Jump to content



R520XT works at 600/1400MHz


overvolt

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- [Σήμερα, στις 23:37]

Το διπλασιο στο battlefield που το ειδες? :blink:

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/geforce7800-gt_7.html

Μονο στο sli εχουν διπλασιο και αυτο στα 1600χ1200 με τερμα ρυθμισεις

Στο Anandtech . Σε 1920Χ1440 ανάλυση με 4ΧΑΑ η 7800GTX βγάζει 48.7 frames και η 6800U 24.9.

Στην 1600Χ1200 είσαι CPU limited!:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Mην συγκρινεις σε αναλυσεις 1600*1200.Εκει εννοειται φαινεται η δυναμη των XTRA pipes των 7800.Αν με ρωτας για το 6800 score εναντι του 7000 σκεψου οτι εμενα ειναι με τιγκα overcloked την καρτα και το cpu και την 7800gt μαμα.Καλυτερα θα πρεπε να συγκρινεςι το 6400 το δικο μου με default cpu kai gpu/vram και φυσικα δε διαφωνω οτι το 3d mark δε ειναι και οτι ποιο αντιπροσωπευτικο.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι απο 500 Mhz οverclock πηρα 300 ποντους στο 2κ3 και απο 50/30 σε gpu και Vmem αντιστοιχα 500.Aρα ειναι προφανες οτι παιζει ρολο η καρτα στο 2κ5 σχεδον αποκλειστικα.

Τωρα μιλωντας για τεχνολογικη αναβαθμιση εγω σου λεω οτι θα ειναι και ελαχιστα ποιο αργη σε efficiency αλλα θα μαζευει απο τα ψηλα clock.Tεσπα στα 1280*1024 πιστευω θα κοντραρει παραπανω αν δεν εχει τουλαχιστον 20 pipes με τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω απογοητευτει παντως με τις νεες καρτες. Εννοω νιωθω πως ειναι σπαταλη οποιος εχει χ800xt ή 6800 να παει σε νεα καρτα με την εννοια οτι δεν ειναι dx10 compatimple.Ποσο μαλλον οταν οι νεες καρτες κολλανε στον επεξεργαστη δλδ πληρωνεις κατι αλλα δε το εκμεταλευεσαι

Link to comment
Share on other sites

Helly, συνήθως η αποτελεσματικότητα αυξάνεται με κάθε νέα αρχιτεκτονική παρά μειώνεται.

Τεσπα δεν ξέρουμε καν αν έχει 16 pipelines θα μπορούσε να έχει 20,24,32,!:p :P

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Πριονέτο [Σήμερα, στις 23:51]

Helly, συνήθως η αποτελεσματικότητα αυξάνεται με κάθε νέα αρχιτεκτονική παρά μειώνεται.

Τεσπα δεν ξέρουμε καν αν έχει 16 pipelines θα μπορούσε να έχει 20,24,32,!:p :P

Mπαααα δε παιζει θα φαιει μηνυση απο την MS για το XBOX 360 μετα. :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- [Σήμερα, στις 23:50]

Εχω απογοητευτει παντως με τις νεες καρτες. Εννοω νιωθω πως ειναι σπαταλη οποιος εχει χ800xt ή 6800 να παει σε νεα καρτα με την εννοια οτι δεν ειναι dx10 compatimple.Ποσο μαλλον οταν οι νεες καρτες κολλανε στον επεξεργαστη δλδ πληρωνεις κατι αλλα δε το εκμεταλευεσαι

morfea μην απογοητεύεσαι :coax:

Κατά την αποψή μου την μεγάλη διαφορά θα την δείς στα νέα παιχνίδια(Battlefield2,AOEIΙI,Elder Scolls Oblivion,COD2) πού κάνουν βαριά χρήση shader effects.

Τώρα το DX10 είναι πολυ μακριά(Q4 2006) και βάλε κανά χρόνο + ακόμα μέχρι να βγεί το πρώτο παιχνίδι να το υποστηρίζει.

Link to comment
Share on other sites

Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον υπεύθυνο επικοινωνίας ευρώπης Richard Huddy

Richard Huddy

But the trouble right now is that all the HDR implementations in the market to date are limited in one way or another which makes the decision to use HDR a somewhat painful compromise. We plan to eliminate the compromise and thereby do away with the pain.

To οποίο σημαίνει ότι η R520 θα υποστηρίζει HDR με antialiasing σε αποδεκτές ταχύτητες.

Κατα την άποψή μου σημαντικό πλεονέκτημα έναντι της 7800GTX.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Πριονέτο [Σήμερα, στις 10:30]

Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον υπεύθυνο επικοινωνίας ευρώπης Richard Huddy

To οποίο σημαίνει ότι η R520 θα υποστηρίζει HDR με antialiasing σε αποδεκτές ταχύτητες.

Κατα την άποψή μου σημαντικό πλεονέκτημα έναντι της 7800GTX.

Συμφωνώ, αν και δεν ξέρω ακόμη την εξέλιξη που θα έχει το HDR, αν τους βγεί που λέμε τότε μπορεί να κάνουν όντως την διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-

Εχω απογοητευτει παντως με τις νεες καρτες. Εννοω νιωθω πως ειναι σπαταλη οποιος εχει χ800xt ή 6800 να παει σε νεα καρτα με την εννοια οτι δεν ειναι dx10 compatimple.Ποσο μαλλον οταν οι νεες καρτες κολλανε στον επεξεργαστη δλδ πληρωνεις κατι αλλα δε το εκμεταλευεσαι

Αρχική απάντηση από Πριονέτο

morfea μην απογοητεύεσαι :coax:

Κατά την αποψή μου την μεγάλη διαφορά θα την δείς στα νέα παιχνίδια(Battlefield2,AOEIΙI,Elder Scolls Oblivion,COD2) πού κάνουν βαριά χρήση shader effects.

Τώρα το DX10 είναι πολυ μακριά(Q4 2006) και βάλε κανά χρόνο + ακόμα μέχρι να βγεί το πρώτο παιχνίδι να το υποστηρίζει.

Mα αυτό είναι το θέμα, γιατί να πάρεις τις νέες κάρτες? Μιά χαρά είσαι ακόμα και με μια 6600gt, αν δεν υποστηρίζουν dx10 τότε δε βρίσκω σοβαρό λόγο αλλαγής.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ μπορείτε να δείτε 2 φωτό απο την

r520xt

Προσοχή μόνο όσοι λειτουργείτε τον Η/Υ με σκληρό δισκο μάλλον πρέπει να βρίσκει επάνω , [και στου γείτονα ίσως] :hehe:

Link to comment
Share on other sites

look mam

IT'S A 6800 NVIDIA painted red WITH MORE MEMORY CHIPS !!!

600/1300 ,16 PIPES AND BETTER POWER CONSUMPTION???

WAY TO GO ATI :tomato: :tomato: :tomato:

http://www.hkepc.com/hwdb/r520firstlook/pcb.jpg

As the card maker doesn't wish to reveal the R520 performance yet, but we can confirm that R520 at 24pp or 32pp will not be lower than that of the GeForce 7800GTX. Even though the 32pp and 24pp R520 mass production will face some difficulties, but the 16 pipelines R520 using the 90nm core will be clocked high to maintain a certain level of competitiveness. Apart from employing TSMC to make the 90nm R520 cores, UMC will be making them as well in the near future to make up the shortage problem and we can see more of the 32pp and 24pp R520 versions.

Kαλα χριστουγεννα δηλαδη που θα βγει και η 7800 ultra στο μεταξυ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η γουρούνα η ψύκτρα με χαλάει λιγάκι, αλλά με χαλάει λιγότερο από το γεγονός ότι η nVidia δε με σέβεται στο θέμα ποιότητας απεικόνησης, οπότε όποτε και να έρθει θα το ξαναγυρίσω σε ΑΤΙ

Link to comment
Share on other sites

Ναι σε καλυπτει ομως στο θεμα drivers δε μπορεις να πεις :tomato:

Προσωπικα με μια 6800 le που ειδα η χ850χτpe μου φανηκε οτι ειχε ελαφρως καλυτερη απεικονιση στα textures σε best quality και οι 2 χωρις φιλτρα.Βεβεα η διαφορα ηταν απειροελαχιστη και η δικια μου πρεπει να χε και καλυτερη εξοδο σηματος λογω VIVO.Τωρα αν θες να το παμε ποιο μακρυα τεχνολογικα και μονο πραγματα που υποστηριζει η nvidia απο το 6800 οπως PS 3 απο quality εκτος απο Speed μπορυν να υλοποιησουν καλυτερα γραφικα(HDR)

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη ρε παιδια λαμβανοντας υποψιν τη αυξηση του μεγεθους της καθε καρτας απο νεα γενια στην επομενη λογικα σε 5-6 χρονια θα εχουμε τα εξης :

α) ή θα καταργηθουν τα σημερινα towers

β) ή θα κρατησουμε τα tower μας και θα ανοιξουμε μια θυριδα και ενα μερος της θα συνεχιζει απο εκει προς τα εξω οποτε προτεινω να βαλουν εκει τον πυρηνα να διευκολυνει την ψυξη

γ) ή τελος ποιο extreme απο το μεγεθος τησ r250 και μετα να στριβει προς τα κατω ή προς τα κατω και να κανει Γ.

Link to comment
Share on other sites

To λίνκ λέει ότι θα υπάρχουν 3 version από 16 μέχρι 32 pipelines με εσωτερικά 512bit bus.

H μνήμη απ'ότι βλέπω είναι 1.26ns στα 1600ΜΗΖ!:woot:

Δύσκολα τα βλέπω τα πράγματα για την Nvidia.:innocent:

Οι εικόνες είναι σίγουρα αυθεντικές αλλά από rev.A2 ενώ η τελικής παραγωγής είναι μου φαίνεται Α5.

Οπως βγήκε 6800 ultra extreme άλλο τόσο θα βγεί 7800Ultra.

Link to comment
Share on other sites

2 πράγματα που μου χτυπάνε περίεργα.

1) Τι θα πει "512bit Memory internal bus but only 256bit controller"?

Γιατί το να έχει πραγματικό 512bit bus είναι απλά ανέφικτο αυτή την στιγμή.

Εκτός αν η κάρτα κοστίζει 1000-2000 (λόγω του υπερπερίπλοκου-πανάκριβου pcb).

2) Αν θυμάμαι καλά το R520 έχει αντίστοιχο αριθμό τρανζίστορ με το G70.

Σε αυτά τα τρανζίστορ η nvidia έβαλε 8 vertex shaders , 24 pixel pipelines και 16 ROPs.

Η ATI που στρίμωξε 10 vertex shaders και 32 pixel shaders?

Και αν ακολουθήσει τα προηγούμενα (R3xx-R4xx) θα έχει και 1 ROP/pixel shader...

Και όλα αυτά που έλεγαν για super-pipelines και τα σχετικά?

Δηλαδή σε σχέση με το R420 έχει τα πάντα διπλά + πολύ περισσότερα features + super pipelines (ότι και αν σημαίνει αυτό) χωρίς κόστος σε tranzistor count (σχεδόν διπλά από το r420 - θα έπρεπε να είναι πολύ περισσότερα)?

Συγνώμη , αλλά τέτοιο κόλπο δεν το καταφέρνει ούτε ο Harry Potter.

Ας την βγάλει επιτέλους , έστω και μόνο για να σταματήσει να λέει ο καθένας οτι θέλει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.