Jump to content



Θέλω να παίζω Oblivion!!!!!


hercules15

Recommended Posts

Παιδιά έχω τον ακόλουθο υπολογιστή: AMD 64 3800 dual core, 1giga μνήμη,κάρτα γραφικών 6600gt albatron,σκληρό 120γιγα seagate. Τι λέτε όταν βγει το oblivion elderscrolls4 θα το παίζω χωρίς κολλήματα?Η κάρτα γραφικών θα επαρκεί?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hercules15

Παιδιά έχω τον ακόλουθο υπολογιστή: AMD 64 3800 dual core, 1giga μνήμη,κάρτα γραφικών 6600gt albatron,σκληρό 120γιγα seagate. Τι λέτε όταν βγει το oblivion elderscrolls4 θα το παίζω χωρίς κολλήματα?Η κάρτα γραφικών θα επαρκεί?

δεν το περιμένεις να βγει καλύτερα?

και αν δεις ότι δε σε ικανοποιεί, ψωνίζεις τότε (με πιο χαμηλές τιμές από τώρα ή ακόμη και με νεότερες κάρτες).

Link to comment
Share on other sites

6600GT και Elder Scrolls Οblivion δεν νομιζω να παει και τοσο...

Δεν θα εχεις προβλημα αλλα Θα πρεπει να θυσιασεις κατι απο τα γραφικα σιγουρα για να σου τρεχει με ικανοποιητικο frame

Eπισης ο Χ2 3800 (ειναι σχετικα αδυναμος σαν Single core) ισως τα βρει λιγακι σκουρα....εκτος αμα το παιχνιδι εκμεταλευεται και τους 2 πυρηνες

Bεβαια για αυτο υπαρχει και το OC

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε και ο unstoppable είναι λίγο δύσκολο να περιμένεις να στο τρέξει με τέρμα όλα τα γραφικά, όσο καλή και να είναι η 6600gt, το παιχνίδι αναμένεται αρκετά βαρύ. Για την υποστήριξη των διπύρηνων επεξεργαστών η Bethesda δεν έχει πει τίποτα ακόμα, αλλά η λογική λέει ότι αφού θα βγει για Χ-ΒΟΧ 360, λογικά θα υποστηρίζει και κυρίως, θα εκμεταλλεύευται τους διπύρηνους.

Link to comment
Share on other sites

H Bethesda έχει

δηλώσει ότι το Oblivion θα υποστηρίζει multithreading(αρα κ dual core) αλλά το θέμα θα δίξει με την εμφάνιση του παιχνιδιού.

Elite Bastards-Oblivion interview

Elite Bastards: A previous interview mentioned using multi-threading to help speed up area/cell loading for when players move about the game world. Are the devs using multi-threading in other ways to facilitate game performance?

Gavin Carter: The games code takes advantage of the multithreaded nature of the Xbox 360 and multithreaded PCs to improve just about every aspect of the game. The primary function is to improve framerates by off-loading some work from the main thread to the other processors. We do a variety of tasks on other threads depending on the situation be it sound and music, renderer tasks, physics calculations, or anything else that could benefit. Loading also gets spread across hardware threads to aid in load times and provide a more seamless experience for the player.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vasot [Σήμερα, στις 15:42]

Ωραια

Αντε να βγουν και αλλα παιχνιδια με υποστηριξη Dual Core\multithreading να μην παει χαμενη και η αγορα μας συντομα :)

Καλό θα είναι για όλους μας μιας και οι 2 κατασκευαστές επεξεργαστών σύντομα (1-2 χρόνια) θα παράγουν μόνο πολυπύρηνους.Η Intel και η AMD έχουν μιλήσει για επεξεργαστές με 4 πυρήνες πρός το τέλος του 2007.

Το θέμα είναι ότι είναι δύσκολο και πολύπλοκο για τους δημιουργούς λογισμικού να φτιάξουν εφαρμογές που να εκμεταλεύονται multithreading αλλά αφού PC και κονσόλες ακολουθούν συτό τον δρόμο θα αναγκαστούν.

Συγγνώμη αν είμουν λίγο :OT:

Link to comment
Share on other sites

Οντως ειναι δυσκολο να φτιαξεις ενα προγραμμα που να εκμεταλευεται πληρως multicore επεξεργαστες....

Αλλο το να το κανεις compile με compiler που ειναι φτιαγμενος για να (ψιλο)εκμεταλευεται και αλλο να το φτιαξεις αμοιγως...ΜΕΓΑΛΗ διαφορα...Μιλω εκ πειρας...Εχω προγραμματισει σε linux και cluster....ΠΑΚΕΤΟ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.