G101416003215 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11, 2005 οταν επιστρεφετε ενα προιον απο rma θα πρεπει η εταιρια (κατασκευαστρια) να στελνει αναφορα με το προβλημα του προιοντος?απλα ρωταω γιατι θελω να βεβαιωθω οτι το mobo που εστειλα για rma πηγε οντως εξωτερικο.:devil:
gocu Οκτώβριος 11, 2005 #4 Οκτώβριος 11, 2005 τι ακριβως ειναι το RMA ???κατι ψιλο ξερω αλλα δεν εχω παρει πρεφα τι σημαινει κανονικα και που το χρησιμοποιοθμε...σημαινει οτι κατι παει πισω λογω κατασκευαστικου λαθους???η κατι τετοιο???μια απαντηση please...ευχαριστω
satkok Οκτώβριος 11, 2005 #5 Οκτώβριος 11, 2005 Αρχική απάντηση από gocu [Σήμερα, στις 23:01] τι ακριβως ειναι το RMA ???κατι ψιλο ξερω αλλα δεν εχω παρει πρεφα τι σημαινει κανονικα και που το χρησιμοποιοθμε...σημαινει οτι κατι παει πισω λογω κατασκευαστικου λαθους???η κατι τετοιο???μια απαντηση please...ευχαριστω Return Merchandise Authorization
Qlim4X Οκτώβριος 11, 2005 #6 Οκτώβριος 11, 2005 ειναι ο κοδικος ενος προηοντος οταν γυριζετε στην αιτερια για να αλαχθη
G101416003215 Οκτώβριος 12, 2005 Author #8 Οκτώβριος 12, 2005 Αρχική απάντηση από micron [Χθες, στις 22:21] G10 απο το e-shop αγορασες? Απο PC store...
gocu Οκτώβριος 12, 2005 #9 Οκτώβριος 12, 2005 χαχαχα και μενα τωρα οι μνημες μου (που ειναι απο το PC STORE )πανε λιγο στο εξωτερικο για μια βολτα...λες να πανε ? πως μπορουμε να το τσεκαρουμε?
phovos Οκτώβριος 12, 2005 #10 Οκτώβριος 12, 2005 Στο ειπα γιατι στα 3 τελευταια RMA στο e-shop μου ελεγαν ότι μαααλον θα βγει εκτος εγγυησης και οτι πρεπει να το στειλουν εξωτερικό και ότι θ'αργήσει να ερθει και λοιπες μπουρδες...
G101416003215 Οκτώβριος 12, 2005 Author #11 Οκτώβριος 12, 2005 Αρχική απάντηση από gocu [Σήμερα, στις 11:33] χαχαχα και μενα τωρα οι μνημες μου (που ειναι απο το PC STORE )πανε λιγο στο εξωτερικο για μια βολτα... λες να πανε ? πως μπορουμε να το τσεκαρουμε? Απο βδομαδα που θα παω να το παρω θα σου πω στα σιγουρα....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.