xrist Σεπτέμβριος 19, 2005 #21 Σεπτέμβριος 19, 2005 Αρχική απάντηση από bleo8onhs To φρένο στον αέρα που λες κόμπρα είναι? Αν ναι, νόμιζα ότι γίνεται μόνο με SUKHOI! F-16 ειναι..... δεν σταματαει εντελως... απλα εχει ελαχιστη ταχυτητα
xrist Σεπτέμβριος 19, 2005 #22 Σεπτέμβριος 19, 2005 Αυτο που σταματουσε εντελως και εκανε και οπισθεν ηταν το Αγγλικο χαριερ. Μακαρι να ερχοταν και SUKHOI(κορυφη)
ΝTG Σεπτέμβριος 19, 2005 #24 Σεπτέμβριος 19, 2005 ωραιος!!!Ταξιδευα εκεινη τη μερα και ξυπνησα μολις περνουσα μια ταμπελα που ελεγε ταναγρα!!ΛΕς και ηξερα τι θα επακολουθησει!!!Ας ειναι καλα οι παλιες "καλες" μερες της λημνου!!Μας ειχαν "προσβαλει" καποτε...!
Wizard! Σεπτέμβριος 19, 2005 #25 Σεπτέμβριος 19, 2005 1. Για την ακρίβεια, ναι το Harrier σταματάει και αθωρείται σαν ελικόπτερο, όπως επίσης μπορεί να κάνει και όπισθεν. Πτητικά είναι ιδαιίτερα αδύναμο όμως σε σχέση με σύγχρονα αεροσκάφη. 2. Το F-16 επειδή έχει πολύ μεγάλη γωνία προσβολής, μπορεί και κρατιέται στον αέρα με ταχύτητα 120 κόμβων (~225χ.α.ω) στην κλίση που βλέπετε, χωρίς να χάνει ύψος. 3. Το Su-27 και Su-35 είναι τα μοναδικά αεροσκάφη στον κόσμο που μπορούν να φρενάρουν με ταχύτητα 300+ κόμβων στον αέρα και να συνεχίσουν, χάνοντας ελάχιστο ύψος, αναγκάζοντας τον αντίπαλό του να τους προσπεράσει κι έτσι να βρεθούν από αμυντική θέση σε επιθετική και ιδιαίτερα ευνοϊκή (με τον εχθρικό αεροσκάφος σε θέση βολής). Η μανούβρα αυτή ονομάζεται Purgachev's Cobra μπορείτε να τη δείτε εδώ: http://aeroweb.lucia.it/rap/Movies.html
xrist Σεπτέμβριος 19, 2005 #26 Σεπτέμβριος 19, 2005 Αρχική απάντηση από Wizard! 1. Για την ακρίβεια, ναι το Harrier σταματάει και αθωρείται σαν ελικόπτερο, όπως επίσης μπορεί να κάνει και όπισθεν. Πτητικά είναι ιδαιίτερα αδύναμο όμως σε σχέση με σύγχρονα αεροσκάφη. 2. Το F-16 επειδή έχει πολύ μεγάλη γωνία προσβολής, μπορεί και κρατιέται στον αέρα με ταχύτητα 120 κόμβων (~225χ.α.ω) στην κλίση που βλέπετε, χωρίς να χάνει ύψος. 3. Το Su-27 και Su-35 είναι τα μοναδικά αεροσκάφη στον κόσμο που μπορούν να φρενάρουν με ταχύτητα 300+ κόμβων στον αέρα και να συνεχίσουν, χάνοντας ελάχιστο ύψος, αναγκάζοντας τον αντίπαλό του να τους προσπεράσει κι έτσι να βρεθούν από αμυντική θέση σε επιθετική και ιδιαίτερα ευνοϊκή (με τον εχθρικό αεροσκάφος σε θέση βολής). Η μανούβρα αυτή ονομάζεται Purgachev's Cobra μπορείτε να τη δείτε εδώ: http://aeroweb.lucia.it/rap/Movies.html :T:
greekfragma Σεπτέμβριος 19, 2005 #27 Σεπτέμβριος 19, 2005 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 21:49] 1. Για την ακρίβεια, ναι το Harrier σταματάει και αθωρείται σαν ελικόπτερο, όπως επίσης μπορεί να κάνει και όπισθεν. Πτητικά είναι ιδαιίτερα αδύναμο όμως σε σχέση με σύγχρονα αεροσκάφη. 2. Το F-16 επειδή έχει πολύ μεγάλη γωνία προσβολής, μπορεί και κρατιέται στον αέρα με ταχύτητα 120 κόμβων (~225χ.α.ω) στην κλίση που βλέπετε, χωρίς να χάνει ύψος. 3. Το Su-27 και Su-35 είναι τα μοναδικά αεροσκάφη στον κόσμο που μπορούν να φρενάρουν με ταχύτητα 300+ κόμβων στον αέρα και να συνεχίσουν, χάνοντας ελάχιστο ύψος, αναγκάζοντας τον αντίπαλό του να τους προσπεράσει κι έτσι να βρεθούν από αμυντική θέση σε επιθετική και ιδιαίτερα ευνοϊκή (με τον εχθρικό αεροσκάφος σε θέση βολής). Η μανούβρα αυτή ονομάζεται Purgachev's Cobra μπορείτε να τη δείτε εδώ: http://aeroweb.lucia.it/rap/Movies.html μου θυμισες AIR COMBAT και ACE COMBAT απο το playstation........θρυλικα παιχνιδια:cry:
oktech Σεπτέμβριος 19, 2005 #28 Σεπτέμβριος 19, 2005 Αρχική απάντηση από bleo8onhs To φρένο στον αέρα που λες κόμπρα είναι? Αν ναι, νόμιζα ότι γίνεται μόνο με SUKHOI! Οχι, δεν είναι κόμπρα.. απλά φρενάρει και σηκώνει λίγο μούρη... READ:"The Su-27 made its formal introduction to the West at the 1989 Paris Air Show, when Viktor Pugachev ran the aircraft through the now-famous "Cobra" maneuver, lifting the fighter to an angle of attack of over 90 degrees to its line of flight, causing abrupt deceleration until it nosed back down. The Cobra maneuver was apparently invented by another Sukhoi test pilot, Valerii Menitsky, as a flight-test exercise, but it became associated with Pugachev, it seems with his encouragement, and is also often called the "Pugachev maneuver" or "Pugachev Cobra". Few aviation experts believe that the Cobra maneuver has much combat utility, but it is undeniably a spectacular airshow trick"READ MORE: http://aeroweb.lucia.it/~agretch/RAFAQ/cobra.htmlSEE: (όχι και τόσο καλό αλλά αρκετό για να καταλάβει κανείς) http://aeroweb.lucia.it/~agretch/Movies/cobra.MPG
knight_77 Σεπτέμβριος 20, 2005 #29 Σεπτέμβριος 20, 2005 Να και μια photo απο την εκδηλωση του αγαπημενου μου αεροσκαφους. Εurofighter:inlove:
xrist Σεπτέμβριος 20, 2005 #32 Σεπτέμβριος 20, 2005 Αρχική απάντηση από knight_77 Kαι το αθανατο F-4 ''Phantom'' Απιθανη φωτο του ''καρβουνιαρη''Προσεξτε την υγροποιηση του αερα πανω στα φτερα!!!!
esdee Σεπτέμβριος 20, 2005 #33 Σεπτέμβριος 20, 2005 Αρχική απάντηση από xrist22 Απιθανη φωτο του ''καρβουνιαρη''Προσεξτε την υγροποιηση του αερα πανω στα φτερα!!!! υγροποιηση? για εξηγα
ΝTG Σεπτέμβριος 20, 2005 #34 Σεπτέμβριος 20, 2005 Λογω πιεσης τα μορια του αερα υγροποιουνται στην πανω πλευρα της πτερυγας!!Συμβαινει οταν στριβει αποτομα και με πολλα !!Σε F16 ειναι αρκετα πιο εντυπωσιακο!!
oktech Σεπτέμβριος 20, 2005 #35 Σεπτέμβριος 20, 2005 Αρχική απάντηση από ΝTG Λογω πιεσης τα μορια του αερα υγροποιουνται στην πανω πλευρα της πτερυγας!!Συμβαινει οταν στριβει αποτομα και με πολλα !!Σε F16 ειναι αρκετα πιο εντυπωσιακο!! Πάντως κρίμα που δεν είχε Sukhoi... πρώην συνάδελφος μηχανικός που τα είχε δεί πρίν λίγα χρόνια στην Τανάγρα έπαθε πλάκα!
esdee Σεπτέμβριος 20, 2005 #36 Σεπτέμβριος 20, 2005 Αρχική απάντηση από ΝTG Λογω πιεσης τα μορια του αερα υγροποιουνται στην πανω πλευρα της πτερυγας!!Συμβαινει οταν στριβει αποτομα και με πολλα !!Σε F16 ειναι αρκετα πιο εντυπωσιακο!! φανταζομαι οτι το ασπρο που φαινεται δεν ειναι ο υγροποιημενος αερας αλλα η εξατμιση του μας και αμεσως μετα την αυξηση της πιεσης στην επανω πλευρα της πτερυγας ακολουθει πτωση της πιεσης και εξατμιση του υγροποιημενου αερα (~ -190*C)
xrist Σεπτέμβριος 20, 2005 #37 Σεπτέμβριος 20, 2005 Αρχική απάντηση από esdee φανταζομαι οτι το ασπρο που φαινεται δεν ειναι ο υγροποιημενος αερας αλλα η εξατμιση του μας και αμεσως μετα την αυξηση της πιεσης στην επανω πλευρα της πτερυγας ακολουθει πτωση της πιεσης και εξατμιση του υγροποιημενου αερα (~ -190*C) Σωστα....μετα την υγροποιηση (απ'τα πολλα G ), ακολουθει εξατμιση.
esdee Σεπτέμβριος 20, 2005 #38 Σεπτέμβριος 20, 2005 Αρχική απάντηση από xrist22 Σωστα....μετα την υγροποιηση (απ'τα πολλα G ), ακολουθει εξατμιση. και ελεγα που να βαλω το motherboard για να benchαρω...
ΝTG Σεπτέμβριος 21, 2005 #39 Σεπτέμβριος 21, 2005 Αρχική απάντηση από esdee και ελεγα που να βαλω το motherboard για να benchαρω... Xαχαχαχα!Καλο !Μπορεις να δεσεις 5-6 μητρικες με τα παρελκομενα με κανενα σχοινακι και αντι για just murried γραψε just overclocking!!!Ο μονος τροπος για να πιασει ΑΜΔ επεξεργαστης πανω απο 4G!!:boxed:
esdee Σεπτέμβριος 22, 2005 #40 Σεπτέμβριος 22, 2005 Αρχική απάντηση από esdee και ελεγα που να βαλω το motherboard για να benchαρω... ελπιζω να εχεις intel... και οπως θα ελεγε και ο enduracell "συνεχησε να ριχνεις λασπη στο ονομα της AMD :TD:" μπορεις να μαντεψεις τι θερμοκρασια εχει στο υψος που γινετε η υγροποιηση?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.