Jump to content



Gainward 7800gtx-vivo


def

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

να ρωτησω κατι παιδια και θελω την βοηθεια σας. Η καρτα μου λεει οτι εχει 41.6GB/2 memory

Bandwidth τι σημαινει αυτο.επισης βλεπω σε αλλες 7800gtx εχουν 38.4 γιατι?ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def

να ρωτησω κατι παιδια και θελω την βοηθεια σας. Η καρτα μου λεει οτι εχει 41.6GB/2 memory

Bandwidth τι σημαινει αυτο.επισης βλεπω σε αλλες 7800gtx εχουν 38.4 γιατι?ευχαριστω

σημαίνει ότι έχει κλοκαρισμένες μνήμες.

σε ποια συχνότητα τρέχουν οι άλλες, σε ποια η δικιά σου?

Link to comment
Share on other sites

Kάνε και κανα edit μπορεις [μπορεις να προκριθεις] . Η 7800gtx περνα τα 11κ ...... subzero και όλα τα λοιπά όμως.

Το bandwith είναι μεγαλύτερο λόγω της γρηγορότερης μνημης [πιο ψηλα χρονισμένη]

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

σημαίνει ότι έχει κλοκαρισμένες μνήμες.

σε ποια συχνότητα τρέχουν οι άλλες, σε ποια η δικιά σου?

1300 ειναι στοκ Σωτηρη.οι αλλες ειναι οι κλασικες στις περισσοτερες 1200 νομιζω αλλα και η ASUS 7800GTX EXTREME που τρεχει 1300 εχει 38.4 gb

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από def

1300 ειναι στοκ Σωτηρη.οι αλλες ειναι οι κλασικες στις περισσοτερες 1200 νομιζω αλλα και η ASUS 7800GTX EXTREME που τρεχει 1300 εχει 38.4 gb

αποκλείεται.

είναι θέμα χρονισμού, προφανώς η asus έχει κάνει λάθος στα specs της.

στα 1100 είναι 35.4

στα 1200 είναι 38

στα 1300 είναι 40.6

(περίπου, μπορεί να διαφέρουν λίγο τα κόμματα, πάντως είναι απλή αναλογία).

η δικιά μου π.χ. που είναι default 1100 λέει 35.4 ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

αποκλείεται.

είναι θέμα χρονισμού, προφανώς η asus έχει κάνει λάθος στα specs της.

στα 1100 είναι 35.4

στα 1200 είναι 38

στα 1300 είναι 40.6

(περίπου, μπορεί να διαφέρουν λίγο τα κόμματα, πάντως είναι απλή αναλογία).

η δικιά μου π.χ. που είναι default 1100 λέει 35.4 ;)

ευχαριστω για την εξηγηση

Link to comment
Share on other sites

’ντε επειδή μ'έχει πιάσει το επιστημονικό μου:

Fillrate (pixel) = core speed * pipelines

παράδειγμα: 430 * 24 = 10320 MP/sec (MHz το 430, MPixel και το αποτέλεσμα, αν το θες σε GPixel διαιρείς δια 1000).

Αυτό σημαίνει ότι το fill rate είναι ανάλογο με τη συχνότητα και τα pipes.

Αν θυμάστε, οι GF4, οι οποίες ήταν 4x2 (4 pixel / κύκλο αλλά μπορούσαν να βγάλουν 2 texel σε κάθε κύκλο), είχαν π.χ. 4*250 = 1000MPixel/sec ή 8*250 = 2000MTexel/sec.

Pixel θεωρείται η ολοκληρωμένη υφή, ενώ texel θεωρείται ένα πέρασμα μιας υφής. Π.χ. για να βγάλεις μια σκιά, μπορεί να χρειαστείς 2 και 3 περάσματα, ή περισσότερα. Ουσιαστικά το fillrate σωστό είναι να μετριέται σε texel, και η τιμή που δίνουν σε texel αντιστοιχεί και όχι σε pixel.

Όσον αφορά το memory bandwidth, κι αυτό μπορεί να υπολογιστεί πολύ εύκολα, διαιρείς το bus bandwidth / 8 (να κάνεις τα bit -> byte) και πολλαπλασιάζεις με τη συχνότητα ρολογιού, οπότε σου βγαίνουν Bytes / sec (ως γνωστόν συχνότητα = Hertz = 1/sec )

Δηλαδή ο τύπος είναι:

Memory Bandwidth = Bus Bandwidth (σε byte) * Clock Speed

παράδειγμα στις σύγχρονες GForce6-7, με 1100 μνήμη και 256bit bus έχεις:

Memory Bandwidth = 256/8 * 1100 = 35.200 Mbyte/sec (λόγω της μνήμης που είναι σε MHz) ή 35,2 Gbyte/sec.

Οπότε έτσι μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ελέγχετε αν στέκουν αυτά που λέει ο κάθε κατασκευαστής.

Όπως είδα πάντως, η Asus σωστά δηλώνει τελικά :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

’ντε επειδή μ'έχει πιάσει το επιστημονικό μου:

Fillrate (pixel) = core speed * pipelines

παράδειγμα: 430 * 24 = 10320 MP/sec (MHz το 430, MPixel και το αποτέλεσμα, αν το θες σε GPixel διαιρείς δια 1000).

Αυτό σημαίνει ότι το fill rate είναι ανάλογο με τη συχνότητα και τα pipes.

Αν θυμάστε, οι GF4, οι οποίες ήταν 4x2 (4 pixel / κύκλο αλλά μπορούσαν να βγάλουν 2 texel σε κάθε κύκλο), είχαν π.χ. 4*250 = 1000MPixel/sec ή 8*250 = 2000MTexel/sec.

Pixel θεωρείται η ολοκληρωμένη υφή, ενώ texel θεωρείται ένα πέρασμα μιας υφής. Π.χ. για να βγάλεις μια σκιά, μπορεί να χρειαστείς 2 και 3 περάσματα, ή περισσότερα. Ουσιαστικά το fillrate σωστό είναι να μετριέται σε texel, και η τιμή που δίνουν σε texel αντιστοιχεί και όχι σε pixel.

Όσον αφορά το memory bandwidth, κι αυτό μπορεί να υπολογιστεί πολύ εύκολα, διαιρείς το bus bandwidth / 8 (να κάνεις τα bit -> byte) και πολλαπλασιάζεις με τη συχνότητα ρολογιού, οπότε σου βγαίνουν Bytes / sec (ως γνωστόν συχνότητα = Hertz = 1/sec )

Δηλαδή ο τύπος είναι:

Memory Bandwidth = Bus Bandwidth (σε byte) * Clock Speed

παράδειγμα στις σύγχρονες GForce6-7, με 1100 μνήμη και 256bit bus έχεις:

Memory Bandwidth = 256/8 * 1100 = 35.200 Mbyte/sec (λόγω της μνήμης που είναι σε MHz) ή 35,2 Gbyte/sec.

Οπότε έτσι μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ελέγχετε αν στέκουν αυτά που λέει ο κάθε κατασκευαστής.

Όπως είδα πάντως, η Asus σωστά δηλώνει τελικά :)

κατατοπιστικοτατο Σωτηρη. σε ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από papatsonis

bandwidth= clock*64 π.χ. για 1100mhz : 550*64=35200...35.2gbit/sec κ.ο.κ ...

όχι δεν είναι * 64, πρέπει να κάνεις το bus bandwith από bit -> byte, και να πάρεις τη μνήμη ως DDR (υπολογίζει τα 2πλά σε 1 κύκλο ρολογιού).

Βγάζεις το ίδιο αποτέλεσμα με λάθος τρόπο, το ένα σου σφάλμα αναιρεί το άλλο :rofl:

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια το εγραψα ετσι για να μην ψαχνει ο αλλος γιατι και πως. αν θελουμε να ακριβολογησουμε τελειως ειναι 256/8*550mhz*2(bits/clock) , , για αυτο ειπα με τη μια clock*64 ή ddr*32

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από papatsonis

ρε παιδια το εγραψα ετσι για να μην ψαχνει ο αλλος γιατι και πως. αν θελουμε να ακριβολογησουμε τελειως ειναι 256/8*550mhz*2(bits/clock) , , για αυτο ειπα με τη μια clock*64 ή ddr*32

ή είσαι επιστημονικά τεκμηριωμένος ή δεν είσαι :p

( όπως και να το κάνεις, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, απλά τά γραψα αναλυτικά για να μη φαίνονται "μαγικά" τα νούμερα;) )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.