Jump to content



Τι να κανω με το δαχτυλιδι της L30?


ea6gka

Recommended Posts

δε παει αλλο λεμε εχουν σπασει τα νευρα μου , ο θορυβος της 30ρας ειναι πλεον ανυποφορος. Το ξερω οτι θελει να βυθιστει δεν γινεται ομως. Τι να κανω για να μη μπαινει αυτος ο απειροελαχιστος αερας και να τη κανει σαν να εισαι σε παρτυ με 30 κροταλιες? :mad:

Link to comment
Share on other sites

Και εγω το ιδιο προβλημα εχω ρε γμτ. Καθε 20 μερες μετα την αλλαγη νερου αρχιζουν τα οργανα..Ή θα βαλω τανκ για εξαερωση οταν βρω χρονο ή θα παρω eheim.

Μου ειχε πει παλια ο eleven οτι αμα κολλησω το ασπρο πλαστικο δαχτυλιδακι στο μαγνητη θα στρωσει αλλα δεν το δοκιμασα ποτε επειδη φοβηθηκα να βαλω κολλα μη το λιωσει και γινει χειροτερα..Μπορει βεβαια να μου ειπε κατι τελειως διαφορετικο και να μην καταλαβα.

Anyway σημερα πηγα multirama να ρωτησω για την 1250 αλλα μου φανονται λιγα τα 600lit/h..

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε "φλαντζοκολα", PVC silicone (Red colour), επαλοιψε το o-ring και βαλε ενα thin layer στο καπακι οπου τοποθετεις το o-ring, re-assembly, αστο το βραδυ να στεγνωσει και δοκιμασε παλι.

Η 1250 ειναι 1200lt/min.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες υπάρχει ο ευκολος, ανώδυνος και ανεξοδος τρόπος που δεν κάνει και καμία ζημια.

Πριν σου πω Γιώργο τι έκανα εγώ (στην L20 βέβαια αλλα είναι το ίδιο) να σου πω ότι αν έμπαινε αέρας αναγκαστικά θα έβγαινε νερό. Εσύ βλέπεις να χάνει νερό? Έχεις διαρροή? Μήπως είναι κάποιο άλλο το πρόβλημα.

Οπως και νά'χει...ξεβίδωσε το μπλε δαχτυλίδι που ασφαλίζει το μπροστά μέρος της αντλίας και βάλε πάνω στο ελάχιστο σπείρωμα, εκεί που βιδώνει δηλαδη το δαχτυλίδι, 1 με 2 στρώσεις τεφλόν. Αυτο για τα υδραυλικά. Βάλε 2 και βιδωσε το δαχτυλίδι, αν έχει μποσικο ακόμα βάλε αλλη μια στρώση.

Δοκίμαζε μέχρι να δεις ότι ασφαλίζει καλά το δαχτυλίδι.

ΜΗΝ βάλεις πολύ γιατι θα ξεχειλώσει το δαχτυλίδι και bye bye

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο ποσο καιρο εχεις την αντλια?

Στην δικια μου που δουλευει ανελειπως απο τον Μαρτιο του 2003 και στην οποια εχω κολλησει την φτερωτη με τον ροτορα(απο περισυ τον Ιουιλιο) τωρα τελευταια ακουγοταν ο ιδιος θορυθος που περιγραφεις Στην αρχη σκεφτηκα οτι απο καπου παιρνει αερα

Αφου αποκλειστηκε αυτη η εκδοχη πιστευα οτι ξεκολλησε η κολληση Λυνω λοιπον την αντλια για αν δω τι συμβαινει

Δυστυχως η κολληση ηταν μαι χαρα Το προβλημα ηταν πιο σοβαρο

Ο αξονας που περναει μεσα απο την αντλια ειχε χαλασει Ειχαν εμφανιστει πανω σημαδια (πατουρες) και ειχε φαγωθει σε διαφορα σημεια απο τον ροτορα

Δυστυχως φαγωθηκε και το πλαστικο του ροτορα απο το οποπιο περναει ο αξονας

με αποτελεσμα μεγαλες ανοχες σταβογυρισμα

Αυτο το παιξιμο τελικα ηταν υπευθυνο για τον θορυβο

post-62-1416072269,6591_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αποτι ειδα και στην ανταλακτικη φτερωτη που αγορασα υπαρχει ενα σχετικο στραβογυρισμα στην φτερωτη οποτε καποια στιγμη αθ ξαναεμφανιστει το ιδιο προβλημα Πιστευω επισης οτι το κολλημα φτερωτης-ροτορα επιδεινωσε το προβλημα μια που τωρα εγιναν ενα σωμα

Υποψιν το ανταλακτικο που αγορασα δεν ειναι αποκλειστικα για Λ30 αλλα για καποια αλλη αντλια της HYDOR

Να ευxαριστησω εδω το παληκαρι στο Quiko για την βοηθεια του (ελυσε την μοναδικη λ30 που υπηρχε στο μαγαζι για να κανουμε συγκριση):T:

στην φωτο μπορειτε να διακρινετε τον κωδικο του ανταλακτικου

post-62-1416072269,684_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

και ο ροτορας με την φτερωτη κολλημενα

Πολλες φορες ο θορυβος προερχεται απο αυτα τα δυο

Αν λυσετε μια αντλια θα δειτε οτι η φτερωτη κανει μια ελευθερη περιστροφη μεχρι ενος σημειου και μετα σταματαει Και στα 2 εξαρτηματα υπαρχει ενα "δοντι" το οποιο χρησιμευει στο να τα εμπλεκει και να πειστρεφονται μαζι

Κολλωντας στο σημειο εκεινο σταματαμε την ελευθερη περιστροφη και περιοριζουμε τον θορυβο

Ολα αυτα που αναφερω τα εχουν πει παλαιοτερα και οι 38.45 .και ο Γιανκ Τ

αν θελετε περισοτερες λεπτομερειες για το " how to " θα χρειαστει να ψαξετε λιγο

post-62-1416072269,712_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

τρομερα ποστς 11, λοιπον και εγω ειδα κατι σημαδια πανω στον αξονα και τελικα το γυαλισα με λιγο ντουκοχαρτο ψιλο. Αλλα αυτο που εκανε τελικα τη διαφορα ηταν αυτο :

pb0400233kn.jpg

μιλαμε δεν ακουγεται τιποτα.-

ισως ειναι τα λιπαντικα που εχει μεσα δε ξερω , αλλα το συνιστω σε οσους εχουνε δοκιμασει τα παντα και τιποτα δεν γινεται να σκασει η 30

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δεν εχω ιδεα Μαλον θα χρειαστει να ψαξεις σε μεγαλα petshop

Ποσο καιρο εχεις την αντλια ?Αν ειναι μικρο το χρονικο διαστημα μου φαινεται πολυ παραξενο να εχει φαγωθει τοσο γρηγορα

Δοκιμασε να βαλεις λιγο γρασο καλης ποιοτητας στον αξονα που περνα μεσα απο τον ροτορα για να " παρει" τα κενα

Καποια στιγμη θα προσπαθησω να επισκευασω την δικια μου για να δω αν ειναι εφικτο

Link to comment
Share on other sites

δεν θα ειναι ποτε εφικτο να επισκευασεις εναν ροτορα αντλιας, πολυ απλα γιατι απο την στιγμη που δημιουργουνται μποσικα λογο φθορας μεταλλων δεν γινετε τιποτα δυστοιχως :(

Η μονη λυση ειναι η αγορα ανταλακτικου :)

Link to comment
Share on other sites

βρηκα ανταλλακτικο τελικα στο βιοτοπο , εχει ομως και φλατζες και διαφορα αξεσουαρ για τις αντλιες αυτες. ΛΙγο ακριβη η φτερωτη , 10 ευρω αλλα απο τα 40 που κανει καινουρια και τα 70 της ΕΗΕΙΜ μου ηρθε βολικα.

μου εκανε εντυπωση το ποσο ακριβες ειχε τις Λ30 , 90 ευρω...

Link to comment
Share on other sites

Περυσι τετοιο καιρο ειχα αγορασει το ιδιο ανταλλακτικο 10ε απο αυτην με τα μεγαλα ψαρια στην Ιασωνιδου (θεσσαλονικη) αλλα δεν λυθηκε το προβλημα.Μολις παρει ελαχιστο αερα το κυκλωμα αρχιζει και γουργουριζει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Byron

δεν θα ειναι ποτε εφικτο να επισκευασεις εναν ροτορα αντλιας, πολυ απλα γιατι απο την στιγμη που δημιουργουνται μποσικα λογο φθορας μεταλλων δεν γινετε τιποτα δυστοιχως :(

Η μονη λυση ειναι η αγορα ανταλακτικου :)

Ποτε μην λες ποτε φιλε Byron........:)

Τελικα ηταν πιο δυσκολο απο οτι περιμενα κυριως γιατι ηταν η πρωτη φορα

Τωρα που πλεον εχω τεχνογνωσια :tomato: στην επομενη επισκευη θα την εφαρμοσω

Δεν θα μπω σε λεπτομερειες (αλλωστε δεν ειναι κατι που μπορει να το κανει ο καθενας στο δωματιο του) για την επισκευη πιστευω ομως οτι θα καταλαβεις μια που θεωρω οτι εισαι αρκετα σχετικος

1) Τρυπημα του πλαστικου του ροτορα (η πιο δυσκολη διαδικασια) με μεγαλυτερης διαμετρου τρυπανι 2.9μμ ( το τρυπημα δεν εγινε απευθειας αλλα σε 2 σταδια απο την μια και απο την αλλη πλευρα) και μετα φινιρισμα με 3μμ αλεζουαρ

2) Κατασκευη αξονα για να συνεργαστει με την νεα τρυπα μεγαλυτερης διαμετρου

Υλικο : θερμικα σκληρημενος χαλυβας στα 60 HRC οποιος περιεχει και 10% Co

Ξερω ειναι λιγο υπερβολικο αλλα αυτο ειχα ...........:p

post-62-1416072286,7518_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

και το δοντακι που ανεφερα πιο πανω

Εδω στο ακρο του ροτορα

μπορειτε να διακρινεται πιο καθαρα τον oversized αξονα και την πατουρα που εχει για να φωλιαζει τα λαστιχενιο κουζινετο της αντλιας

post-62-1416072286,7773_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.