FrOsT Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 10, 2005 1600x1200everything high w/ volumetric lights on mediumX4AA X8AFtimedemo avgfear.exe 27fpsfear1.exe 37fpsΠηγή Beyond3D ForumAti replied in thread: "Its a "bug" in that we simply got an IF statement backwards Thanks for pointing this out to us, you have just helped us get a big performance gain. Of course there is no difference in the rendering, its just a CATALYST AI game specific optimization that was good for the demo version, but backfired in the final version. We will get it sorted out in a future Catalyst (not 5.11 which is being posted tomorrow by the way)." Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Νοέμβριος 10, 2005 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2005 ελεος γμτ.........αντι να κατσουν να δουν πως μπορουν να φτιαξουν καλυτερους κωδικες καθονται και κ@λοβαρανε στο να κανουν optimizations για καθε παιχνιδι χωριστα....ΟΥΣΤ!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Νοέμβριος 10, 2005 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από greekfragma [Σήμερα, στις 00:07] ελεος γμτ.........αντι να κατσουν να δουν πως μπορουν να φτιαξουν καλυτερους κωδικες καθονται και κ@λοβαρανε στο να κανουν optimizations για καθε παιχνιδι χωριστα....ΟΥΣΤ!!!!! και για demo.... ελεορ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.