Sbeetle Σεπτέμβριος 2, 2005 #41 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Η κάρτα είναι εντός εγγύησης, άρα είναι υποχρεωμένοι να ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ να στην αλλάξουν. 4200 βέβαια αποκλείεται να έχουν σε στοκ, οπότε θα πρέπει να σου δώσουν πιστωτικό. Κανονικά θα έπρεπε να δίνουν και τα λεφτά σου πίσω, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία... Εν πάσει περιπτώσει, εξήγησε στα ...ζώα ότι αυτό είναι υποχρεωμένοι να κάνουν. Αν δεις τα ...σκούρα, πες ότι θα έρθει για το πιστωτικό ο πατέρας σου, o εισαγγελέας Sotiropoulos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Σεπτέμβριος 2, 2005 #42 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Μέχρι τώρα μόνο καλά λόγια είχα να πω για το Πλαίσιο.Αυτό όμως τώρα που ακούω είναι εξωφρενικό.Δηλαδή με λίγα λόγια κάτι σκληροί με τρία χρόνια εγγύηση, κάτι life time εγγυήσεις για τις μνήμες και τέτοια είναι μπαρούφες;Μας δουλεύουν ψιλό γαζί;Αφηνόμαστε στην καλή θέληση κάθε καταστήματος για να διεκδικήσουμε την εγγύηση που διαφημίζει η κατασκευάστρια εταιρία;Απαράδεκτα πράγματα.Το Πλαίσιο τα Χριστούγεννα είχε δώσει στο RAM μια τιμή για κάρτα γραφικών για ένα συγκριτικό και όταν πήγα να την αγοράσω την ίδια μέρα που βγήκε το RAM ήταν ακριβότερη κατά 20%. Κατά τα άλλα πρώτη ευκαιρία η κάρτα ... Ελπίζω το θέμα της 3 ετούς εγγύησης να ήταν κάποιο λάθος του πωλητή και να διευθετηθεί το θέμα, γιατί διαφορετικά θα φάνε μαύρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 2, 2005 Author #43 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από mariosalice Ελπίζω το θέμα της 3 ετούς εγγύησης να ήταν κάποιο λάθος του πωλητή Ήταν ο υπεύθυνος του service στη Ζαίμη που μου είπε πήγαινέ την στην Asus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esdee Σεπτέμβριος 2, 2005 #44 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris Ήταν ο υπεύθυνος του service στη Ζαίμη που μου είπε πήγαινέ την στην Asus. oh man ... 2 dimmακια jetram δηλαδη να τα κρατησω για προικα γιατι δινουν lifetime εγγυηση (το lifetime αναγραφεται και στην αποδειξη!)αφου ο υπευθυνος σου ειπε πηγαινε asus, παρε καπακι το ΙΝΚΑ, θα χαρουν παρα πολυ (στο ΙΝΚΑ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Σεπτέμβριος 2, 2005 #45 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 αυτο το lifetime warranty πρεπει να ειναι μεγαλη απατη (στο πλαισιο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
papatsonis Σεπτέμβριος 2, 2005 #46 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 με το lifetime υπαρχει καπου στα ψιλα γραμματα κατι για end of product life , και καλα αν εχει φυγει και απο την εταιρια σε στοκ, δεν σε καλυπτει πλεον δεν ξερω και σιγουρα ομως Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Σεπτέμβριος 2, 2005 #47 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 19:04] Ήταν ο υπεύθυνος του service στη Ζαίμη που μου είπε πήγαινέ την στην Asus. εχω και γω παρομοιο περιστατικο με τον συγκεκριμενο κυριο στη ζαιμη με δισκο 40GB western digital pata πριν μερικους μηνες.......ηρθε η ωρα μαλλον να δρασουμε ομαδικα........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
esdee Σεπτέμβριος 2, 2005 #48 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 δεν με ενημερωσε ο πωλητης ουτε συνοδευοταν η μνημη απο καποιο εγγραφο που ανεφερε καποιο περιορισμο στο lifetime, μαλιστα αγορασα την εν'λογο μνημη γιατι ανεφεροταν οτι παρειχε lifetime εγγυηση... http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Section_Id=18&Nav_Section_Id=18&Catalog_Id=1&Product_Id=246750&Merchant_Id=1&sts_cid=3τουλαχιστον ας βαζουν εστω και ψιλα γραμματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Σεπτέμβριος 2, 2005 #49 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Σωτηρη ακριβως τα ιδια μου λεγαν κι εμενα στο Πλαισιο για μια Chaintech 4200....1 χρονο αυτοι, 3 η Chaintech...εστειλα e-mail στην Chaintech , μου ειπαν οτι το πλαισιο υποχρεουται να φροντισει ολα τα απαραιτητατους το πηγα λοιπον και τους το τριψα στη μουρη και μου λενε παρε μια 5200 και πες κι ευχαριστω!εψαξα ομως στους κατα ΙΝΚΑ κανονισμους rmaοι οποιοι αναφερουν ρητα οτι εφοσον δεν διατιθεται το ιδιο μοντελο για αντικατασταση,ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος να καταβαλει πιστωτικο ισο με το ποσο αγορας που αναφερεται στην αποδειξη!και με τη απαραιτητη δοση τσαμπουκα απαιτησα και πηρα τελικα πιστωτικο 240ευρω(οσο την ειχα αγορασει πριν 3χρονια δλδ) και οχι οσο θα εκανε κατι αντιστοιχο σημερααυτα λεει ο νομος αυτα να απαιτησεις...και περαστικα τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Σεπτέμβριος 2, 2005 #50 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Το κακό με την ASUS είναι ότι έχει απαράδεκτη υποστήριξη πελατών οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να εξυπηρετηθεί με ένα αντίστοιχο e-mail όπως ανέφερες για την Chaintech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Σεπτέμβριος 2, 2005 #51 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 19:42] Το κακό με την ASUS είναι ότι έχει απαράδεκτη υποστήριξη πελατών οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να εξυπηρετηθεί με ένα αντίστοιχο e-mail όπως ανέφερες για την Chaintech. ναι αλλα οι τεχνικαραδες του πλαισιου δεν χρειαζεται να το μαθουν αυτοουτε καν να δουν τυπωμενο το mailαρκει να το αναφερει και να περασει απευθειας στο σταδιο 2:"φερτε τα φραγκα ή σας εφαγα ζωντανους" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Σεπτέμβριος 2, 2005 #52 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 δεν ειναι οτι εχει κακη υποστηριξη , νομιζω, οτι πρεπει να λαμβανει εκατομμυρια εμαιλ καθε μερα του τυπου "δεν μπορω να βρω πως ενεργοποιω την onboard sound card " κλπ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio Σεπτέμβριος 2, 2005 #53 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka αυτο το lifetime warranty πρεπει να ειναι μεγαλη απατη (στο πλαισιο) αυτο σιγουρα...dimmaki 256 ddr 266 απο εποχη thunderbird 1400 αλλαχτηκε με 256 ddr 400 σημερινης ποιοτητας.Και επειδη δεν του αρεσαν τα 256 του λεει παρε την διαφορα και φερε 512..Η μνημη αλλαχτηκε γιατι δεν επαιζε με την μητρικη του κολλητου μου... Αντε γεια απλα. Οταν θα νιωσετε το απλο ρμα του λαου και κυριως του μαγαζιου που δεν εχει στοκ θα καταλαβετε τι σημαινει πλαισιο.Ο σωτηρης εχει προβλημα επειδη αναγκαστηκε να τους πει οτι εχει 3 χρονια εγγυηση ενω θα επρεπε να το ξερει κλπ.Και στα τετοια μου εμενα αν το ξερει η οχι.Στα τετοια μου επισης αν ξερει τι εταιρια ειναι ο P4,αφου το ξερω εγω μου φτανει.Τι αλλο να πω....να το πω. Πληρωσα μητρικη p4c800-e dlx και εχω σημερα p5wd2-premium(η δευτερη ετσι... ) To πλαισιο ownαρει τους παντες,οταν θα μαθετε να το χειριζεστε σωστα θα χαιρεστε που υπαρχει εστω και αυτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Σεπτέμβριος 2, 2005 #54 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από Nos-Dio αυτο σιγουρα...dimmaki 256 ddr 266 απο εποχη thunderbird 1400 αλλαχτηκε με 256 ddr 400 σημερινης ποιοτητας.Και επειδη δεν του αρεσαν τα 256 του λεει παρε την διαφορα και φερε 512..Η μνημη αλλαχτηκε γιατι δεν επαιζε με την μητρικη του κολλητου μου... Αντε γεια απλα. Οταν θα νιωσετε το απλο ρμα του λαου και κυριως του μαγαζιου που δεν εχει στοκ θα καταλαβετε τι σημαινει πλαισιο.Ο σωτηρης εχει προβλημα επειδη αναγκαστηκε να τους πει οτι εχει 3 χρονια εγγυηση ενω θα επρεπε να το ξερει κλπ.Και στα τετοια μου εμενα αν το ξερει η οχι.Στα τετοια μου επισης αν ξερει τι εταιρια ειναι ο P4,αφου το ξερω εγω μου φτανει.Τι αλλο να πω....να το πω. Πληρωσα μητρικη p4c800-e dlx και εχω σημερα p5wd2-premium(η δευτερη ετσι... ) To πλαισιο ownαρει τους παντες,οταν θα μαθετε να το χειριζεστε σωστα θα χαιρεστε που υπαρχει εστω και αυτο Γιάννη, επίδομα αδείας σου έκοψε ο Gerard για τον Αύγουστο ή την έβγαλες μόνο με τον μισθό; Αν όχι πάντως και είναι τόσο αφιλοκερδής αυτή η σχέση, βρείτε βρε παιδιά ένα μέρος να στεγάσετέ τον έρωτά σας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 2, 2005 Author #55 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από Nos-DioTo πλαισιο ownαρει τους παντες,οταν θα μαθετε να το χειριζεστε σωστα θα χαιρεστε που υπαρχει εστω και αυτο ωραία παραδέχομαι ότι δεν είμαι καλός στους χειρισμούς του πλαισίου. μου φεύγει στις στροφές.τι να κάνουμε τώρα δηλαδή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio Σεπτέμβριος 2, 2005 #56 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 20:00] Γιάννη, επίδομα αδείας σου έκοψε ο Gerard για τον Αύγουστο ή την έβγαλες μόνο με τον μισθό; Αν όχι πάντως και είναι τόσο αφιλοκερδής αυτή η σχέση, βρείτε βρε παιδιά ένα μέρος να στεγάσετέ τον έρωτά σας! Οχι Ιουνιο πηρα P4:P Κανενα ποσοστο δεν παιρνω αν και δεν θα με χαλαγε καθολου να δουλευω εκει. Απο κει και περα απλα μοιραζομαι τις πλαισιοεμπειριες μου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio Σεπτέμβριος 2, 2005 #57 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 20:09] ωραία παραδέχομαι ότι δεν είμαι καλός στους χειρισμούς του πλαισίου. μου φεύγει στις στροφές.τι να κάνουμε τώρα δηλαδή? Χαλαρωσε ειναι το παν η καρτουλα σου θα αλλαχτει με καλυτερη λογικα και εσυ θα καταληξεις να σκεφτεσαι ποσο ωραια ηρθαν τα πραγματα για σενα:flower: Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Σεπτέμβριος 2, 2005 #58 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από Nos-DioΚανενα ποσοστο δεν παιρνω Απο κει και περα απλα μοιραζομαι τις πλαισιοεμπειριες μου.. Χαλάρωσε βρε, πλάκα κάνω Αρχική απάντηση από Nos-Dioαν και δεν θα με χαλαγε καθολου να δουλευω εκει. Αυτό μην το λες τόσο εύκολα.... Ρώτα και κανέναν υπάλληλο του Gerard.... ’λλο πελάτης - ’λλο υπάλληλος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Σεπτέμβριος 2, 2005 #59 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Δε διάβασα όλο το thread αλλά θέλω να πω ότι: 1ον) Το περί τσαμπουκά δε συμβαίνει πάντα στο Πλαίσιο. (δε χρειάζεται πάντα) 2ον) Θυμηθείτε λίγο αυτό: Πόση εγγύηση έχουν οι Raptor στο Πλαίσιο? 5 χρόνια? Δυστυχώς όχι. Δίνουν 1 χρόνο εγγύηση + 4 αντιπροσωπείας. Είναι πιθανό λοιπόν να έπαθες το ίδιο (και μην κοντράρουμε τώρα Asus με WD) 3ον) ’σχετο: Και η MSI είχε 3 χρόνια εγγύηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxon_747 Σεπτέμβριος 2, 2005 #60 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2005 Αρχική απάντηση από Κοπρίτης Σωτηρη ακριβως τα ιδια μου λεγαν κι εμενα στο Πλαισιο για μια Chaintech 4200....1 χρονο αυτοι, 3 η Chaintech...εστειλα e-mail στην Chaintech , μου ειπαν οτι το πλαισιο υποχρεουται να φροντισει ολα τα απαραιτητατους το πηγα λοιπον και τους το τριψα στη μουρη και μου λενε παρε μια 5200 και πες κι ευχαριστω!εψαξα ομως στους κατα ΙΝΚΑ κανονισμους rmaοι οποιοι αναφερουν ρητα οτι εφοσον δεν διατιθεται το ιδιο μοντελο για αντικατασταση,ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος να καταβαλει πιστωτικο ισο με το ποσο αγορας που αναφερεται στην αποδειξη!και με τη απαραιτητη δοση τσαμπουκα απαιτησα και πηρα τελικα πιστωτικο 240ευρω(οσο την ειχα αγορασει πριν 3χρονια δλδ) και οχι οσο θα εκανε κατι αντιστοιχο σημερααυτα λεει ο νομος αυτα να απαιτησεις...και περαστικα τους Aυτο ακριβως γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις...Αρχική απάντηση από Nos-DioΚανενα ποσοστο δεν παιρνω αν και δεν θα με χαλαγε καθολου να δουλευω εκει. Εγω παλι νομιζω οτι θα σε χαλαγε...Αρχική απάντηση από gznp2ον) Θυμηθείτε λίγο αυτό: Πόση εγγύηση έχουν οι Raptor στο Πλαίσιο? 5 χρόνια? Δυστυχώς όχι. Δίνουν 1 χρόνο εγγύηση + 4 αντιπροσωπείας. Είναι πιθανό λοιπόν να έπαθες το ίδιο ( 5χρονια εχουν... Δες Εδω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now