Jump to content



Eshop και RMA.....


DarkSaga

Recommended Posts

καλημέρα μέσα σε όλα τα ανάποδα του καιρού με τον x2 και μια καλή εξέλιξη...

23? αυγούστου είχα πάρει την σούπερ ντούπερ προσφορά απο το E-shop που πολύ μπανίζατε η έχετε

μια Asus V9999GT 219 η κάρτα τόσο για τα λεφτά της όσο και απο επιδόσεις πέρα απο ικανοποιητική!

σκορ περί τα 10200 σε Aqua (Barton@2600)

και περίπου 10700 σε Aqua (Α64 754 ~2700)

μια χαρά όλα μέχρι τις 11σεπτ.... 9/11 χτύπημα κανονικά!!!!

οπου και η οθόνη μετά απο άσχετο restart (εγκατάσταση προγράμματος)

παρέδωσε πνέυμα!

δοκιμή σε άλλο Pc....

Δοκιμής άλλης VGA....

Επιβεβαιώνουν πως η κούκλα απλά μας έφτυσε....

παράδωση στο e-shop Point στα χανιά,

δευτέρα με πήραν τηλ οτι πιστώθηκε η κάρτα

πέρασα απο Χανιά το παλικάρι δεν έβγαλε άκρη,δεν είχε ενημερωθεί το λογιστήριο

οπότε και με την επιστροφή χτες στην Αθήνα πέρασα απο Χαλάνδρι.

Η κάρτα πιστωμένη,ζήτησα να μην αγοράσω τίποτα (είχα επιστρέψει ακέραιο το κουτί με όλα τα συνοδευτικά)

ούτε μα ούτε μου....

"μισό λεπτό να δω αν γίνεται"

και τελικά σε 5' εφευγα με 220 στο χέρι

υποθέτω πως αυτό ήταν και το σωστό μιας και οποιαδήποτε 6800GT στον κα΄ταλογο τους χτες κόστιζε σχεδόν 50% πάνω....

πλήρωσα για κάτι,δεν το είχαν ούτε κάτι παραπλήσιο όπωε μου είπαν και απο το τηλ

και επέστρεψαν μετρητά.

’ντε τώρα τέτοιο σκηνικό να σου κάτσει στη Στουρνάρη και να μη φτάσεις σε ξυλοδραμό....

Απλά ένα μπράβο στο E-shop!

Link to comment
Share on other sites

Ίδιο σκηνικό με Faklan party socket A μετά απο 1 μήνα αγορασμένη και ενώ υπήρχε άλλη για αντικατάσταση η επιλογή της επιστροφής των χρημάτων απλά υπήρχε....απλά ώρες ώρες είναι άπαιχτοι (δεν ξεχνάμε φυσικά και κάτι παλικάρια που έχουνε τραβήξει γολγοθά).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SlotKiller

καλα καλα....

τους εχω δωσει τα ηχεια μου για ρμα απο τις 10/9 και ακομα δεν μου εχουν επιστραφει... τι να λεμε τωρα......

να τους ενοχλεις,καλο ειναι για να σε εχουν υποψη.

Link to comment
Share on other sites

Αποστολή fan controller με courier στο e-shop [Αξία=11ευρω]

2 μηνες υπεραστικά τηλεφωνα και καμια απαντηση [Αξια=50ευρω]

1 mail με παραπονα στην Akasa [Αξία=0 ευρω]

Μια μερα μετα ο υπαλληλος του e-shop να σου ζηταει χιλια συγνωμη για την καθυστερηση και να αποστελει αμεσα το πανελακι [Αξία= ανεκτίμητη]

Ε-shop my ass....

Link to comment
Share on other sites

κοίτα τηλεφωνικά δεν ια έκανα δουλειά,ίσως.

όταν είχα παρει το Crypto Ηοme theater HT 110

το άνοιξα το δοκίμαζα κλπ

μεμεγάλη έκπληξη είδα οτι δεν είχε vga output που λέγανε στη σελίδα τους

μετα απο τηλεφωνάκι μου είπαν αν θέλω να στείλουν άνθρωπο με τα λεφτά στο χέρι να το πάρει πίσω

δεν ξέρω ίσως απλά να έτυχε η να μένω κοντά τι να πώ

πάντως γνωστοί μου δεν είναι;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και εγώ είχα πρόβλημα με ένα μπ3-πλέϋερ απο το ε-σοπ και πάνω στον μήνα (με ενδιάμεσω μειλ στο μισό μήνα)στέλνω ε-μειλ και τους είπα ξεκάθαρα "καλύπτεται από εγγύηση, μου δίνεται καινούριο ή τα λεφτά μου πίσω". το μειλ το έστειλα αργά το βράδυ, το πρωί που ξύπνησα βρίσκω απάντηση "έχετε πίστωση όσο το ποσό αγοράς του προιόντος"... δεν θα πάρω πάλι mp3-player αφού έχει πλέον το κινητό μου αλλά θα τα κάνω δώρα στους δικούς μου.

Αφού δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα,στείλε μειλ και άστους να κόβουν το λαιμό τους...δεν θα σου ανέβει και η πίεση...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το sales dept με φτύνει στα e-mails αλλά το service πετάει.

2 rma έχω στείλει και πήρα πίστωση.

Το πρώτο ήταν ένας WD 200GB ATA, είχα κάνει και ανάλογο νήμα.

Και το δεύτερο μια SDRAM για ενα παλιό PC που τελικά δεν την αναγνώρισε και την έστειλα πισω.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ξεθαψαμε το θεμα..

Εγω τελικα πηρα πιστωτικο για τα ηχεια μου μετα απο 3 μηνες... σε καποια φαση η τυχη των ηχειων μου αγνοουνταν.... μετα απο μια βδομαδα βρηκαν τελικα οτι ειχε εγκριθει η εγγυηση....

Link to comment
Share on other sites

Προχτές έστειλα μια MSI motherboard που τα έφτυσε.

Σήμερα τους πήρα και μου είπαν έφυγε στην αντιπροσωπία γιατί δεν είχαν άλλη για αντικατάσταση(!). Μου βρώμισε λίγο αυτό. Συνήθως, λέει κάνουν 7 εργάσιμες. Μου ξαναβρώμισε.

Ελπίζω να μην έχω τραβήγματα, γιατί μέχρι τώρα ψωνίζω αβέρτα και τα έχουμε πάει πολύ καλά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους δίνω δίκιο, αλλά συνήθως στα τέλη Δεκεμβρίου/αρχές Ιανουαρίου τα πράγματα με τις αντιπροσωπείες είναι λίγο πιο δύσκολα από το κανονικό, γιατί για μερικές μέρες δεν κάνουν παραλαβές και αποστολές λόγω απογραφής...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hamurabi

ti einai to RMA re paidia?

γραφε ελληνικα για να μην σε κραξουνε

:whistling RMA ειναι οταν η καρτα που αγορασες σε δημιουργησει καποιο προβλημα και την πας

για να σου την αλλαξουνε με μια καινουρια

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 15:23]

γραφε ελληνικα για να μην σε κραξουνε

:whistling RMA ειναι οταν η καρτα που αγορασες σε δημιουργησει καποιο προβλημα και την πας

για να σου την αλλαξουνε με μια καινουρια

RMA = Return Merhandise Authorisation

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 15:23]

γραφε ελληνικα για να μην σε κραξουνε

ελληνικα γραφουμε γιατι ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ.

ΟΧΙ γιατι ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ.

αυτα προς αποφυγην παρεξηγησεων

Link to comment
Share on other sites

KAMMENOΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ = ΜΟΥ ΕΠΕΣΤΡΑΨΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1ΜΗΝΑ -35% ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΑ .

ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ = ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1,5ΜΗΝΑ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ Ε-ΜΑΙΛ = ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΤΕΣΣ

Γενικά εχει και τα καλά του εχει και τα κακα του ...

Με νευριάζει πολυ οταν λενε κατι και δεν το τηρουν ..

Πολλα προιοντα που εχω αγορασει μου λενε οτι θα ειναι μια συγκεκριμένη ημερομηνία και τα λαμβάνω μετα απο 2-3 μερες και χωρίς καμια ειδοποίση ..

ΧΡΕΩΝΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΘΗΝΑ ... ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.