dohc161416003179 Σεπτέμβριος 22, 2005 #41 Σεπτέμβριος 22, 2005 Κάτι για τους υπολογιστές των α/φ... ο Γενικός Υπολογιστής Ηλεκτρονικών του α/φους(GAC) είναι 16 bit εκτελεί υπολογσιμούς με ταχύτητα 1.6 MIPS(εκατομύρια εντολές ανα δλ) και χρησιμοποιεί μνήμη 256Κ επεκτάσιμη στα 250Κ. τα συστήματα αυτά αντιπροσωπεύουν τεχνολογία του 1993 και είναι εγκατεστημένο σε F16 block 50.Ta νεότευκτα Block 52+ χρησιμοποιούν υπολογιστή τύπου MMC (Μodular Multi-role Computer) έκδοσης 5000 που στηρίζεται σε 5 συνδεδεμένους υπολογιστές τεχνολογίας RISC τύπου R5000 tvn 32 bit. H δυαντότητα τους είναι η εκτέλεση υπολογισμών με ταχύτητα 350 MIPS. Ηγλώσσα του υπολογσιτή είναι Ada που αντικαθιστά την Jovial σε πολλά συστήματα.:OT:
Sbeetle Σεπτέμβριος 22, 2005 #42 Σεπτέμβριος 22, 2005 Εμένα πάλι γιατί αυτές οι φιέστες οι στρατιωτικές μου θυμίζουν λίγο .....χουντοκατάσταση;
xrist Σεπτέμβριος 23, 2005 #45 Σεπτέμβριος 23, 2005 Αρχική απάντηση από Sbeetle Εμένα πάλι γιατί αυτές οι φιέστες οι στρατιωτικές μου θυμίζουν λίγο .....χουντοκατάσταση; Eσυ ακομη εκει βρισκεσαι? Εποχη Κατσαριδακι!! dohc16 πολυ ενδιαφερουσες πληροφοριες
bleo8onhs Σεπτέμβριος 24, 2005 #46 Σεπτέμβριος 24, 2005 Έχω μια ένσταση όμως με την κόμπρα, γιατί δεν έχει χρησιμοποιηθεί η μανούβρα ποτέ σε αερομαχίες, αλλά είναι περοσσότερο για δεξιοτεχνίες και για διαφήμιση της τρομερής δύναμης των σουκχόι. Σε μια αερομαχία όπως θα διαβάσεις με ένα search στο google, ένας έμπειρος πιλότος θα καταλάβει πότε ο αντίπαλος πάει για κόμπρα και το σουκχόι θα είναι ..."sitting duck"...
oktech Σεπτέμβριος 24, 2005 #47 Σεπτέμβριος 24, 2005 Αρχική απάντηση από bleo8onhs Έχω μια ένσταση όμως με την κόμπρα, γιατί δεν έχει χρησιμοποιηθεί η μανούβρα ποτέ σε αερομαχίες, αλλά είναι περοσσότερο για δεξιοτεχνίες και για διαφήμιση της τρομερής δύναμης των σουκχόι. Σε μια αερομαχία όπως θα διαβάσεις με ένα search στο google, ένας έμπειρος πιλότος θα καταλάβει πότε ο αντίπαλος πάει για κόμπρα και το σουκχόι θα είναι ..."sitting duck"... Δεν ισχύει πάντα αυτό.. Και τα Mirage "φρενάρουν" στο αέρα και αυτό είναι πλεονέκτημά τους σε κλειστές αερομαχίες. Με ελιγμό κόμπρα, δεν περιμένεις τον αντίπαλο να σου πάρει την ουρά για να τον εκτελέσεις, αλλά σε που αυτός κάνει ελιγμούς διαφυγής, μπορείς να σταματήσεις και παράλληλα να αλλάξεις τελείως γωνία προσβολής και κατεύθυνση αποκτώντας εσύ την ουρά του αντιπάλου. Όλα αυτά φυσικά θεωρητικά και σε ΚΛΕΙΣΤΕΣ αερομαχίες... σίγουρα η κόμπρα είναι ελιγμός επιδείξεων αλλά οι Ρώσσοι έχουν κάνει ολόκληρες μελέτες για την χρήση του ώς μέσο απόκτησης τακτικού πλεονεκτήματος σε κλειστές αερομαχίες. Φυσικά, δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε μάχη μιας και δεν δώθηκε ποτέ η ευκαιρεία σε ένα SU-30MKK να εμπλακεί με κάποιο από τα αντίπαλα δέη (F14-F15-F16-F18).....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.