Stratos Σεπτέμβριος 9, 2005 #121 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2005 Αρχική απάντηση από outlaw [Σήμερα, στις 16:12] Μιας που απ ότι κατάλαβα απαντάς σε εμένα, για πες μου την γνώμη σου (και θα ήθελα και την γνώμη όλων), τι θα άρμοζε ας πούμε σε κάποιον που σε κορόϊδεψε στο RMA, σου έκοψε χαμηλώτερο πιστωτικό για προϊόν με 3ετή εγγύηση, ούτε καν στα μέσα της εγγύησης με την δικαιολογία οτι η μαμά εταιρία τα πιστώνει μισοτιμής (καταλαβαίνουμε οτι το πιστωτικό λοιπόν ήτανε...το μισό)....και φυσικά μετά απο επικοινωνία με την ΙΔΙΑ την εταιρία διαψεύδωνται όλα? Και μιας και αναφέρθηκε και το warranty policy της WD και ευρωπαϊκά δικαστήρια....το θέμα είναι πολύ πιο απλό απο μόνο του....άμα πάρεις RMA δίσκο αναναιώνεται η εγγύηση αφού ο νέος δίσκος έχει άλλο s/n, manufactured date και warranty expiration date....μπορείτε να τσεκάρεται και το s/n απο το νετ του νέου δίσκου....εκεί σκάνε όμως οι αμπελοκτηματίες, το ημερολόγιο των οποίων έχει κολήσει στο 1 τιμολόγιο και θα σου αρνηθούν το RMA. Σε καμμια περιπτωση δεν μπορω να εκφερω γνωμη για κατι που δεν γνωριζω.Στον καθενα μας εχουν συμβει διαφορα, αλλες φορες δικαια και αλλες φορες αδικα. Για αυτα, ο καθενας κρινει και πραττει αναλογως. Οσο για το θεμα των εγγυησεων, το θεμα δεν ειναι τοσο απλο.Οταν σου αντικατασταθει δισκος,κατα πρωτον δεν ειναι απαραιτητο οτι θα ειναι καινουριος(συνηθως της Seagate ειναι refurbished) και κατα δευτερον, ειναι ξεκαθαρο οτι αν βαλεις αυτο τον αριθμο στο σαιτ, θα σου αναφερει το υπολοιπο.Νομιζω οτι το λενε ξεκαθαρα...The period commences from the date of manufacture appearing on the Product label of the original Product purchase... τωρα, αν θεωρεις αμπελοκτηματιες και την ιδια την WD, ενταξει, πασο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Σεπτέμβριος 10, 2005 #122 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 Σε προιόντα όπως η Seagate που έχουν εγγύηση εταιρίας η εταιρία βάζει και τους όρους της εγγύησης που είναι σεβαστοί. Έτσι πράγματι η Seagate έχει μεν 5 χρόνια εγγύηση σε κάποιους σκληρούς της δίσκους αλλά επιστρέφει ανακατασκευασμένο προιόν, ενώ τα έξοδα μεταφοράς είναι μισά μισα και οι δασμοί βαρύνουν τον πελάτη. Αυτό είναι διαφορετικό από την εγγύηση καλής λειτουργίας ενός προιόντος που πωλείται από κατάστημα της Ελλάδας και είναι καθαρά υπεύθυνο το κατάστημα πώλησης. Ο νόμος επιτρέπει την αντικατάσταση με καινούργιο ή την επισκευή του προιόντος. Η αντικατάσταση με ανακατασκευασμένο προιόν (με άλλο σειριακό αριθμό) είναι νόμιμη στην Ελλάδα όταν το προιόν είναι ελαττωματικό; Μπορεί με λίγα λόγια το κατάστημα όταν ο δίσκος είναι χτυπημένος από την αρχή και επιστραφεί μέσα σε λίγες μέρες από την αγορά να επικαλεστεί τους όρους της εγγύησης της Seagate; Δηλαδή να μην αντικαταστήσει το προιόν με καινούργιο αλλά με ανακατασκευασμένο και να ακολουθήσει την διαδικασία RMA που θα επιβαρύνει οικονομικά και χρονικά τον πελάτη;Πολύ μου άρεσε το σύστημα που είχαν στην Καλιφόρνια. Υπάρχει το δικαίωμα επιστροφής μέσα σε ένα μήνα από την αγορά χωρίς όρους (επιστροφή χρημάτων γιατί δεν μείναμε ικανοποιημένοι από το προιόν).Δηλαδή αγοράζουμε έναν επεξεργαστή τον πουσάρουμε να δούμε αν είναι καλό κομμάτι και αν δεν είναι παίρνουμε άλλο. Τα καλά κομμάτια σε ποια αγορά λέτε να πηγαίνουν; και τα σκάρτα σε ποια χώρα;Το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα με το RMA είναι άλλο θέμα. Η δική μου εμπειρία δεν είναι και από τις καλύτερες.Αγόρασα πριν από κάποιους μήνες από γνωστό Ελληνικό κατάστημα ένα dimm Corsair ValueSelect (με lifetime εγγύηση) και μια μητρική. Αργότερα αγόρασα άλλα τρία.Έβαλα το πρώτο dimm στη μητρική και το έλεγξα με το memtest. Έβγαζε λάθη. Το επιστρέφω και άμεσα μου δίνουν καινούργιο. Το ελέγχω και είναι εντάξει. Όταν πήρα τα επόμενα τρία το ένα έβγαζε λάθη και τα άλλα δυο ήταν εντάξει. Πάω πίσω για RMA και μου λένε ευγενικά οτι δεν έχουν στοκ και οτι θα ακολουθήσουν τη διαδικασία RMA. Μετά από δυο μήνες μου ήρθε το νέο RMA - DIMM που ναι μεν είχε το ίδιο όνομα με τα άλλα τρία αλλά ήταν μικρότερο το μέγεθος του SPD chip και διαφορετικό το κύκλωμα. Το έβαλα να δουλέψει και δουλεύει χωρίς λάθη μεν αλλά οριακά. Λίγο να υπερχρονίσω βγάζει λάθη. Δεν φταίει το Ελληνικό κατάστημα που δεν είχε στοκ. Η γκαντεμιά μου .... (πάντως Corsair μνήμες δεν ξανα αγοράζω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 10, 2005 Author #123 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από mariosaliceΠολύ μου άρεσε το σύστημα που είχαν στην Καλιφόρνια. Υπάρχει το δικαίωμα επιστροφής μέσα σε ένα μήνα από την αγορά χωρίς όρους (επιστροφή χρημάτων γιατί δεν μείναμε ικανοποιημένοι από το προιόν). καλά απέναντι έχουν άλλα κι άλλα. μπορείς να πάρεις προβολέα σπίτι σου, να δεις αν σου ταιριάζει με το χώρο και αν σου αρέσει (π.χ. για 1 Σαββατοκύριακο) και χαλαρά αν δε σου κάνει παίρνεις κάτι άλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oktech Σεπτέμβριος 10, 2005 #124 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris καλά απέναντι έχουν άλλα κι άλλα. μπορείς να πάρεις προβολέα σπίτι σου, να δεις αν σου ταιριάζει με το χώρο και αν σου αρέσει (π.χ. για 1 Σαββατοκύριακο) και χαλαρά αν δε σου κάνει παίρνεις κάτι άλλο. Υπάρχει μια τεράστια διαφορά όμως στον τρόπο που δουλεύει η αγορά στο εξωτερικό που επηρρεάζει σαφέστατα κάποια πράγματα... όπως το ότι ότι και να έχεις αγοράσει είναι ήδη εξωφλημένο, είτε με κάρτα είτε μετρητοίς. Το ίδιο και από πλευράς καταστήματος και από πλευράς εισαγωγέα κλπ... δεν δουλεύουνε με πίστωση (βλ. μεταχρονολογημένες επιταγές)... Μετά, υπάρχει και άλλη διαφορά, ότι εκεί, είναι ξεκάθαρο το τοπίο, οι όροι της αγοράς επίσης και υπάρχουν και τελείως διαφορετικές ρυθμίσεις σε ότι αφορά την φορολόγηση αλλά και τις συνθήκες ανταγωνισμού... μήν βλέπουμε τα πράγματα μόνο από την όψη που μας αρέσει.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 10, 2005 Author #125 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 εγώ πιστεύω ότι η βασική διαφορά είναι η αγοραστική δύναμη και τίποτα περισσότερο.τα άλλα είναι "λεπτομέρειες". Link to comment Share on other sites More sharing options...
oktech Σεπτέμβριος 10, 2005 #126 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris εγώ πιστεύω ότι η βασική διαφορά είναι η αγοραστική δύναμη και τίποτα περισσότερο.τα άλλα είναι "λεπτομέρειες". Δεν έχει διαφορά .. και το μαγαζί για να πληρώσει πρέπει να έχει λεφτά.. όχι πέτσινο χρήμα όπως εδώ... εκεί, έχει λεφτά ο πελάτης άρα και το μαγαζί.. άρα άλλες τιμές, άλλες διαπραγματεύσεις και φυσικά μια σημαντικότατη διαφορά νοοτροπίας που λέει ότι αφού πληρώνεις, απαιτείς ανάλογη εξυπηρέτηση.. στην Αμερική, θα έχεις ακούσει να λέει κάποιος ώς πρόσχημα για μια "δύσκολη" κατάσταση, ότι είναι φορολογούμενος πολίτης... στην Ελλάδα, αυτό είναι από μόνο του ανέκδοτο!Επίσης, είναι τελείως διαφορετική η αντιμετώπιση του τελικού πωλητή από τον προμηθευτή του.. έχει και αυτός την ίδια προστασία που έχει και ο τελικός αγοραστής.. ενώ στην χώρα μας στο σημείο αυτό είμαστε τριτοκοσμικά απαράδεκτοι μιας και την αγορά λυμαίνονται καρχαρίες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chroma Σεπτέμβριος 10, 2005 #127 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 Σεβαστή άποψη oktech και ρεαλιστική, απλά από τη σκοπιά του πελάτη δεν ενδιαφέρουν όλα αυτά. Δηλαδή εγώ δε πληρώνω "hard earned cash" όπως ο Αμερικάνος και δεν απαιτώ εξυπηρέτηση; Δεν έχω να κάνω τίποτα και (βασικό) δε με νοιάζει -δεν είναι δικιά μου δουλειά- με το πως δουλεύει το σύστημα ή ο προμηθεύτης, αλλιώς θα τα αγόραζα απευθείας από τις αντιπροσωπείες (όπως και έκανα κάποιο καιρό που ήμουν από τη μερια του μαγαζιού ως εργαζόμενος). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Σεπτέμβριος 10, 2005 #128 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 Παιδια σε καμια περιπτωση μην συγχεεται τη λεξη εγγυηση με την λεξη διαρκεια ζωης.Εγγυηση ειναι πιστοποιηση σχετικα με την ποιοτητα κατασκευης και τα quality check που γινεται πανω στο τελικο προιον ωστε το στατιστικο σφαλμα να ειναι μικροτερο.Μην νομιζεται οτι και οι εταιριες ειναι ηλιθιες.Π.Χ να βγαλουν ενα προιν μεσης τιμης(ουτε λογς για μεγαλη κατηγορια) π.χ μια 6600 GT με 30% faulty μεσα στο ετος .Θα εμπαιναν μεσα απο τις αντικαταστασεις εκτος απο τα παραπονα που επιφερουν και αυτες προς την ποιοτητα και το ονομα της εταιριας. Απο την αλλη ομως αν δε βρισκεται το προιον σου εντος αυτου του ποσοστου που θα παρουσιασει προβλημα δε υπαρχει λογος να μην το κρατησεις και για ολοκληρη ζωη.Βεβαια υπαρχουν παντοτε εξαιρεσεις.Βασικα πρωτον το γεγονος οτι δουλευουμε τα πραγματα πανω απο την καθημερινη συχνοτητα λειτουργιας τους σιγουρα επιφερει πτωση στο χρονο ζωης η ερπυστικες παραμορφωσεις στο υλικο πριν τον αναμενομενο χρονο(hehe ατιμη σχολη πολιτικων μηχανικων).Κλασικο παραδειγμα παλια barton που δουλευουν μονο στα default η σε πολη μικρη overclock συχνοτητα μετα απο καιρο "σκισιματος".Πάντως γενικα στο χωρο των Η/Υ υπαρχουν και αλλα παραξενα δηλαδη το πως γινεται να βγαζει μια εταιρια παραδειγματος χαρη μητρικων απο ενα συγκεκριμενο μοντελο κερδος τη στιγμη που 1 στις 5 ειναι DOA και 1 στι 3 παει RMA αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα και μαλλον εχει να κανει με το ασσυληπτα χαμηλο κοστος κατασκευης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss Σεπτέμβριος 12, 2005 #129 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2005 θα μου επιτρέψετε να πω ότι όλο το κακό το δημιουργούμε πρώτα εμείς σαν πελάτες με κινήσεις όπως:- Ελα μωρέ μην μου κόψεις απόδειξη να γλιτώσω και το ΦΠΑ- Καλά δεν πειράζει που δεν έχει γραπτή εγγύση , αν σου συμβεί κάτι έλα σε μας και θα τα κανονίσουμε- Ωχ, μωρέ τώρα που να τρέχω να τσακώνομαι με τους πωλητές , παω να παρω άλλο να τελειώνουμε- Ε το καημένο το παιδί τι φταίει , υπάλληλος είναι- Δεν ξαναψωνίζω από αυτό το κατάστημα και τέλος,κ.α.Πιστεύω πως αν πρώτοι εμείς σαν πελάτες/καταναλωτές είμασταν τυπικοί και συνεπείς τότε και τα καταστήματα θα άλλαζαν συμπεριφορά. Αν πρώτοι εμείς φροντίζαμε να γνωρίζουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας. Δυστυχώς όμως είμαστε τύποι του "ώχ αδερφε, ας βγάλει άλλος το φίδι απ'την τρύπα", τι να κάνουμε, είναι η φάρα μας τέτοια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Σεπτέμβριος 12, 2005 #130 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 12, 2005 @ chriss Μήπως τα λέμε αυτά για να τα ακούμε οι ίδιοι;Δεν σου έτυχε ποτέ να σε ρίξουν; Τί έκανες; Έκανες ποτέ μήνυση; Δεν νομίζω. Η ποινικοποίηση της καθημερινής ζωής είναι ένα πολυέξοδο λάθος που δεν μας χρειάζεται. Μόνο τους δικηγόρους θα κάνει πλούσιους (στην Αμερική είναι η πλουσιότερη φάρα). Ο Έλληνας έχει και τσίπα και φιλότιμο και όλα πάνε καλά κατά κανόνα. Εξαιρέσεις υπάρχουν και εδώ και έξω. Το μόνο που θα ήθελα ως καταναλωτής είναι το δικαίωμα επιστροφής σε ένα μήνα. Τίποτα παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss Σεπτέμβριος 13, 2005 #131 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2005 Οταν με ρίξανε και "αξιζε τον κόπο", ναί έκανα μήνυση, και από το 1996 μέχρι σήμερα ακόμη τραβιέμαι στα δικαστήρια. Το επόμενο δικαστήριο, ακουσον ακουσον είναι το 2006!!! (Με ασφαλιστική εταιρία που δεν με πλήρωσε τραβιέμαι) Αλλά που θα μου πάνε , μέχρι Αρειο Πάγο θα το φτάσω για να τους τα πάρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss Σεπτέμβριος 13, 2005 #132 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2005 Και με τους τόκους !!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
helloween Σεπτέμβριος 13, 2005 #133 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 13, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris [02-09-2005 12:01] Να κάνω κι εγώ ένα thread παραπόνων σαν παιδί που είμαι Κάηκε η κάρτα γραφικών μου (ξαφνικά και απρόσμενα). Όταν την είχα πάρει, θυμάμαι είχε εγγύηση 3 χρόνια (που ήταν και η βασική διαφορά της από τον ανταγωνισμό - asus γαρ). Το μοντέλο Asus V8420 (4200ti). Πάω λοιπόν στο τεχνικό τμήμα (ζαϊμη συγκεκριμένα), και ο υπεύθυνος εκεί μου λέει: ( ο διάλογος είναι στο περίπου, το νόημα μετράει ) Υπ.: είναι εκτός εγγύησης. Me: (χρουτς χρουτς) Μα 3 χρόνια έχει. Υπ.: 1 απ'το πλαίσιο 3 απ΄την asus Me: ok, 3 χρόνια δλδ. Υπ.: Πρέπει να τη στείλετε στην asus Me: Εγώ????? Υπ.: Η asus την καλύπτει Me: Ναι αλλά από εσάς την πήρα!!! Αφού ακολούθησε ένα τμήμα που προσπαθούσα να καταλάβω τι εννοούσε "asus" (π.χ. να τη στείλω στην Taiwan?) κατέληξε ότι πρέπει να πληρώσω ΕΓΩ (!!!) τα έξοδα για τη μεταφορά. Δεν έχω καταλάβει ακόμη που πρέπει να τη στείλω, του είπα ποια αντιπροσωπία είναι, δεν ήξερε. Τέλος πάντων, αφού του εξήγησα ότι είναι παράλογο να την πάω ΕΓΩ στην asus, την άφησα στο service και θα με ενημερώσουν... Κανονικά, η γνώμη μου (που ως γνωστόν είμαι πάντα υπέρ του πελάτη) είναι ότι θα έπρεπε να μου καλύψει το πλαίσιο την εγγύηση και να μη με ταλαιπωρεί. Επίσης εννοείται ότι 10-15 ευρώ για τα μεταφορικά μιας 4200 δεν τα πληρώνω! Αυτό που με ενόχλησε είναι η συμπεριφορά όμως. Δλδ. εγώ είμαι πάντα και πολύ ευγενικός, και πολύ θετικά προδιατεθειμένος αλλά παρ' όλ'αυτά και τις 2 φορές που έχω χρειαστεί υποστήριξη απ'το συγκεκριμένο τμήμα service έχω παράπονο. Π.χ. στο MgManager που είχα πάει μια μητρική, την έστειλαν στην αντιπροσωπεία όλα ωραία και καλά, δεν μου παν τίποτα, δεν τους είπα τίποτα και ήταν και πολύ ευγενικοί. Εννοείται ΔΕ μου ζήτησαν τα μεταφορικά μέχρι την αντιπροσωπεία (έλεος!!). Τις απόψεις σας επί του θέματος (μπορεί να έχω και άδικο, δεν ξέρω, πείτε μου) Γιατί δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ ξέρεις πως φοβούνται και παρουσιασέ τους το θέμα σου και θα δεις τι έχει να γίνει. Πιστεψέ με αυτοί τέτοια λαβράκια θέλουν. Γράψε και σε κανενα περιοδικό και πηγαίνε ξανά στο πλαίσιο και δείξτους τα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 15, 2005 Author #134 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2005 μου έστειλαν σήμερα sms ότι έχει επισκευαστεί η κάρτα μου. οπότε σα χαρούμενο παιδί θα πάω να την πάρω (ελπίζω να είναι όντως έτσι!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kom Σεπτέμβριος 15, 2005 #135 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2005 πλαισιο μπλιαχχχχχχ Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Σεπτέμβριος 15, 2005 #136 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2005 ειμαι πολυ περιεργος.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Σεπτέμβριος 15, 2005 #137 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2005 @sotiris Επισκευάστηκε??? Σιγά μην είναι η ίδια. ’λλη μεταχειρισμένη θα βρήκαν κάπου, αλλά ... θα κάνεις τη δουλειά σου (sic). Μια και λέγαμε για γκαντεμιά λίγο πριν θα σας πω τη νέα μου περιπέτεια. Παρήγγειλα τη Δευτέρα έναν επεξεργαστή AMD Athlon 64 X2 4400+. Μου τον έφεραν Τρίτη και 13. Μαντέψτε. Δεν ανεβαίνει πάνω από 207Χ11. Το κακό είναι οτι στα 200Χ11 λειτουργεί. Υπάρχει τρόπος να κάνω RMA αυτό το απαίσιο πράμα που θέλει να λέγεται επεξεργαστής; Mόνο το δικαίωμα για RMA μέσα σε ένα μήνα "γιατί έτσι γουστάρουμε" θα μας σώσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio Σεπτέμβριος 15, 2005 #138 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris μου έστειλαν σήμερα sms ότι έχει επισκευαστεί η κάρτα μου. οπότε σα χαρούμενο παιδί θα πάω να την πάρω (ελπίζω να είναι όντως έτσι!). Αντε να μας πεις τι εγινε τελικα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 17, 2005 Author #139 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2005 Έλα nos??? Έλα αλέκο??? Κάρτα??? :hehe: Πήγα χθες στο πλαίσιο - service, μου λένε -δεν την έχουμε την κάρτα... -μα, αφού μου στείλατε μήνυμα! -σίγουρα? μήπως σας ήρθε από πουθενά αλλού? -(του δείχνω το μήνυμα, από που να μού 'ρθει, από την ugada telecom?) -έγινε λάθος κλπ κλπ -ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΚΑΝΩ? -θα σας τη στείλουμε σπίτι. οπότε περιμένω να μου τη στείλουνε σπίτι. ρε μιλάμε είναι απίστευτα πράγματα, ή εγώ είμαι ο absolut gademis (σαν τη vodka) ή κάποιοι την έχουν δει δημόσιο. μόνο που το πλαίσιο είναι ιδιωτική εταιρία, και περιμένεις καλύτερη εξυπηρέτηση από την τοπική ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΕΥΔΑΠ etc. που ξέρεις ότι ισχύει και το γνωστό δημόσιο forevah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Σεπτέμβριος 17, 2005 #140 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2005 Δεν αλλάζεις Πλαίσιο καλύτερα;Πήγαινε σε άλλο υποκατάστημα.Πήρα μια Albatron 7800GTX από το κατάστημα της Αγ. Παρασκευής. Δεν μου ταίριαξε στη μητρική. Την επιστρέφω και μου δίνουν μια ASUS 7800GTX επί τόπου χωρίς καμμιά διαδικασία. Τους ρωτάω τι εγγύηση έχει; Μου λένε τρία χρόνια. Λέω αυτό δεν το γράφετε πουθενά στην απόδειξη. Μου λένε το γράφει το κουτί και για μας είναι το ίδιο. Πάω καπάκι μια κάρτα γραφικών του ανηψιού μου που την είχε αγοράσει πριν από 2 χρόνια και δεν λειτουργούσε το ανεμιστηράκι (θα μπορούσα να το αλλάξω εγώ αλλά ήθελα να δω τι παίζει) και μου δώσαν άμεσα στο χέρι το νεότερο μοντέλο καινούργιο.Για μένα είναι μακράν οι καλύτεροι στο RMA και οι τιμές τους καλές είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now