Jump to content



Πρόβλημα με το νερό !!


Orion_GR

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply
Τί είναι το G12 της VW ρε παιδιά ??

Cooling Additive της VolksWagen/ΑUDI.

Έχει χαρακτηρηστικό κόκκινο χρώμα για να ΜΗΝ το μπερδέψεις με το paraflu που έχει πράσινο ή το G11 της ίδιας εταιρείας (το μίγμα είναι άχρηστο).

-Κ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αρχική απάντηση από Snips

Kαι γώ από την ίδια αρρώστια πάσχω?

Block

Σωλήνες

VGA block

Να θυμίσω ότι το πραγματικό χρώμα των σωλήνων είναι ΠΡΑΣΙΝΟ!!!!

μάλλον ναι. το απιονισμένο δυστυχώς δεν επαρκεί, έχει περισσότερα άλατα απ'ότι θέλουμε.

άσπρο και πράσινο μάλλον θα σου βγαλε το κίτρινο.

έχει βγάλει σκουριά? καλό είναι εφόσον το νερό δεν είναι απόλυτα καθαρό, να βάζουμε και αντιοξειδωτικά, δηλ. λίγο παραφλού αυτοκινήτου (το οποίο συνήθως όπως έχουμε συζητήσει τά χει έτοιμα).

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το όλο σύστημα το βουτάμε μέσα στο ανάλογο καθαριστικό για να φύγει η βρωμιά;

Η το βάζουμε να δουλέψει με το καθαριστικό μέσα; Γιατί από ότι βλέπω και στα ρακόρ του ψυγείου υπάρχει αυτό το καφετί...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ανακάλυψα την αιτία του κακού.

Το Block της CPU έχει δύο βίδες στα πλαϊνά, τις ξεβίδωσα να δώ τί γίνεται μέσα στο block και διαπίστωσα πως η μπίχλα είναι σκουριά απο αυτές τις βίδες !!!

αυτό είναι το block

chipjacket.JPG

στην φωτογραφία δέν φαίνονται απλά το έβαλα για να το δείτε και όπου το δείτε .... μακριά!!

απο την ημέρα που έκανα το αρχικό post η αντλία δέν σταμάτησε να λειτουργεί και μόλις πρίν κάνα δυό ημέρες είδα πως το νερό άρχισε σιγά σιγά να αλλάζει χρώμα και να παίρνει πάλι αυτό το καφετί.

Μα είναι δυνατόν να έβαλαν απλές βίδες σε water block ρε παιδιά !!

Απο αυτές ήταν και το μυστήριο ασημί χρώμα στην αρχή.

Τελικά απο ότι είδα το καλύτερο είναι απιονισμένο /απεσταγμένο νερό και η αντλία να δουλεύει συνέχεια, άντε και λίγο παραφλού (ένα 5%) και πολύ είναι.

Η όλη φάση μου κόστησε μιά καλή αντλία 1600 lit/h, αγορά Eheim 1250 , ένα Viacal και 5-6 μπετονάκια απιονισμένο, χαρτάκια για το Ph, βάλε και την ταλεπωρία και τα μπινελίκια που έχω ρίξει ως τώρα.... ασύμφορη η υσδρόψυξη τελικά άμα σου κάτσει στραβή.

Πάντως οι πληροφορίες σας ήταν χρήσιμες παιδιά, ευχαριστώ για την βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

μηπως θα πρεπει καποιος να σκεφτεί και την περίπτωση ανοδικής προστασίσα σε περίπτωση που το σύστημα του δέν αποτελείτε απο χάλκινα μέρη εξολοκλήρου?

παραθέτω το εξής άρθρο για την γαλβανική διάβρωση που ταιριάζει στην περίπτωση

Nickel base tungsten carbide contains active nickel. When this face material is used in a dual seal it is common to circulate water or antifreeze, containing water, between the seals (as mentioned in the beginning, water can be an excellent electrolyte because of the addition of chlorine and fluorine). You will note that active nickel is located twenty one rows from the top of the chart. Passivated 316 stainless steel is positioned nine rows from the bottom. This means that the stainless steel can attack the nickel in the tungsten carbide causing it to corrode.

The rate at which corrosion takes place is determined by :

* The distance separating the metals on the galvanic series chart

* The temperature and concentration of the electrolyte. The higher the temperature, the faster it happens. Any stray electrical currents in the electrolyte will increase the corrosion also.

* The relative size of the metal pieces. A large cross section piece will not be affected as much as a smaller one.

http://www.mcnallyinstitute.com/CDweb/g-html/g002.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά απο τόσους μήνες χρησιμοποιώ τα Blocks του Μηχάλη, η αντλία δουλεύει 24/7 και στον σύστημα χρησιμοποιώ απεσταγμένο - απιονισμένο χορίς πρόσθετα και μαντζούνια.

Το νερό και η σωλήνες είναι όπως ήταν την πρώτη ημέρα που τα έβαλα, όλο το σύστημα είναι πεντακάθαρο.

το νεράκι που βλέπετε στο Tank είναι 5-6 μηνών, απο τότε που ξαναέστησα το kit με τα Blocks του eleven.:woot:

post-2723-1416072671,3109_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το καφέ χρώμα στα εξαρτήματα είναι χαλκός διαλυμένος που έχει σκουριάσει.

Τα άσπρα κομματάκια είναι συνήθως νικέλιο.

Όπως ανέφερε ο beez, αν υπάρχουν μεταλλικά εξαρτήματα διαφορετικής σύστασης στο κύκλωμα του νερού, το ένα από αυτά διαλύεται λόγω γαλβανικής διάβρωσης. Είναι ο ίδιος λόγος που οι βίδες του block του Orion_GR είχαν σκουριάσει.

Δεν ξέρω πώς γίνεται η γαλβανική προστασία, νομίζω σε κάποιο σημείο του κυκλώματος του νερού βάζουν ένα κομμάτι μαγνήσιο (αν θυμάμαι καλά). Έτσι καταστρέφεται το κομμάτι του μαγνησίου χωρίς να καταστρέφονται σίδερο, χαλκός, αλουμίνιο ή νικέλιο.

Τώρα για το θέμα της κρούστας στο τανκ, των θαμπών σωλήνων, κλπ. οφείλεται στην απουσία υλικού που να σκοτώνει τους μικροοργανισμούς. Το betadine είναι μια λύση, όχι η καλύτερη, χρειάζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα συμπλήρωμα. Αν ενδιαφέρεται κανείς έχω την κατάλληλη ουσία, μπορώ να δώσω να δοκιμάσει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από georgeadams [Σήμερα, στις 13:17]

--------------------------------------------------------------------------------

Αν ενδιαφέρεται κανείς έχω την κατάλληλη ουσία, μπορώ να δώσω να δοκιμάσει.

--------------------------------------------------------------------------------

Και ποιά είναι αυτή?

(απλό εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον)

Το προϊόνο ονομάζεται CC-0028 της εταιρείας Vick Vic (Ηong Kong). Όπως ανέφερα σε άλλο thread, δεν έχει νόημα το όνομα, αφού για να το αγοράσει κανείς πρέπει να το εισάγει και σε αρκετή ποσότητα, και το χαμηλότερο κόστος θα είναι πάνω από 1000 ευρώ.

Παίζει και κάτι άλλο που ανέφερα, το νερό δεν πρέπει να έχει ιόντα και να έχει το ανάλογο pH.

Ακριβώς στην προηγούμενη απάντηση ο beez έδωσε την εξήγηση γιατί οξειδώνονται τα εξαρτήματα. Είναι γαλβανική οξείδωση.

Aπλά επειδή τυχαίνει να γνωρίζω κάποια πράγματα γύρω από το θέμα αυτό, και επειδή τυχαίνει να έχω τα απαραίτητα χημικά (ίσως χρειαστούν δύο), πρότεινα αν κάποιος θέλει να δοκιμάσει να του δώσω δωρεάν για όση ποσότητα θέλει (ως και για 20 λίτρα!). Αν είναι Αθήνα μπορεί να έρθει, ή αλλιώς και να το στείλω με courier με χρέωση παραλήπτη.

Με ενδιαφέρει και εμένα αφάνταστα να δοκιμαστεί. Εκτιμώ ότι θα κάνει θαύματα. Ακόμα και σε σύστημα γεμάτο με ακαθαρσίες όλων των ειδών, εκτιμώ ότι δεν χρειάζεται να καθαριστεί, αρκεί να ξεπλυθεί μια φορά με απιονισμένο νερό και μετά να μπει το υγρό που προτείνω. Ειδικά σε τέτοιο σύστημα θα φαινόταν η αποτελεσματικότητά του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αν και δεν καταλαβαινω γιατι εγινε sticky, απλα να θυμίσω οτι υπαρχει η πολυσυζητημένη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε το φαρμακευτικο μη πυρετογόνο ΝΕΡΟ , 8 φορες απεσταγμενο κ αν θυμαμαι καλα απιονισμένο...

στα φαρμακεια τζαμπα τιμή...

οσο για το τι παθαίνετε απλα θα πω καλα να παθετε

ξεκινατε να δινετε τοσα λεφτα για εξοπλισμο κ μετα σας χαλασε το νερο με τα λιγα λεφτα που κοστίζει.

Το Thermaltake κανει μια χαρα δουλεια,σιγα τα λεφτα. κ γιατι το πετατε οταν αδειαζετε,μηπως εχει χαλασει? οχι βεβαια..

προτεινω μαζικη αγορα υγρου thermaltake , αν σας ενδιαφερει εγω ειμαι μέσα.. (ομαδικη)

το προβλημα στον φιλο κανει μπαμ οτι ειναι διαβρωση

θα διαφωνησω στο θεμα της επικαλυψης εσωτερικα με καποιο υλικο , δεν εχω ακουσει κατι..

συμφωνω απολυτα με τον φιλο μου το σωτηρη που κατεχει τα χημικα πολυ καλα κ εχουμε ασχοληθει απειρες ωρες σε παλαιωτερα threads ..

την ιστορια με το οινοπλευμα ποτε δεν την καταλαβα , στο κατω κατω ειναι κ πτητικο κ σε μη κλειστο κυκλωμα εξατμίζεται...

με το betadine παλι δεν καταλαβαινω γιατι το βαζετε.

δεν ειναι πανακεια στα μικροβια , κ στο κατω κατω δεν εχει το νερο μεσα σταφυλλοκοκο , μυκητες πιανει .

οσο εχει υγρασια , σκοταδι κ ζεστη οι μυκητες κανουν παρτυ κ στο pH εχουν πολλές αντοχές..

αν θελετε αντιμυκητισιακο διαλεχτε κατι αλλο

δεν λεω οτι δεν γινεται τιποτα με το betadine,αλλα κατα προσωπικη μου αποψη ειναι μπακαλιστικο , πατεντα χωρις νοημα..

παντως χαιρομαι που βλεπω ξανα ενδιαφερον για πατεντες,δοκιμες,κτλ

καλη τυχη σε ολους απο το φανταρο σκαθαρι..

:banging: :banging:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Υπάρχουν δύο καταχωρήσεις sticky που έχουν να κάνουν με το τι νερό πρέπει να χρησιμοποιούμε ώστε να αντέχουν στο χρόνο τα συστήματα υδρόψυξης που έχουμε.

Επαναφέρω λοιπόν το thread για ένα και μόνο λόγο.

Μπορεί να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι υπαίτιο για τη λάσπη τα άλατα πάνω στους σωλήνες και τη διάβρωση των μετάλλων είναι το νερό.

Η δική μου εμπειρία μου λέει ότι για τη διάβρωση δεν φταίει τόσο το νερό, αλλά η ποιότητα των υλικών της υδρόψυξης.

Πάντα χρησιμοποιούσα και χρησιμοποιώ το ίδιο νερό, της Thermaltake.

Όταν είχα το χάλκινο ψυγείο, της Thermaltake, με το block της ίδιας εταιρίας, δεν είχα πρόβλημα για δύο χρόνια.

Μετά πρόσθεσα δύο GPU block Stelth της Swiftek και άρχισαν τα προβλήματα μέσα σε 6 μήνες.

Ήταν σιδερένια και έπιασαν σκουριά.

Γιατί? Επειδή η βάση είναι χάλκινη με προσεκβολές εσωτερικά που σχεδόν ακουμπούν το σιδερένιο καπάκι.

Ότι πρέπει δηλαδή για γαλβανική διάβρωση.

Το ίδιο διαπίστωσα και στο ψυγείο που είναι το Black Ice GT Stealth 240.

Έπιασε σκουριά μέσα, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό.

Τόσο απλά. Ούτε το νερό μου έφταιξε ούτε τίποτα.

Σε ένα δεύτερο υπολογιστή, όπου έχω χάλκινο ψυγείο και block, χρησιμοποιώ μισό μισό απιονισμένο νερό με το διάλυμα παραφλού που δίνουν για ψυγεία τα βενζινάδικα, εδώ και δύο χρόνια και ούτε οι σωλήνες έχουν θολώσει ούτε έχει πέσει η απόδοση της αντλίας.

Η τακτική των περισσότερων είναι να επικαλύπτουν το σίδερο με ένα λεπτό προστατευτικό στρώμα.

Αλλά αυτό γρήγορα θα διαβρωθεί και σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα, θα έχουμε προβλήματα.

Προσοχή λοιπόν στα υλικά που αγοράζουμε, ώστε να μην έχουμε ηλεκτροχημικές αντιδράσεις.

Όσο καθαρό νερό και να βάλουμε δεν γίνεται να αποφύγουμε τη διάβρωση αν δεν είναι όλα τα εξαρτήματα χάλκινα ή σε συνδυασμό με μη μεταλλικά υλικά.

Το πλεξιγκλας, είναι μεν ουδέτερο αλλά σπάει. Το derek δεν σπάει και δεν είναι μέταλλο.

Η άλλη λύση είναι όλα τα υλικά να είναι χάλκινα στην επιφάνεια που έρχεται σε επαφή με το νερό.

Δεν ξέρω πόσο ασφαλείς είναι οι προσμίξεις του χαλκού, όπως ο ορείχαλκος.

Εξαρτάται από το κράμα, που φυσικά δεν αναφέρεται από τους κατασκευαστές υλικών υδρόψυξης.

Ο ορείχαλκος χρησιμοποιείται σε κάποια ψυγεία και είναι κράμα χαλκού–ψευδαργύρου κτλ.

Μπορεί να είναι εξαιρετικά ανθεκτικός στη διάβρωση, όπως ο ναυτικός ορείχαλκος που χρησιμοποιείται στις προπέλες των πλοίων.

Αρκεί όλα τα εξαρτήματα να είναι από το ίδιο περίπου κράμα. Με λίγα λόγια από την ίδια εταιρία. αφού δεν έχουμε άλλο τρόπο να διασφαλίσουμε τα μέταλλα να είναι ίδια παντού, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα διάβρωσης. Ή έστω να βρίσκονται αρκετά μακρυά τα διαφορετικά μίγματα χαλκού, όπως ψυγείο - CPU block.

Αλλά αυτή είναι η δική μου εμπειρία.

Μπορεί η δική σας να διαφέρει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μετα απο μερικους μηνες εχω αποκτησει και γω καποια εμπειρια με τα υγρα αφου εχω κανει απειρες δοκιμες και φυσικα και λαθη.

το συστημα μου δεν εχει αλλα μεταλλα εκτος απο χαλκο,οκ και ορειχαλκο.

επι 3 μερες που ειχα απιονισμενο σκετο νερο δεν ειχα δει τιποτα το περιεργο,το νερο ηταν πεντακαθαρο αλλα το χρονικο διαστημα πολυ μικρο για να βγαλω συμπερασματα.

μετα εβαλα σκετο απεσταγμενο,το γνωστο WFI,με τα ιδια αποτελεσματα,για 7 μερες περιπου πεντακαθαρο.

μετα δοκιμασα με απεσταγμενο συν 10% απο το υγρο της coolermaster,απλως αιθυλικη αλκοολη δηλαδη,μετα ξανα σκετο απεσταγμενο.

μετα σκετο το υγρο της coolermaster οπως ηταν στο μπουκαλι.

μετα αφου καθαρισα καλα τα υπολοιματα απο τα προηγουμενα εβαλα σκετο το υγρο

της primochill αυτο που λεει οτι εχει μηδενικη ηλεκτρικη αγωγιμοτητα.

εμεινε 15 μερες μεσα,το εβγαλα και ειχε ακριβως τη διαυγεια που ειχε την ωρα που το ειχα βαλει και χωρις καμμια αλλοιωση στο χρωματισμο.

μετα εβαλα απεσταγμενο νερο και ο διαολος με φωτισε και εριξα μεσα και το κοκκινο

antialgae water wetter.

καθε μερα το χρωμα του αλλαζε ελαφρα προς το πρασινο,τα δε πλαστικα κομματια οπως αυτα του τανκ σα να ειχε κολλησει κατι πανω τους,οι σωληνες σιγα σιγα θολωναν.

μεχρι και το εσωτερικο του πλεξιγκλας του τανκ φαινοταν θολο σε ορισμενα σημεια.

στις 6 μερες το εβγαλα,το χρωμα ηταν πλεον αχνο λαδι πρασινο,οχι εντονο αλλα φαινοταν αισθητα ο χρωματισμος,μαλλον ειχα διαβρωση χαλκου που προηλθε απο το

κοκκινο προσθετο.

ετσι τα αποσυναρμολογησα ολα,τα καθαρισα,αλλαξα σωληνες(επροκειτο να τους αλλαξω anyway) και εβαλα παλι το ιδιο pc ice primochill που ειχα φυλαξει στο μπουκαλι του.

ετσι θα μεινει πλεον.

επειδη νομιζω οτι οι εμπειριες του καθενα μας θα βοηθησουν μελλοντικους χρηστες και

θα προλαβουν προβληματα ειναι καλο να τις αναφερουμε.

το συμπερασμα μου απ ολη αυτη την περιπετεια και η συμβουλη μου προς οσους θελουν να μην εχουν προβληματα ειναι να χρησιμοποιουν καποιο ετοιμο υγρο,εγω κατεληξα στο pc ice της primochill γιατι ειναι και αχρωμο και ετσι θα υποψιαστω αμεσως αν δω καποια αλλαγη στο χρωμα,συν το οτι το ειδα πολυ καλο και στο θεμα της αποδοσης.

οσο και να φαινεται περιεργο δεν ειδα καμμια απολυτως διαφορα στις θερμοκρασιες που

εχω με αυτο απο αυτες που ειχα με το σκετο νερο,μη σας πω οτι τωρα ειναι και πιο χαμηλες.

αλλα και της thermaltake και της coolermaster μια χαρα υγρα ειναι.

βαλτε λοιπον ενα ετοιμο υγρο και ξεχαστε τα απιονισμενα,απεσταγμενα με διαφορα

αμφιβολου ποιοτητας προσθετα και ουσιες και οινοπνευματα γιατι μονο προβληματα θα σας δημιουργησουν

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.