Jump to content



Περί εγγύησης ACER


sotiris

Recommended Posts

Το laptop μου με βαρέθηκε και αποφάσισε να μου freezάρει.

Σε windows περιβάλλον πετάει μπλε οθόνες κάθε φορά και με άλλο μύνημα,

σε λίνουξ απλά κολάει (όταν είναι κολλημένο δεν μπορώ να κάνω dmesg).

Υποθέτω πως τά παιξε.

Το πρόβλημα που παρατήρησα είναι ότι πολλές φορές όταν πάει να ανοίξει, δεν μπαίνει στο bios αλλά μένει κολλημένο με το ledάκι του δίσκου να ανάβει διαρκώς.

Κάποιες φορές ανάβει, αλλά ενδέχεται να κολλήσει.

Συμπέρασμα ότι το χάσαμε.

Α, memtest περνάει κανονικά (αν ανάψει), και οι μνήμες είναι δοκιμασμένες και ξεχωριστά (μία μία).

Έχω αγοράσει την 3ετή εγγύηση της acer και έστειλα mail στην mdi (πρώτη κρούση) για να δούμε τι παίζει. Υπόψιν η εγγύηση δηλώνει ότι σε 5 εργάσιμες πρέπει να το έχω πίσω.

Το thread θα τρέχει live μέρα προς μέρα;)

( σε στυλ οδοιπορικό:p )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Κι εγώ θα ακολουθήσω την ίδια διαδικασία σύντομα...μου καίει όλα τα cd που δοκιμάζω και αν ακομη ολοκληρώσει το Νερο σωστά την εγγραφή, το cd δεν διαβάζεται...(έχω δοκιμάσει διάφορες μάρκες και εκδόσεις προγραμμάτων)...αυτό το QSI δεν μου είχε κάτσει καλά εξαρχής...

Εγώ ήμουν απ' αυτούς που έτυχαν στα 1511ΛΜι με ρωγμή στον άξονα της οθόνης...έχει κανείς εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα, τί έκαναν οι MDI, Alman;; Εννοώ άλλαξαν τον άξονα-κάλυμα της οθόνης, αντικατέστησαν την οθο΄νη ή ακόμα και τον φορητό;;

(...συγγνώμη για την πειρατεία στο μήνυμα...αν είναι πές μου να ρωτήσω αλλού, κανένα πρόβλημα...)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jax7480

Σε 5 εργασιμες θα το εχεις πισω? χμχμχμ....κραταω στα favorites το thread γιατι πραγματικα θελω να το δω αυτο απο την ACER.

έτσι λέει, γι' αυτό άνοιξα το thread, για να δούμε σε πραγματικές συνθήκες (γιατί στη θεωρία όλα ωραία και άγια είναι)

Advantages

Shared by both above extensions:

* Free Help Desk for the entire warranty extension period.

* Repairs within 5 working days

* 30% discount on the purchase of a spare battery for the registered computer when purchased directly from Acer customer service and by credit card.

* Right to participate in special offers and promotions at authorised dealers

* 1ST YEAR INTERNATIONAL TRAVELLERS WARRANTY - ITW

For accidental damages coverage only:

* Free repairs of accidental damages ( for the breakdown of the display an European immunity of 100 + taxes shall be paid ).

* 3 YEARS INTERNATIONAL TRAVELLERS WARRANTY ITW

vgiozo κι εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα με το qsi, σε tayio yuden ceramic coat dvd-r σε 4πλή γραμμένο δεν διαβαζόταν ούτε από το liteon 1693s ούτε από το plextor 708a.

( α, επίσης ευκαιρία να δω και τι παίζει με τα καμμένα pixel της οθόνης;) )

Link to comment
Share on other sites

Εμένα τα DVD τα γράφει μέτρια, αλλά δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα ανάγνωσης σε άλλες συσκευες...τα CD που γράφει πάλι, απλώς είναι άχρηστα ούτο το ίδιο τα διαβάζει..συν ότι φάινεται να γρατσουνάει κάπως ό,τι οπτικο δίσκο του βάζω...

...έγραψε πραγματικά πολλά αυτο το χρόνο, παράπονο δεν έχω...κι απ' τον Σεπτέμβρη 2004 ήταν μονίμως στη πρίζα μέρα-νύχτα κατεβάζοντας απο dc...γύρω σον Αύγουστο άρχισε τα τερτίπια...

..γι αυτό έχω φοβηθεί λίγο και λέω πως αφου απο επιδόσεις δεν έχει πρόβλημα, καλύτερα να το απαλλάξω απο όλες τις βαριε΄ς χρήσεις να ζήσει λίγο περισσότερο...

Οντως ίσως είναι το πρώτο νημα που έχω δει που αφορά χρήση της προνομιακής εγγύσης σε Acer...

Link to comment
Share on other sites

Ανταπόκριση από το μέτωπο:

πήρα το πρωί στη Γραμμή να μου δώσει το τηλέφωνο της Acer.

Ευγενικότατος μου το έδωσε και με ρώτησε και για το πρόβλημά μου (και μου είπε την πολύ σωστή συμβουλή να κάνω recovery πρώτα, που ήμουνα έτοιμος να το στείλω χωρίς να έχω πάρει backup).

Το τηλέφωνο του service της acer είναι αυτό:

8015002000

Ανεβαίνω σχολή, και παίρνω κατά τις 14:30 τηλέφωνο.

Βγαίνει ο τηλεφωνητής και λέει λειτουργούμε από τις 9-13:45 και από τις 15-17:45.

Παίρνω 2 τηλέφωνα στις 15:02 περίπου, έβγαζε κατειλλημένο (αφού πέρναγε από διάφορα call center-o-μενού του στυλ πιέστε 2 για τεχνική υποστήριξη κλπ).

Παίρνω τώρα, και βγαίνει μια ευγενέστατη υπάλληλος, ιταλίδα που μιλάει ελληνικά, σαν την Guillermo (πώς λέγεται αυτή που παίζει στον alpha, τέτοια φωνή), με ρωτάει το πρόβλημα, και μου λέει ότι το call center έχει πέσει :hehe:

Ξέρω, έπρεπε να της πάρω το κινητό, αλλά δεν έπαιξε :hehe:

Είπαμε, οδοιπορικό, σε πραγματικές συνθήκες και σε πραγματικό χρόνο.

Σαν reality για μια εγγύηση :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 2 φορές που βγήκε η εκεί υπάλληλος (άντζελα) και μου είπε ότι δεν παίζει ο serverας, άκρη δεν έχω βγάλει διότι οι γραμμές είναι off.

οπότε έχουμε ήδη 1 foul (κάθομαι και παίρνω διαδοχικά τηλέφωνα για κάνα μισάωρο εν τω μεταξύ...).

δεν το κόβω να βγάζουμε άκρη σήμερα (1 rma number θέλω... ).

α, το call center είναι για πέταμα...

πολύ κακό, και με πετάει χωρίς αναμονή σε γραμμή κατειλλημένου...

EDIT: έφυγε και mail εδώ:

To: support_greece@acer-euro.com

...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ξαναασχολήθηκα με το θέμα.

Επιτέλους μετά από 10-20 λεπτά κατάφερα να πιάσω γραμμή.

Πάλι η άντζελα (μάλλον μία υπάλληλο έχουνε), η οποία μου έδωσε rma number.

Η διαδικασία για το advantage είναι TNT courier στο σπίτι μου, σε 1 μέρα φτάνει Ιταλία, 4-5 μέρες επισκευή και σε 1 μέρα γυρνάει πίσω (άρα 1-2 βδομάδες).

Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν εμφανίζει πάντα το πρόβλημα το λαπτόπι, και φοβάμαι μήπως δεν το δούνε.

Τι λέτε να φταίει? Εγώ πιστεύω ότι φταίει η mobo. Αν όμως δεν το δούνε, τότε πληρώνω εγώ τα έξοδα μεταφοράς κλπ, οπότε το σκέφτομαι.

Η συμβουλή της ήταν να κάνω recovery και να πάρω backup, και αν συνεχίσει να εμφανίζεται να το στείλω. Την ερώτηση μήπως έχει κολλήσει κάποιον ιό την απέφυγα λέγοντας ότι δεν βλέπει καν το bios :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Ποιος; Η ’ντζελα;

Πότε πρόλαβες βρε άτιμε; Απ' το τελέφωνο;

Τι σου είναι οι Χημικοί βρε παιδί μου.....

είμαστε γρήγοροι σ' αυτά ;)

πάνω απ'όλα μετράει η χυμεία.

Link to comment
Share on other sites

Αν με τον κωδικο rma που εχεις παρει απο Ιταλια το στειλεις στην MDI,δεν χρειαζεται να φοβασαι για χρεωση..Να φοβασαι μηπως δεν το φτιαξουν και χρειαζεται να ξαναπιασεις γραμμη με Αντζελα...

Το χειροτερο rma ever...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Astakos

Αν με τον κωδικο rma που εχεις παρει απο Ιταλια το στειλεις στην MDI,δεν χρειαζεται να φοβασαι για χρεωση..Να φοβασαι μηπως δεν το φτιαξουν και χρειαζεται να ξαναπιασεις γραμμη με Αντζελα...

Το χειροτερο rma ever...

επειδή έχω το πακέτο advantage, προτιμώ να το στείλω έξω (να είμαι πιο σίγουρος).

είναι και on-site (δεν κουνιέμαι απ'το σπίτι δηλαδή).

το πρόβλημα είναι ότι το κάνει περιοδικά.

π.χ. at the moment δεν μπουτέρνει.

θα προσπαθήσω να το bootάρω και να του κάνω recovery πριν το στείλω πάντως (για να είμαι και σίγουρος ότι πήρα πλήρες backup.

Αρχική απάντηση από spc

Τώρα δεν ξέρω αν πρέπει να διορθώσω ή να επικροτήσω το (χυδαίο) χούμορ σου :p

τς τς τς, μα δεν έχεις γνώσεις, μα μου τη λες. το σωστό (και αρχαιοελληνικής προέλευσης) είναι με υ.

αλλά που να τα βρει αυτά ο μπαμπινιώτης που διαβάζεις κάθε μέρα μπας και μάθεις ορθογραφία :p

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω:

Sotiris <tomailmou>

23/11/2005 04:52 μμ

To: support_greece@acer-euro.com

cc:

Subject: Notebook Problems

I have an acer aspire 1692 wlmi.

I have these problems:

1) Usually it hangs before POST and before loading bios.

Sometimes it hangs when I am in the operating system (blue screens at

windows, commonly said bsod -blue screen of death).

2) QSI dvd-rw has very poor burning quality, even with tayio yuden dvd

-r ceramic coat discs, so I think that you have to replace it with a

new one.

3) My screen has some defect pixels (2 dark and 3-4 bright) so I would

like to change it too.

I tried to communicate via telephone with your Call Center but you

said me that server was down.

I want to know what to do.

Warranty code: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aspire1690Series: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Thank you,

Sotiris

On 11/25/05, support greece <Support_Greece@acer-euro.com> wrote:

Αγαπητέ Πελάτη / Συνεργάτη

Σας αποστέλνουμε το case id ή RMA που χρειάζεται να αναφέρεται στην αποστολή του προϊόντος στα σέρβις μας

Case ID : xxxxxxxS

Σε περίπτωση που θα θέλετε πληροφορίες από το σέρβις μας να αναφέρετε το παραπάνω case id. .

Σας παρακαλούμε επίσης να αποστείλετε το προϊόν στο παρακάτω σέρβις μας επισυνάπτοντας φωτοτυπία της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς του προϊόντος.

Eπίσης σας παρακαλούμε πριν στείλετε τον υπολογιστή στο σέρβις μας να κάνετε ένα back up των αρχείων σας , γιατί σε περίπτωση απώλειας των δεδομένων σας δεν φέρουμε ευθύνη (όρος 1,3 από το βιβλίο τις εγγύησης).

MDI S.A.

System and service

Rafailidou 1 & Agriniou str.

177 78 Tavros Athens (GR)

Phone number 210 4804500 fax number 210 4804501

Fiscal code/ VAT: 094022760 DOY. FAEE ATHINON

Με Εκτίμηση

Support Greece

Eyxaristw poly gia tin apadhsh.

Erwthseis:

1)Se epikoinwnia pou eixa me tin texniki yposthriksh sto 8015002000 (thlefwno ths acer hellas)

mou eipan oti borw na steilw to laptop me courier stin italia (mesw TNT).

Apo oti katalava i diadikasia ginetai apo to spiti mou (on-site).

H diefthinsh poy exw einai auth:

Acer Italy srl

Via Lepetit, 40

20020 Lainate (MI)

2)Dedomenoy oti exw acer advantage eggyhsh, mou eipane oti se 4-5 ergasimes tha exei episkeyastei.

Isxyei to idio kai gia Ellada?

3)O arithmos mou einai xxxxxx (den mou eipan xxxxxxS ) kai exw kai ti diefthinsi pou prepei na stalei, STHN ITALIA.

Telika pou prepei na stalei, ellada 'h italia? Kai an einai ellada, me poio tropo? (stin italia metaferetai -apo osa katalava- xwris dikh mou epivarynsh mesw TNT)

Proswpika protimw na to steilw ekei pou tha episkeuastei to sidomotero dynaton (kath'oti anaferetai stous orous ths eggyhshs mou).

Eyxaristw,

Sotiris

Απλά τα λέω για να έχουμε και ένα προηγούμενο με εγγυήσεις ώστε ο καθένας που έχει πρόβλημα να ξέρει τι πρέπει να κάνει - τι μπορεί να κάνει :)

ps δε θέλω σχόλια

1) για τα αγγλικά (είναι άπταιστα, εσείς δεν ξέρετε :p )

2) για τα greeklish, όλα τα mail μου είναι με greeklish.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

but you

said me that server was down.

ps δε θέλω σχόλια

1) για τα αγγλικά (είναι άπταιστα, εσείς δεν ξέρετε :p )

2) για τα greeklish, όλα τα mail μου είναι με greeklish.

You told me ειναι το σωστο αμορφωτε παλιο-χυμικε........... :p :P

Οσο για τα greeklish τι να πω??ειναι γνωστο κολυμα που εχουν ολοι οι λινουξαδες.......:p

Link to comment
Share on other sites

Και η δεύτερη απάντηση στις προηγούμενες ερωτήσεις μου.

Πήρα ήδη την TNT και φεύγει αύριο 4-6. Οπότε λογικά αρχές της άλλης βδομάδας το περιμένω πίσω.

Το πρόβλημα δυστυχώς δεν διορθώνεται, έχω δοκιμάσει τα πάντα (ultrex κλπ) αλλά δεν.

Οπότε το λογικό είναι να μου αλλάξουν mobo (άρα και gpu). Ίδωμεν.

Aγαπητέ Πελάτη

σας ενημερώνουμε ότι πριν στείλετε τον υπολογιστή σας για σέρβις να κάνετε ένα back up τον αρχείων σας και μετά ένα recovery μέσω των recovery cd's που σας έχουμε δώσει μαζί με τον υπολογιστή ( και με τηλεφωνική υποστείριξη εάν χρειαστήτε βοήθεια), έαν το πρόβλημα συνεχιστεί να μας το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση με τον κωδικό case id :xxxxxxx που σας δώσαμε νωρίτερα

Με Εκτίμηση

Support Greece

ACER ITALY SRL

VIA LEPETIT 32 / 40

LAINATE CAP 20020

MILANO ITALY.

Να αποσταλεί με την ΤΝΤ courier με χρέωση του παραλήπτη (Acer) . Τα τηλ. Της TNT courier είναι τα εξείς

TNT courier Αθήνας 2108940062 / 2108949974

TNT courier Θεσσαλονίκης 2310497600

TNT courier Κύπρου 35722817060/ 35722817122

Με Εκτίμηση

Support Greece

σύριε τα ορθογραφικά :p

Link to comment
Share on other sites

ΟΤ, φίλος πήρε acer παρά τα γραφόμενα στα φόρα και τις δικές μου "ανησυχίες" (παρ'το fujitsu-siemens ρε τσίπη) και αυτό το φανταστικό QSI βγήκε DOA. Η αλλαγή θα γινόταν σε 10 εργάσιμες μέρες του Πλούτωνα, κοινώς τώρα πιάνουμε το μήνα.

[edit] Ο Πλούτωνας με κεφαλαίο Π καθότι πλανήτης.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από chroma

ΟΤ, φίλος πήρε acer παρά τα γραφόμενα στα φόρα και τις δικές μου "ανησυχίες" (παρ'το fujitsu-siemens ρε τσίπη) και αυτό το φανταστικό QSI βγήκε DOA. Η αλλαγή θα γινόταν σε 10 εργάσιμες μέρες του πλούτωνα, κοινώς τώρα πιάνουμε το μήνα.

qsi φοράνε και κάποια siemens πάντως. δεν είναι ΤΟΣΟ άθλιο, απλά δεν έχει και το κατάλληλο "όνομα" :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Να αποσταλεί με την ΤΝΤ courier με χρέωση του παραλήπτη (Acer)

Τελικά η εγγύηση, παρόλο που και στο ίδιο το χαρτί (αν θες τσέκαρέ το και εσύ) αλλά και στα σχετικά PDF της ACER, είναι carry in, απ' ότι έμαθα (και φαίνεται επιβεβαιώνεις κι εσύ), ειδικά στην Ελλάδα είναι pickup and redelivery.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.