Jump to content



Περί εγγύησης ACER


sotiris

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από spc

Τελικά η εγγύηση, παρόλο που και στο ίδιο το χαρτί (αν θες τσέκαρέ το και εσύ) αλλά και στα σχετικά PDF της ACER, είναι carry in, απ' ότι έμαθα (και φαίνεται επιβεβαιώνεις κι εσύ), ειδικά στην Ελλάδα είναι pickup and redelivery.

ναι το θυμάμαι, και θυμάμαι ότι και στο site του play247 έλεγε on-site ενώ η acer carry-in.

βασικά ίσως όταν πηγαίνει Ιταλία να είναι on-site (λόγω courier) ενώ όταν είναι να το πας π.χ. στην MDI να είναι carry in.

από όσα έχω ακούσει (χωρίς να ξέρω και πολλά) η mdi τα παίρνει από την Ιταλία τα ανταλλακτικά, οπότε μάλλον θα καθυστερεί περισσότερο + προσωπικά με βολεύει το on-site (που να τρέχω στον Ταύρο...).

Αυτό που παίζει όμως, και μου το είπε και η υπάλληλος, είναι ότι αν ΔΕΝ διαπιστωθεί το πρόβλημα, τότε πληρώνει το courier ο πελάτης ;)

(εντάξει στη δικιά μου περίπτωση δεν παίζει, αλλά η γραμμή που έχει η τεχνική υποστήριξη είναι να παροτρύνει τους πελάτες να κάνουν recovery).

Αρχική απάντηση από DarkSaga

τελικά παπάκια τα 150Ε εξτρα που πληρώσατε/με?

μηχάνημα με εγγύηση για συγκεκριμένο χρόνο επιδιόρθωσης ανεκτό δεν υπάρχει?

όχι δε νομίζω, διότι

1) είναι επέκταση στα 3 χρόνια απ'το 1

2) εξ'αιτίας αυτού η υπάλληλος με τη μία μου είπε να το στείλω Ιταλία και όταν τη ρώτησα πότε θα έρθει μου είπε ότι θέλει περίπου μια μέρα να φτάσει, 4-5 να επισκευαστεί και άλλη μία να γυρίσει (στο περίπου) οπότε μια βδομάδα (μιλάμε πάντα για εργάσιμες). Από ότι έχω ακούσει τα acer θέλουν κάνα μήνα αν δεν έχεις επέκταση (τουλάχιστον αν τα στείλεις Italy) οπότε μια χαρά είναι.

Το μόνο "πρόβλημα" που είδα είναι ένα lag που έχουν με τα mail (περνάνε 1-2 μέρες να σου απαντήσουν).

Γενικά σε επικοινωνία προτιμώ να συννενοούμαι με mail παρά με τηλέφωνα. Πάντως και από εξυπηρετικότητα μια χαρά μέχρι τώρα :)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά γμτ τι ήταν αυτό τώρα; Πρέπει να πω σε κάποιον τι laptop να πάρει μέχρι 1000 και παίζει μέσα και 1-2 ACER τα οποία είναι αρκετά καλά συγκριτικά με άλλα... Τι να κάνω;;; Να το ρισκάρω λέτε; Από τη μια είναι ξένος άνθρωπος και δεν μπορώ να πάιζω με ξένα λεφτά αλλά απο την άλλη είναι πολύ καλή ευκαιρία πιστεύω σαν laptop...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis

Ρε παιδιά γμτ τι ήταν αυτό τώρα; Πρέπει να πω σε κάποιον τι laptop να πάρει μέχρι 1000 και παίζει μέσα και 1-2 ACER τα οποία είναι αρκετά καλά συγκριτικά με άλλα... Τι να κάνω;;; Να το ρισκάρω λέτε; Από τη μια είναι ξένος άνθρωπος και δεν μπορώ να πάιζω με ξένα λεφτά αλλά απο την άλλη είναι πολύ καλή ευκαιρία πιστεύω σαν laptop...

γιατί ρε συ, μόνο τα acer χαλάνε????? απλά εγώ άνοιξα το thread για να δούμε πώς θα πάει σε πραγματικές συνθήκες η επέκταση της εγγύησης κυρίως από άποψη χρόνου!

Link to comment
Share on other sites

Για να υπάρχει και ένα μέτρο σύγκρισης και να μη θάνουμε ασταμάτητα. Φίλος πήρε πριν 2 χρόνια φορητό. Έψαξε για μάρκα και πήρε fujitsu-siemens. Ως συνήθως πήγε και πήρε το ακριβότερο. Λίγους μήνες μετά χαλάει η μπαταρία. Εντός εγγύησης. ΤΟυ το κρατάνε ένα μήνα , του το επιστρέφουν και η μπαταρία ήταν ακόμη χαλασμένη. Τους παίρνει τηλέφωνο και καθότι είναι μέρος της δουλειάς του να ξέρει να μιλάει σε λίγα λεπτά από εκεί που τον κοροϊδεύανε του ζητάγανε συγγνώμες. Το ξαναπάει 15 μέρες μετά το πήρε πίσω. Η μπαταρία τα τίναξε 1 μήνα μετά την 6μηνη εγγύηση. Αγόρασε άλλη και ησύχασε.

Είπατε τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis

Ρε παιδιά γμτ τι ήταν αυτό τώρα; Πρέπει να πω σε κάποιον τι laptop να πάρει μέχρι 1000 και παίζει μέσα και 1-2 ACER τα οποία είναι αρκετά καλά συγκριτικά με άλλα... Τι να κάνω;;; Να το ρισκάρω λέτε; Από τη μια είναι ξένος άνθρωπος και δεν μπορώ να πάιζω με ξένα λεφτά αλλά απο την άλλη είναι πολύ καλή ευκαιρία πιστεύω σαν laptop...

'Οπως είπε και ο σωτήρης , δεν χαλάνε μόνο τα acer , είναι να μην σου τύχει , όπως γίνεται και σχεδόν με όλα τα ηλεκτρονικά

Ο δικός μου ο acer , 2.5 χρόνια τώρα , λειτουργεί 24/7 και το μόνο που έπαθε ήταν να χαλάσει το dvd-r το οποίο βέβαια και αντικατέστησα με ένα άλλο που αγόρασα από το νετ . Κατά τα άλλα , όλα είναι μια χαρά , σκυλί αποδείχθηκε για τα λεφτά του

Link to comment
Share on other sites

πάντως αυτό που βλέπω είναι ότι πρέπει στα laptop να αγοράζουμε επεκτάσεις.

σε 1 χρόνο, με ήπια χρήση, σπάνια θα βγάλει πρόβλημα.

εγώ το χω ξεσκίσει και μου έβγαλε πρόβλημα στους 9 μήνες, δηλαδή με λίγο πιο χαλαρή χρήση και χωρίς επέκταση θα μού μενε στο χέρι. (δεν ξέρω πόσο εύκολα μπορείς να διορθώσεις κάποιο τέτοιο πρόβλημα σαν αυτό που μού βγαλε - λογικά θα του αλλάξουν mobo).

τα 3 χρόνια είναι άλλος αέρας (βασικά είναι και ένας από τους λόγους που διάλεξα acer, είχανε φτηνή επέκταση).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 14:40]

τα 3 χρόνια είναι άλλος αέρας (βασικά είναι και ένας από τους λόγους που διάλεξα acer, είχανε φτηνή επέκταση).

και η επεκταση εγγυησης της HP στην ιδια τιμη περιπου ειναι....

αναμενω το τελος του reality :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από orion

και η επεκταση εγγυησης της HP στην ιδια τιμη περιπου ειναι....

αναμενω το τελος του reality :D

χωρίς accidental.

άλλο πράμα να το χεις πάνω στη σκάλα στην ταράτσα χωρίς άγχος ;):p

σήμερα το στέλνω, περιμένω το courier :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχισαν τα όργανα:

το courier δεν εμφανίσθηκε.

Παίρνω τηλέφωνο στην tnt, μου λέει όλοι οι οδηγοί μας έχουν επιστρέψει, λέω τα στοιχεία μου κλπ, μου λέει δεν έχουμε καμία τέτοια εντολή. Τέλος πάντων, ευγενικότατη η κοπέλα, μου είπε και συγγνώμη και μου έδωσε και το όνομά της. (δεν είχα συγκρατήσει το όνομα της χθεσινής).

Το τηλέφωνο το ίδιο με αυτό που είχα πάρει και χθες.

Καφενείο. Είναι η εταιρία που ενώ είχαν έρθει τα ubuntu της comdex στην ελλάδα, μας τα καθυστέρησε 20 μέρες. (στο site της ubuntu εμφανίζονταν ως failed).

Πρώτη υποψήφια για αποχώρηση λοιπόν, η tnt :hehe:

( κι έχουμε ακόμη πολύ δρόμο :p )

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Τέλος πάντων, ευγενικότατη η κοπέλα, μου είπε και συγγνώμη και μου έδωσε και το όνομά της. (δεν είχα συγκρατήσει το όνομα της χθεσινής).

μάνι μάνι Σωτήρη, έχεις μαζέψει πάντως τηλ και ονόματα από αρκετές γυναίκες....

το laptop δεν ξέρω αν και πότε θα στο φτιάξουν, πάντως για ψάρεμα δεν χρειάζεται να πας

:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

μάνι μάνι Σωτήρη, έχεις μαζέψει πάντως τηλ και ονόματα από αρκετές γυναίκες....

το laptop δεν ξέρω αν και πότε θα στο φτιάξουν, πάντως για ψάρεμα δεν χρειάζεται να πας

:p

:hehe:

μπα, αυτή μού δωσε επίθετο, όχι σαν την άντζελα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Δεν εβαζες και μια μικροκαμερα στο κουτι να βλεπαμε και το ταξιδι του???

"Στο επομενο επεισοδιο το λαπτοπακι στα χερια αδιστακτου εγληματια μεταφορεα!:p

Αντε και καλη επιστροφη!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

Δεν εβαζες και μια μικροκαμερα στο κουτι να βλεπαμε και το ταξιδι του???

"Στο επομενο επεισοδιο το λαπτοπακι στα χερια αδιστακτου εγληματια μεταφορεα!:p

Αντε και καλη επιστροφη!

Όχι αλλά σας έχω tracking number :hehe:


766554619 Λεπτομέρειες
Αρ. Αναφοράς
Ημ/νια παραλαβής 30 Νοε 2005
Προορισμός Lainate
Ημ/νια παράδοσης
Υπογραφή Παραλήπτη
Ημ/νία Ώρα Προορισμός Κατάσταση
30 Νοε 2005 21:14 Athens Shipped From Originating Depot
30 Νοε 2005 19:30 Athens Consignment Received At Transit Point
30 Νοε 2005 18:21 Athens Arrived At Sending Depot

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν μου είχε γυρίσει μέχρι χθες και τους έστειλα mail:


You have my laptop for 5 working days.
Is it fixed?
The tracking number was xxxxxxxxxxxxxxxxxx
When you send it back, i would like to have the tracking number,
and I would like a brief description of what you did to fix the problems.
Case id: xxxxxxxxx

Thank you,
Sotiris

xxxxxxxxxxx Λεπτομέρειες
Αρ. Αναφοράς
Ημ/νια παραλαβής 30 Νοε 2005
Προορισμός Lainate
Ημ/νια παράδοσης 11:00, 01 Δεκ 2005
Υπογραφή Παραλήπτη Chinello
Ημ/νία Ώρα Προορισμός Κατάσταση
01 Δεκ 2005 11:00 Lainate Delivered
01 Δεκ 2005 09:26 Lainate Import Received
01 Δεκ 2005 08:06 Lainate Out For Delivery
01 Δεκ 2005 06:52 Milano Linate Consignment Received At Transit Point
01 Δεκ 2005 06:52 Milano Linate Import Received
01 Δεκ 2005 06:14 Milano Linate Potential Linehaul Delay Due To Bad Weather
01 Δεκ 2005 00:41 Liege Euro Hub Consignment Passed Through Transit Point
30 Νοε 2005 21:14 Athens Shipped From Originating Depot
30 Νοε 2005 19:30 Athens Consignment Received At Transit Point
30 Νοε 2005 18:21 Athens Arrived At Sending Depot

και το reply τους :D



Dear Customer

we inform you that your laptop is ready to ship

Best Regards
Support Greece

οπότε περιμένω.

Link to comment
Share on other sites

μόλις ήρθε.

άλλαξαν το mobo.

το ανοίγω και πάλι το ίδιο πρόβλημα :(

........................................................................................................................

........................................................................................................................

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.