Jump to content



Περί εγγύησης ACER


sotiris

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Κουράγιο ρε σωτήρη... Όλοι έχουμε περάσει ένα μίνι γολγοθά με τα φορητά μας... Εμένα το είχαν 1μισό μήνα... Αλλαγή όθονης και μητρικής... ανταυτού μου έκαψαν τον δίσκο... και στο τέλος μου έδωσαν νέο ίδιο.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να πάρεις τον ιτάλο τεχνικό να του πεις κάνενα μαλεζανικό κατσο κατσο και ακόμα περισσότερο δεν μπορείς να πάρεις να του πεις ποιο είναι το ακριβές πρόβλημα. Αυτή η ανωνυμία σε συνδιασμό με τα ψιλά γράμματα θα κάνει πολλές εταιρίες να χάσουν την δυναμική τους και το καλό όνομα.

Τρανταχτό αντι-παράδειγμα είναι το πλαίσιο. Που μπορεί να μην έχει τους καλύτερους πωλητές, να μην έχει τις καλύτερες τιμές και να μην έχει την μεγάλη ποικυλία (σε καθαρό hardware) όμως στο θέμα RMA είναι πρώτοι και έτσι έχουν κρατήσει τον κόσμο.

Μάλιστα νομίζω πως έχει σταματήσει συνεργασίες (με τα NAPA) λόγω μειωμένης αξιοπιστίας.

Ανοίγουμε το φορητό προσέχοντας τυχόν αυτοκόλλητα. Βάζουμε στην πρίζα τον μετασχηματιστή μας κατά προτίμηση 12 βολτ ή παραπάνω. Τοποθετούμε καλώδιο στο + και στο - και αρχίζουμε την εκδρομή μας. Πρώτη στάση μνήμες. Σε λίγα δευτερόλεπτα είμαστε έτοιμοι για τον επεξεργαστή, αμέσως μετά όμως μην ξεχάσουμε να επισκεφτούμε και την κάρτα γραφικών. Στην τελική αν βαρεθούμε απλά ξεγυμνώνουμε 15 εκατοστά από καθε καλώδιο και το πετάμε πάνω στη γυμνή μητρική. Νομίζω ότι δε θα μπορέσουν να σε ξανακοροϊδέψουν

Περιττα ολα αυτα ,εχει 3ετη .Παιρνεις κατι σε στυλ βαριας και σπας τα παντα εκτος απο την οθονη , τους παιρνεις τηλ και τους λες παει αυτο χαλασε αλλο και απαιτεις ολα αυτα να γινουν σε 10 εργασιμες οπως λεει η acer advance και δεν συμαζευεται εγγυση ( μην χεσω με την καταραμενη την acer )

πραγματικά αν και τώρα δεν παίξει, δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον του.

είναι προφανές ότι φταίει κάτι μεταξύ mobo - hdd - ram - cpu - wifi.

( ΔΕΝ έχει άλλα εξαρτήματα το laptop :p )

5 (ολογράφως: πέντε) επιλογές.

ΠΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ SERVICE ΝΑ εντοπίσει το πρόβλημα?????

Εγώ αν είχα τα ανταλλακτικά θα είχα χρειαστεί περίπου 15 λεπτά - έστω 1 ώρα! Αυτό είναι που με τρελαίνει!!!!!

Τέλος πάντων, ελπίζω στην MDI να βρουν τι φταίει, από βδομάδα θα το στείλω καθότι αύριο δε νομίζω να ναι ανοικτοί.

Αρχική απάντηση από totally_wired

Κουράγιο ρε σωτήρη... Όλοι έχουμε περάσει ένα μίνι γολγοθά με τα φορητά μας... Εμένα το είχαν 1μισό μήνα... Αλλαγή όθονης και μητρικής... ανταυτού μου έκαψαν τον δίσκο... και στο τέλος μου έδωσαν νέο ίδιο.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να πάρεις τον ιτάλο τεχνικό να του πεις κάνενα μαλεζανικό κατσο κατσο και ακόμα περισσότερο δεν μπορείς να πάρεις να του πεις ποιο είναι το ακριβές πρόβλημα. Αυτή η ανωνυμία σε συνδιασμό με τα ψιλά γράμματα θα κάνει πολλές εταιρίες να χάσουν την δυναμική τους και το καλό όνομα.

Τρανταχτό αντι-παράδειγμα είναι το πλαίσιο. Που μπορεί να μην έχει τους καλύτερους πωλητές, να μην έχει τις καλύτερες τιμές και να μην έχει την μεγάλη ποικυλία (σε καθαρό hardware) όμως στο θέμα RMA είναι πρώτοι και έτσι έχουν κρατήσει τον κόσμο.

Μάλιστα νομίζω πως έχει σταματήσει συνεργασίες (με τα NAPA) λόγω μειωμένης αξιοπιστίας.

Ένα χαλασμένο NAPA τι να το κάνω;:OT:

Αρχική απάντηση από feanorian82

Ένα χαλασμένο NAPA τι να το κάνω;:OT:

Αν δεν έχει εγγύηση πέτα το...

Εγώ έχω ένα Napa από το 2000 mp3 player/diskman και δεν έχει πάθει τίποτα... Ειδικά πρώτα χρόνια το ξεπάτωσα, από την άλλη το Creative Rhomba (αγορασμένο από plaisio) χάλασε μετά το πέρας της εγγύησης.

ναι ξέχασα να πω, ότι χθες το έστειλα για 3η φορά.

mdi, και περιμένουμε να δούμε !!!!!

Αρχική απάντηση από ea6gka

τερας υπομονης σου βγαζω το καπελο , εγω θα ειχα αυτοπυρποληθει στο συνταγμα

Καλύτερα από το να κάνεις απεργία πείνας, εδώ που τα λέμε...

Ε πέραν της χρήσης του accidental τμήματος της εγγύησης δεν βλέπω να είχα και πολλές επιλογές!!!!!

Από τη στιγμή που μπλέκεις με τέτοια service ο Γκάντι δεν πιάνει μία :p

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 03:46]

Ε πέραν της χρήσης του accidental τμήματος της εγγύησης δεν βλέπω να είχα και πολλές επιλογές!!!!!

Από τη στιγμή που μπλέκεις με τέτοια service ο Γκάντι δεν πιάνει μία :p

Εσένα σου είπα να το φέρεις από δώ....... ;)

Αρχική απάντηση από hipro5

Εσένα σου είπα να το φέρεις από δώ....... ;)

θα του μονταρεις τη μητρικη η θα το σπασεις.....?????

Παω να αναψω κερακι να προσεχει ο καλος θεουλης το aceraki μου...:p

(τωρα που ειπα για κερακι...sotiri μπορεις να παρεις καμποσα να τα λιωσεις να φτιαξεις μια ανρωπινη φιγουρα και να αρχισεις να καρφιτσωνεις....:devil: )

εδιτ

μολις διαπισωσα οτι το καλο υπερισχυει του κακου...ακομα και στα smileys...

δοκιμαστε να γραψετε : devil : ) χωρις τα κενα που αφησα εγω)

  • 2 weeks later...
Αρχική απάντηση από Vadergr

Για να μην εχει γραψει τιποτα νεοτερο,φανταζομαι...

ναι ουδέν νεότερο εκ της mdi ή της acer.

περιμένουμε (αν και έχω την εντύπωση ότι το έχω στείλει >από 5 μέρες)

Πάντως έχεις πείσει εμένα (και πολλούς άλλους πιστεύω) να μήν πάρουν ACER. Το service τους είναι απαράδεκτο.

Αρχική απάντηση από astrolabos

Πάντως έχεις πείσει εμένα (και πολλούς άλλους πιστεύω) να μήν πάρουν ACER. Το service τους είναι απαράδεκτο.

δεν είχα τέτοια πρόθεση, αλλά τα του καίσαρος τω καίσαρι ;)

Μα δεν είπα ότι είχες πρόθεση. Μας έκθεσες τα γεγονότα ώς έχουν. Από εκεί και πέρα, ο καθένας αποφασίζει με τα δεδομένα που έχει.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.