Jump to content



Περί εγγύησης ACER


sotiris

Recommended Posts

Ανεφερε και τον απαραδεκτο χρονο αναμονης 3 εβδομαδων για εναν φορτιστη.... με προγραμμα advantage, στο uk.

ακομα δεν μου τον εχουν στειλει, αναγκαστηκα να αγορασω εναν.

Ελπιζω μεχρι να μου τον στειλουν να δουλευει το λαπτοπ... εχω δοκιμασει τοσους φορτιστες..... ο σκληρος ηδη χτυπισε ενα bad sector :rant:

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από sotiris

Για την Acer και την απαράδεκτη συμπεριφορά της, θα προσπαθήσω να στείλω με e-mail ό,τι αποδεικτικό έχω στα χέρια μου στο Ευρωπαϊκό και στο Ελληνικό ΙΝΚΑ, μόλις βρω τον απαραίτητο χρόνο.

ωπα....θα συνεχιστει και στη νεα σεζον βλεπω...

καλησπερα νεο μελος στο thelab,

το ονομα μου ειναι Ηλιας,

μακαρι να ειχα μπει στο site σας πριν 2 βδομαδες....

αγορασα πριν λιγο καιρο ενα laptop acer aspire 5672wli,

οντως για τα χρηματα του στο κομματι των hardware δινει κατι παραπανω,

ολα ωραια και καλα λοιπον ...παρασκευη αγορα το σαββατο παω να μπω στο internet (dial up συνδεση

:cry: ) για να κανω ενημερωση του Norton , το Modem μια με εβαζε μια οχι και η ταχυτητα πολυ χαμηλη..

το παω στα παιδια απ οπου το αγορασα ( φιλοι μου ) κανουμε format και ξανα μανα ολους τους drivers απο το mama site , τιποτα ....

το laptop εχει παει ιταλια απο την προηγουμενη παρασκευη και ακομη περιμενω....

τι να πω...... :cry:

Eπεκταση εγγυησης εχεις κανει?Αν οχι να κανεις με τοσο ακριβο λαπτοπ...

Ενας Θεος ξερει οχι μονο ποτε θα το παρεις πισω αλλα και σε τι κατασταση.

δεν ειναι νωρις για επεκταση ;;;;

τι θα κερδισω απο τωρα να κανω την νεα επεκταση;;

αφου εχει ηδη..

Δε ξερω τι λετε, αλλα εγω αν ειχα δευτερο υπολογιστη εδω που ειμαι και δεν ειχα πραγματικη δουλεια θα τον εστελνα να μου διορθωσουν μικρο ζημιες λογω accidental και θα τον πουλουσα μολις τον επαιρνα πισω... Δεν παει αλλο, ΕΓΩ ACER ΔΕ ΞΑΝΑ ΠΑΙΡΝΩ :rant:

Αρχική απάντηση από SlotKiller [Σήμερα, στις 13:16]

Δε ξερω τι λετε, αλλα εγω αν ειχα δευτερο υπολογιστη εδω που ειμαι και δεν ειχα πραγματικη δουλεια θα τον εστελνα να μου διορθωσουν μικρο ζημιες λογω accidental και θα τον πουλουσα μολις τον επαιρνα πισω... Δεν παει αλλο, ΕΓΩ ACER ΔΕ ΞΑΝΑ ΠΑΙΡΝΩ :rant:

ωραια αντε λοιπον και το περνω πισω ..τι τιμη να το πουλησω και με οοολα αυτα που λεμε και ακουγοντai ποιος .;;;;;;;:tomato:

Βρε κανε εσυ την επεκταση να εισαι καλυμμενςο για 3 χρονια και μπορει να μην σου παθει και τιποτα το λαπτοπακι.Μην τρελλαινομαστε κιολας.

Αρχική απάντηση από Vadergr [Σήμερα, στις 13:25]

Βρε κανε εσυ την επεκταση να εισαι καλυμμενςο για 3 χρονια και μπορει να μην σου παθει και τιποτα το λαπτοπακι.Μην τρελλαινομαστε κιολας.

γιουπιιιιιιιιιιιι:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

μολις ειχα τηλεφωνο απο τα παιδια dms logic ...το λαπτοπ ηρθε ..αντε για να δουμε τι προβλημα ειχε και αν ολα θα πανε καλα.....

Γενικά στην Ιταλία είναι γρήγοροι.

Απλά δεν κάνουν πολύ καλό έλεγχο της επισκευής, τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση.

Αν το πρόβλημά σου λυνόταν με αλλαγή κάποιας mini-pci ή της mainboard, θα στο έχουν επιδιορθώσει σίγουρα (τους έχω ικανούς να το βρουν). Αν είναι πιο σύνθετο ...

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 13:54]

Γενικά στην Ιταλία είναι γρήγοροι.

Απλά δεν κάνουν πολύ καλό έλεγχο της επισκευής, τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση.

Αν το πρόβλημά σου λυνόταν με αλλαγή κάποιας mini-pci ή της mainboard, θα στο έχουν επιδιορθώσει σίγουρα (τους έχω ικανούς να το βρουν). Αν είναι πιο σύνθετο ...

πρεπει να μου εχουν αλλαξει ολη την mainboard,

θα σας πω το απογευμα!

Αρχική απάντηση από ILIASP

πρεπει να μου εχουν αλλαξει ολη την mainboard,

θα σας πω το απογευμα!

ok, περιμένουμε νεώτερα, ελπίζω να μην έχεις κανένα πρόβλημα :) :flower:

Αρχική απάντηση από ILIASP [Σήμερα, στις 13:34]

γιουπιιιιιιιιιιιι:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

μολις ειχα τηλεφωνο απο τα παιδια dms logic ...το λαπτοπ ηρθε ..αντε για να δουμε τι προβλημα ειχε και αν ολα θα πανε καλα.....

Φίλε τη Παρασκευή που μας πέρασε το πήγες στην αντιπροσωπεία ή στις 10 του μήνα, αν και για να πάει Ιταλία και να έρθει μέσα 10 μέρες μια χαρά αν είναι οκ και η βλάβη, δεν είναι και τόσο χάλια η κατάσταση

Αρχική απάντηση από pan82 [Χθες, στις 19:57]

Φίλε τη Παρασκευή που μας πέρασε το πήγες στην αντιπροσωπεία ή στις 10 του μήνα, αν και για να πάει Ιταλία και να έρθει μέσα 10 μέρες μια χαρά αν είναι οκ και η βλάβη, δεν είναι και τόσο χάλια η κατάσταση

λοιπον

το φορητο εφυγε για ιταλια πριν 10 ημερες,

εντυπωσεις....

απο προγραμματα και drivers ειχε εγκατεστημενα μονο τα αναγκαια και οχι αυτα που υπηρχαν απο την αρχη προεγκατεστημενα απο μαμα

δυο γρατζουνιες στο εξωτερικο ( στο πισω μερος απο την οθονη )

το κουμπι που ενεργοποιei το bluetooth δεν λειτουργει μονο απο το μενου....

αυτα ..

μαλλον παμε για αντικατασταση....

για πολλα νευρα ...:confused:

  • 2 weeks later...

ααα Τι πραγματα ειναι αυτα ?? ΑΙΣΧΟΣ!!!!

Σκέφτομαι σοβαρά να πουλήσω το Laptop μου....

Αντι να το φτιάξουν το χαλάνε ..? . ..

  • 1 month later...

Παιδιά θα ήθελα να σας διηγηθώ κι εγώ τη δικιά εμπειρία.Παρακολουθώ αυτό το thread καιρό τώρα και για να πω την αλήθεια όταν χάλασε το laptop μου ήμουν προετοιμασμένος για το χειρότερο.Ας τα πάρουμε τα πράγματα απτην αρχή:Έχω ένα Acer Aspire 1524WLMi αγορασμένο το Δεκέμβριο του 2004.Ταυτόχρονα αγόρασα κι ενεργοποίησα την advantage plus επέκταση εγγύησης.Το πρώτο πρόβλημα που αντιμετώπισα μετά από 9 μήνες περίπου,ήταν η χαμηλή απόδοση εγγραφής-ανάγνωσης του DVDRW.Το 2ο πιο ανησυχητικό ήταν ότι όταν προσπαθούσα να κάνω boot από cd (είτε recovery cds είτε από κάποιο backup DVD που έφτιαξα μέσω του Acronis True Image) o υπολογιστής υπερθερμαινόταν κι έκλεινε πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη δουλειά μου.Όταν έμπαινε στα Windows μπορεί να ανέβαζε κάπως υψηλή θερμοκρασία αλλά κατέβαζε από μόνο του τη συχνότητα λειτουργίας και λειτουργούσε ικανοποιητικά.Το 3ο πρόβλημα ήταν ένα πλήκτρο που σταμάτησε να λειτουργεί και άλλα 3 επίσης αργότερα μετά από πτώση σταγόνων καφέΜέχρι τότε δεν αποφάσιζα να το στείλω για επισκευή αφού κουτσά στραβά έκανα τη δουλειά μου.Το τελειωτικό χτύπημα ήταν όταν πάγωσε ξαφνικά η οθόνη και από τότε όταν άνοιγα τον υπολογιστή η οθόνη παρέμενε σβηστή.Μετά το σχετικό πρήξιμο αφού δε απαντούσαν στα mail,μου έδωσαν αριθμό RMA.To laptop έφυγε με την ΤΝΤ 9/5 ημέρα Τρίτη και ήταν Ιταλία Πέμπτη 11/5.Να επισημάνω ότι μένω σε πόλη κοντά στη Θεσσαλονίκη και όσο να ναι υπάρχει κάποια καθυστέρηση.Στις 16/5 μου είπαν ότι ήταν έτοιμο και τελικά ήρθε σπίτι μου την Πέμπτη 18/5.Δηλαδή το είχαν 2 εργάσιμες μέρες συνολικά (12/5 , 15/5).Μετρήστε τώρα τι άλλαξαν: Αρχικά το προφανές,πληκτρολόγιο.’λλαξαν το DVDRW.’λλαξαν την κάρτα γραφικών.Εδώ δεν ξέρω αν είναι καλό αλλά από nVidia Go5700 που είχα,έβαλαν Go5200.Όχι ότι με χαλάειΤο πιο εντυπωσιακό όμως για μένα είναι ότι άλλαξαν και σκληρό δίσκο,από έναν IBM 60GB 4200RPM που είχε απτη μάνα του σε Western Digital 80GB 5400RPM.Αυτά σε γενικές (πολλές) γραμμές.Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος,τυχερός,δεν ξέρω ή απλά έκαναν σωστά τη δουλειά τους αφού είχα χρυσοπληρώσει την επέκταση εγγύησης.Από εκεί που φοβόμουν να το στείλω διαβάζοντας δεκάδες παράπονα για το service τους τώρα το μηχάνημα είναι καλύτερο από πριν και σε ελάχιστο χρόνο.Δεν κάνω καμιά αβάντα στην Acer αλλά και μια διαφορετική εμπειρία νομίζω είναι χρήσιμο να ακουστεί,διαβαστεί καλύτερα.Sorry για το μεγάλο post.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.