Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα


sotiris

Recommended Posts

Η κάρτα είναι εντός εγγύησης, άρα είναι υποχρεωμένοι να ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ να στην αλλάξουν. 4200 βέβαια αποκλείεται να έχουν σε στοκ, οπότε θα πρέπει να σου δώσουν πιστωτικό. Κανονικά θα έπρεπε να δίνουν και τα λεφτά σου πίσω, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία...

Εν πάσει περιπτώσει, εξήγησε στα ...ζώα ότι αυτό είναι υποχρεωμένοι να κάνουν. Αν δεις τα ...σκούρα, πες ότι θα έρθει για το πιστωτικό ο πατέρας σου, o εισαγγελέας Sotiropoulos...:D

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα μόνο καλά λόγια είχα να πω για το Πλαίσιο.

Αυτό όμως τώρα που ακούω είναι εξωφρενικό.

Δηλαδή με λίγα λόγια κάτι σκληροί με τρία χρόνια εγγύηση, κάτι life time εγγυήσεις για τις μνήμες και τέτοια είναι μπαρούφες;

Μας δουλεύουν ψιλό γαζί;

Αφηνόμαστε στην καλή θέληση κάθε καταστήματος για να διεκδικήσουμε την εγγύηση που διαφημίζει η κατασκευάστρια εταιρία;

Απαράδεκτα πράγματα.

Το Πλαίσιο τα Χριστούγεννα είχε δώσει στο RAM μια τιμή για κάρτα γραφικών για ένα συγκριτικό και όταν πήγα να την αγοράσω την ίδια μέρα που βγήκε το RAM ήταν ακριβότερη κατά 20%. Κατά τα άλλα πρώτη ευκαιρία η κάρτα ... Ελπίζω το θέμα της 3 ετούς εγγύησης να ήταν κάποιο λάθος του πωλητή και να διευθετηθεί το θέμα, γιατί διαφορετικά θα φάνε μαύρο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Ελπίζω το θέμα της 3 ετούς εγγύησης να ήταν κάποιο λάθος του πωλητή

Ήταν ο υπεύθυνος του service στη Ζαίμη που μου είπε πήγαινέ την στην Asus.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Ήταν ο υπεύθυνος του service στη Ζαίμη που μου είπε πήγαινέ την στην Asus.

oh man ... 2 dimmακια jetram δηλαδη να τα κρατησω για προικα γιατι δινουν lifetime εγγυηση (το lifetime αναγραφεται και στην αποδειξη!)

αφου ο υπευθυνος σου ειπε πηγαινε asus, παρε καπακι το ΙΝΚΑ, θα χαρουν παρα πολυ (στο ΙΝΚΑ)

Link to comment
Share on other sites

με το lifetime υπαρχει καπου στα ψιλα γραμματα κατι για end of product life , και καλα αν εχει φυγει και απο την εταιρια σε στοκ, δεν σε καλυπτει πλεον δεν ξερω και σιγουρα ομως

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 19:04]

Ήταν ο υπεύθυνος του service στη Ζαίμη που μου είπε πήγαινέ την στην Asus.

εχω και γω παρομοιο περιστατικο με τον συγκεκριμενο κυριο στη ζαιμη με δισκο 40GB western digital pata πριν μερικους μηνες.......ηρθε η ωρα μαλλον να δρασουμε ομαδικα........:mad:

Link to comment
Share on other sites

δεν με ενημερωσε ο πωλητης ουτε συνοδευοταν η μνημη απο καποιο εγγραφο που ανεφερε καποιο περιορισμο στο lifetime, μαλιστα αγορασα την εν'λογο μνημη γιατι ανεφεροταν οτι παρειχε lifetime εγγυηση...

http://www.plaisio.gr/IWCatProductPage.process?Section_Id=18&Nav_Section_Id=18&Catalog_Id=1&Product_Id=246750&Merchant_Id=1&sts_cid=3

τουλαχιστον ας βαζουν εστω και ψιλα γραμματα

Link to comment
Share on other sites

Σωτηρη ακριβως τα ιδια μου λεγαν κι εμενα στο Πλαισιο για μια Chaintech 4200....

1 χρονο αυτοι, 3 η Chaintech...

εστειλα e-mail στην Chaintech ,

μου ειπαν οτι το πλαισιο υποχρεουται να φροντισει ολα τα απαραιτητα

τους το πηγα λοιπον και τους το τριψα στη μουρη

και μου λενε παρε μια 5200 και πες κι ευχαριστω!

εψαξα ομως στους κατα ΙΝΚΑ κανονισμους rma

οι οποιοι αναφερουν ρητα οτι εφοσον δεν διατιθεται το ιδιο μοντελο για αντικατασταση,

ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος να καταβαλει πιστωτικο ισο με το ποσο αγορας που αναφερεται στην αποδειξη!

και με τη απαραιτητη δοση τσαμπουκα απαιτησα και πηρα τελικα πιστωτικο 240ευρω

(οσο την ειχα αγορασει πριν 3χρονια δλδ)

και οχι οσο θα εκανε κατι αντιστοιχο σημερα

αυτα λεει ο νομος

αυτα να απαιτησεις...

και περαστικα τους

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 19:42]

Το κακό με την ASUS είναι ότι έχει απαράδεκτη υποστήριξη πελατών οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να εξυπηρετηθεί με ένα αντίστοιχο e-mail όπως ανέφερες για την Chaintech.

ναι αλλα οι τεχνικαραδες του πλαισιου δεν χρειαζεται να το μαθουν αυτο

ουτε καν να δουν τυπωμενο το mail

αρκει να το αναφερει

και να περασει απευθειας στο σταδιο 2:

"φερτε τα φραγκα ή σας εφαγα ζωντανους"

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

αυτο το lifetime warranty πρεπει να ειναι μεγαλη απατη (στο πλαισιο):hehe:

αυτο σιγουρα...dimmaki 256 ddr 266 απο εποχη thunderbird 1400 αλλαχτηκε με 256 ddr 400 σημερινης ποιοτητας.Και επειδη δεν του αρεσαν τα 256 του λεει παρε την διαφορα και φερε 512..Η μνημη αλλαχτηκε γιατι δεν επαιζε με την μητρικη του κολλητου μου...

Αντε γεια απλα.

Οταν θα νιωσετε το απλο ρμα του λαου και κυριως του μαγαζιου που δεν εχει στοκ θα καταλαβετε τι σημαινει πλαισιο.Ο σωτηρης εχει προβλημα επειδη αναγκαστηκε να τους πει οτι εχει 3 χρονια εγγυηση ενω θα επρεπε να το ξερει κλπ.Και στα τετοια μου εμενα αν το ξερει η οχι.Στα τετοια μου επισης αν ξερει τι εταιρια ειναι ο P4,αφου το ξερω εγω μου φτανει.Τι αλλο να πω....να το πω.

Πληρωσα μητρικη p4c800-e dlx και εχω σημερα p5wd2-premium(η δευτερη ετσι...:p )

To πλαισιο ownαρει τους παντες,οταν θα μαθετε να το χειριζεστε σωστα θα χαιρεστε που υπαρχει εστω και αυτο

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

αυτο σιγουρα...dimmaki 256 ddr 266 απο εποχη thunderbird 1400 αλλαχτηκε με 256 ddr 400 σημερινης ποιοτητας.Και επειδη δεν του αρεσαν τα 256 του λεει παρε την διαφορα και φερε 512..Η μνημη αλλαχτηκε γιατι δεν επαιζε με την μητρικη του κολλητου μου...

Αντε γεια απλα.

Οταν θα νιωσετε το απλο ρμα του λαου και κυριως του μαγαζιου που δεν εχει στοκ θα καταλαβετε τι σημαινει πλαισιο.Ο σωτηρης εχει προβλημα επειδη αναγκαστηκε να τους πει οτι εχει 3 χρονια εγγυηση ενω θα επρεπε να το ξερει κλπ.Και στα τετοια μου εμενα αν το ξερει η οχι.Στα τετοια μου επισης αν ξερει τι εταιρια ειναι ο P4,αφου το ξερω εγω μου φτανει.Τι αλλο να πω....να το πω.

Πληρωσα μητρικη p4c800-e dlx και εχω σημερα p5wd2-premium(η δευτερη ετσι...:p )

To πλαισιο ownαρει τους παντες,οταν θα μαθετε να το χειριζεστε σωστα θα χαιρεστε που υπαρχει εστω και αυτο

Γιάννη, επίδομα αδείας σου έκοψε ο Gerard για τον Αύγουστο ή την έβγαλες μόνο με τον μισθό; :p

Αν όχι πάντως και είναι τόσο αφιλοκερδής αυτή η σχέση, βρείτε βρε παιδιά ένα μέρος να στεγάσετέ τον έρωτά σας! :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

To πλαισιο ownαρει τους παντες,οταν θα μαθετε να το χειριζεστε σωστα θα χαιρεστε που υπαρχει εστω και αυτο

ωραία παραδέχομαι ότι δεν είμαι καλός στους χειρισμούς του πλαισίου. μου φεύγει στις στροφές.

τι να κάνουμε τώρα δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 20:00]

Γιάννη, επίδομα αδείας σου έκοψε ο Gerard για τον Αύγουστο ή την έβγαλες μόνο με τον μισθό; :p

Αν όχι πάντως και είναι τόσο αφιλοκερδής αυτή η σχέση, βρείτε βρε παιδιά ένα μέρος να στεγάσετέ τον έρωτά σας! :p

Οχι Ιουνιο πηρα P4:P

Κανενα ποσοστο δεν παιρνω αν και δεν θα με χαλαγε καθολου να δουλευω εκει.

Απο κει και περα απλα μοιραζομαι τις πλαισιοεμπειριες μου..;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 20:09]

ωραία παραδέχομαι ότι δεν είμαι καλός στους χειρισμούς του πλαισίου. μου φεύγει στις στροφές.

τι να κάνουμε τώρα δηλαδή?

Χαλαρωσε ειναι το παν

η καρτουλα σου θα αλλαχτει με καλυτερη λογικα και εσυ θα καταληξεις να σκεφτεσαι ποσο ωραια ηρθαν τα πραγματα για σενα:flower:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

Κανενα ποσοστο δεν παιρνω

Απο κει και περα απλα μοιραζομαι τις πλαισιοεμπειριες μου..;)

Χαλάρωσε βρε, πλάκα κάνω ;)

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

αν και δεν θα με χαλαγε καθολου να δουλευω εκει.

Αυτό μην το λες τόσο εύκολα....

Ρώτα και κανέναν υπάλληλο του Gerard....

’λλο πελάτης - ’λλο υπάλληλος...

Link to comment
Share on other sites

Δε διάβασα όλο το thread αλλά θέλω να πω ότι:

1ον) Το περί τσαμπουκά δε συμβαίνει πάντα στο Πλαίσιο. (δε χρειάζεται πάντα)

2ον) Θυμηθείτε λίγο αυτό: Πόση εγγύηση έχουν οι Raptor στο Πλαίσιο? 5 χρόνια? Δυστυχώς όχι. Δίνουν 1 χρόνο εγγύηση + 4 αντιπροσωπείας. Είναι πιθανό λοιπόν να έπαθες το ίδιο (και μην κοντράρουμε τώρα Asus με WD)

3ον) ’σχετο: Και η MSI είχε 3 χρόνια εγγύηση :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Κοπρίτης

Σωτηρη ακριβως τα ιδια μου λεγαν κι εμενα στο Πλαισιο για μια Chaintech 4200....

1 χρονο αυτοι, 3 η Chaintech...

εστειλα e-mail στην Chaintech ,

μου ειπαν οτι το πλαισιο υποχρεουται να φροντισει ολα τα απαραιτητα

τους το πηγα λοιπον και τους το τριψα στη μουρη

και μου λενε παρε μια 5200 και πες κι ευχαριστω!

εψαξα ομως στους κατα ΙΝΚΑ κανονισμους rma

οι οποιοι αναφερουν ρητα οτι εφοσον δεν διατιθεται το ιδιο μοντελο για αντικατασταση,

ο πωλητης ειναι υποχρεωμενος να καταβαλει πιστωτικο ισο με το ποσο αγορας που αναφερεται στην αποδειξη!

και με τη απαραιτητη δοση τσαμπουκα απαιτησα και πηρα τελικα πιστωτικο 240ευρω

(οσο την ειχα αγορασει πριν 3χρονια δλδ)

και οχι οσο θα εκανε κατι αντιστοιχο σημερα

αυτα λεει ο νομος

αυτα να απαιτησεις...

και περαστικα τους

Aυτο ακριβως γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις...

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

Κανενα ποσοστο δεν παιρνω αν και δεν θα με χαλαγε καθολου να δουλευω εκει.

Εγω παλι νομιζω οτι θα σε χαλαγε...

Αρχική απάντηση από gznp

2ον) Θυμηθείτε λίγο αυτό: Πόση εγγύηση έχουν οι Raptor στο Πλαίσιο? 5 χρόνια? Δυστυχώς όχι. Δίνουν 1 χρόνο εγγύηση + 4 αντιπροσωπείας. Είναι πιθανό λοιπόν να έπαθες το ίδιο (

5χρονια εχουν... Δες Εδω

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.