Mulberry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 2, 2005 Καλησπέρα σε όλους παιδια! Εντυπωσιασμένος από την δουλειάπου έχω δει να γίνεται σε αυτό το site αποφάσισα να ξεκινήσω και εγώ λίγο πιο σοβαρά το θέμα "Case Modification". Αρχικά διάβασα όλα τα posts στο φόρουμ αλλά και σε άλλα σχετικά με τα case mods σχετικά με ιδέες, τεχνικές, υλικά εργαλειά κ.α. Επόμενο βήμα ήταν να οργανώσω το "εργαστήριο" μου με τα πιο βασικά εργαλεία και υλικά. Τελειώνοντας και με αυτό (το οποίο δεν κόστισε και λίγα ) Μετά από όλες τις προετοιμασίες είπα να κάνω μια εντέλως δοκιμαστική προσπάθεια απλού case modification, το οποίο θα περιελάμβανε δοκιμές σχετικές με υλικά, χρώματα, τεχνικές. Βασικό σκεπτικό ήταν να μην ακολουθηθούν πιστά όλες οι βασικές αρχες για μια πετυχημένη προσπάθεια ώστε να φάνεί πιο έντονα το πόσο κάποια πράγματα επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα.
Mulberry Οκτώβριος 2, 2005 Author #2 Οκτώβριος 2, 2005 Έτσι μετά από ανασκαφές στην αποθήκη βρέθηκε το πρώτο "θύμα":) Ένα midi case αντίκα με έναν 66Pentium 1:blink: Τέλειο θύμα για μια τέτοια δοκιμήΗ κατάσταση του ήταν αυτή
Mulberry Οκτώβριος 2, 2005 Author #4 Οκτώβριος 2, 2005 Όλα τα κομμάτια λύθηκαν και περάστηκαν με ένα καλό πλύσιμο για να φύγουν λάδια βρώμα και σκόνες.Επόμενο βήμα ήταν το τρίψιμο όλων των κομματιών.Μάθημα Νο.1: Υπόμονή!!!!! Το πρώτο που μαθένεις είναι ότι για να αποκτήσεις μια λεία και όμορφη επιφάνεια χρείαζεται ώρα, υπομονή και επιμονή!Δοκίμασα διάφορες τεχνικές ώστε να δω από το αποτέλεσμα πόσο σημαντικό είναι κάθε βήμα και αν με κάποιο τρόπο μπορείς να κερδίσεις χρόνο.Μάθημα Νο.2: Όχι δεν μπορείς να κερδίσεις χρόνο!Στό τρίψιμο δοκίμασα 3 τεχνικέςα)ντουκόχαρτοβ)σμηριδόπανο3)ντρέμελΜε αρκετή υπομονή το αποτέλεσμα με ντουκόχαρτο είναι εκπληκτικό.Με το σμηριδόπανο μπορείς να βγάλεις γρήγορα τα χρώματα από το case αλλά αν κάνεις το λάθος να το χρησιμοποιήσεις σε πλαστικά τότε την πάτησες!Μάθημα Νο.3: Ποτέ σμηριδόπανο σε πλαστικα1:D Με το ντρέμελ κάνεισ πολύ γρήγορα τη δουλειά σου αλλά δυστυχώς τρίβει σε βάθος και είναι πραγματικά επίπονο να το φέρεις ξανά στα ίσια του!Μάθημα Νο.4: Καλό το ντρέμελ αλλά όχι για τρίψιμο!
Mulberry Οκτώβριος 2, 2005 Author #5 Οκτώβριος 2, 2005 Αφού τελείωσε το τρίψιμο ξεκίνησε η διαδικασία για το αστάρωμα. Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη δοκιμή του νέου αερογράφου. Αν και φοβόμουν ιδιαίτερα πως θα έβαφα με τον αερογράφο , τελικά στην πράξη ήταν πολύ καλύτερα από ότι περίμενα. Να μια άποψη μετά από 2 χέρια αστάρι
Mulberry Οκτώβριος 2, 2005 Author #7 Οκτώβριος 2, 2005 Η πρόσοψη αποφασίστηκε να στοκαριστεί με σιδερόστοκο ώστε να καλυφθούν οι πατούρες που είχε στη πρόσοψη ώστε να δοκιμαστεί και η συμπεριφορά του σιδερόστοκου. Αφού στέγνωσε ο σιδερόστοκος, χρειάστηκε αρκετή υπομονή και προσπάθεια πάλι ώστε να έρθει στα ίσια του η πρόσοψη. το αποτέλεσμα αρκετά καλό. Χώρίς να αφήσω να περάσει πολλή ώρα ξεκίνησα και τη διαδικασία του βαψίματος ώστε να δούμε τα αποτελέσματα αν δεν μείνει να δέσει για ώρα το αστάρι αλλά και ποιο είναι το αποτέλεσμα με τη χρήση σπρέυ αντί για αερογράφο. Η όλη προσπάθεια μας έμαθε αρκετάπράγματα Μάθημα Νο.5: Βάφεις πάντα όλες τις επιφλανειες έχοντάς τες καύτερα κάθετα! ώστε να μην τρέχουν τα χρώματα:cry: Μάθημα Νο.6: Δεν συμφέρει με τίποτα να βάφεις με σπρέυ!!!!! Αερογράφος και πάλι αερογράφος! Μάθημα Νο.7: Μην αφήσεται με τίποτα στοκαρισμένη επιφάνεια χωρίς αστάρι!!!!!! άφησα επίτηδες την στοκαρισμένη πρόσοψη χωρίς αστάρι και πέρασα αμέσως το χρώμα και ως αποτέλεσμα φαινόντουσαν ολοκάθαρα οι επιφάνειες που είχαν στοκαριστεί
Mulberry Οκτώβριος 2, 2005 Author #9 Οκτώβριος 2, 2005 και εδώ τα κομματια που βάφτηκαν με τον σωστό τρόπο με πολύ καλύτερα αποτελέσματα φυσικά
Mulberry Οκτώβριος 2, 2005 Author #11 Οκτώβριος 2, 2005 το τελικό αποτέλεσμα όπως ήταν αναμενόμενο ήταν πολύ άσχημο εδώ το τελικό
Mulberry Οκτώβριος 2, 2005 Author #12 Οκτώβριος 2, 2005 ’ ναι και κάτι άλλο. Αφήνουμε πάντα το χρώμα να στεγνώσει και περνάμε απαραίτητα βερνίκι για προστασία Μετά από αυτές τις δοκιμές στα γρήγορα πήρα τα μαθήματα στη πράξη ώστε να καταλάβω πόσο σημαντικό είναι κάθε βήμα Το επόμενο σοβαρό αυτή το φορά case modification ξεκινά από βδομάδα όταν όλ ατα απαραίτητα υλικά φθάσουν από αμερική (sleeving, uv χρώματα, κτλ) Με τίς δικές σας συμβουλές και την δική μου προσπάθεια εύχομαι το επόμενο πραγματικό αυτή τη φορά case mod να έχει τα αποτελέσματα που περιμενω
Myralis Οκτώβριος 2, 2005 #13 Οκτώβριος 2, 2005 Το μόνο που μπορώ να πω είναι ΟΛΕΕΕΕΕΕΕ!!!! Καλώς ήρθες... :)
Mulberry Οκτώβριος 2, 2005 Author #14 Οκτώβριος 2, 2005 Σε ευχαριστώ πολύ φίλε. Εύχομαι την επομενη φορά να συζητάμε σχετικά με κάποια σημαντική δουλειά
jpavly Οκτώβριος 2, 2005 #15 Οκτώβριος 2, 2005 Αυτό είναι!!Ωραίος ο παίκτης... έτσι, να μπαίνουν δυναμικά τα νέα μέλη.Καλως ήρθες φιλαράκο!
Chosen Οκτώβριος 2, 2005 #16 Οκτώβριος 2, 2005 Καλώς μας ήρθες και καλά του ξηγήθηκες!Το μπλεδάκι είναι με πέρλα;
Κοπρίτης Οκτώβριος 3, 2005 #17 Οκτώβριος 3, 2005 φιλε μου καλως ηρθες και καλως ξεκινησες (και πολυ καλα μαλιστα) το κουτακι σου μια χαρα βγηκε κανα δυο χερια περισσοτερο χρωμα ισως ηθελε για να μην κανει σκιες... αλλα εχεις σωστη μεθοδολογια και πολυ διαθεση οποτε με λιγη εξασκηση θα εισαι οκ και εαν θελεις εχε κατα νου και μερικα απο τα παρακατω - οταν εχεις γρατζουνιες στο μεταλλο μπορεις καλλιστα να γλυτωσεις το πολυ τριψιμο με ενα τοπικο χερι σπρευ filler (και μετα λεπτο ντουκοχαρταρισμα) - Οταν βαφεις μεγαλες επιφανειες καλο ειναι να χρησιμοποιεις τη μεγιστη δυνατη δεσμη του αερογραφου σου και να βαφεις με κυκλικες κινησεις - καλο ειναι επισης να χρησιμοποιεις χυμα χρωματα αυτοκινητου (μεγαλυτερη αντοχη, μεγαλυτερη καλυπτικοτητα, οικονομικοτερα σε σχεση με τα κοινα μοντελιστικα χρωματα) - Για τα πλαστικα μερη υπαρχει αλλου τυπου ασταρι με ελαστομερες που κανει ενα πιο ελαστικο και καλυπτικο υποστρωμα επιτρεποντας σου ετσι να καλυψεις τυχον διαφορες στην υφη που υπαρχουν μεταξυ των υλικων πιο ευκολα - μιας που αποτι βλεπω εχεις αρχισει να στηνεις πληρες εργαστηριακι βαλε σε μια γωνια μια μεγαλη κομμενη κουτα απο τηλεοραση την οποια θα χρησιμοποιησεις ως βαφειο το μπροστινο καπακι μπορεις και να το κλεινεις για να προστατευσεις τα βαψιματα σου απο την σκονη και θα σου χρησιμευσει πολυ γιατι θα μπορεις παντα να βαψεις τα αντικειμενα καθετα (κατι ιδιαιτερα σημαντικο στα μεταλλικα χρωματα) αυτα προς το παρον ξανα καλη συνεχεια και για οτι αλλο χρειαστεις εδω ειμαστε ολοι
Mulberry Οκτώβριος 3, 2005 Author #18 Οκτώβριος 3, 2005 Σε ευχαριστώ φίλε Chosen;) Ναι το μπλέ είναι με πέρλα. Το κακό είναι οτι έτσι φαίνεται μόνο με έντονο φωτισμό (π.χ. το φλας της μηχανής) διαφορετικά με φωτισμό δωματίου φαίνεται μωβ:X: Δεν ξέρω αν το περνούσα και άλλο χέρι αν θα άλλαζε αυτό. Τα λέμε
Mulberry Οκτώβριος 3, 2005 Author #19 Οκτώβριος 3, 2005 Αγαπητέ φίλε Κοπρίτη θα ήθελα να σε ευχαριστήσω πολύ για τα καλά σου λόγια και τις συμβουλές σου. Αυτό που δεν είχα καθόλου υπόψιν ήταν το ελαστομερές για τα πλαστικά. Μήπως ξέρεις με τι ονομασία παραγγέλνεται για να το ζητήσω?Σχετικά με το filler για τα μέταλλα.. είναι προτιμότερο από τον σιδηρόστοκο στις περιπτώσεις έστω μικρών γρατζουνιών?Όσον αφορά τον αερογράφο..όπου και αν είχα διαβάσει μέχρι σήμερα οι περισσότερες τεχνικές μιλούσαν για σταθερό βάψιμο κατά μήκος της επιφάνειας. Αυτό που είπες με τις κυκλικές κινήσεις το είδα στην πράξη οτι είναι πιο εύκολο να καλύπτεις ομοιόμορφα τις επιφάνειες χωρίς σκιές,απλά θέλει λίγο προσπάθεια και "μάτι" ώστε να υπολογίσεισ την ποσότητα του χρώματος...Θέλω να σε ευχαριστήσω και πάλι για τις συμβουλές σου και εύοχμαι με τη δική σου βοήθεια όπως και των άλλων παιδιών, να παρουσιάσω ένα όμορφο αποτέλεσμα στο επόμενο mod.
Κοπρίτης Οκτώβριος 3, 2005 #20 Οκτώβριος 3, 2005 Αρχική απάντηση από Mulberry [Σήμερα, στις 13:08] Αγαπητέ φίλε Κοπρίτη θα ήθελα να σε ευχαριστήσω πολύ για τα καλά σου λόγια και τις συμβουλές σου. Αυτό που δεν είχα καθόλου υπόψιν ήταν το ελαστομερές για τα πλαστικά. Μήπως ξέρεις με τι ονομασία παραγγέλνεται για να το ζητήσω? ασταρι για πλαστικα το ζητας, ειτε σε μορφη σπρευ ετοιμο ειτε χυμα συστατικα οποτε και το συνθετεις εσυ (κατα προτιμηση απο χρωματοπωλεια αυτοκινητων) Αρχική απάντηση από Mulberry [Σήμερα, στις 13:08] Σχετικά με το filler για τα μέταλλα.. είναι προτιμότερο από τον σιδηρόστοκο στις περιπτώσεις έστω μικρών γρατζουνιών? ναι στις επιφανειακες γρατζουνιες ειναι πιο ευκολη διαδικασια του filler σε σχεση με τον σιδηροστοκο επισης με το filler μπορεις να κανεις την πορωδη επιφανεια των πλαστικων λεια σαν τα μεταλλικα τμηματα για μεγαλυτεη ομοιομορφια στο τελικο σου βαψιμο Αρχική απάντηση από Mulberry [Σήμερα, στις 13:08] Όσον αφορά τον αερογράφο..όπου και αν είχα διαβάσει μέχρι σήμερα οι περισσότερες τεχνικές μιλούσαν για σταθερό βάψιμο κατά μήκος της επιφάνειας. Αυτό που είπες με τις κυκλικές κινήσεις το είδα στην πράξη οτι είναι πιο εύκολο να καλύπτεις ομοιόμορφα τις επιφάνειες χωρίς σκιές,απλά θέλει λίγο προσπάθεια και "μάτι" ώστε να υπολογίσεισ την ποσότητα του χρώματος... η πρωτη τεχνικη ειναι μοντελιστικη και αφορα μικρες επιφανειες.. στα μεγαλα μερη οι κυκλικες κινησεις με μεγαλο μπουκαλακι χρωματος για συνεχες βαψιμο ειναι καλυτερη μεθοδος αρκει φυσικα να εχεις χρωμα, υπομονη και χρονο ωστε να περασεις τρια διαδοχικα χερακια μιας και θλει λιγο χρωμα σε πολλα περασματα και οχι πολυ χρωμα με τη μια (= τρεξιματα, σπασιματα) Αρχική απάντηση από Mulberry [Σήμερα, στις 13:08] Θέλω να σε ευχαριστήσω και πάλι για τις συμβουλές σου και εύοχμαι με τη δική σου βοήθεια όπως και των άλλων παιδιών, να παρουσιάσω ένα όμορφο αποτέλεσμα στο επόμενο mod. καλη συνεχεια και να ξερεις οτι με τον τροπο που περιγραφεις τις εμπειριες σου βοηθας με τη σειρα σου και αλλους να αποφυγουν κοινα λαθη...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.