dubber Απρίλιος 4, 2007 #22 Απρίλιος 4, 2007 Εμένα που μου έχει λάζει ο αποκωδικοποιητής στα παλιά DTT2500 λέτε να κάνουν κάτι?
Tsakonas Δεκέμβριος 4, 2007 #23 Δεκέμβριος 4, 2007 κ εδω ικανοποιημενος απτην υποστηριξη της cl ...e-mail για ψιλοπροβλημα στην καρτα ηχου (δεν κατεβαζει το power dvd ),απαντηση μεσα σε 6-7 ΩΡΕΣ ....και συνεχεια κλπ....
Dj_Seps Δεκέμβριος 4, 2007 #24 Δεκέμβριος 4, 2007 Βρε λαμπιτες εμενα μου χαλασε τορα προσφατα (μαλλον) το μαραφετι που ανοιγει τα ηχεια (on/off,valume,bass) στα creative inspire p580 5.1 και ανεβοκατεβαινει ο ηχος συνεχεια και σε ακυρες στιγμες!Μηπωσ να τους στειλω μαιλ να μου το αλλαξουν?
Dj_Seps Δεκέμβριος 4, 2007 #25 Δεκέμβριος 4, 2007 Παλικαρια για την δικια μου περιπτωση τι λετε να κανω?Να στειλω το μαιλ και οτι γινει??
dpolal Δεκέμβριος 5, 2007 #26 Δεκέμβριος 5, 2007 Εν αρχή στέλνετε ένα email, τσάμπα είναι δεν κοστίζει τίποτα, όπου εξηγείται τό πρόβλημα σας. 1- Το mail δεν φτάνει ποτέ... (κακό του κεφαλιού σας , να προσέχατε όταν γράφατε την διεύθυνση) 2- To mail φτάνει σε άσχετη διεύθυνση... (βλέπε 1) 3- To mail φτάνει εκεί που πρέπει και: α) το διαβάζει κάποιος ο οποίος σας «γράφει» κανονικά («κοίτα ρε τί μας ζητάει ο λακαμάς ο Έλληνας» ) β) το διαβάζει κάποιος ο οποίος σας απαντά ευγενικά ότι «μεγάλε, ουκ αν λάβεις...» γ) το διαβάζει κάποιος ο οποίος σας απαντά ΚΑΙ σας λέει ότι θα σας αλλάξουν το χαλασμένο Part. :) (σας λέει και τις οδηγίες του πώς θα γίνει η αλλαγή κιόλας) Τα παραπάνω είναι ανέξοδα και δεν απαιτούν παραπάνω από λιγά λεπτά προκειμένου να συντάξεται ένα αξιοπρεπές mail όπου θα εξηγήται το πρόβλημα σας σε απλά αγγλικά (όχι ελληνικά, να μην ξεχνιόμαστε). Αυτό που θα συμβεί δε περιγράφεται παραπάνω, ούτε ρεζίλι θα γίνεται ούτε θα σας στείλουν την δίωξη οικονομικού εγκλήματος στην πόρτα σας. Γιατί τώρα πρέπει να κάνετε χαζές ερωτήσεις αν θα συμβεί το ένα ή αν θα συμβεί το άλλο ή αν η περίπτωση μου εμπίμπτει στο παραπάνω ή αν όχι, ή να στείλω μάιλ ή να μην στείλω ;;;;;
Wizard! Δεκέμβριος 5, 2007 Author #27 Δεκέμβριος 5, 2007 Τα ίδια ήθελα να πω, αλλά βαριόμουνα να τα γράφω...
racer Δεκέμβριος 5, 2007 #28 Δεκέμβριος 5, 2007 ’σχετο με τα ηχεία, αλλά εμένα στην X-Fi μου ξεκόλλησε η ψύκτρα! Πάντως όλοι λέτε καλά λόγια για το service..
Dj_Seps Δεκέμβριος 5, 2007 #29 Δεκέμβριος 5, 2007 Ωραια τωρα το προβλημα ειναι το πως λεγεται αυτο το μαραφετι που ανοιγει τα ηχεια στα αγγλικα!Ξερει κανενας να μου πει?
Tsakonas Δεκέμβριος 5, 2007 #30 Δεκέμβριος 5, 2007 Αρχική απάντηση από Dj_Seps [Σήμερα, στις 14:55] Ωραια τωρα το προβλημα ειναι το πως λεγεται αυτο το μαραφετι που ανοιγει τα ηχεια στα αγγλικα!Ξερει κανενας να μου πει? αυτο με το καλωδιο λες?wired remote control ....αλλιως speaker on/off switch (I have n't done much weather in the UK you know
ΟΕW1999 Δεκέμβριος 5, 2007 #31 Δεκέμβριος 5, 2007 Να πω κατι το αρχικο θεμα ανοιχτηκε δυο χρονια πριν και τωρα λεμε ΑΨΟΓΗ η creative??? Εδω δεν εχει βγαλει ακομα σωστους drivers για τα vista και εμεις λεμε μπραβο και αψογη για δυο χρονια πριν Μηπως εχουν αλαξει καπως τα πραγματα?? Καποτε οι amd εσπερναν?? Καποτε οι ατι το ιδιο Τωρα τι γινεται εχει σημασια
Wizard! Δεκέμβριος 5, 2007 Author #32 Δεκέμβριος 5, 2007 Το support της Creative-Europe παραμένει το ίδιο καλό Το θέμα αναφέρεται στo support του service κι όχι για τους drivers ή την ποιότητα των προϊόντων.
jimakos21 Δεκέμβριος 6, 2007 #33 Δεκέμβριος 6, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! Το support της Creative-Europe παραμένει το ίδιο καλό Το θέμα αναφέρεται στo support του service κι όχι για τους drivers ή την ποιότητα των προϊόντων. :T: yea, οντως στο θεμα support ειναι αιξερετικη, ομως αυτο που λεει ο OEW1999 ειναι ενα μεγαλο θεμα κ ενα μεγαλο αρνητικο που δεν θα ηταν κακο να συζητηθη, και μερικες φορες σου χαλαει την ολικη σου εικονα για την creative σαν εταιρια παρα το καλο της support....
bleo8onhs Δεκέμβριος 6, 2007 #34 Δεκέμβριος 6, 2007 Όμως είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ που έχει μόνο updates στο site της και δεν έχει τους οδηγούς και το software που δίνει στο cd της. Έχασα το cd μιας audigy platinum ex που είχα και έψαχνα το software. Πουθενα. ’χρηστο και το panel με τις εισόδους που έχει, άχρηστη και η κάρτα. Χωρίς το mixer δεν δούλευε σωστά. Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα ένα τύπο που έχει ανεβάσει όλα τα cd της creative!!Ορίστε μήπως και τα χρειαστεί κανένας άλλος,http://blog.filefront.com/creativeiso
jpavly Δεκέμβριος 6, 2007 #35 Δεκέμβριος 6, 2007 Σωστός ο Μπλε! Η τάνα η Creative, έχει ακούσει τα άπειρα καντήλια που δεν δίνει drivers!
Wizard! Δεκέμβριος 6, 2007 Author #36 Δεκέμβριος 6, 2007 @bleo8onhs: Για την Audigy 2 σειρά πάντως, έχει κανονικούς drivers. Μήπως λες για το επιπλέον software και τα προγράμματα που έχει στο CD? Αν ναι, εδώ πάλι μπαίνει το support, με κόστος μόλις 5 και το S/N σου, σου στέλνει backup copy Αν βρω το link θα το βάλω
bleo8onhs Δεκέμβριος 7, 2007 #37 Δεκέμβριος 7, 2007 Για όλες δίνει drivers μ8. Software δεν δίνει, εν αντιθέσει με την HP πχ, που σου δίνει τα πάντα.
mech5107 Δεκέμβριος 7, 2007 #38 Δεκέμβριος 7, 2007 Εγώ πάντως χτες έστειλα για μια Audigy που έχω πρόβλημα, σήμερα πρωί είχα απάντηση...
hurin Δεκέμβριος 8, 2007 #39 Δεκέμβριος 8, 2007 Αξίζει να βάζω και τα προγράμματα? Συνήθως μόνο τους drivers βάζω.
dpolal Δεκέμβριος 8, 2007 #40 Δεκέμβριος 8, 2007 Αρχική απάντηση από hurin [Σήμερα, στις 09:45] Αξίζει να βάζω και τα προγράμματα? Συνήθως μόνο τους drivers βάζω. Αν δεν τα χρειάζεσαι δεν χάνεις τίποτα που δεν τα βάζεις, ίσα ίσα που δεν βαραίνει παραπάνω το σύστημα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.