fonzi Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 6, 2005 Πάνε να περάσουνε μια ανοξείδωτη (ή γαλβανισμένη τεσπα) καμινάδα καλοριφερ μέσα απο το γκαράζ μου. Παλιά υπήρχε μια κλασική, απο αμίαντο νομίζω, που την αφαιρούν τώρα. Το ερώτημα: Λόγω του ότι το γκαράζ είναι ακριβώς πάνω απο τον καυστήρα, λέτε η ανοξείδωτη να θερμαίνεται υπερβολικά; Είναι 20 εκ. απο το αυτοκίνητο το πολύ. Θα κάνει ζημιά;; Διότι αν είναι να υπερθερμαίνεται να την αφήσω να είναι μέσα στην παλιά του αμίαντου μέσα στο γκαράζ. Χωράει. Αν όμως δεν ζεσταίνεται επικίνδυνα να αφαιρέσω την παλιά ώστε να κερδίσω λίγο χώρο...
koumle Νοέμβριος 6, 2005 #2 Νοέμβριος 6, 2005 Δεν θα βάλετε μόνωση γύρω από την καπνοδόχο?Κανονικά πρέπει να υπάρχει μόνωση για να μην υγροποιείται το καυσαέριο πριν βγει από την καπνοδόχο. Οπότε αν βάλετε μόνωση δε πιστεύω να έχεις κάποιο πρόβλημα.
fonzi Νοέμβριος 6, 2005 Author #3 Νοέμβριος 6, 2005 Λοιπόν πάνω απο το γκαράζ μου βγαίνει έξω η καπνοδόχος και ανεβαίνει περίπου 15μ μέχρι την ταράτσα.Εξω λοιπόν την τοποθέτησε ήδη. Σε μένα για την ώρα είναι περασμένη μέσα στην παλιά και το σκέφτομαι για να την ξηλώσω και να μείνει σκέτη η λαμαρίνα.Σκετη. Ουτε μόνωση ούτε τίποτα δεν έβαλε...Μόνο αητή η λαμαρίνα που αποκλείεται να είναι πάνω από 1-2 χιλ πάχος.Γιατί την άλλαξαν; Τους είπε ότι έτσι θα έχουμε σημαντική οικονομία καυσίμου...
DarkSaga Νοέμβριος 6, 2005 #4 Νοέμβριος 6, 2005 εσύ δεν έισαι που έβγαλε η καθηγήτρια το αντικλείδι?τι σε νοιάζει?αλλουνου αμάξι θα χαλάσει :tw:πόσο θα το έχεις εσύ?
fonzi Νοέμβριος 6, 2005 Author #5 Νοέμβριος 6, 2005 Καλά ακόμα και να ξεχάσουμε το αμάξι έτσι κι αλλιώς έπρεπε να μπει και μόνωση;; DarkSaga που το θυμάσαι βρε θηρίο; Οπως μου είχες πει και τότε έβγαλα νέο κλειδί και έκανα και επαναπρογραμματισμό. Μάλλον θα αλλάξω και τις κλειδαριές προς το καλοκαίρι...
koumle Νοέμβριος 6, 2005 #6 Νοέμβριος 6, 2005 Τους είπε ότι έτσι θα έχουμε σημαντική οικονομία καυσίμου... :...: Και πως θα γίνει αυτό? Επειδή θα μικρύνει η διάμετρος της καπνοδόχου?Λοιπόν κοίτα για να μάθεις για να μη σας κοροϊδέψει ο μάστορας .1. Η καπνοδόχος πρέπει να θερμομονώνεται ή το υλικό κατασκευής της να είναι θερμομωνοτικό (από ελαφρόπετρα ή διπλό τοίχωμα.)2. Η πορεία της πρέπει να είναι, κατά το δυνατόν, ευθύγραμμη και χωρίς αλλαγές στη διατομή. Διαφορετικά αυξάνουν σημαντικά οι αντιστάσεις ροής των καυσαερίων. 3. Η μικρή διατομή δυσχεραίνει τη ροή των καυσαερίων και μειώνει την απόδοσή του λέβητα. Η μεγάλη διατομή σε συνδυασμό και με την έλλειψη θερμομόνωσης ή τις χαμηλές θερμοκρασίες προκαλεί υγροποίηση των καυσαερίων σε θειικό οξύ, που διαβρώνει τον καπναγωγό και τους χαλύβδινους λέβητες.4. Οι καπνοδόχοι που τοποθετούνται στο εσωτερικό των κτιρίων πρέπει να ηχομονώνονται, να θερμομονώνονται και να μην πλησιάζουν πολύ ηλεκτρικά ή άλλα δίκτυα.5. Ο καπναγωγός κατασκευάζεται από υλικά ανθεκτικά στις υψηλές θερμοκρασίες (άνω των 300οC) και στη διάβρωση. Αν το υλικό του καπναγωγού είναι χαλυβδοέλασμα, τ/οτε το πάχος του πρέπει να είναι τουλάχιστον 3mm6. Η εσωτερική επιφάνεια της καπνοδόχου πρέπει να είναι λεία, χωρίς ρωγμές.Και άλλα πολλά..Τώρα η διατομή της καπνοδόχου εξαρτάται από:α) Την ισχύ του λέβητα.β) Το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένηγ) Το συνολικό ύψος της.’μα μου πεις πόσες θερμίδες έχει ο λέβητας (την ισχύ του δηλαδή) σε kcal/h και το συνολικό ύψος της καπνοδόχου, μπορώ να σου πώ ποια είναι η σωστή διάμετρος που πρέπει να εγκατασταθεί.
fonzi Νοέμβριος 7, 2005 Author #8 Νοέμβριος 7, 2005 Λοιπόν ο καυστήρας γράφει 120.000 μονάδες και kw 139,5 (αν μου τα είπαν σωστά τώρα που έστειλα κάποιον να κοιτάξει).To συνολικό ύψος είναι 17μ και το υλικό γαλβανισμένη λαμαρίνα σίγουρα <2 χιλιοστά...
koumle Νοέμβριος 7, 2005 #9 Νοέμβριος 7, 2005 Λοιπόν με ισχύ λέβητα 120.000 Kcal/h και ύψος καπνοδόχου 17 μέτρα, θέλεις τουλάχιστον μία καπνοδόχο με διατομή 730 τ. εκ. και κυκλική διατομή με διάμετρο 0= 30 εκ ή σου κάνει και μία ορθογωνική καπνοδόχο 27χ27 (εκ. χ εκ.).
fonzi Νοέμβριος 7, 2005 Author #10 Νοέμβριος 7, 2005 Γράφει στη χάρτινη συσκευασία που την είχαν inox μη μονωμένο...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.