Jump to content



To Geforce 7800 AΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ στα Shader 3.0 τεστ και στο Radeon Χ1800 λειπει κατι...


Vasot

Recommended Posts

Οι εταιριες φαινεται οτι μας κρυβουν καποια πραγματα απο εμας τους καταναλωτες....

Προσφατα η ΑΤΙ κατηγορησε την Nvidia οτι το 7800 ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ στα Shader 3.0 τεστ και φαινεται και καθαροτατα γιατι αποτυγχανουν και απο τα περισσοτερα driver τους οπου δεν γινονται και WHQL compliant (η Νvidia χρησιμοποει αλλες μεθοδους για να κερδισουν ταχυτητα αλλα με συνεπεια κατωτερη ποιοτητα απεικονισης κλπ...γνωστα-αγνωστα κολπα...)

και μετα απο τεστ εξακριβωσης του Inquirer μαλλον ειναι αληθεια τελικα

With every tested driver revision, Nvidia hardware fails to comply with Pixel Shader 3.0 test, and what's odd - Pixel Shader 1.2 and 1.3 are joining the failing club !!

http://www.theinquirer.net/?article=27084

παρολα αυτα ανακαλυφθηκε οτι και απο το Χ1800 απουσιαζει ενα σημαντικο χαρακτηριστικο απο τα Vertex Shader της οπου η ΑΤΙ δεν το αναφερει

Link to comment
Share on other sites

Το είδα και γω, δε μου κανε καμιά εντύπωση... Από τη μια οι εταιρείες κοιτάνε πως θα τη γλιτώσουν από ασήμαντα λίγο πολύ χαρακτηριστικά, από την άλλη η MS το χει χέσει λίγο με τα requirements και τα standards... Τελικά οι υλοποιήσεις σε hardware και software καλύπτουν αυτά τα οποία χρειάζεται ο developer... το πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.