Jump to content



Recommended Posts

hI και από μένα! Η γνώμη μου είναι ότι άλλοι είναι καλοί και άλλοι για τα μπάζα στο πλαίσιο.Καταρχήν για το ίδιο πράγμα άλλη απάντηση θα σου δώσει ο ένας και άλλη ο άλλος(και αν θέλετε σας λεω και παράδειγμα προσωπικό και όχι μόνο!)

Επίσης κάτι πολυ σημαντικό που με έκανε και βγήκα από τα ρούχα μου...έτυχε και γνώρισα ένα παλικάρι και είμασταν στην ίδια παρέα για καιρό το οποίο δούλευε στο πλαίσιο 2χρόνια.Μου είπε και το έπραξε και μπροστά μου για να μου το αποδείξει κιόλας ότι όποτε θέλει να πάρει κάτι για τον υπολογιστή του, το παίρνει, το δοκιμάζει , το επιστρέφει και δόκιμάζει άλλο μέχρι να βρει το καλύτερο κομμάτι για εκείνον και τελικά να το κρατήσει!!!Και το σημαντικότερο από όλα είναι ότι δεν το κάνει μόνο αυτός αυτό αλλά οι περισσότεροι!

Όταν μια μέρα πήγα και τους είπα (για να δω και τι θα μου πουν) ότι έχω μια κάρτα γραφηκών και έχει εγγύηση αλλα δεν έχει πρόβλημα και να τους την έδινα για να έπαιρνα κάποια που θα έκανε καλύτερο υπερχρονισμό άρχισαν να μου λένε τα 1000 μύρια!

Από τη μία ότι αφού δουλεύει η κάρτα δεν γίνεται αυτό.Από την άλλη ότι πρέπει να την χαλάσω και να μην φαίνεται στην τελική για να μου δώσουν πιστωτικό και να πάρω άλλη αντι να μου το κάνουν αυτοί και να ξεμπερδεύουμε.Και ότι αυτά τα πράγματα(δοκιμής της κάρτας και πόσο καλό o\c κάνει για να πάρω άλλη, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΎΟΝΤΑΙ) έπαθα πλάκα όταν το έκανε μπροστά στα μάτια μου ο άλλος όπως και άλλοι και η απάντηση που πήρα ήταν και αυτή! Και τους λέω ότι η κάρτα είναι σε άριστη κατάσταση με τα παρελκόμενα στο κουτί της και απλά(στο περίπου) την φέρνω και πέρνω άλλη μέχρι να βρω αυτή που θα μου κάνει. Μου είπαν πάλι τα ίδια.

Ε, λοιπόν τους λέω ότι μας κοροιδεύουν και ότι δεν είναι καθόλου σωστοί γιατί αυτό που τους ζήτησα κάποιοι το έκανα αλλά σε εμάς λένε δεν γίνεται.Μου λένε ότι αυτό αποκλείεται και κάτι άλλο θα έχει γίνει και να πάω με το παιδί πους τους είπα ότι έχει γίνει.Τελικά(πράγμα που δεν το περίμεναν αλλά νόμιζαν ότι τα έλεγα έτσι και καλα για να αλλάξω την κάρτα αλλα δεν ήξεραν που έμπλεκαν!) πήγα με το παλικάρι που δούλευε εκει και τα είπε όλα χαρτί και καλαμάρι μπροστά μου(για τον ίδιο αλλά και για άλλους) και έγιναν ρεζίλι και όχι μόνο!!!

Το αποτέλεσμα???...Το παιδί το απολύσανε(άλλο που δεν ήθελε γιατί πήρε την αποζημίωση του,δεν τους πήγε δικαστικός και έχει και καλύτερη δουλεια στην Αγγλία!) και εμένα μου ζήτησαν συγνώμη(χωρίς να την εννοούν βέβαια, αν τους βλέπατε, γιατί είχαν έρθει σε πολύ άσχημη θέση και νευριάσει) και μου άλλαξαν μία κάρτα με μια καινούρια!

Τι να πω?!...οτι να'ναι! Άλλα λένε και κάνουν την μία και για την πάρτη τους και άλλα λένε σε εμάς και μας φαίρονται την άλλη!

Δηλαδή πήγε ο «φίλος» σου και εν ψυχρώ δήλωσε στους υπεύθυνους ότι έπερνε εμπορεύματα από το κατάστημα ;;;;

Και «έδωσε» και άλλους συναδέρφους του που κάναν το ίδιο ;;;;

Και δεν τους έκανε και αγωγή επειδή τον απέλυσαν και πήρε την αποζημίωση ;;;;

Ντάξη...

Ότι νά'ναι. :giveup:

:hehe:

υπερβολές νομίζω. Αυτά που λες παντού γίνονται, και αν κι εσύ δούλευες σε κατάστημα πληροφορικής, πιστεψέ με,τα ίδια θα έκανες...

Πέρασαν 5 μέρες και δεν είχα καμία ενημέρωση από το Plaisio. Ακούστε να γελάσετε μου έστειλε η Asus καθώς έγραψα και σε αυτούς και μου είπε να ακολουθήσω μια διαδικασία για έγκριση ναι καλα ακούσατε για έγκριση επισκευής και να περιμένω πάλι και να εξακολουθώ να παίρνω σε ένα τηλέφωνο στην Ιταλία. Αφού τους στόλισα και αυτούς σειρά έχει το πλαίσιο σήμερα τους στέλνω το εξώδικο και θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα. Έχουν κάνει ήδη μια πουστιά που μου είπε ο δικηγόρος έχουν γράψει πάνω στο παραστατικό παραλαβή για επισκευή που εννοείται πως δεν στο λένε.. Μεγάλοι απατεώνες παιδιά έτσι και πάω απο κει θα τους αρπάξω αλλά περιμένω τον δικηγόρο για νέα.

Junior Φίλε μου αυτά τα γράφω εδώ για να βοηθήσω τους υπόλοιπους να μην μπλέξουν αλλά όταν βλέπω απαντήσεις σαν την δικιά σου, ένα έχω να πω είμαστε άξιοι της μοίρας μας και της απατεωνιάς στην Ελλάδα, Keep up the good work και στήνετε κώλο σε κάθε αγορά.

(edited)

Πάντως το ότι συμβαίνει συμβαίνει π.χ γνωστός μου και μέλος αυτού εδώ του φόρουμ πήγε για rma μια μητρική και του δώσαν άλλη, εννοείται καινούργια, που όμως είχε σημάδια που δεν έδειχναν κάτι τέτοιο, όπως ότι οι τρύπες που έχει η μητρική για να κουμπώνει στο κουτί είναι λίγο φαγωμένες και κάποια άλλα σημάδια, πάντως η μητρική παίζει και κλοκάρει μια χαρά...

Συμφωνώ Ανέστη με αυτό που λες, αλλά να υπάρχει και όριο, όχι οταν έχει stock να έχουν τα κομμάτια κρυμμένα πίσω πίσω και να λένε δεν έχουμε και μόλις σχολάνε να τους βλέπεις να φεύγουν με τσάντες γεμάτες.....Αυτό βέβαια δεν ισχύει για όλους καθ'ότι τα περισσότερα παιδιά είναι ΟΚ σε τέτοια θέματα....

Έγινε επεξεργασία από sofos1990
(edited)
:hehe:

υπερβολές νομίζω. Αυτά που λες παντού γίνονται, και αν κι εσύ δούλευες σε κατάστημα πληροφορικής, πιστεψέ με,τα ίδια θα έκανες...

Βεβαίως και γίνονται αυτά και ίσως και χειρότερα φίλε μου.

ΑΛΛΑ δεν πιστεύω ότι κάποιος είναι τόσο τρελός που να πάει και να το παραδεχτεί ανοικτά αυτό γιατί η απόλυση (χωρίς αποζημιωση κιόλας) είναι το λιγότερο που μπορεί να συμβεί...

Αν η εταιρεία θέλει, μπορεί να σε κυνηγήσει για απάτη, απλά δεν συμφέρει κανέναν αυτό λόγο της έκτασης που μπορεί να πάρει το θέμα και της αρνητικής «διαφήμισης» που θα επακολουθήσει.

Έγινε επεξεργασία από dpolal
Junior Φίλε μου αυτά τα γράφω εδώ για να βοηθήσω τους υπόλοιπους να μην μπλέξουν αλλά όταν βλέπω απαντήσεις σαν την δικιά σου, ένα έχω να πω είμαστε άξιοι της μοίρας μας και της απατεωνιάς στην Ελλάδα, Keep up the good work και στήνετε κώλο σε κάθε αγορά.

φίλε μου, καταρχάς θα μπορούσες να μιλάς πιο όμορφα. Κατά δεύτερον, ολα τα καταστήματα έχουν αυτή την πολιτική με τα laptops. Κι εγώ έχω πρόβλημα τώρα με το fujitsu-siemens laptop μου και από τα multirama μου είπαν να το πάω εγώ στην αντιπροσωπεία. Δλδ να τους έριχνα μολότωφ? Σιγά μην σκάσω για τα μηχανήματα...

Αυτό σου εξήγησα junior ότι τα χειρότερα έρχονται, όσο δεν μιλάει κανένας. Όσο για τον τρόπο μου δεν έβρισα κανέναν μια λέξη έγραψα και αυτή πιάστηκε σαν bad word.

Τι εννοείς τα χειρότερα έρχονται? Έχεις κάτσει ποτέ σε service Πλαισίου για μία ώρα? Να δεις τι ακούνε τα αυτιά των υπαλλήλων? Μιλάμε εγώ αν δούλευα στη θέση τους, ούτε μέρα δεν θα άντεχα, θα με είχαν διώξει. ΟΚ, σκάμε τα λεφτάκια μας αλλά αν έχουμε πρόβλημα, με το παραμικρό αρχίζουν τα "α" και "ου". Δεν είναι έτσι, υπάρχουν procedures για κάθε τι και πρέπει να ακολουθούνται, είτε μας αρέσει, είτε όχι :flower:

Εγώ πριν 5 μέρες έκανα 2 αγορές, έναν Ε5200 από πλαίσιο και μια Asus 4550 από το e-shop.

Δεν ξέρω τι και πως, αλλά και τα δύο προϊόντα ήταν σίγουρα χρησιμοποιημένα.

Ο επεξεργαστής δε ( ήτανε tray δεν είχανε box ετοιμοπαράδοτους ) έχει εμφανή σημάδια από πάτημα ψύκτρας, έχει ένα χαρακτηριστικό τετραγωνάκι ( ποιός ξέρει τι ψύκτρα κουμπώσανε που δεν καλύπτει όλη την επιφάνεια του επεξεργαστή ) και κάμποσες γρατζουνιές που φαίνονται όταν τον βάλεις κόντρα στο φως.

Η δε Asus 4550 είχε συσκευασία δίχως ζελατίνα ( δεν ξέρω αν έχουνε αυτές ή αν όλες τους έρχονται δίχως ζελατίνα ) και από την συσκευασία έλειπαν 2 πραγματάκια.

Δεν μου άρεσε αυτό, αλλά αφού έτσι κι αλλιώς δουλεύουνε κανονικά και προορισμός τους είναι ένα HTPC δεν θα κάτσω να δώσω και σημασία.

Εδώ κάπου πρέπει να αποκαλύψω ότι είμαι τεχνικός υπολογιστών και γνωρίζω και έχω ακούσει πολλά από αυτά που αναφέρεις. Αλλά η αντικατάσταση προϊόντος δεν έχει να κάνει με το τεχνικό τμήμα. Έχει να κάνει με τον υποδιευθυντή, τον υπεύθυνο καταστήματος και όποιο άλλο στέλεχος βρίσκεται εκεί για να αντιμετωπίσει τέτοια θέματα. Όταν ο υπεύθυνος σε παραπέμπει στο τεχνικό τμήμα μετά ξανά πίσω και μετά πάλι στο τεχνικό τμήμα, βλέπεις ότι γίνεσαι μπαλάκι. Τότε κουνάς το κεφάλι σου και λες εμένα δεν θα με κοροιδεύετε έτσι. Εκεί αρχίζεις φίλε μου και υψώνεις φωνή και συγκρατιέσαι μην τους αρπάξεις. Όταν έμαθε ο τεχνικός με τι ασχολούμαι τότε άλλαξε ο λόγος του και μου είπε έχεις δίκαιο αλλα δεν μπορώ εγώ να σου κάνω κάτι...

:hehe:

υπερβολές νομίζω. Αυτά που λες παντού γίνονται, και αν κι εσύ δούλευες σε κατάστημα πληροφορικής, πιστεψέ με,τα ίδια θα έκανες...

junior-21- αυττό που λες δεν ισχύει γιατί και εγώ που δούλευα σε γνωστή αλυσίδα σαν τεχνικός όχι απλά δεν μας άφηνε το αφεντικό να δοκιμάσουμε (όλοι οι υπάλληλοι) κάποια προϊόντα αλλά ακόμα και αν χρειαζόμασταν να δούμε αν παραδείγματος είναι σίγουρα η μητρική έπρεπε να πάρουμε έγκρισει από τον πελάτη αν θα την αλλάξει στα σίγουρα ή θα προβεί σε αναβάθμιση, φυσικά αν δεν ήταν μητρική δεν του την χρεώναμε. ένα μεγάλο παράδειγμα ήταν όταν άλλος τεχνικός τσαλάκωσε την συσκευασία του antivirus(επειδή κουβαλούσε) και άλλα πράγματα και τον είδε και του αρχίνησε τα καντήλια να του λέει εγώ αυτό το πράγμα πρέπει να το πουλήσω. τι να του πω του πελάτη και τέτοια. πάντως γενικώς για εμένα ήταν από τα καλύτερρα αφεντικά(τύπος και υπογραμμών που λέμε)

.....Ο επεξεργαστής δε ( ήτανε tray δεν είχανε box ετοιμοπαράδοτους ) έχει εμφανή σημάδια από πάτημα ψύκτρας, έχει ένα χαρακτηριστικό τετραγωνάκι ( ποιός ξέρει τι ψύκτρα κουμπώσανε που δεν καλύπτει όλη την επιφάνεια του επεξεργαστή )......

Αν λές κάτι σαν και αυτό....

94737161je5.jpg

είναι απ την πρέσα της Intel

Εδώ κάπου πρέπει να αποκαλύψω ότι είμαι τεχνικός υπολογιστών και γνωρίζω και έχω ακούσει πολλά από αυτά που αναφέρεις. Αλλά η αντικατάσταση προϊόντος δεν έχει να κάνει με το τεχνικό τμήμα. Έχει να κάνει με τον υποδιευθυντή, τον υπεύθυνο καταστήματος και όποιο άλλο στέλεχος βρίσκεται εκεί για να αντιμετωπίσει τέτοια θέματα. Όταν ο υπεύθυνος σε παραπέμπει στο τεχνικό τμήμα μετά ξανά πίσω και μετά πάλι στο τεχνικό τμήμα, βλέπεις ότι γίνεσαι μπαλάκι. Τότε κουνάς το κεφάλι σου και λες εμένα δεν θα με κοροιδεύετε έτσι. Εκεί αρχίζεις φίλε μου και υψώνεις φωνή και συγκρατιέσαι μην τους αρπάξεις. Όταν έμαθε ο τεχνικός με τι ασχολούμαι τότε άλλαξε ο λόγος του και μου είπε έχεις δίκαιο αλλα δεν μπορώ εγώ να σου κάνω κάτι...

Μα δεν καταλαβαίνω.

Απ την στιγμή που το πλαίσιο δεν σε καλύπτει με εγγύηση και σου έχει ολόκληρη τέτοια κουμούτσα 2Y_DEALER.gifOnSite.png

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που περιμένεις κάτι απ το πλαίσιο

@AN7

2h6seaw.jpg

Όσο καλύτερα μπόρεσα να το βγάλω στον φακό ( της κάμερας ).

Με το μάτι βλέπεις ένα ολοκληρωμένο τετράγωνο σαν χαρακιά.

Μιας που το thread αναφερεται σε παραπονα κτλ εγω ειχα παρει την οθονη μου απο το multirama και είχε απ την αρχη 5-6 pixels καμμενα...Την παω λοιπον στο κατάστημα απ οπου την πηρα και μου λενε εμεις εδω δεν κανουμε αλλαγες και service και πρεπει να την πας στα κεντρικα της samsung...Τα παιρνω και εγω λοιπον κ παω την επομενη φορα μαζι με τον πατερα μου(ειμαι μολις 14:upside: ) και γινεται ενας ψιλοπανικός, φωναζουνε τον διευθυντη δεν ξερω τι ηταν και λεει: εχουν δικιο, αλλαξε την!

Μηπως θελει παντού τσαμπουκα για να κανεις την δουλειά σου σωστα?

Αυτό λέω.

Το τετραγωνάκι αυτό είναι απ την πρέσα.

Και στην 4400 αν είχε άλλη γωνία έτσι είναι ;)

Τώρα για τις άλλες χαρακιές τι να σου πώ.

Το πιο σίγουρο για να το καταλάβεις πάντως είναι να έχει υπολείμματα από ceramique γιατί βαριούνται να την καθαρίσουν

Γενικά ο επεξεργαστής έχει μπόλικα σημάδια που είναι σημάδια "χρήσης" από άνθρωπο...

Μιλάμε για πολλές γρατζουνιές σε διάφορα σημεία και "σχήματα".

Τόσους επεξεργαστές έχω πάρει τα τελευταία 2 χρόνια, κάποιοι δεν είχανε σχεδόν το παραμικρό σημάδι ( ούτε λόγος για γρατζουνιές ), και μερικοί είχανε σημαδάκι από το εργοστάσιο, αυτό το ελαφρύ γκρίζο σημαδάκι που συνήθως βρίσκεις στην πάνω δεξιά πλευρά.

Αυτός είναι λες και έχει περάσει βασανιστήρια :rubik:

Μα δεν καταλαβαίνω.

Απ την στιγμή που το πλαίσιο δεν σε καλύπτει με εγγύηση και σου έχει ολόκληρη τέτοια κουμούτσα 2Y_DEALER.gifOnSite.png

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που περιμένεις κάτι απ το πλαίσιο

Νομίζω ότι αν το πρόβλημα διαπιστωθεί επιτόπου τότε δικαιούτε άμεσης αντικατάστασης αφού το χαλασμένο προϊόν θεωρήται DOA (dead on arrival).

Το πρόβλημα είναι στο «επιτόπου» το οποίο είναι ένα χρονικό διάστημα λίγων (πάρα πολύ λίγων) ωρών από την αγορά.

Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί laptop DOA με απλό πρόβλημα στην οθόνη.

@FLO.

Όντως φαίνεται να έχει πολλές γρατζουνιές.Βέβαια μπορεί να είναι και απ την κουλαμάρα τους στο κουβάλημα.

Τεσπα.Είναι γνωστό ότι συμβαίνουν τέτοια,απλά θέλω να πιστεύω ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.