FrOsT Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10, 2005 1600x1200everything high w/ volumetric lights on mediumX4AA X8AFtimedemo avgfear.exe 27fpsfear1.exe 37fpsΠηγή Beyond3D ForumAti replied in thread: "Its a "bug" in that we simply got an IF statement backwards Thanks for pointing this out to us, you have just helped us get a big performance gain. Of course there is no difference in the rendering, its just a CATALYST AI game specific optimization that was good for the demo version, but backfired in the final version. We will get it sorted out in a future Catalyst (not 5.11 which is being posted tomorrow by the way)."
greekfragma Νοέμβριος 10, 2005 #2 Νοέμβριος 10, 2005 ελεος γμτ.........αντι να κατσουν να δουν πως μπορουν να φτιαξουν καλυτερους κωδικες καθονται και κ@λοβαρανε στο να κανουν optimizations για καθε παιχνιδι χωριστα....ΟΥΣΤ!!!!!
JaguarOne Νοέμβριος 10, 2005 #3 Νοέμβριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από greekfragma [Σήμερα, στις 00:07] ελεος γμτ.........αντι να κατσουν να δουν πως μπορουν να φτιαξουν καλυτερους κωδικες καθονται και κ@λοβαρανε στο να κανουν optimizations για καθε παιχνιδι χωριστα....ΟΥΣΤ!!!!! και για demo.... ελεορ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.