CaptainMilo Σεπτέμβριος 9, 2005 #41 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Τραγική ειρωνία , η επιγραφή "Good looks are just the beginning".......Ελπίζω ο φορητός σου να μην έχει απολύτως κανένα πρόβλημα φιλαράκι , γιατί 2000 είναι αυτά , όχι παίξε γέλασεΠάντως , η όλη κατάσταση είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και καλά κάνεις και αναφέρεις ονόματα Στην θέση σου θα τον επέστρεφα πίσω και θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ τα χρήματα μου πίσω , και ας είναι όλα τέλεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
esdee Σεπτέμβριος 9, 2005 #42 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 jax αναμεσα στα χαρτια που σου εδωσαν υπαρχει καποιο που λεει οτι η παραλαβη εγινε απο το χωρο τους απο εσενα? Θα τους εβαζα εκει να γραψει αυτος που στο παρεδωσε οτι το δεμα δεν παραδωθηκε σε αψογη κατασταση ... oh f*** it, θα ελεγαν αν το τραβαγες οτι ετσι τους παραδωθηκε...μεγειες και καλοταξιδο Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Σεπτέμβριος 9, 2005 #43 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 ΖΩΑ:fist: -------------------------------------------------------- Καλορίζικος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio Σεπτέμβριος 9, 2005 #44 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Καλοριζικο το φορητο.τελος καλο για σενα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxon_747 Σεπτέμβριος 9, 2005 #45 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Ελπιζω να το χαρεις μεχρι τελευταιο MHz φιλε.Οσο για την ευθυνη σχετικα με την κατασταση του πακετου νομιζω οτι μοιραζεται και στους δυο... 1. Η εταιρια το εστειλε οπως ηταν χωρις προσθετη συσκευασια. Βεβαια αυτο δεν ειναι τοσο κακο αφου (προφανως) ετσι ηρθε και απο τη χωρα εισαγωγης του.2. Δεν ειχε ουτε ενα αυτοκολλητο "Ευθραυστο" "προσοχη" κτλ3. Οι μεταφορεις το πετουσαν απο εδω και απο εκει σαν μπαλακι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orion Σεπτέμβριος 9, 2005 #46 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Ενημερωσε εγγραφως και με email την Fujitsu Siemens.Ψαξε να δεις αν υπαρχει σφραγιδα ασφαλειας. Εχεις το δικαιωμα να στειλεις πισω στην fujitsu το laptop εφοσον το κουτι ηταν παραβιασμενο. (Σε HP και IBM υπαρχει τετοια σφραγιδα/επιλογη) Μην το αφησεις ετσι. Το να το γραψεις εδω εχει ενα χ αντικτυπο αλλα ο μικροκοσμος του forum ειναι αρκετα μικρος. Ξανα λεω ενημερωσε fujitsu Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.A.Balafoutre Σεπτέμβριος 9, 2005 #47 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Αρχική απάντηση από orion [Σήμερα, στις 14:47] Ενημερωσε εγγραφως και με email την Fujitsu Siemens.Ψαξε να δεις αν υπαρχει σφραγιδα ασφαλειας. Εχεις το δικαιωμα να στειλεις πισω στην fujitsu το laptop εφοσον το κουτι ηταν παραβιασμενο. (Σε HP και IBM υπαρχει τετοια σφραγιδα/επιλογη) Μην το αφησεις ετσι. Το να το γραψεις εδω εχει ενα χ αντικτυπο αλλα ο μικροκοσμος του forum ειναι αρκετα μικρος. Ξανα λεω ενημερωσε fujitsu Αφού δεν μπορούμε να βρούμε άκρη εμείς με τους κακούς, τυχάρπαστους, δήθεν, επαγγελματίες, ας βρούν άκρη άλλοι γι'αυτούς, όταν εταιρείες όπως Siemens & Fujitzu δεν έγιναν τυχαία από τις κορυφαίες στον κόσμο αλλά και διαλέγοντας τους συνεργάτες τους για να τους βγάζουν ασπροπρώσοπους. Οπότε πιστεύω οτι είναι σωστή η προσέγγιση του Orion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Σεπτέμβριος 9, 2005 #48 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 καλοριζικο και κοιτα πραγματικα να το ευχαριστηθεις...οσο για τα ζωα που δεν ντραπηκαν και στο παρεδωσαν σαυτη τη κατασταση....πραγματικα θα τους αξιζε να τους πας μια σκουπιδοσακουλα με τα δυο χιλιαρικα σε 5ευρα τσαλακωμενα και πατημενα και να τους την αδειασεις στο παγκο...παντως οπως ειπαν και αλλοι πριν καλο θα ηταν να ενημερωθει και η κατασκευαστριανα ξερει και με ποιους συνεργαζεται...και αν εισαι και καλυμμενος σε περιπτωση που σου βγαλει τπτ κουλο στην πορεια το εργαλειο(λεμε τωρα...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
loki Σεπτέμβριος 9, 2005 #49 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Mπορει να πω και λαμακια σορυ αλλα ποιος μου εγγυαται οτι το κερασμα που εφαγε το λαπτοπ δεν του εχει δημιουργησει καποιο προβλημα το οποιο θα κανει την εμφανιση του λιγο αργοτερα... με δυσαρεστες συνεπειες και στην τσεπη σου και στην διαθεση σου ακομα και στην εγγυηση να προκυψει θα εχεις πολλα τρεχαματα δεν ξερω συγγνωμη αν βαζω μπριζες το μονο που τους χρειαζεται ειναι μετα μια :nuke: ετσι ωστε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Σεπτέμβριος 9, 2005 #50 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Μ'αρέσει που δίνατε και συμβουλές στον Ζάχο να τους κράξει... Και μέσα σε τεθωρακισμένο να έφτανε ο φορητός, το κράξιμο δεν το γλιτώναν οι άνθρωποι. Είναι μέρος της διαδικασίας ρε παιδάκι μου, πως το λένε;...Το μόνο που αλλάζει είναι τα decibel του κραξίματος και τα σάλια που πιθανώς να εκτοξευθούν προς τον πωλητή (άντε και κανα μπουκέτο αν μιλάμε για face-to-face συναλλαγή) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Σεπτέμβριος 9, 2005 #51 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Αρχική απάντηση από Κοπρίτης [Σήμερα, στις 18:48] καλοριζικο και κοιτα πραγματικα να το ευχαριστηθεις... οσο για τα ζωα που δεν ντραπηκαν και στο παρεδωσαν σαυτη τη κατασταση.... πραγματικα θα τους αξιζε να τους πας μια σκουπιδοσακουλα με τα δυο χιλιαρικα σε 5ευρα τσαλακωμενα και πατημενα και να τους την αδειασεις στο παγκο... Το καλύτερο... Και σκισμένα θα προσθέσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Σεπτέμβριος 9, 2005 Author #52 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Mε την μεταφορικη οπως ειπα δεν θα τελειωσει ετσι ευκολα. Οπως επισης θα ενημερωσω σχετικα και την Fujitsu Siemens. Δυστυχως το κραξιμο πηγε σε αλλους σημερα(επρεπε ρε παιδι μου να ξεσπασω καπου). Χθες, ειχα κανει service στο αυτοκινητο και σημερα για καποιον ηλιθιο λογο αναψε το λαμπακι του κινητηρα. Πιστευω οτι ο μηχανικος στην Seat θα με θυμαται για πολυ καιρο.... ο νοων νοητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Σεπτέμβριος 9, 2005 #53 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Αρχική απάντηση από Κοπρίτηςπαντως οπως ειπαν και αλλοι πριν καλο θα ηταν να ενημερωθει και η κατασκευαστριανα ξερει και με ποιους συνεργαζεται...Τώρα αυτό γιατί δεν το καταλαβαίνω εγώ;Υπάρχει περίπτωση η Siemens να φτάσει ποτέ να ελέγξει το κάθε τελικό κατάστημα λιανικής;Μάλλον ανέφικτο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shidokanjohn Σεπτέμβριος 9, 2005 #54 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Ζαχο καλοριζικο φιλε ,για τ΄' αλλα τι να πεις ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Σεπτέμβριος 9, 2005 #55 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Jax να σου πω εγώ τι θα πετύχεις με το κράξιμο....τπτ απολύτως.....μου έχει έρ8ει κουτί απο Αμερική σαν τσαλακωμένο σώβρακο. Η διαδικασία που ακολουθεί (στην ACS που μου έτυχε) είναι......απλά ΔΕΝ το παραλαμβάνεις. 100 τηλέφωνα έκανα (δεν το είχα παραλάβει μόλις το είδα) όλοι το ίδιο ανένδοτοι ήτανε......"αφού δεν το παραλάβατε καλώς, δεν μπορεί να βρεθεί ο υπέυθηνος (ACS-USPS-UgandaPS-....πόσα χέρια άλλαξε)...απλά στείλ τε το πίσω"...και έχουν και ένα δίκιο. ’παξ και το δείς το χάλι, απλά δεν το παίρνεις. Το στέλνουνε πίσω, οι μάγκες στο ούσα το τσεκάρουνε, ξαναπακετάρουνε (αν είναι οκ) και ξαναστέλνουμε. Εσύ απλά εύχεσαι 1ον μπας και είναι πίτα το περιέχομενο και σου στείλουν καινούργιο (noway) 2ον να μην επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό. Να βρείς υπεύθηνο εντελώς απίθανο....τα νεύρα σου θα χαλάσεις και κανα 2 άλλων που πιθανότατα ούτε την περίπτωσή σου θα ξέρουνε ούτε θα έχουν καν σχέση με το περιστατικό.Καλοδούλευτο, μεγιές και κοίτα να το ευχαριστηθείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elpis Σεπτέμβριος 9, 2005 #56 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Μεγειες και απο εμενα.. Και ευχομαι η αποδοση του λαπτοπ να σε βοηθησει να "ξεχασεις".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
power Σεπτέμβριος 9, 2005 #57 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Κανονικά όταν δούν αυτές τις εικόνες απο το κατάστημα, το λιγότερο που θα μπορούσαν να κάνουν, είναι να τους ξεχέσουν και διακόψουν κάθε συνεργασία.Είναι πασιφανές οτι αμαυρώνεται και η δικια τους εικόνα, οταν ξέρεις οτι θα πάρεις ένα τέτοιο ερείπιο, αν παραγγείλεις κάτι απο αυτούς.Εγω θα έλεγα να τους στείλεις και ενα μαιλακι το λινκ του thread, ωστε να ξέρουν και την άποψη των υποψήφιων αγοραστών (και αυτοί που διαβάζουν αυτό το φόρουμ, ανεξαρτήτως οικ.κατάστασης, είναι ανθρωποι που τα "χωνουν" σε IT προϊόντα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Σεπτέμβριος 9, 2005 #58 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Μα είναι δυνατό να μηλάμε για επαγγελματισμό από couriera? Είναι δυνατό?Είναι δουλεία που γίνεται καθαρά από οικονομική ανάγκη κάτω από τις χειρότερες συνθήκες και με τον βασικό μισθό και τις περισσότερες φορές χωρίς ασφαλιστική κάλυψη αφού είναι αναλώσιμοι όλοι αυτοί. Περιμένεις ο άνθρωπος αυτός να πρόσεχει τι έχεις εσύ μέσα στο κουτί όταν είναι κουρασμένος και όταν έχει ξεφορτώσει 500 άλλα πακέτα εκείνη την μέρα? Και να εβλέπε τι έχεις και έστω ότι του έχουν πει 'πρόσεχε αυτά που γράφουν fragile' νομίζεις ότι θα ήταν πιο προσεκτικός? Όταν και ο πιο αδαής στους H/Y ξέρει ή υποψιάζεται ότι αυτό που κουβαλάει κάνει όσο 2-4 μηνίατικα του... Δεν θα είναι προσεκτικός γιατί εάν χαλάσει δεν θα του πει κανείς να το πληρώσει... Απλά θα βγάλει τον κομπλεξισμό του στο πακέτο. Ούτε εγώ είμαι ευχαριστημένος από τα courier απλά γράφω μια περίπτωση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Σεπτέμβριος 9, 2005 #59 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 εγω παντως μετα απο αυτη την εικονα και ενω ειμουνετοιμος να παραγγειλω λεω ασε καλυτερα.καποιος αλλος θα χαρειτα λεφτα μου και θα εχω και καλυτερη ψυχικη ηρεμια.καλοδουλευτο και σε ευχομαι να το ξεχασεις το ολο σκηνικο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madmetal Σεπτέμβριος 10, 2005 #60 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 αντε καλοπαιχνιδο!χαλασε δεν χαλασε το λαπτοπ το θεμα ειναι επαγγελματισμου και ψυχολογιας.1ο)σου χαλαει ολη τη διαθεση και τη χαρα του οτι αγορασες κατι νεο αυτο που εγινε..δηλαδη αγοραζεις αυτοκινητο και σου λεει ο πωλητης ξερεις ειναι γεματο λασπες παρε 20 να το πλυνεις?2ο)πειτε οτι στελνω με αυτην την εταιρεια στην αμερικη το βιογραφικο μου σε μια εταιρεια. δεν χαλαει δεν παθαινει τιποτα και το παραλαμβανουν με μια τσιχλα πανω με καφε κλπ.. αυτη δεν ειναι η δουλεια τους? οτι τους δινεις να στελνουν.δεν φτιαχνουμε ειδικο thread καταγγελειων? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.