def Σεπτέμβριος 14, 2005 #101 Σεπτέμβριος 14, 2005 κοιταξε να δεις οι 2 εταιριες χρησιμοποιουν διαφορετικες μηχανες γραφικων οποτε καποια παιχνιδια σε στυλ DOOM η vidia θα ειναι μπροστα
Πριονέτο Σεπτέμβριος 14, 2005 #102 Σεπτέμβριος 14, 2005 Αρχική απάντηση από overvolt [Σήμερα, στις 20:14] No WAY !! Bro.. Η κοντρα ειναι μεχρι θανατου .... Ολα η τιποτα , αμα δεν ξεσκισει η ΑΤΙ την 7800, ειναι για φουντο η εταιρεια , επειτα απο τα τελευτεα προβληματα που ειχε και εχει με τους μετοχους. Που εχουν πεθανει στο περιμενε , οπως και εμεις . Ντάχει ρε overvolt δεν είναι και τόσο δραματικά τα πράγματα. Πάντως αν οι επιδόσεις της είναι καλές λιγουρεύομαι την Χ1800XL η έχει πολύ κοντινά ρολόγια με την ΧΤ έχει 512mb μνήμη και 100 λιγότερο.
Πριονέτο Σεπτέμβριος 14, 2005 #103 Σεπτέμβριος 14, 2005 Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 20:22] κοιταξε να δεις οι 2 εταιριες χρησιμοποιουν διαφορετικες μηχανες γραφικων οποτε καποια παιχνιδια σε στυλ DOOM η vidia θα ειναι μπροστα Κατά ένα μεγάλο μέρος έχεις δίκιο αλλά αν προσέχεις η nvidia συνήθως είναι πιο γρήγορη στο opengl.Η διαφορά οφείλεται κυρίως στο ότι οι opengl οδηγοί της nvidia είναι πολυ καλύτεροι από της ΑΤΙ.
morfeas-dsl- Σεπτέμβριος 14, 2005 #104 Σεπτέμβριος 14, 2005 Στο opengl ειναι καλυτερη η ατι.Δες hl2.D3d ειναι καλυτερη η nv.Δες doom
Πριονέτο Σεπτέμβριος 14, 2005 #105 Σεπτέμβριος 14, 2005 Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- [Σήμερα, στις 22:37] Στο opengl ειναι καλυτερη η nv..Δες doom. D3d ειναι καλυτερη η ατι.Δες hl2 Fixed.
JohnnyX Σεπτέμβριος 14, 2005 #106 Σεπτέμβριος 14, 2005 υπεραπλουστευσηστο opengl καλυτερη ειναι η nvidiaστο dx αναλογα το παιχνιδι ...το hl2 ειναι ενα απο τα 10αδες στο οποιο ηταν καλυτερη η ΑΤΙ (στις προηγουμενες σειρες καρτων)
NoDsl Σεπτέμβριος 14, 2005 #107 Σεπτέμβριος 14, 2005 Στα opengl είναι καλύτερη η %$#& nvidia ΔΕΣ doom3στα dx η nvidia εχει λίγο performance boost λόγω ps3 ΑΛΛΑ η ατι είχε και εχει πιο δυνατουςvertex shaders γιαυτό δεν μασάει στα δύσκολα.. Αν θυμόσασταν λεπτομέριες oi ΑΤι δουλεουν στα 24βιτ κωδικα ενω οι nvidia στα 16 ή 32και επειδή το HL2 είχε γραφεί για ατι ακα 24βιτ οι nvidia το ετρεχαν 16βιτ γιαυτό έχουν τραγικές επιδόσεις
papatsonis Σεπτέμβριος 14, 2005 #108 Σεπτέμβριος 14, 2005 μα νομιζω οτι σε 32bpp το τρεχει για αυτο και παλι χανει σε σχεση με την ατι, αν ετρεχε σε 24bpp , ισως και να ηταν ισαξια/καλυτερη
FrOsT Σεπτέμβριος 14, 2005 #109 Σεπτέμβριος 14, 2005 Αρχική απάντηση από papatsonis μα νομιζω οτι σε 32bpp το τρεχει για αυτο και παλι χανει σε σχεση με την ατι, αν ετρεχε σε 24bpp , ισως και να ηταν ισαξια/καλυτερη Ακριβός το έτρεχε σε 32bpp αν έτρεχε σε 16bpp θα είχε πολύ καλύτερες επιδόσεις
Helly Σεπτέμβριος 14, 2005 #110 Σεπτέμβριος 14, 2005 Εγω σας βρισκω ολους λαθος.Στο opengl h nvidia ειναι καλυτερη γιατι ακομα η ATi υποτιθεται "φτιαχνει" drivers.To directX ειναι δημιουργημα της microsoft και υπαγεται στην κατηγορια software.Aρα ειναι μαπα απο μονο του.Και μην μου πειτε μα μου κ.λ.π γιατι αν δε ηταν το Glide και το opengl απο τα silicon graphics emulation για PC με την παρεμβαση της 3dfx ακομα θα λεγαμε τι εταιριαρα ειναι η S3.Αληθεια το επαναστατικο opengl 2.0 τι απέγινε???Μυριζομαι δακτυλο του Βασιλη και εκει
Maximus Σεπτέμβριος 14, 2005 #111 Σεπτέμβριος 14, 2005 Εννο-και-είτε ότι η Nvidia είναι καλύτερη στο OpenGL. Αλλά και πάλι σιγά τα αυγά, λες και εσείς με τις 9600-Χ850 δε μπορείτε να παίξετε...Και μην ακούω για το τέλος της ΑΤΙ, ΗΜΑΡΤΟΝ δηλαδή, τόσα χρόνια στη σκιά της 3DFX και της Diamond ήταν και πάλι επέζησε, δε μιλάμε για καμιά εταιρειούλα της γειτονιάς.
NoDsl Σεπτέμβριος 15, 2005 #112 Σεπτέμβριος 15, 2005 ATI calculates both full- and partial-precision floating-point operations with 24-bit precision. Nvidia's cards calculate half-precision operations at 16-bit precision and full-precision operations at 32 bits.http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/news_6075080.html Ati is 24 bit and nvidia is 32 bit.Those benchmarking articles were even saying something about Valve tweaking the nvidia cards to drop to 16 bit to further get the performance numbers up. look this too
Nos-Dio Σεπτέμβριος 15, 2005 #113 Σεπτέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από Athens2004 Η Δικιά μου γνώμη παιδιά [αν και το κουράσαμε το θέμα] . Είναι ότι . Τα pipeline δεν κρύβονται ... 24 είναι πολλά..... Και πιστεύω εν μέρει καλύπτονται απο υψηλο core & memory [ati] αλλα θα υπάρχει διαφορά σε αισθηση & ζορια σε πραγματικο gaming πέρα απο τους Μαρκήσιους. [05&03] . Αυτη είναι η γνώμη μου και μακάρι να βγώ λάθος , γιατί θέλω να γυρίσω πάλι στην μαμΑτι . Αλλά μάλλον η τελευταία καλόμαθε και δεν δίνει στον λαό που καλυπτονται... Καταρχας η 7800 gtx παει 480+ πυρηνα και 1.4 μνημες.. Απο κει και περα μολις μπουκωσουν οι 16 πιπογραμμες στα 1600Χ1200(μα θα μου πεις,ποιος την χρισημοποιει αυτη την αναλυση??-Εγω πχ εχω 1680Χ1050 ) με τα ΑΑ/ΑΦ τοτε το 600 core δεν θα την βοηθησει. Ειναι σαν να μου λες οτι μια 6800 ultra me 600 core ειναι καλυτερη απο GTX.. Ακομα και αν την φτασει στα μαρκς η διαφορα στα παιχνιδια θα ειναι αισθητη πιστευω.Εγω ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι κανει η ΑΤΙ τοσο καιρο...
Athens2004 Σεπτέμβριος 15, 2005 #114 Σεπτέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από Nos-Dio [Σήμερα, στις 08:51] Ειναι σαν να μου λες οτι μια 6800 ultra me 600 core ειναι καλυτερη απο GTX.. To ακριβώς αντίθετο λέω . Γιατί δεν μπορεις να με καταλάβεις ποτέ ? .
NoDsl Σεπτέμβριος 15, 2005 #115 Σεπτέμβριος 15, 2005 Παντως δεν ξέρουμε τι ενδιφέρον μπορεί να δούμε αν έχει 512 bit memory bus Αναμένουμε λοιπόν
Wizard! Σεπτέμβριος 15, 2005 #116 Σεπτέμβριος 15, 2005 Πάντως το The Inquirer λέει ότι o memory controller θα είναι τελικά 512 και όχι 256...: http://www.theinquirer.net/?article=26168
Athens2004 Σεπτέμβριος 15, 2005 #117 Σεπτέμβριος 15, 2005 Εμένα το παιδί που μου φέρνει καφέ στην δουλειά το πρωί , μου είπε πώς θα έχει 90pipelines το r520 και ακουσον ακουσον Pcb απο abit fatality :hehe: [just kidding , no hard feelings from any1 συμφοραμίτες] :flower: Δωστε στοιχεια στον λαό ραααα σε ενα μηνα την παρουσιάζετε
Πριονέτο Σεπτέμβριος 15, 2005 #118 Σεπτέμβριος 15, 2005 20 μέρες μείνανε!Υπομονή :OT: Athens2004, πότε θα κατασταλάξεις σε ένα avatar. :OT:
JimmyFox Σεπτέμβριος 15, 2005 #119 Σεπτέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από Wizard! Πάντως το The Inquirer λέει ότι o memory controller θα είναι τελικά 512 και όχι 256...: http://www.theinquirer.net/?article=26168 Θα είναι 512bit αλλά δεν θα αξιοποιθεί ακόμα. Θα χρησμοποιηθεί μάλλον στο R580 που, Θεού θέλοντος, θα έχουν ξεπεραστεί και τα όποια προβλήματα παραγωγής.
Nos-Dio Σεπτέμβριος 15, 2005 #120 Σεπτέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από Athens2004 To ακριβώς αντίθετο λέω . Γιατί δεν μπορεις να με καταλάβεις ποτέ ? . ..ποτέ???
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.