Jump to content



Φουνταρε το computer4u...!!!???


loki

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 02:34]

Εχω αγορασει εγω μια καρτα , και μου εβγαλε προβλημα .Την παω στο πλαισιο ,και λεω θελω αλλη αλλα δεν εχει αλλη 6800LE και ζηταω το πιστωτικο μου της ταξης των 300 ευρων που την ειχα αγορασει.Εαν ομως την τιμη την ριξει εικονικα στην τελικη θα μου πει αδερφε 80 εχει πεσει η ακρτα 80 θα πιστωθεις τελικα.

Φίλε vagouridi νομίζω έχεις λάθος .Από όσο γνωρίζω ο νόμος είναι ξεκάθαρος σε αυτό το θέμα , αν 1/1/2005 αγόρασα κάρτα αξίας 250 με εγγύηση ενός έτους ο πωλητής έχει την υποχρέωση για το διάστημα της εγγύησης σε περίπτωση βλάβης να μου την αντικαταστήσει με άλλη την ίδια. Αν δεν υπάρχει τότε μου δίνει σε πιστωτικό το ποσό της απόδειξης .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Έτσι δηλαδή αδιάζει όλους τους πελάτες του?......ωραίο κόλπο....πληρώσατε 700 ευρώ για ULTRA....τις 3εις τελευταίες τις σπρώξαμε 50 (στα ξαδέρφια μας+κολητούς μας....δεν έχει να λέει) οπότε τελευταία τιμολόγηση 50, οπότε αδελφέ πάρε 50 για το RMA σου και να λες κι ευχαριστώ που δεν σε βάζω να την στείλεις Ταϊβάν χαϊβάν (Σωτήρη ακούς?).....όσο για τους νόμους?...άσε μας ρε Γιώργο, μας τα παν κι άλλοι αλλά δεν ισχύουν....να ουμ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 02:39]

Eπειδη προσφοτα εκανα μαι συζητηση πανω σε αυτο το θεμα μαλλον βρηκαν καποιο παραθυρακι πανωστο θεμα....

Πραγματικά θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω τη παραθυράκι βρήκανε για τις περιπτώσεις αυτές.????? ????? ?????

Link to comment
Share on other sites

Ακομα και ο νομος τους καλυπτει σε αυτες τις περιπτωσεις ρε παιδια , μαλιστα υπαρχει ειδικη παραγραφος που λεει για χρηση προιοντος και αναλογη υποτιμηση του προιοντος , για περιπτωση που προιον αογραστηκε σε περιοδο προσφορων και αλλα πολλα....

Link to comment
Share on other sites

Διαβαστε λιγο τα δικαιωματα του καταναλωτη στο www.efpolis.gr και θα δειτε τι λεει ο νομος περι εγγυησεων. Αν αγορασεις προιον αξιας 300 και χαλασει την τελευταια μερα εγγυησης , ο πωλητης οφειλει να αντικαταστησει το προιον με ιδιο η καλυτερο ή να επιστρεψει το αρχικο ποσο αγοράς του προιοντος ή να επισκευασει το προιον. Σαφως απο εκει και περα δινεται παραταση στην εγγυηση...

Τωρα σχετικα με την προσφορα του πλαισιου, ξερω απο αναλογη προσφορα (ειχα αγορασει μια FX5900 στην τιμη των 90 πριν 1 1/2 χρονο) οτι προκειται περι προιοντων που απλα εχουν σταλλει ως ελλατωματικα στην Albatron και επισκευαστηκαν η απλα δεν ηταν ελλατωματικα! Μεχρι να πανε και να ερθουν ομως, το προιον εχει υποτιμηθει και κανενα δεν θα το αγορασει πχ 170 λογω "ξεπερασμενης" τεχνολογιας... Κατοπιν συμφωνιας λοιπον μεταξυ των εταιριων το "σπρωχνουν" 90 και ειναι και οι δυο κερδισμενοι...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από outlaw

Έτσι δηλαδή αδιάζει όλους τους πελάτες του?......ωραίο κόλπο....πληρώσατε 700 ευρώ για ULTRA....τις 3εις τελευταίες τις σπρώξαμε 50 (στα ξαδέρφια μας+κολητούς μας....δεν έχει να λέει) οπότε τελευταία τιμολόγηση 50, οπότε αδελφέ πάρε 50 για το RMA σου και να λες κι ευχαριστώ που δεν σε βάζω να την στείλεις Ταϊβάν χαϊβάν (Σωτήρη ακούς?).....όσο για τους νόμους?...άσε μας ρε Γιώργο, μας τα παν κι άλλοι αλλά δεν ισχύουν....να ουμ.

ακούω :p

Έχω κόψει τα ψώνια από τη λαϊκή - συρραπτικάδικο, εκτός αν η τιμή στην πατάτα (βλέπε 6800le) είναι κλεψιά. Αν θέλω να βγάζω τη ντουντούκα για να κάνω 1 rma, το οποίο με την πάροδο του χρόνου είναι και απαξιωμένο, σύμφωνα με το όποιο υποπαράθυρο έχουν βρει, προτιμώ να ψωνίζω από ebay. Την 6800le την παρήγγειλλα για να δω τι θα μου πούνε που δεν έχουν stock. Αν έχουν βέβαια δε με χαλάει, αλλά πολύ φοβάμαι ότι πατάτες τέλος, μόνο κρεμμύδια έμειναν.

και μια και η κουβέντα γύρισε στο συρραπτικάδικο, ρίχτε και μια ματιά εδώ:

http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?t=15731

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από saxon_747 [Σήμερα, στις 11:29]

Διαβαστε λιγο τα δικαιωματα του καταναλωτη στο www.efpolis.gr και θα δειτε τι λεει ο νομος περι εγγυησεων. Αν αγορασεις προιον αξιας 300 και χαλασει την τελευταια μερα εγγυησης , ο πωλητης οφειλει να αντικαταστησει το προιον με ιδιο η καλυτερο ή να επιστρεψει το αρχικο ποσο αγοράς του προιοντος ή να επισκευασει το προιον. Σαφως απο εκει και περα δινεται παραταση στην εγγυηση...

Τωρα σχετικα με την προσφορα του πλαισιου, ξερω απο αναλογη προσφορα (ειχα αγορασει μια FX5900 στην τιμη των 90 πριν 1 1/2 χρονο) οτι προκειται περι προιοντων που απλα εχουν σταλλει ως ελλατωματικα στην Albatron και επισκευαστηκαν η απλα δεν ηταν ελλατωματικα! Μεχρι να πανε και να ερθουν ομως, το προιον εχει υποτιμηθει και κανενα δεν θα το αγορασει πχ 170 λογω "ξεπερασμενης" τεχνολογιας... Κατοπιν συμφωνιας λοιπον μεταξυ των εταιριων το "σπρωχνουν" 90 και ειναι και οι δυο κερδισμενοι...

Αν οι κάρτες είναι επισκευασμένες το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν έπρεπε να είχε την ηθική υποχρέωση να ενημερώσει τους πελάτες του ότι παίρνουν ένα προϊών το οποίο έχει ήδη παρουσιάσει πρόβλημα και έχει επισκευαστεί.

Τώρα από μια μικρή έρευνα που έκανα η κάρτα αυτή κοστίζει γύρω στα 175 -200 άρα δεν μπορεί να έπεσε τόσο η τιμή της ALBATRON είναι λίγο περίεργο .

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα του thread δεν είναι αν η κάρτες είναι καινούργιες η μεταχειρισμένες αλλά το ποσοστό κέρδους των εταιρειών σε σχέση με αυτή την προσφορά σε ένα συσχετισμό που έκανα .

Αν οι κάρτες πράγματι είναι καινούργιες και προέρχονται από RMA της ALBATRON τότε δεν δικαιολογείτε οι τιμή τους και αυτό γιατί το ΠΛΑΙΣΙΟ τις αγόρασε π.χ. 50 βγήκανε off της έστειλε πίσω και η ALBATRON τους έστειλε καινούργιες αυτό δεν μεταβάλει την αρχική τιμή αγοράς . Επίσης μην ξεχνάμε ότι δεν μιλάμε για κάρτες τόσο παλιάς τεχνολογίας μια και πιστεύω ότι το συγκεκριμένο τσιπάκι θα συνεχίσει να δουλεύει μιας και είναι μια καλή αγορά για συστήματα με AGP .

Link to comment
Share on other sites

ο κραχτης συνηθως ειναι προιον απο οπου το μαγαζι βγαζει ελαχιστο κερδος..εσεις τωρα προσπαθειτε να μας πεισετε οτι ειναι προιν κατω του κοστους....συνεχιστε καλα τα πατε...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από amartolos

ο κραχτης συνηθως ειναι προιον απο οπου το μαγαζι βγαζει ελαχιστο κερδος..εσεις τωρα προσπαθειτε να μας πεισετε οτι ειναι προιν κατω του κοστους....συνεχιστε καλα τα πατε...

Προφανώς δεν σε πείθουμε γιατί δεν θέλεις να καταλάβεις ορισμένα πράγματα.... και γιατί έχεις μια εντελώς λανθασμένη άποψη για πολλά κομμάτια μιας αγοράς για την οποία εκφέρεις μέν άποψη αλλά αγνοείς παντελώς...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από amartolos [Σήμερα, στις 18:15]

ο κραχτης συνηθως ειναι προιον απο οπου το μαγαζι βγαζει ελαχιστο κερδος..εσεις τωρα προσπαθειτε να μας πεισετε οτι ειναι προιν κατω του κοστους....συνεχιστε καλα τα πατε...

Ρε παιδιά έλεος ας πούμε ότι συμφωνώ ότι η κάρτα αυτή είναι ΚΡΑΚΤΗΣ και ότι βγάζει ένα μηδαμινό κέρδος όταν λοιπόν πριν από 15 μέρες η κάρτα είχε 175 περίπου τότε γιατί κέρδος μιλάμε σίγουρα όχι 5% .

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να χάνει λεφτά σε μια κάρτα για "δικούς" του λόγους.. γιατί πέρνεται για δεδομένο ότι πρέπει σε αυτή την τιμή ντε και καλά να κερδίζει? Ο κράχτης δεν είναι το είδος που αφήνει ένα ελάχιστο κέρδος όπως λέει ο amartolos, ειδικά στην πληροφορική μπορεί να είναι ένα στοκ που θέλεις να ξεφορτωθείς για διάφορους λόγους, ή ένα είδος που βρήκες πολύ φτηνά ή ένα είδος που πήρες από τον κατασκευαστή σε ειδική τιμή κατόπιν συμφωνίας ή ένα είδος που έχεις μεγάλο απόθεμα και άλλες περιπτώσεις... Επίσης το ξεστοκάρισμα δεν έχει να κάνει με την ανάγκη της εταιρείας για ρευστό γιατί εμφανώς δεν έχει τέτοια ανάγκη αλλά, την ανάγκη να μην μείνει ένα είδος στο οποίο έχεις για χ ψ λόγους μεγάλο απόθεμα και κάθε μήνα χάνει σε τιμή...

Επειδή όμως υπάρχουν κι άλλοι λόγοι, προσωπικά πιστεύω ότι απλά πήρε πολύ χαμηλή τιμή από τον κατασκευαστή για μια μεγάλη ποσότητα και επειδή ακριβώς δεν θέλει να του μένει στοκ τις δίνει όχι στην τιμή του ανταγωνισμού αλλά μισοτιμής για να γυρίσει πίσω τα λεφτά του γρήγορα και καθαρά...

Link to comment
Share on other sites

ολες οι επιχειρησεις ιδιωτικου δικαιου σε παγκοσμιο επιπεδο επιδιωκουν το μεγιστο κερδος ειτε ασχολουνται με κωλοχαρτο ειτε με αεροπλανα..επισης ακομη και σε περιπτωσεις εκποιησης προβλεπεται απο τον νομο κερδος 15-20 αλλα σε καμια περιπτωση τιμολογιση κατω του κοστους .....εκτος και αν μιλαμε για τον χωρο της πληροφορικης στην ελλαδα οπου αγνοοουνται οι παγκοσμιοι νομοι του εμποριου και κανει ο καθενας οτι θελει .πολλες επειχειρησεις μαλιστα πουλανε τζαμπα hardware για να ικανοποιησουνε τους τρελαμενους πελατες τους...ποιο μαλιστα??το πλαισιο που -οπως λετε- βρηκε παραθυρο για να γλυτωνει φρακγα απο αλλαγες θα βαλει απο την τσεπη του για να ικανοποιησει εμας.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από amartolos

ολες οι επιχειρησεις ιδιωτικου δικαιου σε παγκοσμιο επιπεδο επιδιωκουν το μεγιστο κερδος ειτε ασχολουνται με κωλοχαρτο ειτε με αεροπλανα..επισης ακομη και σε περιπτωσεις εκποιησης προβλεπεται απο τον νομο κερδος 15-20 αλλα σε καμια περιπτωση τιμολογιση κατω του κοστους .....εκτος και αν μιλαμε για τον χωρο της πληροφορικης στην ελλαδα οπου αγνοοουνται οι παγκοσμιοι νομοι του εμποριου και κανει ο καθενας οτι θελει .πολλες επειχειρησεις μαλιστα πουλανε τζαμπα hardware για να ικανοποιησουνε τους τρελαμενους πελατες τους

Από αυτό και μόνο που λές για πρόβλεψη ελάχιστου κέρδους δείχνεις πόσο μαύρα μεσάνυχτα έχεις... καθορισμός ελάχιστου κέρδους = παράβαση κοινοτικού δικαίου περί ελεύθερου ανταγωνισμού φίλε amartolos... εδώ βγάλανε τον τιμοκατάλογο από τα οδοντιατρία για να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός! Όσο για την τιμολόγηση κάτω του κόστους... τί να σου πώ για να καταλάβεις ότι δεν είναι ρούχα ή ρύζια? Όταν ένα είδος σήμερα έχει αγορά 100 και μετά από ένα μήνα 90 και μετά από άλλον ένα μήνα δεν υπάρχει κάν στην αγορά, άν δεν σου φύγει άμεσα, είναι φυσικό και εκ των πραγμάτων να πουλάς κάτω του κόστους σε αρκετές περιπτώσεις.. γιατί βγήκε καινούριο μοντέλο και το προηγούμενο δεν θα πουληθεί και ένα σωρό άλλοι λόγοι.. και τέλος πάντων, άλλο είναι το θέμα μας και όχι το άν το Πλαίσιο πουλάει ένα συγκεκριμμένο είδος ανάμεσα σε χιλιάδες, για δικούς του λόγους σε τιμή ξεφτίλα... και αφού ούτε κατά διάννοια δεν ξέρεις τους λόγους, δεν μπορείς να στηριχτείς σε αυτή την μεμονωμένη περίπτωση για να αποδείξεις τον ισχυρισμό σου ότι το κέρδος από τους υπολογιστές είναι αυτό που πιστεύεις..

Όταν η επίσημη τιμή αντιπροσωπείας σε ένα είδος είναι 100 ευρώ, η προτεινόμενη λιανική 110 ευρώ και έχεις να ανταγωνιστείς δεκάδες μαγαζιά + ανεξάρτητες εισαγωγές με μικρότερο κόστος λόγο ποσότητας, πουλάς ακόμη και με 3-5% προκειμένου να μην χάσεις τον πελάτη.. Και θα σου πώ χαρακτηριστικά ότι στους επεξεργαστές, από συγκεκριμμένο προμηθευτή-επίσημο διανομέα, η τιμή χονδρικής που αγοράζω είναι ίδια με την τιμή λιανικής αλυσίδας... τί θα κάνω, θα πώ του πελάτη να πάει να πάρει τον επεξεργαστή από την αλυσίδα? Του δίνω την τιμή της αλυσίδας ακόμη και με χασούρα προκειμένου να βγάλω από το υπόλοιπο μηχάνημα.. και μην αρχίσεις τώρα τα "κονομάτε και κλαίγεστει" γιατό δεν κλαίγεται κανείς.. άν θέλεις να συνεχίσουμε την κουβέντα, καλό θα είναι να μιλάς με στοιχεία και αποδείξεις και όχι με αοριστολογίες και γενικότητες και με απλή παράθεση των ιδεών σου.. εγώ μπορώ να σου δώσω τιμολόγια και απτά στοιχεία για ότι αναφέρω.. μέχρι τώρα, το μόνο που μας λές είναι ότι οι επιχειρήσεις με υπολογιστές κονομάνε χρήμα με ουρά κλέβοντας τον κόσμο και κερδίζοντας υπέρογκα κέρδη που αφού ασχολείσε με ρούχα, ακόμη και στον δικό σου κλάδο πολλοί έχουν αρχίσει να ξεχνάνε.. απόδειξε λοιπόν έστω και ένα από αυτά που λές με στοιχεία!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.