Nos-Dio Σεπτέμβριος 17, 2005 #141 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2005 Αρχική απάντηση από mariosalice Δεν αλλάζεις Πλαίσιο καλύτερα; Πήγαινε σε άλλο υποκατάστημα. Πήρα μια Albatron 7800GTX από το κατάστημα της Αγ. Παρασκευής. Δεν μου ταίριαξε στη μητρική. Την επιστρέφω και μου δίνουν μια ASUS 7800GTX επί τόπου χωρίς καμμιά διαδικασία. Τους ρωτάω τι εγγύηση έχει; Μου λένε τρία χρόνια. Λέω αυτό δεν το γράφετε πουθενά στην απόδειξη. Μου λένε το γράφει το κουτί και για μας είναι το ίδιο. Πάω καπάκι μια κάρτα γραφικών του ανηψιού μου που την είχε αγοράσει πριν από 2 χρόνια και δεν λειτουργούσε το ανεμιστηράκι (θα μπορούσα να το αλλάξω εγώ αλλά ήθελα να δω τι παίζει) και μου δώσαν άμεσα στο χέρι το νεότερο μοντέλο καινούργιο. Για μένα είναι μακράν οι καλύτεροι στο RMA και οι τιμές τους καλές είναι. πες τα πες τα... Και καλυτερα ετσι γιατι οι Asus κρατανε τιμη ενω οι Albatron οχι,εγω την παραγγειλα απο το ιδιο καταστημα.Ο τεχνικος εκει ειναι πολυ καλο παιδι. Ακους αλεκο??Αντε θα στην φερουν στο σπιτι ρε σ,τι αλλο θελεις?? :P (τι θα σου φερουν δεν ξερω ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 7, 2005 Author #142 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2005 Και ναι. Μετά από 1 μήνα (χθες για την ακρίβεια), ήρθε σπίτι. Asus 9550 128MB !!!!! Από nvidia -> ati. Asus rulez Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Οκτώβριος 7, 2005 #143 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2005 Και είναι και πιο αργή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aegeanblue Μάρτιος 29, 2006 #144 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2006 Κάτι σχετικό με RMA.Eνας σκληρός δίσκος SEAGATE 160 GB αγορασμένος πρίν 2 χρόνια από το PC Store, κάνει ένα ανατριχιαστικό θόρυβο (άμα τον πιέσω ελαφρά από επάνω σταματάει να τον κάνει).Τά πράγματα δείχνουν ότι ετοιμάζεται να με αφήσει. Μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση (δεδομένου ότι προς το παρόν λειτουργεί έστω και έτσι) ή πρέπει να περιμένω να τεζάρει τελείως και να χάσω τα δεδομένα μου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadlock7 Μάρτιος 29, 2006 #145 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2006 Noμιζω οτι μπορεις να ζητησεις να τον ελεγξουν χωρις χρεωση!Μηπως ομως το τρανταγμα ειναι λογω επαφης με το κουτι?Δεν μπορεις να κανεις rma γι'αυτο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CSinneR Δεκέμβριος 8, 2008 #146 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Καλησπέρα και απο μένα.. Πολύ προσοχή σε όλους όσους αγοράσουν από το plaisio οι άνθρωποι είναι μεγάλοι καραγκιόζηδες! Πήρα το Asus 1000Η και σε δύο ώρες που το άνοιξα είδα ότι η μισή οθόνη δεν δούλευε.. Πήγα στο μαγαζί για άμεση αντικατάσταση και μου είπαν “πάρτο σπίτι και βγάκε άκρη, έχει σφραγίδα κύριε η απόδειξη για την συμφωνία μας με την Asus(σφραγίδα δεν υπάρχει πουθενά). Το πήρα λοιπόν και επί δύο μέρες παίρνω την Asus χωρίς καμία τύχη. Τους το ξαναπήγα και είπα στον Κύριο υπεύθυνο άκου δύο λύσεις: Αν πιάσεις γραμμή από το σπίτι σου στο χαρίζω, αν όμως γυρίσουν και μου πούν ότι η εγγύηση έληξε για την οθόνη (αναφέρει μέσα στην εγγύηση 3 μέρες) θα το πληρώσεις από την τσέπη σου, μια που είσαι τόσο σίγουρος για την αξιοπιστία και τις συνεργασίες σας. Το άφησα αφού μάλωσα και τους είπα οτι θα παραμείνει εκεί και περιμένω ειδοποίηση για νεότερα. Αυτό είναι το Plaisio παιδιά.. Προ ημερών τους πήγα ένα πολυμηχάνημα Cannon, 2 ωρών δεν δούλεψε ποτέ.. Μαλώσαμε και μας το άλλαξαν.. Έτσι το plaisio.. Συμβουλή φορτώστε με καντίλια γιατί είναι απατεώνες.. Θα σας πω ένα απλό πράγμα αν αγοράσω απο το εξωτερικό έχω εγγύηση 2 έτη σωστά? Σωστά.. Πιος μου λέει εμένα ότι δεν τα αγοράσαν απο το εξωτερικό με κόστος 140 ευρώ το καθένα τα πουλάνε 449 και όταν πάθει κάτι πάρτε την Asus.(Της οποίας το service εδρεύει μόνο στην Ιταλία παράξενο ε?) Όσο για τους πωλητές πρέπει κάποτε να γίνουν υπεύθυνα άτομα και να ενημερώνουν τον πελάτη για τις εγγυήσεις και για τα προβλήματα που μπορεί να έχει, όχι μόνο να πουλάνε προϊόντα.. Πήγα απο το Public επειδή αγανάκτησα και ρώτησα ένα πωλητή και του λεώ αν το αγοράσω και επιστρέψω σε δύο ώρες και σου πω ότι έχει πρόβλημα, τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση? Μου απαντάει ότι σου επιστρέφω τα χρήματα ή σου κάνω άμεση αντικατάσταση με άλλο.. Καταλαβαίνετε τι απατεώνες είναι στο Plaisio.. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να μην ξανα αγοράσουμε τίποτα απο κει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Δεκέμβριος 8, 2008 #147 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Χτυπάς πολύ ευαίσθητες χορδές με το θέμα των laptop, ορισμένες φορές όντως φταίνε οι αντιπροσωπείες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Δεκέμβριος 8, 2008 #148 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Καλησπέρα και απο μένα.. Πολύ προσοχή σε όλους όσους αγοράσουν από το plaisio οι άνθρωποι είναι μεγάλοι καραγκιόζηδες! Πήρα το Asus 1000Η και σε δύο ώρες που το άνοιξα είδα ότι η μισή οθόνη δεν δούλευε.. Πήγα στο μαγαζί για άμεση αντικατάσταση και μου είπαν “πάρτο σπίτι και βγάκε άκρη, έχει σφραγίδα κύριε η απόδειξη για την συμφωνία μας με την Asus(σφραγίδα δεν υπάρχει πουθενά). Το πήρα λοιπόν και επί δύο μέρες παίρνω την Asus χωρίς καμία τύχη. Τους το ξαναπήγα και είπα στον Κύριο υπεύθυνο άκου δύο λύσεις: Αν πιάσεις γραμμή από το σπίτι σου στο χαρίζω, αν όμως γυρίσουν και μου πούν ότι η εγγύηση έληξε για την οθόνη (αναφέρει μέσα στην εγγύηση 3 μέρες) θα το πληρώσεις από την τσέπη σου, μια που είσαι τόσο σίγουρος για την αξιοπιστία και τις συνεργασίες σας. Το άφησα αφού μάλωσα και τους είπα οτι θα παραμείνει εκεί και περιμένω ειδοποίηση για νεότερα. Αυτό είναι το Plaisio παιδιά.. Προ ημερών τους πήγα ένα πολυμηχάνημα Cannon, 2 ωρών δεν δούλεψε ποτέ.. Μαλώσαμε και μας το άλλαξαν.. Έτσι το plaisio.. Συμβουλή φορτώστε με καντίλια γιατί είναι απατεώνες.. Θα σας πω ένα απλό πράγμα αν αγοράσω απο το εξωτερικό έχω εγγύηση 2 έτη σωστά? Σωστά.. Πιος μου λέει εμένα ότι δεν τα αγοράσαν απο το εξωτερικό με κόστος 140 ευρώ το καθένα τα πουλάνε 449 και όταν πάθει κάτι πάρτε την Asus.(Της οποίας το service εδρεύει μόνο στην Ιταλία παράξενο ε?) Όσο για τους πωλητές πρέπει κάποτε να γίνουν υπεύθυνα άτομα και να ενημερώνουν τον πελάτη για τις εγγυήσεις και για τα προβλήματα που μπορεί να έχει, όχι μόνο να πουλάνε προϊόντα.. Πήγα απο το Public επειδή αγανάκτησα και ρώτησα ένα πωλητή και του λεώ αν το αγοράσω και επιστρέψω σε δύο ώρες και σου πω ότι έχει πρόβλημα, τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση? Μου απαντάει ότι σου επιστρέφω τα χρήματα ή σου κάνω άμεση αντικατάσταση με άλλο.. Καταλαβαίνετε τι απατεώνες είναι στο Plaisio.. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να μην ξανα αγοράσουμε τίποτα απο κει..nice 1st post:victory: Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagos2221416003330 Δεκέμβριος 8, 2008 #149 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Παιδιά και γω πήγα Πλαίσιο στο mall το Σάββατο γιατί μια 2600χτ που έχω λιγότερο από χρόνο με απόδειξη τα παιξε...Αρχικά σταμάτισε να δίνει σήμα στην οθόνη..μετα κάνει restart το pc και ακούω κάτι beep errors..Τους πάω την κάρτα λοιπόν τους λέω το και το και μου λένε οκ θα την δούμε και θα σου πούμε..Την πήγα στις 7παρα και κλείνουν στις 8.Τους είπα οτι τι θέλω σήμερα αν γίνεται και πολύ φιλικά μου λένε θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε...Πολύ καλα μέχρι εκεί...Με πέρνουν τηλ 8 παρά πάω να την πάρω μου λένε είναι μια χαρά..Τους λέω σίγουρα?Δεν μου είναι εύκολο να ξανα έρθω γιατί δεν έχω χρόνο...Με κοιτάζει ο υπαλληλος και λέει στο συνάδελφό του σίγουρα είναι οκ η κάρτα??Σίγουρα λέει ο άλλος υπαλληλος...Καλά λέω, ευχαριστώ πολύ.Την πήρα και έφυγα...Την βάζω στο pc...τπτ .. Α! Βάζω στο ίδιο pc μία άλλη κάρτα (9800γτ) που έχω και είναι όλα Normal..αλλά η ati τπτ... Θα πάω και αύριο να δοκιμάσω σε άλλο κατάστημα να δούμε τι θα μου πουν και εκεί... Γενικά είμαι ικανοποιημενος από το Πλαίσιο ..άλλωστε με τόσα χρήματα που δίνω κάθε 3μήνες (εγώ το έχτισα :D)Αλλά δεν σας κρύβω ότι μου την έδωσε το περιστατικό αυτό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CSinneR Δεκέμβριος 8, 2008 #150 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 (edited) nice 1st post:victory:Αν πέταγες και εσύ 500 ευρώ στον δρόμο τη σήμερον ημέρα θα έγραφες πολύ περισσότερα πίστεψε με.. Τα έχω πάρει άσχημα και θα τους παω δικαστικά.. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 8, 2008 από CSinneR Διόρθωση greeklish Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark221416003258 Δεκέμβριος 8, 2008 #151 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 (edited) η αλήθεια είναι ότι το rma του πλασίου δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα που παρουσίαζε πριν ένα χρόνο...δεν φταίει το προσωπικό, αυτοί ότι τους πούνε οι από πάνω κάνουν...πας μια κάρτα για rma, την έχεις πληρώσει ένα σκασμό λεφτά και επειδή είχε πουληθεί ένα τελευταίο κομμάτι 10 ευρώ σου κόβουν πιστωτικό 10 ευρώ...Καταρχήν τα πιστωτικά κόβονται ΠΑΝΤΑ στην τιμή αγοράς...αυτό ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ είναι κανόνας...Πονηράδες τέτοιου στυλ δεν αρμόζουν σε μια εταιρία αυτού του μεγέθους...Όσον αφορ'α τα λάπτοπ, εκεί είναι μια άλλη αμαρτωλή ιστορία...αν είναι να έχω να κάνω με αντιπροσωπία τις πρώτες 7 ημέρες που το πήρα,το παίρνω και από Κίνα με 20% λιγότερα χρήματα...τα ίδια μου έκαναν και εμένα με ένα κινητό samsung το οποίο πλήρωσα 450 ευρώ... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 8, 2008 από dark22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlotKiller Δεκέμβριος 8, 2008 #152 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Και μετα οποιος ψωνιζει απο eshop τον κραζετε...πανω κατω τα ιδια ειναι οι περισσοτεροι Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark221416003258 Δεκέμβριος 8, 2008 #153 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Αν πέταγες και εσύ 500 ευρώ στον δρόμο τη σήμερον ημέρα θα έγραφες πολύ περισσότερα πίστεψε με.. Τα έχω πάρει άσχημα και θα τους παω δικαστικά..αν θέλεις να βγάλεις άκρη γρήγορα και ακούραστα,κοίτα εδώ πάρτους τηλέφωνοκαι κάνε ότι σου πούνε...αυθημερόν θα σου γίνει αντικατάσταση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Δεκέμβριος 8, 2008 #154 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Και μετα οποιος ψωνιζει απο eshop τον κραζετε...πανω κατω τα ιδια ειναι οι περισσοτεροι Ναι λογικά...ολόιδιοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Δεκέμβριος 8, 2008 #155 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Καταρχήν τα πιστωτικά κόβονται ΠΑΝΤΑ στην τιμή αγοράς...αυτό ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ είναι κανόνας...Μην παραπληροφορείς, ούτε νομικά δε στέκει αυτό. Πρόσφατα το συζητάγαμε σε ένα θέμα, μπορείς να ψάξεις να το βρεις αν έχεις απορίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mainframe Δεκέμβριος 8, 2008 #156 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Τελικά, στον χώρο της πληροφορικής στην Ελλάδα όπου και να κοιτάξεις S.K.A.T.A θα βρεις. Αποτέλεσμα είναι να αγοράζουμε από όπου βρούμε πιο φθηνά γιατί αν σπάσει ο διάολος το πόδι του και πέσουμε στην ανάγκη τους (rma) κλάψτα Χαράλαμπε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark221416003258 Δεκέμβριος 8, 2008 #157 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2008 Μην παραπληροφορείς, ούτε νομικά δε στέκει αυτό. Πρόσφατα το συζητάγαμε σε ένα θέμα, μπορείς να ψάξεις να το βρεις αν έχεις απορίες.αυτό πάλι από που βγαίνει???το πιστωτικό κόβετε πάντα στην τιμή αγοράς...ρώτα όποιον λογιστή θέλεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxeros Δεκέμβριος 9, 2008 #158 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2008 Η εγγυηση του προιοντος που εχεις , σου λεει οτι πρεπει να παρεις πισω ενα προιον ιδιο η καλυτερο σε χαρακτηριστικα. Βεβαιως μπορεις να αρνηθεις το πιστωτικο και να ζητησεις να σου δωσουν καποιο αλλο μοντελο η μαρκα ( ειναι στην ευχερεια του μαγαζιου). Παντως χαμενος δεν βγαινεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexter20csgr Δεκέμβριος 10, 2008 #159 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2008 Αν αντιμετωπίζεις το οποιοδήποτε πρόβλημα σε οποιοδήποτε κατάστημα του Πλαισίου στείλε email στα κεντρικα , μέσω της ιστοσελίδας του Πλαισίου , εξήγησε το πρόβλημα σου εφόσον το δικιο είναι με το μέρος σου (που είναι) και θα τους κράξουνε μια χαρά.Εγώ μόνο έτσι εβγαλα άκρη με το Πλαίσιο...Στο τέλος μέχρι και τηλέφωνο να μου ζητήσουν συγνώμη πήραν...Και εννοείται πως όλα όσα ακούστηκαν περι υποχρέωσης του Πλαισίου να σε καλύψει με βρίσκουν συμφωνο με τα χίλια!Μην κωλώνεις ,δίκιο εχεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
venom7 Δεκέμβριος 11, 2008 #160 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2008 (edited) hI και από μένα! Η γνώμη μου είναι ότι άλλοι είναι καλοί και άλλοι για τα μπάζα στο πλαίσιο.Καταρχήν για το ίδιο πράγμα άλλη απάντηση θα σου δώσει ο ένας και άλλη ο άλλος(και αν θέλετε σας λεω και παράδειγμα προσωπικό και όχι μόνο!)Επίσης κάτι πολυ σημαντικό που με έκανε και βγήκα από τα ρούχα μου...έτυχε και γνώρισα ένα παλικάρι και είμασταν στην ίδια παρέα για καιρό το οποίο δούλευε στο πλαίσιο 2χρόνια.Μου είπε και το έπραξε και μπροστά μου για να μου το αποδείξει κιόλας ότι όποτε θέλει να πάρει κάτι για τον υπολογιστή του, το παίρνει, το δοκιμάζει , το επιστρέφει και δόκιμάζει άλλο μέχρι να βρει το καλύτερο κομμάτι για εκείνον και τελικά να το κρατήσει!!!Και το σημαντικότερο από όλα είναι ότι δεν το κάνει μόνο αυτός αυτό αλλά οι περισσότεροι!Όταν μια μέρα πήγα και τους είπα (για να δω και τι θα μου πουν) ότι έχω μια κάρτα γραφηκών και έχει εγγύηση αλλα δεν έχει πρόβλημα και να τους την έδινα για να έπαιρνα κάποια που θα έκανε καλύτερο υπερχρονισμό άρχισαν να μου λένε τα 1000 μύρια!Από τη μία ότι αφού δουλεύει η κάρτα δεν γίνεται αυτό.Από την άλλη ότι πρέπει να την χαλάσω και να μην φαίνεται στην τελική για να μου δώσουν πιστωτικό και να πάρω άλλη αντι να μου το κάνουν αυτοί και να ξεμπερδεύουμε.Και ότι αυτά τα πράγματα(δοκιμής της κάρτας και πόσο καλό o\c κάνει για να πάρω άλλη, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΎΟΝΤΑΙ) έπαθα πλάκα όταν το έκανε μπροστά στα μάτια μου ο άλλος όπως και άλλοι και η απάντηση που πήρα ήταν και αυτή! Και τους λέω ότι η κάρτα είναι σε άριστη κατάσταση με τα παρελκόμενα στο κουτί της και απλά(στο περίπου) την φέρνω και πέρνω άλλη μέχρι να βρω αυτή που θα μου κάνει. Μου είπαν πάλι τα ίδια. Ε, λοιπόν τους λέω ότι μας κοροιδεύουν και ότι δεν είναι καθόλου σωστοί γιατί αυτό που τους ζήτησα κάποιοι το έκανα αλλά σε εμάς λένε δεν γίνεται.Μου λένε ότι αυτό αποκλείεται και κάτι άλλο θα έχει γίνει και να πάω με το παιδί πους τους είπα ότι έχει γίνει.Τελικά(πράγμα που δεν το περίμεναν αλλά νόμιζαν ότι τα έλεγα έτσι και καλα για να αλλάξω την κάρτα αλλα δεν ήξεραν που έμπλεκαν!) πήγα με το παλικάρι που δούλευε εκει και τα είπε όλα χαρτί και καλαμάρι μπροστά μου(για τον ίδιο αλλά και για άλλους) και έγιναν ρεζίλι και όχι μόνο!!!Το αποτέλεσμα???...Το παιδί το απολύσανε(άλλο που δεν ήθελε γιατί πήρε την αποζημίωση του,δεν τους πήγε δικαστικός και έχει και καλύτερη δουλεια στην Αγγλία!) και εμένα μου ζήτησαν συγνώμη(χωρίς να την εννοούν βέβαια, αν τους βλέπατε, γιατί είχαν έρθει σε πολύ άσχημη θέση και νευριάσει) και μου άλλαξαν μία κάρτα με μια καινούρια!Τι να πω?!...οτι να'ναι! Άλλα λένε και κάνουν την μία και για την πάρτη τους και άλλα λένε σε εμάς και μας φαίρονται την άλλη! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 11, 2008 από venom7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now