''περίεργο'' κάνε χρήση του γκασμά (μία στο laptop και μία στο...κεφάλι της ’ντζελας - μην πω τίποτα άλλο (περί γκασμά, ’ντζελας και χωροσεξουαλικών θεμάτων) χρονιάρες μέρες :p)!

Πωπω ταλαιπωρια!Θα τους ειχα πεθανει στα μπινελικια!Απορω με την υπομονη σου.

Τωρα που σου ηρθε παλι χαλασμενο, τι σου ειπαν οι εδω αντιπροσωποι?Απαιτησες αλλγη η κατι αλλο?

προσπαθώ να επικοινωνήσω με το service στην ιταλία, φυσικά δεν τα χω καταφέρει ακόμα...

ούτε το ΙΝΚΑ δουλεύει (κατηλλειμένο).

σε επικοινωνία που είχα με Γραμμή (από εκεί που το αγόρασα) μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.

Έχει κάποιο νόημα η επικοινωνία με τον εισαγωγέα? (oktabit νομίζω?)

E, πως δεν εχει?Το ελληνικο τμημα service τελος παντων (αυτοι που το στελνουν εξω).Αυτους πρεπει να τρεξεις πιο πολυ...

Αρχική απάντηση από Vadergr

E, πως δεν εχει?Το ελληνικο τμημα service τελος παντων (αυτοι που το στελνουν εξω).Αυτους πρεπει να τρεξεις πιο πολυ...

Η επικοινωνία μου, λόγω του advantage πακέτου, ήταν απευθείας με το service acer Ιταλίας.

κατι ξερουν,,,,,,

"3 χρονια εμεις θα τα ακουμε......."

ελπιζω να βρεις την ιθακη σου.....

Αρχική απάντηση από ΝTG

ελπιζω να βρεις την ιθακη σου.....

Δε θέλω ούτε Ιθάκες ούτε Ελένες (έστω ’ντζελες) από την Acer, laptop θέλω!

Αρχική απάντηση από astrolabos

Η "Γραμμή" σίγουρα δεν είναι υποχρεωμένη να πάρει το laptop και να το στείλει;

έχω την εντύπωση ότι όπου υπάρχει κάλυψη από τον κατασκευαστή, αναλαμβάνει αυτός.

Αρχική απάντηση από astrolabos

Η "Γραμμή" σίγουρα δεν είναι υποχρεωμένη να πάρει το laptop και να το στείλει;

Ειδικα στο θεμα laptop, μετα την απομακρυνση απο το ταμειο....αντε γεια. Ακομα και με το που θα το βγαλεις απο το κουτι να ειναι χαλασμενο, στον κατασκευαστη θα παει. Αν οχι απ'ευθειας απο εσενα, μεσω του εισαγωγεα. Το καταστημα δεν προκειται να εμπλακει πουθενα.

Παντως οφειλω να ομολογησω οτι δεν τα περιμενα τοσο χαλια τα πραγματα. Εχω ακουσει ιστοριες(κυριως απο τον Βαγκουριδη που ειχε τραβηξει κι αυτος τα απειρα) αλλα και απο πελατες στην Infoquest που απλα επαιρναν τηλεφωνο και εβριζαν πριν καν ρωτησουν, τι, ποιος, που, ποτε και γιατι, αλλα εσυ υποτιθεται εχεις και την "καλη" εγγυηση.

Ελπιζω και ευχομαι να μην συμβει καμια στραβη στο λαπτοπ του γαμπρου μου γιατι εγω του προτεινα Acer λογω καλυτερου συντελεστη τιμης/αποδοσης αλλα αν ειναι να γινει τιποτα τετοιο, θα ακουω μπινελικια μεχρι τα βαθια γεραματα....

πω πω...και μεχρι χθες προτεινα στο Θειο acer λογω turion/x600....ευτυχως πηρε σημερα το toshiba και οκ..τουλαχιστον αμα ειναι να παθει τιποτα εχει εγγυηση απο εδω..

Ευχομαι να πανε καλα τα πραγματα Σωτηρη

Περαστικα!

Βρες email απο τα κεντρικα και πες τους την ιστορια με την ιταλια μηπως και τους βαλουν χερι.... θελω και εγω να το στειλω μετα τις γιορτες γιατι εσπασα το μπροστα usb και το σκεφτομαι με αυτα που γραφεις! Μηπως να το στειλω απο αγγλια οταν ανεβω?:hehe:

Να προσθεσω επισης οτι το UUID σε μενα ειναι 32 hex χαρακτηρες, το serial number ειναι αυτο που αναφερεται στο αυτοκολλητο κατω απο το λαπτοπ.

Λοιπόν, εκεί που κόλλαγε (πριν μπει bios κλασσικά) του τράβηξα "live" την μπαταρία, και μετά bootαρε.

Του χτύπησα ένα bios update (στο service δεν είχαν μπει στον κόπο, μη χάσει και την εγγύηση...) και δε μου χει κολλήσει μέχρι στιγμής. (όχι ότι το δοκίμασα και πολύ). Ίδωμεν, αν και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα τη γλιτώσω τόσο εύκολα!

Δεν το συζητάμε, ό,τι και να λέμε το service είναι για τα μπάζα, δηλαδή το λυπάμαι που το στέλνω...

Όσον αφορά την καλή εγγύηση "κλαίω" τα λεφτά που έδωσα... Βόλτες το κάνουμε να σπάσει τη μονοτονία της πόλης μπας και bootάρει!

Τελικά το πρόβλημα παραμένει, οπότε πήρα τον 3ο κατά σειρά rma number.

Παρ'όλο που μίλησα με το τμήμα αντικαταστάσεων της acer hellas, μου είπαν ότι ούτε τα λεφτά μου μπορώ να πάρω (δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων) ούτε αντικατάσταση προϊόντος, και μάλιστα μου είπαν ότι τα service έχουν γίνει στο χρονικό διάστημα που έπρεπε (γρήγορα δηλαδή). Τέλος πάντων, αυτή τη φορά με acs θα πάει στην mdi.

Περιμένω να δω. Περιμένω επίσης να πιάσω γραμμή στο ΙΝΚΑ. Μήπως άλλαξε το 1721???

ps εννοείται προφανώς πως για άλλη μια φορά μου είπαν να δοκιμάσω να κάνω recovery.

recovery επειδή δεν μπαίνει στο bios...

Πολύ δύσκολο να καταφέρεις οτιδήποτε καθώς δεν έχουν αρνηθεί να επισκευάσουν το φορητό. Αν η εγγύηση δεν αναφέρει ρητά την δυνατότητα αντικατάστασης ή την επιστροφή καταβληθέντος ποσού τότε πάλι δεν έχεις πολλά περιθώρια. Ου μπλέξεις.

Αρχική απάντηση από tristeno

Πολύ δύσκολο να καταφέρεις οτιδήποτε καθώς δεν έχουν αρνηθεί να επισκευάσουν το φορητό. Αν η εγγύηση δεν αναφέρει ρητά την δυνατότητα αντικατάστασης ή την επιστροφή καταβληθέντος ποσού τότε πάλι δεν έχεις πολλά περιθώρια. Ου μπλέξεις.

Ναι το ξέρω, αλλά απ'την άλλη αν δεν επισκευάζεις το πρόβλημα τότε δε νομίζω ότι τηρείς τους όρους της εγγύησης.

Δεν νομίζω να υπάρχει όρος για το πόσες φορές πρέπει να το στείλεις, οπότε αυτοί είναι εντάξει απο την μεριά τους. Εκτός αν υπάρχει κάτι άλλο στην εγγύηση.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.