Jump to content



Πρασινίζοντας το Πορτοκαλί


al6s

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας. Αγόρασα την παρασκευή το USR9106,έχοντας γραμμή ISDN-ADSL OTE και συνδρομή από το RAM (3μήνες 384/128).Αφού επιβεβαίωσα ότι η γραμμή μου λειτουργεί, τηλ. στον ΟΤΕ, καθώς και ότι o λογαριασμός μου στην HOL είναι ενεργοποιημένος, μπήκα στη διαδικασία να ρυθμίσω το modem/router.

Διαβάζωντας τα διάφορα tutorials από το site έκανα τις ρυθμίσεις. Ενώ το λαμπάκι ADSL πράσινο, το λαμπάκι WANIP παραμένει πορτοκαλί ότι και να κάνω. Δοκίμασα το firmware 2.3,τίποτα πάλι.Ξαναέβαλα το 2.1,τίποτα.

Η κάρτα δικτύου στον υπολογιστή έχει τα παρακάτω στοιχεία:

I.P.:192.169.1.2

Subnet Mask:255.255.255.0

Gateway :192.168.1.1

Τα DNS της HOL.

Preferred DNS:194.30.220.114

Alternate DNS:194.30.220.114

To router έχει τις παρακάτω ρυθμίσεις:

VPI/VCI: 8/35

PPP over ATM (PPPoA) και VC/MUX

Authentication Method: Auto

Dial On Demand: Unchecked

PPP IP extension: Unchecked

Enable IGMP Multicast: Checked

Enable WAN Service: Checked

I.P.Address: 192.168.1.1

Subnet Mask: 255.255.255.0

Enable DHCP Server:

Start IP Address: 192.168.1.2

End IP Address: 192.168.1.154

Leased Time (Hour): 24

Enable Wireless: Unchecked

Τρέχοντας το Diagnostics μου βγάζει τα παρακάτω:

TEST YOUR ETHERNET CONNECTION:PASS

TEST YOUR WIRELESS CONNECTION:PASS

TEST ADSL SYNCHRONIZATION:PASS

TEST ATM OAM F5 SEGMENT PING:FAIL

TEST ATM OAM F5 END TO END PING:PASS

TEST PPP SERVER CONNECTION:FAIL

Όλα τα παρακάτω:N/A

Επίσης έχω κάνει απεγκατάσταση το Zone Alarm από το PC και το firewall των WindowsXP Pro με Service Pack2 είναι απενεργοποιημένο. Όσα reset και να κάνω στο router και να το ξαναπαραμετροποιήσω, πάλι WANIP πορτοκαλί. Ποτέ στη ζωή μου δεν ήθελα να δω τόσο πολύ ένα πράσινο λαμπάκι.Αγόρασα και έναν διαχωριστή της CRYPTO μήπως και έφταιγε αυτό αλλά πάπαλα. Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει τις ίδιες ρυθμίσεις με τις δικές μου ή ένα configuration που λειτουργεί, αν μπορεί να το σώσει και να το κάνει post ώστε να κάνω update το δικό μου.

Δεν θέλω να δοκιμάσω τη διατρητική ικανότητα του USR9106 επί του παραθύρου της Αμερικλάνικης πρεσβείας.

Παρακαλώ τα φώτα σας.

Εκτός του Primary DNS Server: 194.30.220.117 δε βλέπω κάτι άλλο λάθος. Έχει βάλει το username σωστά, hol:username@adsl.gr ?

To username είναι καταχωρημένο στο σωστό format hol:username@adsl.gr kai to έχω τσεκάρει τηλεφωνικός με την HOL.Primary DNS δοκιμασα και το 192.168.1.1 και πάλι τίποτα.

Preferred DNS έχω το 194.30.220.114 και

Alternate DNS to 194.30.220.117

Τυπογραφικό λάθος στο πρώτο ποστ.

δοκίμασε να βγάλεις το dhcp και να βάλεις static.

δοκίμασε:

να pingάρεις το modem (start-run-cmd-ping 192.168.1.1)

να pingάρεις τον έξω κόσμο (π.χ. την ip του dns σου)

edit:

α, τώρα που το είδα:

έχεις περάσει firmware για annex b? (annexb = over isdn).

ειδάλλως δεν κάνει synchronize με το dslam.

To firmware που εγκατέστησα είναι για ISDN (AnnexB).

Κάνωντας ping στο 192.168.1.1 (router) καθώς και στο 194.30.220.144 και 194.30.220.117 λαμβάνω χρόνους. υπάρχει επικοινωνία.

Αρχική απάντηση από al6s

To firmware που εγκατέστησα είναι για ISDN (AnnexB).

Κάνωντας ping στο 192.168.1.1 (router) καθώς και στο 194.30.220.144 και 194.30.220.117 λαμβάνω χρόνους. υπάρχει επικοινωνία.

άρα δεν έχεις dns.

οπότε ρύθμισε το dns σου στο pc να λέει 192.168.1.1 και στο router βάλε τις ip που σου δίνει η hol για dns σε κάποια καρτέλα που λέει dns.

δοκίμασε και μια τυχαία ip:

216.163.137.3

(playboy.com :p)

Αρχική απάντηση από al6s

Επιτέλους δούλεψε.Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

μπράβο :T:

για πες και τι έφταιγε:)

Έφταιγε ο κωδικός!Απο την στιγμή που τον άλλαξα από το site της HOL όλα ΟΚ.Τι να πώ, απο τη μία ξενέρωσα γιατί το ήξερα τι παίζει με το firmware και ορισμένους χαρακτήρες, αλλά απο την άλλη δούλεψε.

Κουρκούτιασε το κεφάλι μου...

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.