Jump to content



Enhaim 1250 πρόβλημα με την ροή


FrOsT

Recommended Posts

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Σαν αυτά που έχουν οι αντλίες για όταν τις βάζεις βυθιζόμενες, απλά έβαλα αυτό στη είσοδο της αντλία όπως και μετά δοκίμασα και σε άλλα μέρη αλλά δεν πέτυχα αυτό που ήθελα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από MaGiCMaN

ααα σαν αυτο που εχουν Oi eheim το μπλε. αυτο δεν λες?

Ναι. όπως επίσης δοκίμασα και διάφορα αφρολεξ που έχουν μαζί οι m/b στην συσκευασία αλλά πάλι τίποτα(ή δεν περνούσε καθόλου νερό ή τα ρουφούσαν οι σωλήνες ή...).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από MaGiCMaN

εκεινο ειναι πολυ χοντρο που εχουν oi m/b που να περασει νερο,σαν σφουγγαρι ειναι.

Εξαρτάτε την m/b δεν έχουν όλες το ίδιο:p

Τεσπα τζάμα έχασα την ώρα μου...

Link to comment
Share on other sites

Η μύωση της τάσης δεν μειώνει τις στροφές, αυτό επιτυγχάνετε με την μύωση των περιόδων του εναλλασσομένου.

Την τελευταία φορά που ρώτησα για ένα μηχάνημα αυξομείωσης στροφών κινητήρα της τελεμεκανικ είχε 700 ευρο χοντρική.

Σε σταθερή παροχή η μικρότερη διάμετρος σωλήνων αυξάνει την ταχύτητα ροής , και η μεγαλύτερη την μειώνει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [Σήμερα, στις 08:39]

Η μύωση της τάσης δεν μειώνει τις στροφές, αυτό επιτυγχάνετε με την μύωση των περιόδων του εναλλασσομένου.

Την τελευταία φορά που ρώτησα για ένα μηχάνημα αυξομείωσης στροφών κινητήρα της τελεμεκανικ είχε 700 ευρο χοντρική.

Σε σταθερή παροχή η μικρότερη διάμετρος σωλήνων αυξάνει την ταχύτητα ροής , και η μεγαλύτερη την μειώνει.

στο τελευταιο μηπως κανεις λαθος? αν βαλεις μικροτερης διατομης δεν θα μειωθει η ροη? αν βαλεις μεγαλυτερη θα αυξηθει. χωρις να ειμαι 100% σιγουρος. :)
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λέει ο ΓιαγκΤ είναι ότι με μικρότερη διατομή θα αυξήσεις την ταχύτητα που κινήται το νερό. Όχι την ροή απαράιτητα.

Και εσένα το πρόβλημα σου είναι ότι λόγω της μεγάλης ροής ΚΑΙ ταχύτητας που έχεις τώρα, κάνει παφλασμό στο τανκ και περνάνε μπουρμπουλήθρες.

’ρα με μικρότερη διατομή θα έχεις μεγαλύτερο πρόβλημα. Με μεγαλύτερη διατομή θα το ελλατώσεις.

’λλα πάλι πόσο μεγάλη διατομή να βάλεις? 1 ιντσα? Και άντε και βρήκες σωλήνες μεγάλης διατομής...αν δεν δουλεύει σωστά τζάμπα οι σωλήνες.

Get rid of the tank!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από RootX

Καλά τα λέει ο Γιάγκος και ο darkcount, αλλά ισχύει το ίδιο και στους "κυκλοφορητές" που άμα βρούνε λίγο τα σκούρα(μικρή διατομή) πέφτει η ροή?

Ή το λέω λάθος?

h μικροτερη διατομη το σωλινα αυξανει την πιεση που ασκιτε απο την φτεροτη.

Το συντριβανι δημιουργιτε απο την πιεση του νερου..

Ειναι σαν να βαζεις το δακτυλο σου στο σωλινα του κηπου ( για οσους εχουν κηπο) κ προσπαθεις να ριξεις νερο οσο πιο μακρυα μπορεις..

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ

Σε σταθερή παροχή η μικρότερη διάμετρος σωλήνων αυξάνει την ταχύτητα ροής , και η μεγαλύτερη την μειώνει.

ο ΓιανγΚ πρεπει να εχεις δικιο..

Οσο αφορα για τις λυσεις .... η πλειοψηφια μιλησε..

Παρατα το τανκ .. πουλα το σε καποιον που εχει αλλη αντλια λιγοτερη ισχυρη.....

Link to comment
Share on other sites

Με την L30 που έχω, παρατηρώ την ίδια συμπεριφορά με την περιγραφώμενη παραπάνω. Καμία απόκλιση.

Ούτως ή άλλως αυτό που λέμε παραπάνω δεν αφορά κυκλοφορητές αλλα την συμπεριφορά των υγρών.

Fluid Dynamics.

Φαντάσου ένα βαρέλι γεμάτο νερό. Με 2 τρύπες κάτω κάτω. Η μια μικρούλα και η άλλη αρκετά μεγαλύτερη.

Σε ποια απο της δύο θα δεις το νερό να πετάγεται αρκετά μέτρα και με μεγάλη ταχύτητα μακρυά από το βαρέλι?

Στη μικρη τρύπα! Όσο μεγαλύτερη κάνεις την τρύπα τόσο μειώνεις την ταχύτητα του νερού. ΔΕΝ μιλάω για ροή όμως...

Τώρα όπου στο βαρέλι έχουμε το βάρος του ίδιου νερού και πρωωθεί το νερό....στην περιπτωση με τον κυκλοφορητη...το προωθεί ο κυκλοφορητής.

Βέβαια είναι λογικό ότι αν στην περίπτωση του κυκλοφορητή μειώσεις δραματικά την διατομή τοτε ΝΑΙ θα τον ζορίσεις αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Η ενέργεια που δημιουργείται στην αντλία είναι κινητική ενέργεια, σύμφωνα με την εξίσωση Bernoulli.

Η = Ρ/γ +u²/2g + Ζ

Όπου Η: η ολική ενέργεια της μονάδας βάρους του υγρού

Ζ: η κατακόρυφη απόσταση ενός σημείου από το επίπεδο αναφοράς

Ρ: η πίεση του υγρού στο ίδιο σημείο

γ: το ειδικό βάρος του υγρού

u: η μέση ταχύτητα ροής

Όλοι οι όροι της εξίσωσης έχουν διαστάσεις μήκους ή διαστάσεις ενέργειας ανά μονάδα βάρους. Ο όρος Ζ ονομάζεται ύψος ή φορτίο θέσεως, ο όρος Ρ/γ ονομάζεται ύψος ή φορτίο πιέσεως, και ο όρος u²/2g ονομάζεται ύψος ή φορτίο ταχύτητας. Το Η είναι σταθερή ποσότητα και ονομάζεται ολικό ύψος ή φορτίο. Η παραπάνω εξίσωση αποτελεί αναλυτική μορφή του θεωρήματος Bernoulli:

«Κατά τη σταθερή ροή τέλειου υγρού υπό την επίδραση ομογενούς πεδίου βαρύτητας, το άθροισμα του ύψους θέσεως, του ύψους πιέσεως και του ύψους ταχύτητας είναι σταθερό σε κάθε σημείο της γραμμής ροής.

Η ενέργεια που μεταφέρεται στο υγρό αντιστοιχεί στην ταχύτητα στην άκρη του στροφείου. Όσο γρηγορότερα περιστρέφεται το στροφείο ή όσο μεγαλύτερο είναι το στροφείο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ενέργεια που μεταφέρεται στο υγρό.

Μια αντλία αυτού του τύπου δεν δημιουργεί πίεση, δημιουργεί μόνο τη ροή. Η πίεση είναι μια μέτρηση της αντίστασης στη ροή. Στα νευτώνεια ρευστά (μη κολλώδη υγρά όπως το νερό ή η βενζίνη) ο όρος «ύψος» χρησιμοποιείται για να μετρήσει την κινητική ενέργεια που δημιουργεί μια αντλία. Το «ύψος» είναι μια μέτρηση του ύψους της υγρής στήλης που δημιουργείται από την κινητική ενέργεια που η αντλία δίνει στο υγρό. Ο κύριος λόγος που χρησιμοποιείται ο όρος «ύψος» αντί της πίεσης για να μετρηθεί η ενέργεια μιας φυγοκεντρικής αντλίας, είναι ότι η πίεση από μια αντλία θα αλλάξει εάν το ειδικό βάρος του υγρού αλλάξει, ενώ το «ύψος» όχι. Η απόδοση της αντλίας σε οποιοδήποτε νευτώνειο ρευστό μπορεί πάντα να περιγραφεί με τη χρησιμοποίηση του όρου αυτού.

-------

σχέση μεταξύ ροής και διαμέτρου, εξίσωση συνέχειας:

Q= πD²U/4

όπου Q: η παροχή του ρευστού

U : η μέση ταχύτητα

D: η διάμετρος του αγωγού

-------

Οι απώλειες φορτίου ή ενέργειας λόγω τριβής (γραμμικές απώλειες), εξίσωση Darcy Weisbach:

hf=fLU²/D2g

όπου hf : η απώλεια φορτίου λόγω τριβής

f : ο συντελεστής τριβής

L: μήκος του αγωγού

D: η διάμετρος του αγωγού

u: μέση ταχύτητα ροής

-------

Το φορτίο μιας τοπικής απώλειας (εξαρτήματα του κυκλώματος, καμπυλότητες σωληνωσης) εκφράζεται σαν ύψος από την εξίσωση:

hm=KU²/2g

όπου hm : η απώλεια φορτίου

K : ο συντελεστής τοπικών απωλειών

u: μέση ταχύτητα ροής

-------

μιλαμε για κλειστο κυκλωμα, αρα Ζ=0

μιλαμε για κυκλοφορητες. τεραστια η διαφορα με τις αντλιες. οι αντλιες μπορουν να κανουν αναρροφηση κατω απο το υψος τους, οι κυκλοφορητες οχι.

μιλαμε για μονοφασικους διπολικους κινητηρες AC, οσο τους ζοριζεις χανουν στροφες. οσο χανουν στροφες, χανεις ταχυτητα, χανεις ροη. βεβαια πεφτουν οι απωλειες, αλλα δεν ειναι τροπος αυτος να ελαχιστοποιησεις τις απωλειες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 14:19]

Καλά τα λέει ο Γιάγκος και ο darkcount, αλλά ισχύει το ίδιο και στους "κυκλοφορητές" που άμα βρούνε λίγο τα σκούρα(μικρή διατομή) πέφτει η ροή?

Ή το λέω λάθος?

Επειδή γνωρίζω ότι η παροχή του κυκλοφοριτη εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες, αναφέρθηκα σε σταθερή παροχή.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.