Jump to content



Για αλλη μια φορα αποδεικνυεται οτι ειμαστε ΖΩΑ σε αυτη την χωρα.


jax7480

Recommended Posts

Τραγική ειρωνία , η επιγραφή "Good looks are just the beginning".......

Ελπίζω ο φορητός σου να μην έχει απολύτως κανένα πρόβλημα φιλαράκι , γιατί 2000 είναι αυτά , όχι παίξε γέλασε

Πάντως , η όλη κατάσταση είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και καλά κάνεις και αναφέρεις ονόματα

Στην θέση σου θα τον επέστρεφα πίσω και θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ τα χρήματα μου πίσω , και ας είναι όλα τέλεια

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

jax αναμεσα στα χαρτια που σου εδωσαν υπαρχει καποιο που λεει οτι η παραλαβη εγινε απο το χωρο τους απο εσενα? Θα τους εβαζα εκει να γραψει αυτος που στο παρεδωσε οτι το δεμα δεν παραδωθηκε σε αψογη κατασταση ...

oh f*** it, θα ελεγαν αν το τραβαγες οτι ετσι τους παραδωθηκε...

μεγειες και καλοταξιδο

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να το χαρεις μεχρι τελευταιο MHz φιλε.

Οσο για την ευθυνη σχετικα με την κατασταση του πακετου νομιζω οτι μοιραζεται και στους δυο...

1. Η εταιρια το εστειλε οπως ηταν χωρις προσθετη συσκευασια. Βεβαια αυτο δεν ειναι τοσο κακο αφου (προφανως) ετσι ηρθε και απο τη χωρα εισαγωγης του.

2. Δεν ειχε ουτε ενα αυτοκολλητο "Ευθραυστο" "προσοχη" κτλ

3. Οι μεταφορεις το πετουσαν απο εδω και απο εκει σαν μπαλακι.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωσε εγγραφως και με email την Fujitsu Siemens.

Ψαξε να δεις αν υπαρχει σφραγιδα ασφαλειας. Εχεις το δικαιωμα να στειλεις πισω στην fujitsu το laptop εφοσον το κουτι ηταν παραβιασμενο. (Σε HP και IBM υπαρχει τετοια σφραγιδα/επιλογη)

Μην το αφησεις ετσι. Το να το γραψεις εδω εχει ενα χ αντικτυπο αλλα ο μικροκοσμος του forum ειναι αρκετα μικρος.

Ξανα λεω ενημερωσε fujitsu

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από orion [Σήμερα, στις 14:47]

Ενημερωσε εγγραφως και με email την Fujitsu Siemens.

Ψαξε να δεις αν υπαρχει σφραγιδα ασφαλειας. Εχεις το δικαιωμα να στειλεις πισω στην fujitsu το laptop εφοσον το κουτι ηταν παραβιασμενο. (Σε HP και IBM υπαρχει τετοια σφραγιδα/επιλογη)

Μην το αφησεις ετσι. Το να το γραψεις εδω εχει ενα χ αντικτυπο αλλα ο μικροκοσμος του forum ειναι αρκετα μικρος.

Ξανα λεω ενημερωσε fujitsu

Αφού δεν μπορούμε να βρούμε άκρη εμείς με τους κακούς, τυχάρπαστους, δήθεν, επαγγελματίες, ας βρούν άκρη άλλοι γι'αυτούς, όταν εταιρείες όπως Siemens & Fujitzu δεν έγιναν τυχαία από τις κορυφαίες στον κόσμο αλλά και διαλέγοντας τους συνεργάτες τους για να τους βγάζουν ασπροπρώσοπους. Οπότε πιστεύω οτι είναι σωστή η προσέγγιση του Orion.

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο και κοιτα πραγματικα να το ευχαριστηθεις...

οσο για τα ζωα που δεν ντραπηκαν και στο παρεδωσαν σαυτη τη κατασταση....

πραγματικα θα τους αξιζε

να τους πας μια σκουπιδοσακουλα με τα δυο χιλιαρικα σε 5ευρα

τσαλακωμενα και πατημενα

και να τους την αδειασεις στο παγκο...

παντως οπως ειπαν και αλλοι πριν

καλο θα ηταν να ενημερωθει και η κατασκευαστρια

να ξερει και με ποιους συνεργαζεται...

και αν εισαι και καλυμμενος σε περιπτωση που σου βγαλει τπτ κουλο στην πορεια το εργαλειο

(λεμε τωρα...)

Link to comment
Share on other sites

Mπορει να πω και λαμακια σορυ αλλα ποιος μου εγγυαται οτι το κερασμα που εφαγε το λαπτοπ δεν του εχει δημιουργησει καποιο προβλημα το οποιο θα κανει την εμφανιση του λιγο αργοτερα... με δυσαρεστες συνεπειες και στην τσεπη σου και στην διαθεση σου ακομα και στην εγγυηση να προκυψει θα εχεις πολλα τρεχαματα δεν ξερω συγγνωμη αν βαζω μπριζες το μονο που τους χρειαζεται ειναι :whip: μετα μια :nuke: ετσι ωστε :rip:

Link to comment
Share on other sites

Μ'αρέσει που δίνατε και συμβουλές στον Ζάχο να τους κράξει... Και μέσα σε τεθωρακισμένο να έφτανε ο φορητός, το κράξιμο δεν το γλιτώναν οι άνθρωποι. Είναι μέρος της διαδικασίας ρε παιδάκι μου, πως το λένε;...

Το μόνο που αλλάζει είναι τα decibel του κραξίματος και τα σάλια που πιθανώς να εκτοξευθούν προς τον πωλητή (άντε και κανα μπουκέτο αν μιλάμε για face-to-face συναλλαγή)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Κοπρίτης [Σήμερα, στις 18:48]

καλοριζικο και κοιτα πραγματικα να το ευχαριστηθεις...

οσο για τα ζωα που δεν ντραπηκαν και στο παρεδωσαν σαυτη τη κατασταση....

πραγματικα θα τους αξιζε

να τους πας μια σκουπιδοσακουλα με τα δυο χιλιαρικα σε 5ευρα

τσαλακωμενα και πατημενα

και να τους την αδειασεις στο παγκο...

Το καλύτερο...

Και σκισμένα θα προσθέσω.:laughing:

Link to comment
Share on other sites

Mε την μεταφορικη οπως ειπα δεν θα τελειωσει ετσι ευκολα. Οπως επισης θα ενημερωσω σχετικα και την Fujitsu Siemens. Δυστυχως το κραξιμο πηγε σε αλλους σημερα(επρεπε ρε παιδι μου να ξεσπασω καπου). Χθες, ειχα κανει service στο αυτοκινητο και σημερα για καποιον ηλιθιο λογο αναψε το λαμπακι του κινητηρα. Πιστευω οτι ο μηχανικος στην Seat θα με θυμαται για πολυ καιρο.... ο νοων νοητο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Κοπρίτης

παντως οπως ειπαν και αλλοι πριν

καλο θα ηταν να ενημερωθει και η κατασκευαστρια

να ξερει και με ποιους συνεργαζεται...

Τώρα αυτό γιατί δεν το καταλαβαίνω εγώ;

Υπάρχει περίπτωση η Siemens να φτάσει ποτέ να ελέγξει το κάθε τελικό κατάστημα λιανικής;

Μάλλον ανέφικτο....

Link to comment
Share on other sites

Jax να σου πω εγώ τι θα πετύχεις με το κράξιμο....τπτ απολύτως.....μου έχει έρ8ει κουτί απο Αμερική σαν τσαλακωμένο σώβρακο. Η διαδικασία που ακολουθεί (στην ACS που μου έτυχε) είναι......απλά ΔΕΝ το παραλαμβάνεις. 100 τηλέφωνα έκανα (δεν το είχα παραλάβει μόλις το είδα) όλοι το ίδιο ανένδοτοι ήτανε......"αφού δεν το παραλάβατε καλώς, δεν μπορεί να βρεθεί ο υπέυθηνος (ACS-USPS-UgandaPS-....πόσα χέρια άλλαξε)...απλά στείλ τε το πίσω"...και έχουν και ένα δίκιο. ’παξ και το δείς το χάλι, απλά δεν το παίρνεις. Το στέλνουνε πίσω, οι μάγκες στο ούσα το τσεκάρουνε, ξαναπακετάρουνε (αν είναι οκ) και ξαναστέλνουμε. Εσύ απλά εύχεσαι 1ον μπας και είναι πίτα το περιέχομενο και σου στείλουν καινούργιο (noway) 2ον να μην επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό. Να βρείς υπεύθηνο εντελώς απίθανο....τα νεύρα σου θα χαλάσεις και κανα 2 άλλων που πιθανότατα ούτε την περίπτωσή σου θα ξέρουνε ούτε θα έχουν καν σχέση με το περιστατικό.

Καλοδούλευτο, μεγιές και κοίτα να το ευχαριστηθείς.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά όταν δούν αυτές τις εικόνες απο το κατάστημα, το λιγότερο που θα μπορούσαν να κάνουν, είναι να τους ξεχέσουν και διακόψουν κάθε συνεργασία.

Είναι πασιφανές οτι αμαυρώνεται και η δικια τους εικόνα, οταν ξέρεις οτι θα πάρεις ένα τέτοιο ερείπιο, αν παραγγείλεις κάτι απο αυτούς.

Εγω θα έλεγα να τους στείλεις και ενα μαιλακι το λινκ του thread, ωστε να ξέρουν και την άποψη των υποψήφιων αγοραστών (και αυτοί που διαβάζουν αυτό το φόρουμ, ανεξαρτήτως οικ.κατάστασης, είναι ανθρωποι που τα "χωνουν" σε IT προϊόντα).

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι δυνατό να μηλάμε για επαγγελματισμό από couriera? Είναι δυνατό?

Είναι δουλεία που γίνεται καθαρά από οικονομική ανάγκη κάτω από τις χειρότερες συνθήκες και με τον βασικό μισθό και τις περισσότερες φορές χωρίς ασφαλιστική κάλυψη αφού είναι αναλώσιμοι όλοι αυτοί. Περιμένεις ο άνθρωπος αυτός να πρόσεχει τι έχεις εσύ μέσα στο κουτί όταν είναι κουρασμένος και όταν έχει ξεφορτώσει 500 άλλα πακέτα εκείνη την μέρα? Και να εβλέπε τι έχεις και έστω ότι του έχουν πει 'πρόσεχε αυτά που γράφουν fragile' νομίζεις ότι θα ήταν πιο προσεκτικός? Όταν και ο πιο αδαής στους H/Y ξέρει ή υποψιάζεται ότι αυτό που κουβαλάει κάνει όσο 2-4 μηνίατικα του... Δεν θα είναι προσεκτικός γιατί εάν χαλάσει δεν θα του πει κανείς να το πληρώσει... Απλά θα βγάλει τον κομπλεξισμό του στο πακέτο. Ούτε εγώ είμαι ευχαριστημένος από τα courier απλά γράφω μια περίπτωση...

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως μετα απο αυτη την εικονα και ενω ειμουν

ετοιμος να παραγγειλω λεω ασε καλυτερα.καποιος αλλος θα χαρει

τα λεφτα μου και θα εχω και καλυτερη ψυχικη ηρεμια.

καλοδουλευτο και σε ευχομαι να το ξεχασεις το ολο σκηνικο.

Link to comment
Share on other sites

αντε καλοπαιχνιδο!

χαλασε δεν χαλασε το λαπτοπ το θεμα ειναι επαγγελματισμου και ψυχολογιας.

1ο)σου χαλαει ολη τη διαθεση και τη χαρα του οτι αγορασες κατι νεο αυτο που εγινε..

δηλαδη αγοραζεις αυτοκινητο και σου λεει ο πωλητης ξερεις ειναι γεματο λασπες παρε 20 να το πλυνεις?

2ο)πειτε οτι στελνω με αυτην την εταιρεια στην αμερικη το βιογραφικο μου σε μια εταιρεια. δεν χαλαει δεν παθαινει τιποτα και το παραλαμβανουν με μια τσιχλα πανω με καφε κλπ.. αυτη δεν ειναι η δουλεια τους? οτι τους δινεις να στελνουν.

δεν φτιαχνουμε ειδικο thread καταγγελειων?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.