ppaylos1416003173 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5, 2005 Εκει που δουλευα κανονικα στην Tft Philips170s αρχιζε ο διακοπτης(αφης) να τον παταω και το μονιτορ ν ανοιγη μετα απο μερικα δευτερολεπτα αυτο εγινε για καμια βδομαδα και μετα μαυρη μαυριλα πλακωσε ,Το αναβω ειναι μαυρα ολα, αλλα κανει τις αλλαγες οταν ξεκιναει και οταν παει να μπει στα γουιντους ,αλλα ολα σε μαυρο φοντο ,τωρα που την αποσυνδεσα οταν την αναβω μου βγαζει ενα πινακακι στα κινεζικα(κανονικα κινεζικα) και δεν δουλευουν τα πληκτρα των χρωματων πανω στο μονιτορ.Δεν φταιει η καρτα γραφικων γιατι εχω βαλει ενα CRT17'' στη θεση του και παιζει μια χαρα.Εχει συμβει σε κανεναν ?
ppaylos1416003173 Αύγουστος 5, 2005 Author #3 Αύγουστος 5, 2005 1 χρονο πρεπει να εχει δεν ειμαι και σι-σιγουρος δεν βρισκω την αποδειξη,την ειχα παρει απο καρφουρ και εχει περασει ενας χρονος Ειναι η φτηνη σειρα χωρις DVI
sa1901 Αύγουστος 6, 2005 #4 Αύγουστος 6, 2005 Έχω την εντύπωση ότι όλες οι TFT έχουν 3 χρόνια εγγύηση.
DMylonas Αύγουστος 6, 2005 #5 Αύγουστος 6, 2005 Η Philips ξέρω 1000% ότι έρχονται στον χώρο σου και σου αλλάζουνε την TFT με μία άλλη που λειτουργεί... Απλά πάρε τηλ στο 210-6162000 και πες τους το προβλημά σου...
satkok Αύγουστος 6, 2005 #6 Αύγουστος 6, 2005 Οι Philips έχουν 3 χρόνια on site εγγύηση πάρε τηλ στη αλμάν Ελλάς 2102409150 και φαξ 2102409155
Sbeetle Αύγουστος 6, 2005 #8 Αύγουστος 6, 2005 Μπορεί να λέω και βλακείες, αλλά αφού η οθόνη έχει αγοραστεί από τα καρφουρ, παίζει η αντιπροσωπεία να μην αναγνωρίζει την εγγύηση, γιατί τα καρφουρ στα ηλεκτρονικά τουλάχιστον κάνουν δικές τους εισαγωγές. Πάρε τηλέφωνο και ρώτα, γιατί υπάρχει περίπτωση να πρέπει να την επιστρέψεις στα καρφουρ. Έχει τύχει σε πολύ κόσμο στραβή με άλλα ηλεκτρονικά είδη από καρφουρ και ...τρέχανε.Αν πάντως η αντιπροσωπεία αναγνωρίζει την onsite εγγύηση, τότε κομπλέ δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Πάρε στα τηλέφωνα που σου είπαν τα παιδιά και θα παίξει ...ντελίβερι.
ppaylos1416003173 Αύγουστος 6, 2005 Author #9 Αύγουστος 6, 2005 Αν ειχε onSite εγγύηση πιστευω θα το εγραφαν στο ταμπελακι της, Εγω δεν θυμαμαι κατι τετοιο, την αποδειξη μου ειπαν να κρατησω για εγγύηση(αλλα δεν θυμαμαι ποσο εγγύηση μου ειπαν) Επισεις η Philips sta kainoyrgia monitor δινει on site δεν νομιζω να ισχυει και για τα παλια .Θα παρω την Δευτερα που αρχιζουν οι διακοπες μου τηλεφωνα και θα σας ενημερωσω.Ευχαριστω για τα τηλεφωνα .
DMylonas Αύγουστος 6, 2005 #10 Αύγουστος 6, 2005 Πριν 2 χρόνια στο φορντισήριο που δούλευα είχαμε πάρει 5 pc από καρφουρ με μια προσφορα που είχε 500 το pc... Στο ένα χάλασε η tft που ήταν philips και κάπου πήραμε τηλ στην Θεσσαλονίκη και ήρθανε στο φορντισήριο, μας πήρανε την χαλασμένη και μας δώσανε καινούρια.... Δύο φορές τους χρειαστήκαμε γιατί 2 από τις 5 χαλάσανε και όταν αλλαχτήκανε όλα οκ...
ppaylos1416003173 Αύγουστος 6, 2005 Author #11 Αύγουστος 6, 2005 Δυστηχως βρηκα την αποδειξη αγορας και δεν υπαρχει ουτε επισιμη Philips ουτε Αλμαν Πρεπει να ναι εισαγωγη του καρφουρ ο Θεος των μονιτορ να βαλει το χερι του
ppaylos1416003173 Αύγουστος 6, 2005 Author #12 Αύγουστος 6, 2005 Πηρα τηλ καρφουρ και μου δωσανε τα τηλ τις Philips 4894911 Δεν ειναι δικια τους εισαγωγη(φιου)Ελπιζω να πανε ολα οκ !!!
papgpap Αύγουστος 6, 2005 #13 Αύγουστος 6, 2005 Οι Philips έχουν 3 χρόνια on site εγγύηση πάρε τηλέφωνο στον αριθμό που θα βρεις στο cd που είχε μαζί η οθόνη.Σε προβληματική οθόνη Tft Philips170s από καρφούρ που είχα και εγώ πήρα τηλέφωνο σε αριθμό που βρήκα στο cd (είναι εξωτερικό αλλά με 1 αστική μονάδα χρέωση ) δίνεις τον αριθμό που έχει η οθόνη και κάποια άλλα στοιχεία ημερομηνία αγοράς κατά προσέγγιση απόδειξη δεν ζητάνε .Μετά σε παίρνουν τηλέφωνο από εδώ εταιρία σέρβις και και σου στέλνουν άλλη οθόνη που δουλεύει με κούριερ
ΝTG Αύγουστος 6, 2005 #14 Αύγουστος 6, 2005 Kαι μια ερωτηση οχι και τοσο off topic!Σαν οθονη ηταν καλη?Μιλαω -για οσους απαντησουν- για την σειρα S και οχι C η την ακριβη X!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.