def Σεπτέμβριος 10, 2005 Author #41 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 http://www.ngohq.com/home.php?page=articles&go=page3&arc_id=35einai dinaton na piani 9009 klokarismeni?sto 3dmarck 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Σεπτέμβριος 10, 2005 Author #42 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 10, 2005 http://www.ixbt.com/video2/images/g70-2/gainward2.wmv Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Σεπτέμβριος 18, 2005 Author #43 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 να ρωτησω κατι παιδια και θελω την βοηθεια σας. Η καρτα μου λεει οτι εχει 41.6GB/2 memoryBandwidth τι σημαινει αυτο.επισης βλεπω σε αλλες 7800gtx εχουν 38.4 γιατι?ευχαριστω Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 18, 2005 #44 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από def να ρωτησω κατι παιδια και θελω την βοηθεια σας. Η καρτα μου λεει οτι εχει 41.6GB/2 memoryBandwidth τι σημαινει αυτο.επισης βλεπω σε αλλες 7800gtx εχουν 38.4 γιατι?ευχαριστω σημαίνει ότι έχει κλοκαρισμένες μνήμες.σε ποια συχνότητα τρέχουν οι άλλες, σε ποια η δικιά σου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Σεπτέμβριος 18, 2005 #45 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Kάνε και κανα edit μπορεις [μπορεις να προκριθεις] . Η 7800gtx περνα τα 11κ ...... subzero και όλα τα λοιπά όμως. Το bandwith είναι μεγαλύτερο λόγω της γρηγορότερης μνημης [πιο ψηλα χρονισμένη] Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Σεπτέμβριος 18, 2005 Author #46 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris σημαίνει ότι έχει κλοκαρισμένες μνήμες.σε ποια συχνότητα τρέχουν οι άλλες, σε ποια η δικιά σου? 1300 ειναι στοκ Σωτηρη.οι αλλες ειναι οι κλασικες στις περισσοτερες 1200 νομιζω αλλα και η ASUS 7800GTX EXTREME που τρεχει 1300 εχει 38.4 gb Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 18, 2005 #47 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από cptkoulis vagouridis asxoleisai kai me hi-end? κι εσύ στη σουηδία?ελληνικούς χαρακτήρες plz.(κάντο κι ένα edit). Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 18, 2005 #48 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από def 1300 ειναι στοκ Σωτηρη.οι αλλες ειναι οι κλασικες στις περισσοτερες 1200 νομιζω αλλα και η ASUS 7800GTX EXTREME που τρεχει 1300 εχει 38.4 gb αποκλείεται. είναι θέμα χρονισμού, προφανώς η asus έχει κάνει λάθος στα specs της. στα 1100 είναι 35.4 στα 1200 είναι 38 στα 1300 είναι 40.6 (περίπου, μπορεί να διαφέρουν λίγο τα κόμματα, πάντως είναι απλή αναλογία). η δικιά μου π.χ. που είναι default 1100 λέει 35.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Σεπτέμβριος 18, 2005 #49 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 14:56] κι εσύ στη σουηδία? ελληνικούς χαρακτήρες plz. (κάντο κι ένα edit). :rofl: :worship: :worship: Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Σεπτέμβριος 18, 2005 Author #50 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris αποκλείεται. είναι θέμα χρονισμού, προφανώς η asus έχει κάνει λάθος στα specs της. στα 1100 είναι 35.4 στα 1200 είναι 38 στα 1300 είναι 40.6 (περίπου, μπορεί να διαφέρουν λίγο τα κόμματα, πάντως είναι απλή αναλογία). η δικιά μου π.χ. που είναι default 1100 λέει 35.4 ευχαριστω για την εξηγηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Σεπτέμβριος 18, 2005 Author #51 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Σωτηρη εδω το ειδα σχετικα με τους χρονισμους και τα memory ban.http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=5876 Link to comment Share on other sites More sharing options...
papatsonis Σεπτέμβριος 18, 2005 #52 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 bandwidth= clock*64 π.χ. για 1100mhz : 550*64=35200...35.2gbit/sec κ.ο.κ ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 18, 2005 #53 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 ’ντε επειδή μ'έχει πιάσει το επιστημονικό μου: Fillrate (pixel) = core speed * pipelines παράδειγμα: 430 * 24 = 10320 MP/sec (MHz το 430, MPixel και το αποτέλεσμα, αν το θες σε GPixel διαιρείς δια 1000). Αυτό σημαίνει ότι το fill rate είναι ανάλογο με τη συχνότητα και τα pipes. Αν θυμάστε, οι GF4, οι οποίες ήταν 4x2 (4 pixel / κύκλο αλλά μπορούσαν να βγάλουν 2 texel σε κάθε κύκλο), είχαν π.χ. 4*250 = 1000MPixel/sec ή 8*250 = 2000MTexel/sec. Pixel θεωρείται η ολοκληρωμένη υφή, ενώ texel θεωρείται ένα πέρασμα μιας υφής. Π.χ. για να βγάλεις μια σκιά, μπορεί να χρειαστείς 2 και 3 περάσματα, ή περισσότερα. Ουσιαστικά το fillrate σωστό είναι να μετριέται σε texel, και η τιμή που δίνουν σε texel αντιστοιχεί και όχι σε pixel. Όσον αφορά το memory bandwidth, κι αυτό μπορεί να υπολογιστεί πολύ εύκολα, διαιρείς το bus bandwidth / 8 (να κάνεις τα bit -> byte) και πολλαπλασιάζεις με τη συχνότητα ρολογιού, οπότε σου βγαίνουν Bytes / sec (ως γνωστόν συχνότητα = Hertz = 1/sec ) Δηλαδή ο τύπος είναι: Memory Bandwidth = Bus Bandwidth (σε byte) * Clock Speed παράδειγμα στις σύγχρονες GForce6-7, με 1100 μνήμη και 256bit bus έχεις: Memory Bandwidth = 256/8 * 1100 = 35.200 Mbyte/sec (λόγω της μνήμης που είναι σε MHz) ή 35,2 Gbyte/sec. Οπότε έτσι μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ελέγχετε αν στέκουν αυτά που λέει ο κάθε κατασκευαστής. Όπως είδα πάντως, η Asus σωστά δηλώνει τελικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Σεπτέμβριος 18, 2005 Author #54 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από papatsonis bandwidth= clock*64 π.χ. για 1100mhz : 550*64=35200...35.2gbit/sec κ.ο.κ ... ok 650X64=41.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Σεπτέμβριος 18, 2005 Author #55 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris ’ντε επειδή μ'έχει πιάσει το επιστημονικό μου: Fillrate (pixel) = core speed * pipelines παράδειγμα: 430 * 24 = 10320 MP/sec (MHz το 430, MPixel και το αποτέλεσμα, αν το θες σε GPixel διαιρείς δια 1000). Αυτό σημαίνει ότι το fill rate είναι ανάλογο με τη συχνότητα και τα pipes. Αν θυμάστε, οι GF4, οι οποίες ήταν 4x2 (4 pixel / κύκλο αλλά μπορούσαν να βγάλουν 2 texel σε κάθε κύκλο), είχαν π.χ. 4*250 = 1000MPixel/sec ή 8*250 = 2000MTexel/sec. Pixel θεωρείται η ολοκληρωμένη υφή, ενώ texel θεωρείται ένα πέρασμα μιας υφής. Π.χ. για να βγάλεις μια σκιά, μπορεί να χρειαστείς 2 και 3 περάσματα, ή περισσότερα. Ουσιαστικά το fillrate σωστό είναι να μετριέται σε texel, και η τιμή που δίνουν σε texel αντιστοιχεί και όχι σε pixel. Όσον αφορά το memory bandwidth, κι αυτό μπορεί να υπολογιστεί πολύ εύκολα, διαιρείς το bus bandwidth / 8 (να κάνεις τα bit -> byte) και πολλαπλασιάζεις με τη συχνότητα ρολογιού, οπότε σου βγαίνουν Bytes / sec (ως γνωστόν συχνότητα = Hertz = 1/sec ) Δηλαδή ο τύπος είναι: Memory Bandwidth = Bus Bandwidth (σε byte) * Clock Speed παράδειγμα στις σύγχρονες GForce6-7, με 1100 μνήμη και 256bit bus έχεις: Memory Bandwidth = 256/8 * 1100 = 35.200 Mbyte/sec (λόγω της μνήμης που είναι σε MHz) ή 35,2 Gbyte/sec. Οπότε έτσι μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ελέγχετε αν στέκουν αυτά που λέει ο κάθε κατασκευαστής. Όπως είδα πάντως, η Asus σωστά δηλώνει τελικά κατατοπιστικοτατο Σωτηρη. σε ευχαριστω πολυ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 18, 2005 #56 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από papatsonis bandwidth= clock*64 π.χ. για 1100mhz : 550*64=35200...35.2gbit/sec κ.ο.κ ... όχι δεν είναι * 64, πρέπει να κάνεις το bus bandwith από bit -> byte, και να πάρεις τη μνήμη ως DDR (υπολογίζει τα 2πλά σε 1 κύκλο ρολογιού). Βγάζεις το ίδιο αποτέλεσμα με λάθος τρόπο, το ένα σου σφάλμα αναιρεί το άλλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
papatsonis Σεπτέμβριος 18, 2005 #57 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 ρε παιδια το εγραψα ετσι για να μην ψαχνει ο αλλος γιατι και πως. αν θελουμε να ακριβολογησουμε τελειως ειναι 256/8*550mhz*2(bits/clock) , , για αυτο ειπα με τη μια clock*64 ή ddr*32 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 18, 2005 #58 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 Αρχική απάντηση από papatsonis ρε παιδια το εγραψα ετσι για να μην ψαχνει ο αλλος γιατι και πως. αν θελουμε να ακριβολογησουμε τελειως ειναι 256/8*550mhz*2(bits/clock) , , για αυτο ειπα με τη μια clock*64 ή ddr*32 ή είσαι επιστημονικά τεκμηριωμένος ή δεν είσαι ( όπως και να το κάνεις, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, απλά τά γραψα αναλυτικά για να μη φαίνονται "μαγικά" τα νούμερα ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
papatsonis Σεπτέμβριος 18, 2005 #59 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 ok.. μη βαρας Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Σεπτέμβριος 18, 2005 Author #60 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2005 μαλλον πρεπει να ξαναρχισω τα μαθηματικα :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.