mariosalice Ιανουάριος 26, 2009 #301 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2009 παιδια μια ερώτηση λιγο για το πιστωτικό στο πλαίσιο ενα σκληρό δισκο τον οποίο τον είχα παρει τον μάρτιο του 08 seagate 500gb 32mb κόστιζε 120 ευρώ και μου έβγαλαν πιστωτικό 59 ευρώ ο συγκεκριμένος δίσκος δεν πωλείται πλεον στο κατάστημα και μου είπαν να παρω κατι αλλο.Εδώ τώρα τι κάνω?εχω ακουσει καποιους απο το thelab.gr οτι επαιρναν το πιστωτικό τους στην αρχική τιμή του προιόντος...Γίνεται να κάνω κατι ανάλογο?ευχαριστώ.Με λίγα λόγια πάρε τα 59€ και πες ευχαριστώ.Με πολλά λόγια.Έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις να σου δώσουν το ίδιο προιόν, σε περίπτωση που έχεις λόγο, όπως πχ. raid.Ο νόμος όμως λέει ή να σου δώσουν ίδιο προιόν ή παρόμοιο με ίδιες δυνατότητες. Αν λοιπόν έχουν κάποιο σκληρό δίσκο με ίδιες δυνατότητες στα 59€, σου τον δίνουν ή σου δίνουν στο χέρι 59€.Αν δεν έχουν κανένα ετοιμοπαράδοτο σκληρό δίσκο με ίδιες δυνατότητες, ούτε θέλουν να επιστρέψουν το σκληρό στον κατασκευαστή για RMA (δικαιολογείται και μια αναμονή μέχρι νομίζω τρεις μήνες), τότε, οφείλουν να σου δώσουν πίσω 120€. Όλα τα παραπάνω, αν το κατάστημα είναι εντάξει και σέβεται τους νόμους. Δυστυχώς στην πράξη η λύση είναι να κάνεις μόνος σου το RMA μέσω του αντιπροσώπου του κατασκευαστή. Και πάλι όμως, οι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα κάνουν παρανομίες. Δίνουν πίσω διαφορετικά προιόντα χειρότερα ή μεταχειρισμένα ή στην καλύτερη περίπτωση ανακατασκευασμένα (αυτό είναι ψιλονόμιμο). Αυτό το πήραν είδηση οι κατασκευάστριες εταιρίες και δεν δέχονται πλέον άμεσο RMA, παρά μόνο μέσω αντιπροσώπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis2044 Ιανουάριος 26, 2009 #302 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2009 Αν λοιπόν έχουν κάποιο σκληρό δίσκο με ίδιες δυνατότητες στα 59€, σου τον δίνουν ή σου δίνουν στο χέρι 59€. Έχεις λάθος Μάριε. Είτε σου δίνουν πιστωτικό 59Ε είτε σου δίνουν ίδιο ή καλύτερο (μιλάω για το πλαίσιο πάντα). Δεν είναι απαραίτητο να κάνει 59 το καινούριο, μπορεί να κάνει 159. Αν δεν έχουν τον ίδιο πρέπει να δώσουν καλύτερο. πχ seagate 500gb 32mb, αν δεν έχουν κανονικά πρέπει να δώσουν Seagate 640GB. Αυτά τα λέω με βάση το τελευταίο RMA που έκανα και μου δώσαν άλλο μοντέλο που κόστιζε περισσότερο. Τώρα για το αν μπορείς να πάρεις πιστωτικό όλη την αξία... Μου χει τύχει και αυτό, αλλά είναι πολύ σπάνιο. Πρέπει να σαι πολύ τυχερός και να πέσεις στον υπάλληλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NooDle Ιανουάριος 26, 2009 #303 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2009 Αντε να δουμε τι θα γινει σημερα το απόγευμα θα παω μια βολτα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
noone85 Ιανουάριος 26, 2009 #304 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2009 Ρε παιδιά ισχύει σίγουρα αυτό που λέτε; Το ότι πρέπει να σου δίνουν πιστωτικό στην τωρινή τιμή ή εκτίμηση τιμής του προϊόντος;Αν ναι, εμένα στο e-shop γιατί όσες φορές χρειάστηκε μου κόπηκε πιστωτικό στη τιμή αγοράς;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Ιανουάριος 26, 2009 #305 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2009 (edited) Έχεις λάθος Μάριε .... Δεν λέμε διαφορετικά πράγματα. Τι από όσα έγραψα δεν ισχύει? Ότι δεν σου δίνουν χρήμα στο χέρι? Παλιά έδιναν, ίσως τελευταία να το άλλαξαν αυτό και δεν έχουν άδικο. Αλλά δεν έχει και τόση σημασία, γιατί δεν αναφερόμουν αποκλειστικά στο Πλαίσιο, αλλά γενικά στο τι είναι νόμιμο και αποδεκτό ως συνδιαλλαγή. Το σίγουρο είναι ότι μπορούμε να απαιτήσουμε το ίδιο προιόν και να μη δεχτούμε καμιά συνδιαλλαγή. Οφείλουν να έχουν ή να φέρουν από την κατασκευάστρια εταιρία και να το αντικαταστήσουν δωρεάν τον πρώτο χρόνο. Μετά το χρόνο, οφείλουν να έχουν δυνατότητα επισκευής για εύλογο χρονικό διάστημα όσο ο αναμενόμενος χρόνος ζωής του προιόντος, με δικά μας έξοδα. Υπεύθυνη στην περίπτωση αυτή είναι η κατασκευάστρια εταιρία. Οποιαδήποτε παράνομη EULA που έρχεται σε αντίθεση με τον Ελληνικό νόμο, δεν ισχύει, ακόμα και αν την υπογράψουμε. Απαγορεύεται να πωλείται προιόν που δεν σέβεται την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η EULA δεν το νομιμοποιεί. Για παράδειγμα, ακόμα κι αν συμφωνήσουμε και υπογράψουμε ότι δεχόμαστε εγγύηση μόνο για ένα μήνα, θα ισχύει εγγύηση ενός έτους. Όλα τα άλλα σχετικά με το RMA είναι θέμα προσωπικής συμφωνίας ή διακανονισμού. Το κατά πόσο ένα προιόν είναι ίδιο ή καλύτερο είναι μαχητό και θέμα συμφωνίας. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να αγοράσω έναν Apple υπολογιστή αξίας 5000€ και να μου δώσουν ένα PC αξίας 1000€ επειδή έχει πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά. Το λέω έτσι χοντρά, για να φανεί ότι και η τιμή παίζει ρόλο, όπως επίσης και η εταιρία, ο χειροποίητος τρόπος κατασκευής, ο αναμενόμενος χρόνος ζωής, οι ειδικές σπάνιες εκδόσεις και πολλά άλλα, που ίσως δεν τα γνωρίζουν ο πωλητής και ο αγοραστής και δεν μπαίνουν πάντα σε ζύγι. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2009 από mariosalice Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιανουάριος 26, 2009 #306 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2009 Αν ναι, εμένα στο e-shop γιατί όσες φορές χρειάστηκε μου κόπηκε πιστωτικό στη τιμή αγοράς;;;pm me asap, με 5 νούμερα από το 1 έως το 45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
l_satsok Ιανουάριος 28, 2009 #307 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2009 (edited) αν παρεις αυτον που σου λει ο theodor να εισαι και ευχαριστημενος,ειναι και καλυτερος και μεγαλυτεροςεγω πηρα τον ιδιο οταν αλλαξα τον χαλασμενο 750αρη seagate και ειμαι και πιο ησυχος.μεγαλη νιλα εχει παθει η seagate,ειναι τρομερο για μια εταιρεια να χαλαει σε ελαχιστους μηνες το 30% των δισκων που κατασκευαζει! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 28, 2009 από l_satsok Link to comment Share on other sites More sharing options...
rory Φεβρουάριος 12, 2009 #308 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2009 (edited) Να πω κ εγω τα δικα μου γιατι ειμαι να σκασω!!!:rant: Εχω κανει 3 φορες παραγγελια εδω κ 1,5 μηνα κ το αποτελεσμα... 0!!!! Κανω 1η φορα κ δεν εχουν 1 απο τα προιοντα που ειναι στην παραγγελια(ενοειτε οτι στο site ηταν διαθεσιμο οταν εκανα την παραγγελια!) Την 2η το ιδιο,την 3η το ιδιο.... εχω στην παραγγελια 1 κουτι για htpc κ μου στελνουν mail οτι δεν υπαρχει... επικοινωνω να δω τι θα γινει κ μου λενε οτι δεν ξαναφερνουν το κουτι!!! Στο site ομως... "Αναμένεται σύντομα" Καθε ποτε γινετε ενημερωση του site???Καθε 2 μηνες????ΕΛΕΟΣ!!! Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 12, 2009 από rory Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Φεβρουάριος 12, 2009 #309 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2009 ^ Καλά άστο, από συνεννόηση μπουζούκι το μαγαζί. Ένα κινητό ψάχνω και άλλα μου λένε στα email και άλλα από το τηλέφωνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofos1990 Φεβρουάριος 12, 2009 #310 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2009 Aς παραθέσω και εγώ την χθεσινή μου εμπειρία με το πλαίσιο.Μου είχε χαλάσει η 4870 και την πήγα πίσω.Πάω στο service και τους λέω καλησπέρα αυτή εδώ η κάρτα δεν παίζει πια, δεν δίνει σήμα.Ξεροντας πως πρέπει να περιμένω μια μέρα για να την αλλάξουν τους λέω να περάσω αύριο να μου πείτε τι έχει γίνει;Και μου απαντάει το παληκάρι στο service όχι μισό λεπτό να την δω τώρα.Για να μην λέω και πολλά την είδε, είδε ότι δεν παίζει και αμέσως μου την άλλαξε με μια ολόιδια....Η αλήθεια πάντως είναι πως πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό, συνέχεια μου λένε πρέπει να την αφήσετε να κάνουμε τα κατάλληλα τεστ και να δούμε αν όντως αυτό που μας φέρνετε είναι χαλασμένο.Πάντως μερικά παιδιά είναι πολύ εξυπυρετικά στο service και μπράβο τους.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
whitesnake Φεβρουάριος 12, 2009 #311 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 12, 2009 Ναι αλλά εδώ είναι τα παράπονα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Φεβρουάριος 13, 2009 #312 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2009 LOL όντως, μπαίνεις να δεις κάνα παράπονο, και βλέπεις ικανοποιημένους πελάτες του Πλαισίου. Κατάντια Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofos1990 Φεβρουάριος 13, 2009 #313 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2009 Δεν είναι κατάντια...Εχω πει και σε άλλα ποστ μου πως και το πλαίσιο, που άμα θες ήταν το καλύτερο όσον αφορά τέτοια θέματα, έχει αρχίσει και χαλάει.Όμως φαίνεται είχα λάθος.Ναι, έχω και εγώ παράπονα από το πλαίσιο, δηλαδή την καθυστέρηση που κάνουν κάθε φορά που τους πας κάτι και ξέρεις ότι δεν παίζει και στο κρατούν, με αποτέλεσμα εσύ είτε να χάνεις πολύτιμο χρόνο είτε να μην μπορείς να κάνεις κάτι που θες με τον υπολογιστή.Πρέπει όμως να πω και την θετική εμπειρία μου.Δεν νομίζω να υπάρχει thread ικανοποιημένοι πελάτες πλαισίου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 13, 2009 #314 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2009 Δεν είναι κατάντια...Εχω πει και σε άλλα ποστ μου πως και το πλαίσιο, που άμα θες ήταν το καλύτερο όσον αφορά τέτοια θέματα, έχει αρχίσει και χαλάει.Όμως φαίνεται είχα λάθος.Ναι, έχω και εγώ παράπονα από το πλαίσιο, δηλαδή την καθυστέρηση που κάνουν κάθε φορά που τους πας κάτι και ξέρεις ότι δεν παίζει και στο κρατούν, με αποτέλεσμα εσύ είτε να χάνεις πολύτιμο χρόνο είτε να μην μπορείς να κάνεις κάτι που θες με τον υπολογιστή.Πρέπει όμως να πω και την θετική εμπειρία μου.Δεν νομίζω να υπάρχει thread ικανοποιημένοι πελάτες πλαισίου...Για μισό ρε παιδιά.Δηλαδή είχες παράπονο που άφησες κάτι 1-2 μέρες για να στο ελέγξουν?Και που ξέρει ο άλλος ότι όντως είναι καμένο.Εδώ ξέρω περιστατικό που πήγε κάρτα οθόνης για καμένη ενώ τελικά έφταιγε το dvi καλώδιο.Υπέρ κουλό?Κι όμως γίνεται.Το να αφήσεις το υλικό 1-2 μέρες δεν είναι τίποτα.Έρε ενα e-shop που σας χρειάζεται.Ιούνιο αφήνεις μητρική.Πας διακοπές.Και Αύγουστο με το που γυρίζεις,,τσουπ μήνυμα ότι πιστώθηκες από μια μητρική που δεν την θυμώσουν καν γιατί το μυαλό σου είχε πήξει στα κ@λαράκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rory Φεβρουάριος 13, 2009 #315 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2009 Πριν λιγο μπηκα στο site παλι να δω για αλλο htpc κουτι(οπως ελεγα παραπανω) κ τι βλεπω?????? Το κουτι που ειχα στην παραγγελια κ δεν υπηρχε χθες κ μου ειχαν πει μαλιστα οτι δεν το ξαναφερνουν,να ειναι διαθεσιμο!!!! Περνω τηλ. να δω τι παιζει κ μου λενε οτι υπαρχει το κουτι.....:rant: Τους λεω οτι μου ειπαν οτι δεν το ξαναφερνουν το συγκεκριμενο κ μου λενε ποιος το ειπε αυτο???? Κριμα να μην θυμαμαι το ονομα αυτου που μιλισα χθες!Εκανα παλι την παραγγελια.... αντε να δουμε!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Φεβρουάριος 13, 2009 #316 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2009 (edited) Για μισό ρε παιδιά.Δηλαδή είχες παράπονο που άφησες κάτι 1-2 μέρες για να στο ελέγξουν? Και που ξέρει ο άλλος ότι όντως είναι καμένο. Εδώ ξέρω περιστατικό που πήγε κάρτα οθόνης για καμένη ενώ τελικά έφταιγε το dvi καλώδιο. Υπέρ κουλό? Κι όμως γίνεται. Το να αφήσεις το υλικό 1-2 μέρες δεν είναι τίποτα. Έρε ενα e-shop που σας χρειάζεται. Ιούνιο αφήνεις μητρική. Πας διακοπές. Και Αύγουστο με το που γυρίζεις,,τσουπ μήνυμα ότι πιστώθηκες από μια μητρική που δεν την θυμώσουν καν γιατί το μυαλό σου είχε πήξει στα κ@λαράκια. Καλά δεν χαίρεσαι που σε αφήσανε να πας τις διακοπές σου και μόλις γύρισες σε είχαν έτοιμο? αυτό δεν είναι παράπονο Πριν λιγο μπηκα στο site παλι να δω για αλλο htpc κουτι(οπως ελεγα παραπανω) κ τι βλεπω??????Το κουτι που ειχα στην παραγγελια κ δεν υπηρχε χθες κ μου ειχαν πει μαλιστα οτι δεν το ξαναφερνουν,να ειναι διαθεσιμο!!!! Περνω τηλ. να δω τι παιζει κ μου λενε οτι υπαρχει το κουτι.....:rant: Τους λεω οτι μου ειπαν οτι δεν το ξαναφερνουν το συγκεκριμενο κ μου λενε ποιος το ειπε αυτο???? Κριμα να μην θυμαμαι το ονομα αυτου που μιλισα χθες!Εκανα παλι την παραγγελια.... αντε να δουμε!!! Ο επιμένων νικά Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 13, 2009 από VIL Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnidis Φεβρουάριος 14, 2009 #317 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2009 Το μονο προβλημα ειναι η διαθεσιμοτητα ΠΑΡΑ πολλων προιοντων στα μαγαζια.Ας κλεισουν το μαγαζι κ να κρατησουν μονο την σελιδα στο internet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Φεβρουάριος 14, 2009 #318 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2009 Το μονο προβλημα ειναι η διαθεσιμοτητα ΠΑΡΑ πολλων προιοντων στα μαγαζια.Ας κλεισουν το μαγαζι κ να κρατησουν μονο την σελιδα στο internet.... τα θες και τα λες? τα καταστήματα τοy Πλαισίου είναι κοσμήματα σε σχέση με τα άθλια e-shop points. Δεν είναι μαγαζάκια 100τ.μ. Και πίστεψε με, το Πλαίσιο πιο πολύ δουλεύει από τα καταστήματα τελευταία κι εμένα παλλά κουλά μου συμβαίνουν με τις παραγγελίες. Τους τα χώνω όμως συνέχεια, και να τα μεταφέρουν αυτά τα προβλήματα (με μεγαλύτερο τον έλεγχο του αποθέματος από το σύστημα τους) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakoZzz Φεβρουάριος 14, 2009 #319 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2009 παιδια εγω ειχα προβλημα με την καρτα γραφικων μου..το παω το pc και μου λεει πως 1 χρονος ειναι full servise...μετα πληρωνεις ελεγχο και κτ αλλο (δεν θυμαμαι) και σθ ερχονται ολα αυτα 50ευρο και..,. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Φεβρουάριος 14, 2009 #320 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 14, 2009 τα θες και τα λες? τα καταστήματα τοy Πλαισίου είναι κοσμήματα σε σχέση με τα άθλια e-shop points. Δεν είναι μαγαζάκια 100τ.μ. Και πίστεψε με, το Πλαίσιο πιο πολύ δουλεύει από τα καταστήματα τελευταία κι εμένα παλλά κουλά μου συμβαίνουν με τις παραγγελίες. Τους τα χώνω όμως συνέχεια, και να τα μεταφέρουν αυτά τα προβλήματα (με μεγαλύτερο τον έλεγχο του αποθέματος από το σύστημα τους) Ανέστη χαράς την υπομονή σου. Πάντως ανεξαρτήτως τετραγωνικών κάλυψης ενός ή αλυσίδας καταστημάτων, αυτό που μετράει είναι οι καλή συμπεριφορά και το σέρβις, πράγμα (για το σέρβις μετά την αγορά) ακόμα δύσκολο για τα περισσότερα καταστήματα του χώρου, και όσο πάει γίνεται και δυσκολότερο, θα υπάρχουν σίγουρα και οι μεμονωμένες εξαιρέσεις που δυστυχώς δεν εδραιώνουν τον κανόνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now