Jump to content



βοήθεια - πρόβλημα με αποδοχή εγγύησης σε hp pavillion !!!!


dpresv

Recommended Posts

ακούστε την σημερινή ιστορία-δράμα...

το μηχάνημα κολλητού φίλου, ένα hp pavillion με Ρ4 3.2 τρώει προχτές φλασιά, και δεν μπούταρε windows, προσπαθούσε να μπουτάρει από lan. οπότε σήμερα μιά και δυό το πάει στο multirama της πάτρας. βρίσκει τον τεχνικό, του λέει το και το, για να δούμε απαντάει ο τεχνικός, το βάζει μπρος, και αποφαίνεται ότι είναι πρόβλημα δίσκου, ούτε στο bios φαινεται ο δίσκος και αφού φτάνει στο lan σημαίνει ότι έχει προσπαθήσει να μπουτάρει από τα υπόλοιπα αλλά τίποτα.

εντάξει λέει ο φίλος μου, να το στείλουμε για φτιάξιμο, το είχα πάρει από το κατάστημα του άργους, να τους πάρω τηλ να στείλουν απόδειξη να προχωρήσουμε. όπερ και εγένετο, μετα από 3-4 λεπτάκια έρχεται με φαξ η απόδειξη και η κρυάδα...

λέει ο τεχνικός, υπάρχει πρόβλημε η ημερομηνία αγοράς είναι η σημερινή πριν 1 χρόνο. ε,και λέμε εμείς που είναι το πρόβλημα. και απαντάει

"Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ"

και είπε ότι του έχει ξανασυμβεί!!! αφού τρώω την πρώτη κρυάδα, αρχίζω και σκέφτομαι, λέω μπορώ να επικοινωνήσω με την infoquest (που μου είπε ότι είναι η αντιπροσωπεία) να το επιβεβαιώσω αυτό? μου απαντάει ναι, και μου δίνει ενα καταλογάκι multirama after sales support που είχε μέσα το τηλ της infoquest. καθότι 6 το απόγευμα δεν βρήκα κανέναν εκεί.

το λέω αν γίνεται να στο αφήσουμε εδώ σήμερα, να φαίνεται στο παραστατικό της παραλαβής ότι το αφήσαμε ακριβώς στον χρόνο μπας και καταφέρουμε τίποτα με την αντιπροσωπεία. απαντάει ότι για να γίνει αυτό πρέπει να μιλήσω με τον διευθυντή, φεύγει για κανένα 5άλεπτο και μας λέει ότι εντάξει θα το πάρουμε. επίσης δεσμεύτηκε ότι θα προσπαθήσει να το στείλει σήμερα για να το παραλάβουν αυτοί αύριο, μπας και καταφέρουμε τίποτα...

και τώρα εγώ ρωτάω

1. έχει συμβεί σε κανέναν σας ή σε κάποιον γνωστό σας αυτό, ή τσάμπα μας έβαλε σε αγωνία?

2. αν ισχύει έχει κανείς κανένα γνωστό στην infoquest να μπορέσει να βοηθήσει

3. αν αυτή η πολιτική ισχύει, είναι εντελώς παράλογο γιατί με την ίδια λογική θα μπορούσε να χαθεί η εγγύηση αν το στέλναμε 28 και δεν έφτανε 29 επειδή τράκαρε ο κουριερατζής στο δρόμο ή αν τύχαινε να είναι 29 σάββατο ή δεν ξέρω και γω τι άλλο. μιλάμε για μηχάνημα 1700 ευρώ όταν αγοράστηκε και είναι γελοίο να σου λένε ότι μας το έφερες 1-2 ή έστω και 5 μέρες μετά την εγγύηση και τώρα πρέπει να μας τα σκάσεις... ξέρετε αν μπορει το παληκάρι να τους τρίξει τα δόντι με κανένα ΙΝΚΑ ή οτιδήποτε άλλο τέτοιο?

πρέπει να σημειώσω ότι ο τεχνικός του multirama που μιλήσαμε ήταν αρκετά εξυπηρετικός αν και φαινόταν σίγουρος για την έκβαση της υπόθεσης οπότε έβρισκε την όλη φασαρία μάταιη....

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως υσχιει και μου ετυχε με ενα 1300Α που εφτασε στην αντιπρωσωπια 1 μερα μετα τη ληξη της εγγυησης...........

Τυχερος ο φιλος σου που τα εκλασε μονο ο σκληρος και οχι τπτ αλλο.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αρχική απάντηση από teopont

καθε μερα ολο και πιο πολυ πειθωμε να παρω την επεκταση εγγυησης για το λαπτοπ acer που αγορασα. αμαν πια οτι μπορουν για να μας ρουφηξουν το αιμα.Ελεος!

Αυτην να την παρεις για αλλον λογο...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vadergr

Αυτην να την παρεις για αλλον λογο...

για λεγε να μαθαινουμε και μεις...!

οσο για την εγγυηση - τελικα με τη ευρωπαικη νομοθεσια περι 2 χρονων εγγυησης τι γινεται??

αν φιλε μου παει στραβα το πραμα μην μασας - συνεχισε με το ΙΝΚΑ

Link to comment
Share on other sites

οι Acer δεν πολυπειθουν... Και ιδιαιτερα στην χωρα μας που δεν υπαρχει service πρεπει καποιος αναγκαστικα να παρει το πακετο της εγγυησης ετσι ωστε να προσευχεται να παει το φορητο γρηγορα στο εξωτερικο για επισκευη εντος 10 ημερων...

Αν δεν αγορασεις εγγυηση και παθει κατι το μηχανημα κλαψτα.

Απο την αλλη ,αν αγορασει καποιςο ακριβο acer και πληρωσει και την εγγυηση,τοτε ισως φτανει σε επιπεδα αγορας αλλων πολυ καλυτερων ποιοτικα φορητων...

Link to comment
Share on other sites

και εγώ λέω βούρ για ΙΝΚΑ και να τους το πείς κιόλας στα μούτρα.Απο την στιγμή που το λαπτοπ έχει αγοραστεί απο τα multirama και εσυ το επιστρέφεις εντός εγγύησης δεν έχει καμμία σχέση απολύτως το τι θα κάνουν αυτοί μετά για να τηρήσουν τους όρους της εγγύησης ως προς την αντιπροσωπεία.Ας είχαν προσλάβει τον Superman,δεν σε νοιάζει.και απο την στιγμή που δεν μπορούνε,να το χώσουν στον κ*λο τους και να τα βάλουν απο την τσέπη τους εαν θέλουν να θεωρούνται κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

αξίζει η αγορα της επεκτασης εγγύησης (100-150) στα 3 χρόνια αφού έχεις το κε΄φαλι σου ήσυχο ετσι.Διοτι οι βλάβες των laptop είναι ακριβά κουστουμακια .Την τελευταία φορα μου χτύπησε hη μητρική σε ένα compaq και η ετυμηγορία του service ήταν 600+ΦΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ για το δεύτερο post αλλα στην περίπτωση που δεν στο επισκευασουν μπορείς να ισχυριστεις οτι όλοι οι κατασκευαστες υποχρεούνται να δίνουν 2ετη εγγύηση στα προιόντα τους

και να τους απειλήσεις με καταγγελία στο ΙΝΚΑ κτλπ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ’ννα_19

Παιδιά η επέκταση εγγύησης για acer πότε μπορεί να γίνει δηλαδή μπορώ να την κάνω και στον 10 με 11 μήνα ;

Ευχαριστώ

όχι, έχει χρονικό περιορισμό.

3 μήνες αν θες accidental, 6 μήνες αν δε θες, ή κάτι παρόμοιο.

πάντως τα 180 που έδωσα για 3 χρόνια + accidental είναι από τους βασικούς λόγους που με έκαναν να πάρω acer.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Arapis

και εγώ λέω βούρ για ΙΝΚΑ και να τους το πείς κιόλας στα μούτρα.Απο την στιγμή που το λαπτοπ έχει αγοραστεί απο τα multirama και εσυ το επιστρέφεις εντός εγγύησης δεν έχει καμμία σχέση απολύτως το τι θα κάνουν αυτοί μετά για να τηρήσουν τους όρους της εγγύησης ως προς την αντιπροσωπεία.Ας είχαν προσλάβει τον Superman,δεν σε νοιάζει.και απο την στιγμή που δεν μπορούνε,να το χώσουν στον κ*λο τους και να τα βάλουν απο την τσέπη τους εαν θέλουν να θεωρούνται κατάστημα

Συμφωνω...:T:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.