Jump to content



Πρόβλημα με το ESHOP


Mill

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Δεν ξέρω τι λες εσύ αλλά εγώ ξέρω ένα κάρο κόσμο που είναι ευχαριστημένοι και μαζί και εγώ. Και από την ποιότητα των προϊόντων και από τη τεχνική εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

LOL

Για να βρεί ποιός είναι ο Mill μήπως;

Πονηριά:jump:

Μα καλά τόσα πολλά RMA έχουν και δεν μπορούν να τον βρουν? :devil:

Έτσι και μπήκε ο Mill με netkey και από internet Cafe πιάσε το αυγό και κούρευτο. Γράφει ότι θέλει χωρίς συνέπειες. Καλό; :worship: :banging:

Κοιτα... τα RMA είναι πράγματι πολλά... το θέμα είναι γιατί δεν ξαναμιλάει???

Δεν απείλησα...

Ούτε είπα ποτέ ότι είμαι από το e-shop.

Απλά έχω έναν γνωστό ο οποίος προσπαθεί να με κάνει να μην αγοράσω από το e-shop και εγώ είμαι αντίθετος σε αυτόν.

Γιαυτό και βρήκα μόνο το συγκεκριμένο topic μιάς και μου έδωσε link κατευθείαν.

Καμμία άλλη ερώτηση???!!!

Link to comment
Share on other sites

Thermoman

Καλώς ήρθες στο TheLab

Πλάκα έκανα για τα πολλά RMA και τα υπόλοιπα.

Από αυτά που διάβασες σε αυτό το πόστ εσύ θα αγόραζες ή όχι από το eShop?

Τελικά μάλλον έγινε διαφήμιση για τις χαμηλές του τιμές.

Σε καλό του βγήκε. Το αξίζει όμως;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Thermoman

Mill ανοιξες ένα θέμα και χάθηκες... Δεν σε είδα να ξαναpostarεις γιατί???

Τι κάρτα γραφικών ήταν αυτή που πήρες??? ποιό μοντέλο???

Sorry αλλά λες να έχει κάνει τόσα 140 post και τώρα ξαφνικά να σταματησε να παρακολουθεί;

Μπορεί να έχει γίνει οτιδήποτε πάντως σίγουρα αν μπορούσε θα απαντούσε. (Δεν είμαι δικηγόρος του)

Από εκεί και πέρα, του λέτε όλοι οτι δεν είναι τρόπος αυτός.

Εγώ θα πω οτι απλά θα έπρεπε να αναφέρει το γεγονώς με λεπτομέριες.

Μόνο αυτό είναι το λάθος του. Το οτι έχει αγαναχτήσει δηλαδή δεν το καταλαβαίνει κανείς;

Θα αναφέρω τρία περιστατικά που μου έχουν συμβεί στο συγκεκριμένο μαγαζί.

Και ας μου πεί μετά κάποιος αν υπάρχει ίχνος επαγγελματικότητας, ευγένειας αλλά και οργάνωσης σε αυτό το μαγαζί.

Τα αναφέρω με λεπτομέριες και με τη χρονολογική σειρά με την οποία έχουν σημβεί.

Δεν θα αναφέρω ημερομηνίες, αν και δεν μου είναι πολύ δύσκολο να ψάξω και να τις βρώ.

-Πάω να αγοράσω ένα Mp3 player για την αδερφή μου δώρο για τα γενέθλιά της.

Έχω σταμπάρει το N200 της Creative. Το έχω δει μετά από μια βόλτα στο Πλαίσιο στη Μεταμόρφωση, αλλά δεν έχει πέσει καθόλου στην αντίληψή μου οτι υπάρχει και μοντέλο V200. Βλέπω τιμές και λέω ας πάω στο Χαλάνδρι να το πάρω από το e-shop που είναι 10 φθηνότερα (Στα 100 τα 10 είναι 10% πάνω στην τιμή)

Φτάνω εκεί, με εξυπηρετεί ένα νεαρός το λέω είδα ένα mp3 playter της Creative το θέλω σε λευκό στα 512ΜΒ. Μου λέει υπάρχει το V200 και το Ν200. Ρωτάω για τις διαφορές τους και μου απαντάει οτι δεν υπάρχει καμια παραμόνο οτι το V200 είναι πιο καινούριο. (Σκέφτομαι, αυτό θα είδα, απλά το Ν200 θα είναι παλαιότερη έκδοση και θα έχει μείνει στο στοκ)

Το αγοράζω και γυρνάω σπίτι μου (Μεταμόρφωση) Φτάνω και ευτυχώς ήταν για δώρο και δεν το άνοιξα. Μου μπαίνουν ψίλοι στα αυτιά οτι κάτι διαφορετικό έχει από αυτό που είδα (και έπιασα και άκουσα στο Πλαίσιο) οπότε αρχίζω και ψάχνω στο Internet. Βλέπω οτι ουσιαστικά έχουν διαφορά στο βάρος και αυτό λόγο του τρόπου μεταφοράς τον αρχείων αφού στο ένα γίνεται με εξωτερικό καλώδιο, ενώ στο άλλο με ενσωματομένο USB stick. Παίρνω τηλέφωνο αναφέρω οτι άλλο ήθελα μου λένε οτι μπορούνε να μου το αλλάξουνε. Λέω έρχομαι εκεί τώρα.

Πηγαίνω και τελικά μιλώντας ανακαλύπτω οτι δεν υπάρχει στο στοκ αυτό που θέλω στο χρώμα που το θέλω.Ρωτάω σε πόσες μέρες μπορώ να το έχω μου λένε από τρεις μέρες και πάνω. Τους λέω το θέλω το πολύ σε τέσσερεις μέρες αν είναι και μπορείτε να μου εγγυηθείτε οτι θα το έχω καλώς, αλλίως να δούμε τι άλλο μπορούμε να κάνουμε. Μου λέει μπορείτε να αγοράσετε κάτι άλλο ή να σας κόψουμε ένα πιστωτικό για μελλοντικές αγορές. Από τη στιγμή που κατάλαβε οτι δεν είμαι διατεθημένος να αγοράσω κάτι άλλο, ήταν πολύ αναβλητικός στο να μου δώσει το πιστωτικό και περιμένετε να ελεχθεί μήπως έχει χρεισημοποιηθεί να το δούνε τα παιδιά και στην αποθήκη. Τι δεν ξέρω; Ένα θερμοκολλημένο διάφανο πλαστικό είναι το κουτί του και είναι αδύνατο να το ανοίξεις χωρίς να το σκίσεις, αλλά ακόμα και αν τα καταφέρεις δεν υπάρχει τρόπος να το ξανασυσκευάσεις. Τελικά ήταν ΟΚ. Καλώς λέω, ένα πιστωτικό τότε, φτάνωντας στο ταμείο μου λέει η κοπέλα μπορείτε να πάρετε και τα λεφτά σας πίσω. Τελικώς τα πήρα και έληξε εκεί το γεγωνώς έχοντας εγω απλά χρεωθεί επιπλέον τέσσερα δρομολόγια απόστασης Μεταμόρφωση-Χαλάνδρι και μια 2-ωρη ταλαιπορία. Έρχομαι να ρωτήσω δεν θα έπρεπε ο πωλητής να γνωρίζει τις διαφορές των συσκευών ή απλά προώθησε αυτό που είχε στο στοκ εκείνη την ώρα; Δεν θα έπρεπε από την αρχή να μου πει οτι μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω;

-Το δεύτερο περιστατικό είναι το πιο τραγικό καθώς πρόκειτε για μια μητρική. Εδώ ήρθα αντιμέτωπος μάλλον με τον χειρότερο πωλητή του συγκεκριμένου μαγαζιού. Αγοράζω μια μητρική με σκοπό να βάλω πάνω έναν παλιό επεξεργαστή. Έχω δώσει τον επεξεργαστή σε ένα φίλο που δουλέυει σε ένα συνοικιακό μαγαζί τεχνικός και έχει δοκιμάσει τον επεξεργαστή και δουλεύει. Επειδή είναι Willamette o επεξεργαστής μου έχω ψάξει ότι μητρική μπορεί να υπάρξει σε Μ-ΑΤΧ και έχω παριοριστεί σε 2 μητρικέρς μικρού κόστους που στα manual λένε οτι δουλεύουν με τον επεξεργαστή μου. Ο φίλος μου τις δοκιμάζει και μου λέει όλα καλά λειτουργούν και οι δυο (Jetway η μια Ashrock η άλλη) Πάω αγοράζω από το e-shop την Ashrock. Γυρνάω στήνω το μηχάνημα και τζίφος. Ο επεξεργαστής δεν έπερνε καν ρεύμα. Τηλέφωνο στο φίλο μου (Σε στυλ έλα ρε μαλάκα σίγουρα δούλευε;)

Παίρνω τηλέφωνο και ενημερώνω μου λέει ευγενέστατα ένας τεχνικός οτι ναι έχετε δίκιο φέρτε την μητρική από εδώ να την ελένξουμε. Του λέω (έχοντας δοκιμάσει με Northwood εγώ ο οποίος δούλευε) οτι μια χαρά φαίνεται η μητρική, απλά δεν δουλεύει με τον Willamette. Μου λέει ένα RMA και θα το δούμε. Μου δίνει αριθμό την πάω πίσω. Παίρνω τηλέφωνο μετά από 3 μέρες οπως μου είχε πει, μου λένε έτοιμο το RMA ελάτε από εδώ. Ρωτάω τι έγινε μου λένε οτι η μητρική δουλεύει μια χαρά. Πηγαίνω και πέφτω πάνω σε έναν ανεκδιήγητο πωλητή. Μου λέει:

Ναι... Σας είπαν κάτι που δεν έπρεπε, δεν είναι έτοιμη. Ποιος σας ενημέρωσε; (Που να θυμάμαι)

Περριμένετε.... Και περιμένω. Φτάνει κάποια στιγμή η μητρική. Μου λέει ολα καλά μια χαρά δουλεύει. Εξηγώ άλλη μια φορά οτι εγώ έχω Willamette και προφανώς αν δοκιμάσανε με Northwood ή Prescott θα δουλεψε. Αυτό το ήξερα και εγώ άλλωστε. Μπαίνει αυτός σε μια πόρτα και εξαφανίζετε. Φτάνει με ένα χαρτί πάνω και λέει: Ναι αλλά ξεχάσαμε κάτι βασικό και μου δείχνει το χαρτί "Μπορεί να φταίει το CPU" Αρχίζω και χορεύω. Καλά του λέω, αν θες μπορώ να σου αφήσω και τον επεξεργαστή να ελένξεις αν δουλεύει. Κολλάει αυτός και μου λέει, δεν μπορώ να τον πάρω το τεχνικό τμήμα έχει κλείσει αυτή την ώρα. Αρχίζω να ρωτάω τι μπορεί να γίνει από εκεί και πέρα μιας και εγώ τη μητρική αυτή ούτε την θέλω ούτε την χρειάζομαι...

Μου λέει μισό λεπτό να ελεχθεί αν είναι εμπορεύσιμη. Περιμένω πάλι. (Σκέφτομαι ποιος θα την ελένξει το τεχνικό τμήμα έχει κλείσει.) Μετά από ώρα έρχεται πάλι και μου κάνει νόημα με τα μάτια πως όχι. Και μου ανεβάζει τη μητρική. Έχω αρχίσει να αφρίζω. Τέλος πάντων δεν μου δίνονται πλεον επιλογές από το να πάρω τη μητρική και να φύγω. Το άλλο πρωί παίρνω τηλέφωνο πάλι και μιλάω με κάποιον. Με συνδέουν με ξανασυνδέουν. Τελικά μου λένε φέρτε την από εδώ να την δούμε πάλι. Πάω και τελικά την επόμενη μέρα η ίδια μητρική ήταν μια χαρά εμπορεύσιμη και την πήραν πίσω. Μου λέει πιστωτικό ή θέλετε κάτι άλλο να αγοράσετε τώρα; Του λέω θέλω τα λεφτά μου πίσω. Και μου λέει ο τύπος: Ναι αλλά -5 που πάνε για το RMA.

Εκείνη την ώρα έκανα κάτι που ακόμα και τώρα μετανοιώνω (φυσικά όχι για τα λεφτά αλλά για την κοροϊδία) Του λέω καλώς και παίρνω τα λεφτά και φεύγω. Πραγματικά εκεί έπρεπε να τσακωθώ. Λες και δεν με είχαν ταλαιπωρήσει αρκετά, λες και δεν είχα πάει 4 φορές, λες και εγώ είχα ζητήσει το γ@μημένο το RMA... Λες και δεν ήξερα...

Απλά δεν είχα καμια όρεξη να κάτσω να τσακωθώ. Σπάνια το κάνω άλλωστε, αλλά όταν το κάνω δεν μπορώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου. Σίγουρα θα με μάζευε η αστυνομία...

-Ορκισμένος να μην ξαναπατήσω τοι πόδι μου σε αυτό το μαγαζί ένα πρωί ψάχνω για αύρματο πληκτρολόγιο και ποντίκι. Στο Πλαίσιο δεν έχει αυτό που θέλω. Λέω δεν πάω; Τί σκ@τ@ μπορεί να γίνει πάλι; Και ας πάρω και μια 512 Twinmos UTT. Παώ και πέφτω στον ίδιο υπάλληλο με την ιστορία της μητρικής. Όντως έχει το πληκτρολόγιο που θέλω (το είχα ελένξει πριν από το Internet) Ωραία λέω, όλα κάλά. Και μια μνήμη τώρα. Μόν ο που εν την αγοράζω αν δεν την δω πρώτα. Μου λέει γιατί; (Ωραία ερώτηση) Απάντηση: θέλω να δω την ημερομηνία παραγωγής και το serial number. Μισό λεπτό να ρωτήσω να μας πούνε μου λέει και σηκώνει το τηλέφωνο. Δεν προλαβαίνει να πατήσει νούμερο μου λέει που το γράφει αυτό. Του λέω. Μου απαντάει δεν γίνεται και κλείνει το τηλέφωνο. Τρελένομαι εγώ με την αρνητικότητα του τύπου, αλλά επιμένω:

Ωραία του λέω δεν γίνεται να έρθει πάνω η μνήμη να το δω εγώ; Αδύνατον μου λέει. (Λες και όταν την αγοράσω δεν θα έρθει πάνω...) Καλά του λέω και σηκώνομαι. Μου ρωτάει το πληκτρολόγιο; Του λέω κράτα το εσύ...

Και φεύγω.

Τα σχόλια δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Thermoman [Σήμερα, στις 14:39]

Νόμος λέει ότι αν το προϊόν επισκευαστεί τότε ισχύει η ίδια εγγύηση.

Αν αντικατασταθεί ισχύει καινούργια.

Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος όμως.

Οποιοδήποτε προϊόν είτε επισκευαστεί είτε αντικατασταθεί ισχύει η πρώτη ημερομηνία εγγύησης, σκεφτείτε μία κάρτα γραφικών να «χτυπάει» κάθε 12 μήνες επί σειρά ετών, θα σου την αλλάζουν μια ζωή? Μόνο τα προϊόντα με life time το κάνουν αυτό αν και στο τέλος θα σου δώσουν πιστωτικό για την αγορά άλλου προϊόντος μιας και οι κατασκευάστριες εταιρίες έχουν την υποχρέωση κατασκευής ίδιον προϊόντων 10 χρόνια μετά το τέλος ή κατάργησης της παραγωγής του

Link to comment
Share on other sites

Ilias83

1ο και 2ο Περιστατικό

Εξυπηρετήθηκες παίρνοντας μάλιστα τα λεφτά σου πίσω παρά το γεγονός οτι το λάθος ήταν δικό σου και τις δυο φορές.

3ο Περιστατικό

Δικαίωμά του να μη σου δείξει τις μνήμες.

Παράξενες απαιτήσεις πέρα από κάθε λογική μου φαίνεται οτι έχεις Ilias83.

Αυτά που γράφεις, για μένα είναι θετικά στοιχεία μια και εντελώς αναίτια, χωρίς να υπάρχει βλάβη, απλά και μόνο επειδή δεν σου άρεσε εσένα το προιόν, σου έδωσαν πίσω τα λεφτά σου. Απίθανα πράγματα..... και τους κατηγορείς και από πάνω ....

Δεν είμαστε με τα καλά μας λέω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Thermoman

Κοιτα... τα RMA είναι πράγματι πολλά... το θέμα είναι γιατί δεν ξαναμιλάει???

Δεν απείλησα...

Ούτε είπα ποτέ ότι είμαι από το e-shop.

Απλά έχω έναν γνωστό ο οποίος προσπαθεί να με κάνει να μην αγοράσω από το e-shop και εγώ είμαι αντίθετος σε αυτόν.

Γιαυτό και βρήκα μόνο το συγκεκριμένο topic μιάς και μου έδωσε link κατευθείαν.

Καμμία άλλη ερώτηση???!!!

Χαράλωσε λίγο. Αφού είσαι καινούριος στο forum, δεν μπορείς να μιλάς για τα άλλα μέλη, που δεν έχεις καμία ιδέα για το πότε μπαίνουν και τι γράφουν στο fοrum.

O Mill μπαίνει κυρίως αργά την νύχτα (από εκεί καταλαβαίνεις και την ώρα δημιουργίας του thread) και σίγουρα μόλις μπει, θα απαντήσει.

Η δική σου ταυτότητα είναι ύποπτη. Μόλις γράφτηκες άρχισες τις ανακριτικές ερωτήσεις.

:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από satkok [Σήμερα, στις 17:25]

Οποιοδήποτε προϊόν είτε επισκευαστεί είτε αντικατασταθεί ισχύει η πρώτη ημερομηνία εγγύησης, σκεφτείτε μία κάρτα γραφικών να «χτυπάει» κάθε 12 μήνες επί σειρά ετών, θα σου την αλλάζουν μια ζωή? Μόνο τα προϊόντα με life time το κάνουν αυτό αν και στο τέλος θα σου δώσουν πιστωτικό για την αγορά άλλου προϊόντος μιας και οι κατασκευάστριες εταιρίες έχουν την υποχρέωση κατασκευής ίδιον προϊόντων 10 χρόνια μετά το τέλος ή κατάργησης της παραγωγής του

Το quote που έδωσα στο post 26 είναι αντιγραφή από το νόμο. Έχει και σχετική παραπομπή. Νομικός δεν είμαι αλλά είναι σαφής και λογικός ο νόμος.

Την κάρτα γραφικών δεν την αγοράζουμε για ένα χρόνο. Αυτό έλλειπε. Τότε οι εταιρίες θα έφτιαχναν προιόντα με διάρκεια ζωής ένα χρόνο για να πουλάνε περισσότερο. ’λλο ο χρόνος ζωής ενός προιόντος και άλλο η διάρκεια εγγύησης. Μάλιστα υπάρχει υποχρέωση αναγραφής της εκτιμόμενης διάρκειας ζωής όπως είναι το MTBF για τους σκληρούς. Τα είδη υπολογιστών δεν είναι τρόφιμα άμεσης κατανάλωσης ή είδη περιορισμένης διάρκειας ζωής. Σα να λέμε οτι ένα ψυγείο που έπαθε σοβαρή βλάβη και αντικαταστάθηκε κατά τη διάρκεια εγγύησης τον 11 μήνα και το καινούργιο χαλάσει σε δύο μήνες και δεν διορθώνεται το χάσαμε;

Το ίδιο και με τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Παλιά είχα πρόβλημα με τα αμορτισέρ. Κάθε φορά που μου τα άλλαζαν (γιατί όλη η παρτίδα ήταν ελαττωματική και τα άλλαξα 3 φορές) έπαιρνα νέα εγγύηση ενός έτους.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sa1901

Χαράλωσε λίγο. Αφού είσαι καινούριος στο forum, δεν μπορείς να μιλάς για τα άλλα μέλη, που δεν έχεις καμία ιδέα για το πότε μπαίνουν και τι γράφουν στο fοrum.

O Mill μπαίνει κυρίως αργά την νύχτα (από εκεί καταλαβαίνεις και την ώρα δημιουργίας του thread) και σίγουρα μόλις μπει, θα απαντήσει.

Η δική σου ταυτότητα είναι ύποπτη. Μόλις γράφτηκες άρχισες τις ανακριτικές ερωτήσεις.

:shifty:

Εντάξει... δεν κολάω κανέναν στον τοίχο και πολύ απλά και μέσα από το e-shop να ήμουνα δεν υπήρχε λόγος μιάς και τα λεφτά πάλι στην τσέπη μου δεν μπαίνανε... αρα...

Απλά όπως είπα και ποιό πάνω είμαι σε αντίθεση με κάποιον γνωστό μου από εδώ μέσα και προσπαθώ να τον πείσω για κάτι αντίθετο σε αυτό που προσπαθεί εκείνος να με πείσει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 17:51]

Το quote που έδωσα στο post 26 είναι αντιγραφή από το νόμο. Έχει και σχετική παραπομπή. Νομικός δεν είμαι αλλά είναι σαφής και λογικός ο νόμος.

Την κάρτα γραφικών δεν την αγοράζουμε για ένα χρόνο. Αυτό έλλειπε. Τότε οι εταιρίες θα έφτιαχναν προιόντα με διάρκεια ζωής ένα χρόνο για να πουλάνε περισσότερο. ’λλο ο χρόνος ζωής ενός προιόντος και άλλο η διάρκεια εγγύησης. Μάλιστα υπάρχει υποχρέωση αναγραφής της εκτιμόμενης διάρκειας ζωής όπως είναι το MTBF για τους σκληρούς. Τα είδη υπολογιστών δεν είναι τρόφιμα άμεσης κατανάλωσης ή είδη περιορισμένης διάρκειας ζωής. Σα να λέμε οτι ένα ψυγείο που έπαθε σοβαρή βλάβη και αντικαταστάθηκε κατά τη διάρκεια εγγύησης τον 11 μήνα και το καινούργιο χαλάσει σε δύο μήνες και δεν διορθώνεται το χάσαμε;

Το ίδιο και με τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Παλιά είχα πρόβλημα με τα αμορτισέρ. Κάθε φορά που μου τα άλλαζαν (γιατί όλη η παρτίδα ήταν ελαττωματική και τα άλλαξα 3 φορές) έπαιρνα νέα εγγύηση ενός έτους.

Οπα !! μεγαλε!!

Οταν αγοραζουμε ενα προιον εχει η δεν εχει μια γραπτη εγγύηση??

Οι οροι αυτης ειναι η δεν ειναι γραμμενοι ΚΑΙ αυτοι ??

Οταν πληρωσουμε και το παρουμε σπιτι ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ τους ορους αυτος???

Τοτε πως ειναι δυνατον ενα προιον με ΕΝΑ χρονο εγγύηση και επειτα απο αντικατασταση η διορθωση βλαβης να παιρνει ανανεωση της εγγύησης αφου ΔΕΝ ξαναπληρωσες το προιον για καινουργιο και μεχρι τη στιγμη της βλαβης το προιον το ειχες σε χρηση ??

Η εγγύηση στην ουσια σου λεει οτι για ενα χρονο σε καλυπτει και για αυτο το χρονο εχεις πληρωσει.

Υπαρχουν βεβαια και εξερεσης οπου οντος γινεται ανανεωση (υπο αλλους ορους....π.χ τα μεταφορικα μπρος-πισω του πελατη πλεον) αλλα δεν νομιζω να το εχω δει στον κλαδο μας...

Και για κατι που διαβασα πιο πανω για ΝΕΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ............ καλα ρε παιδες ειμαστε σοβαροι??

Το ΦΠΑ ποιος μαλα..ς θα το πληρωσει??...Πως μπορει να ξανακοψει αποδειξη για κατι που ειναι ηδη πουλημενο ??..............

Μηπος ενοουσες μια βεβαιωση??

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορει δηλαδη να κοψει μηδενικη αποδειξη και στην περιγραφη να λεει οτι ειναι απο rma?

Και εγω μονο θετικα μπορω να πω για το e-shop. Μια φορα με ενα καμμενο τροφοδοτικο το rma εγινε σε μια εβδομαδα, και χωρις κανενα τηλεφωνημα απο μερους μου. Παντα στην ωρα τους (και πιο νωρις ορισμενες φορες), ευγενεστατοι και εξυπηρετικοι.

Καλα τα ειπαν καποιοι, μαλον μερικοι εχουν πολυ περιεργες απαιτησεις. Ειπαμε, ο πελατης εχει παντα δικιο, αλλα μεχρι ενος σημειου.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλω αγνοηστε το αρχηκο μυνημα του Κυριου Mill , ΚΑι ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ πεθανει στην υσηχεια του , το συγκεκριμενο ΘΕΜΑ .

Ειναι καθαρο FLAMMING , και εφοσον ο κυριος MILL δεν απαντα επειτα απο τρεις σελιδες , καλο θα ηταν να το ξεχασουμε ολοι για τα καλα .. :OT: :giveup:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Ilias83

1ο και 2ο Περιστατικό

Εξυπηρετήθηκες παίρνοντας μάλιστα τα λεφτά σου πίσω παρά το γεγονός οτι το λάθος ήταν δικό σου και τις δυο φορές.

3ο Περιστατικό

Δικαίωμά του να μη σου δείξει τις μνήμες.

Παράξενες απαιτήσεις πέρα από κάθε λογική μου φαίνεται οτι έχεις Ilias83.

Αυτά που γράφεις, για μένα είναι θετικά στοιχεία μια και εντελώς αναίτια, χωρίς να υπάρχει βλάβη, απλά και μόνο επειδή δεν σου άρεσε εσένα το προιόν, σου έδωσαν πίσω τα λεφτά σου. Απίθανα πράγματα..... και τους κατηγορείς και από πάνω ....

Δεν είμαστε με τα καλά μας λέω εγώ.

Ορίστε????

Παράλογες απαιτήσεις;

Παράλογες απαιτήσεις που απαιτώ να σέβονται τα λεφτά που τους δίνω;

Χωρίς να προσπαθώ να ξεκινήσω καμοία διένεξη μεταξύ μας ας δούμε τι γράφεις:

Αρχική απάντηση από mariosalice

Εξυπηρετήθηκες

Εξυπηρέτηση λες το γεγονώς οτι έκανα για αυτά τα 2 περιστατικά 6 δρομολόγια πηγαινε-έλα στο Χαλάνδρι; Δηλαδή 12 φορές την απόσταση Μεταμόρφωση-Χαλάνδρι;

Δηλαδή οτι εγώ δεν είχα τι να κάνω και γούσταρα να πηγαινοέρχομαι...

Εξυπηρέτηση είναι η εντελώς αρνητική στάση στο να σε βοηθήσουν;

Εξυπηρέτηση είναι τη μία μέρα η μητρική να μην είναι εμπορεύσιμη και την άλλη να είναι;

Αρχική απάντηση από mariosalice

το λάθος ήταν δικό σου

Στο πρώτο περιστατικό ήταν δικό μου το λάθος...

Δεν ήξερα οτι όταν κάποιος πηγαίνει να ψωνήσει κάτι πρέπει πρώτα να έχει "κατεβάσει" τα technical details από το Internet.

Αλλά βέβαια εδώ στο Ελλάda o πωλητής γιατί θα πρέπει να είναι υποχρεωμένος να ξέρει τι είναι το προϊόν που πουλάει; Μήπως είναι η δουλειά του; Όχι βέβαια... Στα @@ του, αυτός πέταξε εκεί μια μπαρούφα που του ήρθε, ίσως κοιτάζοντας κιόλας οτι το ένα προϊόν δεν υπάρχει στο στοκ και το πούλησε...

Δεν ξέραμε οτι θα πρέπει για να μην πέσουμε θύματα εξαπάτησης θα πρέπει να ξέρουμε τα πάντα για οτιδήποτε αγοράζουμε... (Και πες πάει στο διάολο, στους υπολογιστές κάτι σκαμπάζουμε και το ψάχνουμε πριν μόνοι μας, αλλά για πες μου mariosalice, όταν αγόρασες ψηγείο και Air-Condition για το σπίτι σου κατέβασες τα technical detaιls; Αν ο πωλητής είτε εσκεμένα, είτε απλά λόγο πλήρης άγνοιας του αντικείμένου του σου πούλαγε κάτι άλλο από αυτό που εσύ ήθελες θα ήταν δικό σου λάθος;)

Στο δεύτερο περιστατικό επίσης δεν κατάλαβα που ήταν το δικό μου λάθος...

Σίγουρα στο οτι πήρα την μητρική δεν έφταιγε το e-shop αλλά οι λάθος πληροφορίες που έδινε η μητρική στο manual της.

Αρχική απάντηση από mariosalice

παίρνοντας μάλιστα τα λεφτά σου πίσω

Δεν ήξερα οτι θα έπρεπε να μου τα κρατήσουν κιόλας...

Σε πληροφορώ οτι έχω κάθε δικαίωμα να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω από τη στιγμή που πήγα τα προϊόντα άθικτα μέσα στην συσκευασία τους έτσι ακριβώς όπως τα παρέλαβα εντός 15 ημερών. Ακόμα και αν δεν είμαι ικανοποιημένος από το προϊόν...

Και μάλιστα στην περίπτωση της μητρικής ου κρατήθηκαν 5 για ένα RMA που εγώ δεν είχα ζητήσει ποτέ. Αν λέμε την κράταγα τελικά την μητρική θα μου τα ζήταγαν; Όχι βέβαια. (Νταβατζιλίκι μου ακούγετε εμένα η κράτηση των 5, αλλά χάρισμά τους βιαζόμουνα να φύγω...)

Αρχική απάντηση από mariosalice

Δικαίωμά του να μη σου δείξει τις μνήμες

Οk.

Δικαίωμά μου να μην τις πάρω...

Αν και δεν καταλαβαίνω τη νοοτροπία του δεν γίνεται να σου της δείξουμε...

Αφού βρε ηλίθιε (το λιγότερο ηλίθιος) θα μου της ανεβάσεις πάνω για να τις πάρω... Πριν τις πληρώσω λες να μην κοιτάξω να δω αν μου τις έβαλες στη σακούλα; Νομίζεις οτι δεν μπορώ να κοιτάξω εκείνη την ώρα για το serial και την ημερομηνία παραγωγής;

Δηλαδή γιατί να μη μου της δείξει; Είναι κουτοπονηριά; Είναι βλακεία; Είναι μικροπρέπεια; Είναι απλά μια αρνητικότητα στο να εξυπηρετήσεις τον πελάτη; Πραγματικά δεν ξέρω... Όταν μου είπε δεν γίνεται έμεινα να τον κοιτάω...

Ε λοιπόν ας τις κρατήσει να τις βλέπει μόνος του...

(Btw για την ιστορία με τις μνήμες καιρό πριν που έψαχνα στα Multirama είχα πάρει με τη σειρά τα καταστήματα να ρωτάω από τηλεφώνου για την ημερομηνία παραγωγής. Δεν υπήρξε ούτε ένας πωλητής που να ξέρει από πριν που τη γράφει πλην αυτού στη Στουρνάρη, αλλά προς τιμήν τους όλοι προθυμοποιήθηκαν να με βοηθήσουν και να μου διαβάσουν κατόπιν υπόδειξης τον 5ψήφιο αριθμό. Οι περισσότεροι μάλιστα με ευχαρίστησαν που τους εξηγούσα πως διαβάζεται.)

Σε καμια περίπτωση δεν γράφω για να σε προσβάλω mariosalice και φυσικά ούτε έχω προσωπικά οφέλη από το να δυσφημώ το συγκερκιμένο μαγαζί. Πλέον απλά δεν ασχολούμαι και δεν κοιτάω καν τιμές. Δεν αποτελεί επιλογή για μένα... Από εκεί και πέρα στα @@ αν είναι πιο φθηνό. Αν είναι για δικό του καλό είναι... Όπως και το να μην είναι εξυπηρετικοί, κακό σε μένα δεν κάνουν, αλλά κυρίως στην ίδια τους την επιχείρηση...

Εκείνο που με πείραξε στο post σου είναι η νοοτροπία σου, που πολλές φορές τη βλέπω σε πολλούς αγοραστές. Δίνεις τα λεφτά σου και πρέπει να απαιτείς την καλύτερη αντιμετώπιση...

Από το να είναι άρτια ενημερωμένος ο πωλητής μέχρι το να σου χαμογελάσει (και ας χώρισε το προηγούμενο βράδυ)

Πρέπει να συνειδητοποιήσουν μερικοί άνθρωποι οτι όταν μπαίνεις στο μαγαζί τους δεν είσαι υποχρεωμένος να τους αφήσεις τα λεφτά σου...

Link to comment
Share on other sites

Τι εγινε ρε παιδια.Μπηκα την αμεσως επομενη μερα να δω το φορουμ και λετε οτι κρυβομαι?Ναι δε μπηκα για 20 ωρες και εχω φυγει για Αυστραλια =) Τι λετε ρε.Πατε καλα?Σορρυ αλλα εχουμε και δουλειες.)Οι κυριοι απο το eshop.gr γνωριζουν για τις κινησεις μου γιατι πολυ απλα τους ειπα οτι θα το κανω.Απο κει και περα μπορουν να κανουν οτι νομιζουν.Σιγουρα καποιοι απο σας θα υποστηριξετε το εν λογω καταστημα.Το κανα κεγω μεχρι ενα διαστημα,μεχρι να αρχισουν οι μαμουνιες.Και οκ απο τελη Ιουνη με εχουν βγαλει απο τα ρουχα μου.Ο τονος του ποστ μου ειναι τετοιος γιατι ειμαι εξοργισμενος.Εσεις δε θα'σασταν?Οχι δε λεω ψεμματα.Α και by the way οπως ειπα η φαση ξεκινησε τελη Ιουνη,οι περισσοτεροι δεν εχουν αδεια εκεινο το καιρο.Μα και αδεια να εχουν εκεινο το καιρο ας το κλεινανε το μαγαζι αν ητανε!

Οι χαρακτηρισμοι που τους εδωσα τους αξιζουν 100% και δε παιρνω τπτ πισω απο αυτα που ειπα.Για τα ψεμματα απο το τηλ που μου αραδιασαν "ναι τωρα ερχεται η καρτα,οχι την αλλη εβδομαδα ερχεται,οχι δε την εχουμε εμεις αλλα η αντιπροσωπια,οχι δε δουλευα εγω ο ξαδελφος μου δουλευε." ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ! Και γενικα για την αντιμετωπιση ακομα και με ειρωνια απο καποιους απο κει!! (οχι απολους οσους ετυχα να μιλησω).Φανταζεστε ποσα τηλεφωνα εχω κανει επειδη καποιοι ειναι αχρηστοι.Και μου ειπαν στην αρχη τη δευτερη φορα που ξαναστειλα τη καρτα να τη στειλω με δικα μου εξοδα!ΤΡΑΓΙΚΟΙ!

Παντως παιδες οσοι καταλαβαν-καταλαβαν.Εγω απλα μια συμβουλη σας εδωσα.

ΜΗ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ PC ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΨΑΧΝΕΣΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από wrong method [Χθες, στις 05:18]

Δεν μπορώ να μιλήσω για το rma policy του eshop, μια και ότι αγόρασα δουλεύει απροβλημάτιστα.

Τα πράγματα ήρθαν στην ώρα τους, με την πληρωμή κανένα πρόβλημα και οι τιμές 30%

πιό κάτω από μαγαζιά λιανικής.

Για την περίπτωσή σου, μην ξεχνάς ότι είμαστε σε μήνα διακοπών και πολλοί λειτουργούν

με μειωμένο προσωπικό. Ίσως εκεί οφείλειται η μεγάλη καθυστέρηση.

Εντάξει μην τα παραλέμε κιόλας, δεν υφίσταται 30% εκτός κι αν εκεί που αγόραζες πριν σε κλέβανε, είναι γεγονός οτι σε πολλά πράγματα έχει καλές τιμές το eshop αλλά να κάνουμε και λίγο κράτει που λένε.

Οσο για το rma policy δυστυχώς αυτό είναι το σημαντικότερο σημείο αξιολόγησης, κοινώς μέχρι να εμφανιστεί το πρόβλημα όλοι καλοί είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.