Jump to content



pstn modem me caller id?


JohnG

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχω ένα Microcom DeskPorte Home που αν και έχει δυνατότητα caller id, όταν καλεί κάποιος δεν δείχνει αριθμό αλλα Ν/Α, που σημαίνει ότι δεν κάνει σωστή αναγνώριση παρόλο που δουλεύει η λειτουργία αυτή. Το πρόβλημα δεν είναι θέμα προγράμματος αλλά μόντεμ. Ξέρει κανείς αν υπάρχει λύση ώστε να δουλέψει με σωστή αναγνώριση κλήσης?

Επίσης ξέρει μήπως κανείς να προτείνει μόντεμ pstn που να έχει δυνατότητα για caller id και να είναι δοκιμασμένο σε αυτό?

Αρχική απάντηση από greekfragma [Σήμερα, στις 04:08]

για δοκιμασε αυτο το λινκ μηπως βρεις καποιον καλυτερο οδηγο αν τιθεται θεμα αναβαθμισης software http://list.driverguide.com/list/company658/ αν παλι δεν βρεις λυση με αυτο εδω ειμαστε να ξαναψαχτουμε

Kατέβασα τους τελευταίους driver από το site της Μicronet. Eπίσης έκανα αναβάθμιση firmware. Tίποτα.

Το έψαξα λίγο το θέμα και είδα ότι υπάρχουν 4-5 συστήματα/format μετάδοσης του αριθμού κλήσης μέσω τηλεφωνικής γραμμής. Προφανώς το μόντεμ δεν είναι ρυθμισμένο στο κατάλληλο σύστημα της ελλάδας.

Διάβασα το manual με τις ΑΤ command. Είδα οτι το μόντεμ έχει μια εντολή για να το ρυθμίζεις για την αντίστοιχη χώρα. Αν και υπάρχει στο manual ο κωδικός για ελλάδα, τον συγκεκριμμένο κωδικό δεν τον δέχεται. Και επίσης το μόντεμ ήταν ρυθμισμένο αρχικά με το κωδικό για Ισπανία. Δοκίμασα να δώσω εντολές για άλλες χώρες, με κάποιες δεν δουλεύει καθόλου το μόντεμ (προφανώς αλλάζει και άλλες παραμέτρους).

To μόντεμ υποστηρίζει caller id (ως και caller id όταν είναι online, και επίσης δουλεύει). Αυτό που μάλλον συμβαίνει είναι ότι δεν είναι ρυθμισμένο στο σωστό format και δεν διαβάζει τον αριθμό δίνοντας Ν/Α.

Στις ΑΤ command δεν έχει τρόπο να αλλάξω το φορμάτ ανάγνωσης του αριθμού.

Το μόντεμ είναι το Microcom DeskPorte Home external 56k, (αναφέρεται σαν ΑΝ 2090) http://www.microcom-ce.com/category.php?itid=236 . Driver, κλπ, βρήκα εδώ http://www.microcom-ce.com/download.php?itid=236 .

Κι εγω με το USRobotics 5633 το ιδιο προβλημα εχω!

Για να δούμε θα βρούμε κάποια λύση?

Με τον πΟΤΕ μίλησες;

Έχεις ενεργοποίησει την αναγνώριση κλήσεων; Απ' ότι θυμάμαι στην pstn δεν είναι ενεργοποιημένο από μόνο του.

Αρχική απάντηση από trendy [Σήμερα, στις 10:50]

Με τον πΟΤΕ μίλησες;

Έχεις ενεργοποίησει την αναγνώριση κλήσεων; Απ' ότι θυμάμαι στην pstn δεν είναι ενεργοποιημένο από μόνο του.

Nαι, υπάρχει ήδη αυτόνομη συσκευή αναγνώρισης.

Aπ'οσο θυμαμαι χρειαζεται η αναμονη+αναγνωριση κλησης!Παρ'ολα αυτα παλι δεν λειτουργει..πιστευω πως κατι παιζει με τις χωρες οπως λεει ο JohnG.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.