Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα


sotiris

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από DuKe

κατα τη διαδικασία rma, σε περίπτωση που κρίνουν πως δικαιούμαι σε ένα προιόν αντικατάσταση, έχω δικαιώμα να ζητήσω τα λεφτά που έδωσα τότε ή ακόμα κάποιο άλλο προιον με το αντίστοιχο χρηματικό ποσό?? αυτό ισχύει για όλα τα καταστήματα? σε περίπτωση που μου αρνηθούνε κ μου κάνουν τη πάπια τι επικαλούμαι? πώς τους πήθω?

Τα λεφτα σου πισω δεν μπορουν να σου τα δωσουν και δεν προκειται να τα παρεις ΕΚΤΟΣ αν η αγορα εχει γινει τις τελευταιες 7 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ημερες και παραδωσεις το προϊον ετσι ακριβως οπως το παρελαβες(δεν εννοω να μην εχει ανοιχτει η συσκευασια. Επισης σε περιπτωση που το προϊον δεν ειναι αυτο ακριβως που διαφημιστηκε απο το καταστημα, δηλαδη αναγραφονταν λαθος τα χαρακτηριστικα του στην διαφημιση τοτε μπορεις εντος ΕΝΟΣ ετους να ζητησεις τα λεφτα σου πισω.

Αν τωρα το προϊον το εχεις χρησιμοποιησει και για τον α ή β λογο χαλασε, καηκε και ειναι προς αντικατασταση...

α)Γινεται αντικατασταση του με ιδιο ή παρομοιο μεγαλυτερων-καλυτερων δυνατοτητων

β)Σε περιπτωση που δεν υπαρχει αγοραζεις προϊον ιδιας αξιας με την ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ που αναγραφει η αποδειξη-τιμολογιο του προηγουμενου.

γ) Παιρνεις πιστωτικο για να αγορασεις κατι αλλο, καποια αλλη στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 19:01]

Η εταιρία ΕΙΝΑΙ (και) οι πωλητές της.

Ακριβως... Και αν ο πωλητης δεν ειναι ευχαριστημενος απο την εταιρια μπορει να της κανει πολυ κακο.

Ασε που το πλαισιο δεν προσλαμβανει επιτηδες ατομα που εχουν καποιες ουσιαστικες γνωσεις περι υπολογιστων, αλλα αντιθετως θελει ατομα που απλα να ξερουν τα βασικα και απλα να πουλανε...

Φαντασου δηλ. να δουλευες σε μια εταιρια σαν το πλαισιο, οι αποδοχες σου να ηταν αναλογες με τις γνωσεις και την αποδοση σου (να ειχες δηλαδη καποιο κινητρο να δουλεψεις καλυτερα, να μαθεις κατι παραπανω κτλ) και να ηξερες πολυ καλα το αντικειμενο εργασιας σου... Ο καλυτερος υπαλληλος θα ησουν... Αλλα ποσο μεγαλο ειναι το ποσοστο των πελατων που θα ψαξουν να βρουν εναν τετοιο πωλητη? 5%-10%?

Με λιγα λογια το target group του πλαισιου ειναι ο απειρος-μεσος χρηστης και οχι ο overclocker. Εκει ειναι τα λεφτα. Αν τα πολλα λεφτα τα περνανε απο τους ενθουσιωδεις του σπορ, ειμαι σιγουρος οτι ολοι οι υπαλληλοι (μεχρι και στο χαρτοπωλειο) θα γνωριζαν τη διαφορα venice-newcastle-winchester και πολλα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από saxon_747

5χρονια εχουν... Δες Εδω

Πήγαινε στο κοντινότερο Πλαίσιο και δες. Εγώ πριν 1 μήνα είδα το site να λέει 5 χρόνια, πήγα Πλαίσιο και μου είπαν 1 χρόνο, τους λέω για μπείτε στο site σας, λέει έχει λάθος. Είχα ανοίξει κουβέντα για κανα μισάωρο με τον πωλητή, πήγα Multirama, μου είπαν τα ίδια. Εν τέλει ρώτησα e-shop μου είπαν 5 χρόνια και ησύχασα.

Τώρα για τους πωλητές όλοι έχουμε τύχει σε στραβωμένους. Πάντως εγώ είχα τις καλύτερες εμπειρίες μέχρι σήμερα από το Πλαίσιο Τσιμισκής όσον αφορά το RMA. Σε άλλα θέματα (όπως το παραπάνω που ανέφερα) έχω αρκετά ράματα για τη γούνα τους.

Κάπου είδα και έναν 3500 να γίνεται Newcastle...Έπρεπε να ζητήσει ο φίλος Venice. Ο τεχνικός το έπαιζε μαγκάκος αλλά δεν έπρεπε να κολλήσει εκεί. Εκεί χρειαζόταν ο τσαμπουκάς.

Link to comment
Share on other sites

Aν ειχε γινει λαθος να φροντιζαν να το αλλαξουν. Εφ'οσων ειναι στο site μπορεις ανετα να τους καταγγειλεις.

Εξαλλου το πλαισιο ειναι premium partner της WD εστω και αν ο αντιπροσωπος ειναι αλλος. Ειναι δυνατον να μην μπορει να αλλαξει τον δισκο στα 4χρονια πχ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από saxon_747

Aν ειχε γινει λαθος να φροντιζαν να το αλλαξουν. Εφ'οσων ειναι στο site μπορεις ανετα να τους καταγγειλεις.

Εξαλλου το πλαισιο ειναι premium partner της WD εστω και αν ο αντιπροσωπος ειναι αλλος. Ειναι δυνατον να μην μπορει να αλλαξει τον δισκο στα 4χρονια πχ?

και στην asus κάτι αντίστοιχο είναι;)

Link to comment
Share on other sites

Ο σωτήρης ξύπνησε το πρωί και αναρωτήθηκε τι να γίνεται με εκείνη την κάρτα που είχε αφήσει στους "υπεύθυνους" τεχνικούς του Πλαισίου 4-5 μέρες νωρίτερα. Πήρε τηλέφωνο και ρώτησε. Του είπαν "Η κάρτα σας είναι έτοιμη. Περάστε από το κατάστημα με την απόδειξη για να σας την αλλάξουμε."

Αν και είχε διάβασμα λόγω εξεταστικής περιόδου, μπροστά στο δέλεαρ μιας κάρτας έκανε τον κόπο να πάει μέχρι εκεί. Έκπληκτος όμως διαπίστωσε ότι τον δουλεύανε. Του είπαν ότι η κάρτα είχε σταλεί στην αντιπροσωπεία και από εκεί θα έφευγε για εξωτερικό.

Αυτή τη στιγμή επιστρέφει σπίτι με μεγάλα κέφια για γκρίνια και θάψιμο του Πλαισίου.

"Μαύρο στο Πλαίσιο" δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ποιό κατάστημα μπορεί να είναι τόσο ανεύθυνο απέναντι στους πελάτες του, και δεν μιλάω για την κάλυψη ή μη της εγγύησης αλλά για την ταλαιπωρία στην οποία τους βάζει και μάλιστα όταν δεν έχεις το χρόνο να ασχοληθείς μαζί του.

Link to comment
Share on other sites

- Πλαίσιο παρακαλώ

- Κος Παπαδόπουλος με ποίον μιλάω

- Δημητριάδης

Καλό είναι να ξέρουμε με ποιόν μιλάμε...

Εγώ πάντος δεν θα έφευγα εάν δεν έπερνα αυτό που μου είπαν ότι έχουν έτοιμο...

Link to comment
Share on other sites

:worship: :worship:

ντάξει, μαύρο δε θα το έλεγα, αλλά αυτό που μένει είναι το ebay style feedback: 0 και πάει προς τα κάτω.

πραγματικά, δε χρειαζότανε να με κουβαλήσουνε για να μου πούνε ότι την έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία, θα το καταλάβαινα κι απ'το τηλέφωνο.

επίσης σε 2-3 μέρες που είχανε πει ότι θα με ενημέρωναν, δε με ενημέρωσαν:) (περίμενα εργάσιμες - δε μέτρησα ΣΚ).

οπότε το resume είναι:

Όταν αγοράζετε κάτι από το πλαίσιο, πάντα θα ρωτάτε τι εγγύηση έχει.

Η γνώμη του πωλητή δεν έχει κάποια σημασία στο θέμα. Μπορείτε να τον βάλετε να σας υπογράψει - σφραγίσει την απόδειξη και να αναφέρονται επακριβώς τα στοιχεία της εγγύησης;) (που και από ποιον).

Όταν λέει ότι έχει εγγύηση πλαίσιο, σημαίνει ότι σας το αλλάζει το Πλαίσιο, αυτό που λέμε "άμεσο rma" (nos-dio big fan).

Όταν δε λέει ότι έχει εγγύηση πλαίσιο, η αντιμετώπιση είναι χειρότερη κι από το συνοικιακό μαγαζάκι της γειτονιάς (βλέπε το πρώτο post του thread).

Επίσης για την ψυχολογική σας ισορροπία, συνίσταται να μην επισκέπτεστε το τμήμα service της Ζαϊμη, δεν ξέρω οι υπόλοιποι, πάντως εγώ και στις 2 φορές που χρειάστηκα κάτι, είχα πρόβλημα;)

Δεν το κρίνω ως προς την τεχνική αρτιότητα των τεχνικών (τα παιδιά μπορεί να ξέρουν παπάδες),

αλλά η εξυπηρέτηση προς τον τελικό καταναλωτή προσωπικά ΔΕΝ με άφησε ικανοποιημένο!

Οπότε στην καλύτερη περίπτωση περιμένω την κάρτα από την αντιπροσωπεία (αν εμπίπτει σε αυτήν την κατηγορία και δεν ήταν παράλληλη εισαγωγή - ας με διορθώσουν οι πιο έμπειροι του forum αν κάνω λάθος :p ) και στη χειρότερη από την Asus εξωτερικό (που από ότι κατάλαβα εκεί πάει).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από totally_wired

- Πλαίσιο παρακαλώ

- Κος Παπαδόπουλος με ποίον μιλάω

- Δημητριάδης

Καλό είναι να ξέρουμε με ποιόν μιλάμε...

Εγώ πάντος δεν θα έφευγα εάν δεν έπερνα αυτό που μου είπαν ότι έχουν έτοιμο...

δεν με απασχολούν τα πρόσωπα, η πολιτική είναι που μένει;)

( επίσης και ο υπέυθυνος του τμήματος έχει την ευθύνη;) )

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

από την Asus εξωτερικό (που από ότι κατάλαβα εκεί πάει).

:T: (από όσο ξέρω το Πλαίσιο φέρνει κατευθείαν απ' έξω)

Αρχική απάντηση από ea6gka

σωτηρη δε σου δωσανε αλλη καρτα / πιστωτικο?

κάποιος δεν ήπιε καφέ σήμερα μου φαίνεται :p

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό εγώ δεν αγοράζω προϊόντα που ίσως να χρειαστούν εγγύηση από το πλαίσιο! Να είναι καλά το μαγαζάκι στην Νίκαια που σου φέρνουν ότι ζητήσεις, και μια κουβέντα μπορείς να ανταλάξεις και μια καλημέρα να πεις... Και στο rma καλοί είναι, αρκεί βέβαια να μην βιάζεσαι τρομερά. Χαλαρή διάθεση, και ΧΑΛΑΡΑ!!! Μια φορά πήρα καρέκλα γραφείου απο το πλαίσιο, αυτή την στιγμή είναι σπασμένη και η εγγύηση της λίγει σε 17 μέρες, :cry: δευτέρα θα την κουβαλήσω...:o

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

:T: (από όσο ξέρω το Πλαίσιο φέρνει κατευθείαν απ' έξω)

προβλέπεται εξυπηρέτηση ΔΕΚΟ :hehe:

ακολουθεί σκηνή από ΔΟΥ:

(ναι μου χει τύχει)

-στο δίπλα ταμείο

-(ταμπελάκι στο δίπλα ταμείο: πηγαίνετε δίπλα ->)

- εε, δίπλα γράφει να έρθω εδώ

-καααααλά έλα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka [02-09-2005 16:32]

μαρεσει που λενε οτι τις παιρνουνε για επισκευη οι μλκες , δηλαδη τι επισκευη θα κανουνε σε μια καρτα, θα της αλλαξουνε τα πλαστικα ή μηπως το φιλτρο λαδιου? κανα ρεκτιφιε μηπως? δεν υφισταται επισκευη σε ηλεκτρονικο κυκλωμα, μλκιεσ ειναι για να δουνε αν οντως λες αληθεια

θα κανουν το service των 100,000,000 pixel....:...:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.