Godfavor Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16, 2005 Λοιπον ειναι ενα θεμα το οποιο απασχολει πολλους το τελευταιο καιρο. Eχουν γινει πολλες συζητησεις περι HDR και ΑΑ στις καρτες της NVIDIA, οτι αυτες οι 2 τεχνικες δεν μπορουν να συνηρπαξουν. Τρανο παραδειγμα το FAR CRY το οποιο μολις ενεργοποιεις HDR και ΑΑ χανεται το εδαφος!!! Το ΗDR διαβασα οτι δεν ειναι τεχνικη Pixel Shader 3 αλλα και καρτες με Pixel Shader 2 μπορουν να το αποδωσουν (3D MARK 2005). Exω μπερδευτει, εχω το ΑΟΕ3 και μπορω να ενεργοποιησω το ΑΑ παρολω που χρησιμοποιει Pixel Shader 3 και HDR με την 6800GT μου. Τι συμβαινει τελικα? Αν εχω κανει λαθος διορθωστε με! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Οκτώβριος 16, 2005 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 16, 2005 Το AOΕ πρέπει να χρησιμοποιεί το HDR "light edition" όπως κάνει σίγουρα το HL2.Το Far Cry έχει REAL HDR οπότε και δεν είναι συμβατές οι nvidia μαζί με ΑΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfavor Οκτώβριος 16, 2005 Author #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 16, 2005 Χμ εχεις δικιο. Το HDR του FAR CRY ειναι πολυ πιο εντονο σε σχεση με αλλα παιχνιδια. Οπως και να χει και χωρις ΑΑ τα frames πεφτουν βροχη μολις χρησιμοποιυνται αυτες οι τεχνικες. Αντε να δουμε μηπως καταφερει η NVIDIA βρει την λυση με κανενα driver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πριονέτο Οκτώβριος 17, 2005 #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2005 Αρχική απάντηση από Godfavor [Σήμερα, στις 01:40] Χμ εχεις δικιο. Το HDR του FAR CRY ειναι πολυ πιο εντονο σε σχεση με αλλα παιχνιδια. Οπως και να χει και χωρις ΑΑ τα frames πεφτουν βροχη μολις χρησιμοποιυνται αυτες οι τεχνικες. Αντε να δουμε μηπως καταφερει η NVIDIA βρει την λυση με κανενα driver. Δεν υπάρχει λύση με driver γιατί είναι περιορισμός από το hardware.Μερικοί beta testers που έχουν το νεο patch του FAR CRY που ενεργοποιεί HDR+AA για την Χ1800 αναφέρουν ότι πιάνει πάνω από 30fps στα 1600Χ1200 με 6ΧΑΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfavor Οκτώβριος 17, 2005 Author #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2005 Νομιζω οτι η Χ1800ΧΤ δειχνει τον πραγματικο της ευατο στην χρηση των PS3 HDR, μαλλον θα βοηθαει το διπλασιο flow control που εχει η ΑΤΙ σε σχεση με την NVIDIA. Παντως στο FAR CRY εχω περιπου 35 fps στα 1280Χ1024 με ολα τα εφε του patch 1.33. Βεβαια ειμαι και λιγο CPU limited:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
blade_pan Οκτώβριος 17, 2005 #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2005 Πω...πριν δυο μερες εβαλα το far cry παλι και μου εκανε αυτα τα πραγματα και νομιζα οτι ειχε χαλασει η vga!!Καλη φαση!Ati και μονο Ati! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfavor Οκτώβριος 17, 2005 Author #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 17, 2005 Ναι αλλα αν δεις το ΑΟ3 εχει πολυ καλο ΗDR (ισαξιο του 3D mark 2005) oποτε δεν με απασχολει και πολυ. Φαινεται οτι η NVIDIA δεν μπορει να αποδοσει το HDR εναλαγης φωτεινοτητας απο ανοιχτους σε κλειστους χωρους μαζι με ΑΑ. Ας ξεχασουμε βεβαια το ΑΑ καθως στα νεα παιχνιδια η ΝVIDIA δεν τα καταφερνει και πολυ καλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.