tasosmos Αύγουστος 3, 2005 #21 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2005 Με την οθονη πιστευω οτι θα μπορουσαν να πιεσουν λιγο την αντιπροσωπεια για αντικατασταση. Υποτιθεται οτι ειχε 3 χρονια εγγυηση και τελικα πεταξα 250 στα σκουπιδια γιατι "Η εγγυηση της οθονης δεν καλυπτει βλαβες στον καθοδικο σωληνα" οπως μου απαντησε ο προισταμενος της αντιπροσωπειας. Δηλαδη αν δεν καλυπτει τον καθοδικο σωληνα η εγγυηση σε μια CRT τι καλυπτει? Δεν λεω οτι εφταιγε το καταστημα που δεν εκανε τη δουλεια της η αντιπροσωπεια αλλα περιμενεις καλυτερη αντιμετωπιση ειδικα αν ψωνιζεις 3-4 φορες το χρονο απο εκει. Ολο και κατι θα υπηρχε να κανουν, εστω και μια μερικη επιστροφη της αξιας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oktech Αύγουστος 3, 2005 #22 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από tasosmos Με την οθονη πιστευω οτι θα μπορουσαν να πιεσουν λιγο την αντιπροσωπεια για αντικατασταση. Υποτιθεται οτι ειχε 3 χρονια εγγυηση και τελικα πεταξα 250 στα σκουπιδια γιατι "Η εγγυηση της οθονης δεν καλυπτει βλαβες στον καθοδικο σωληνα" οπως μου απαντησε ο προισταμενος της αντιπροσωπειας. Δηλαδη αν δεν καλυπτει τον καθοδικο σωληνα η εγγυηση σε μια CRT τι καλυπτει? Δεν λεω οτι εφταιγε το καταστημα που δεν εκανε τη δουλεια της η αντιπροσωπεια αλλα περιμενεις καλυτερη αντιμετωπιση ειδικα αν ψωνιζεις 3-4 φορες το χρονο απο εκει. Ολο και κατι θα υπηρχε να κανουν, εστω και μια μερικη επιστροφη της αξιας. Κοίταξε.. άδικο άδικο δεν έχεις... δεν έχεις και δίκαιο όμως και θα σου πώ γιατί.. Είναι θέμα αντιπροσωπείας και μόνο.. το κατάστημα πίστεψέ με, όσο τζίρο και να κάνει δεν έχει μέσα πίεσης.. εκεί το μόνο που μπορούσες να κάνεις και ειδικά άν ο λόγος απόριψης της κάλυψης της εγγύησης δεν αναφέρεται στην εγγύηση που έχεις πάρει με την οθόνη, είναι να κάνεις καταγγελία στην αντιπροσωπεία σε οργανώσεις καταναλωτών. Το κάτι παραπάνω που θα έκανα εγώ προσωπικά σαν επιχείρηση είναι να σου δώσω την καινούρια οθόνη που θα πάρεις σε μια καλύτερη τιμή ακόμη και κοντά στο κόστος... μην νομίζεις όμως ότι υπάρχουν περιθώρια..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Αύγουστος 3, 2005 #23 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από tasosmosΥποτιθεται οτι ειχε 3 χρονια εγγυηση και τελικα πεταξα 250 στα σκουπιδια γιατι "Η εγγυηση της οθονης δεν καλυπτει βλαβες στον καθοδικο σωληνα" οπως μου απαντησε ο προισταμενος της αντιπροσωπειας. Αν και δεν περιγράφεις ακριβώς το πρόβλημα, μάλλον η συγκεκριμένη περίπτωση έχριζε κραξίματος και κυνηγιού.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Αύγουστος 3, 2005 #24 Κοινοποίηση Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από tasosmos Με την οθονη πιστευω οτι θα μπορουσαν να πιεσουν λιγο την αντιπροσωπεια για αντικατασταση. Υποτιθεται οτι ειχε 3 χρονια εγγυηση και τελικα πεταξα 250 στα σκουπιδια γιατι "Η εγγυηση της οθονης δεν καλυπτει βλαβες στον καθοδικο σωληνα" οπως μου απαντησε ο προισταμενος της αντιπροσωπειας. Δηλαδη αν δεν καλυπτει τον καθοδικο σωληνα η εγγυηση σε μια CRT τι καλυπτει? Δεν λεω οτι εφταιγε το καταστημα που δεν εκανε τη δουλεια της η αντιπροσωπεια αλλα περιμενεις καλυτερη αντιμετωπιση ειδικα αν ψωνιζεις 3-4 φορες το χρονο απο εκει. Ολο και κατι θα υπηρχε να κανουν, εστω και μια μερικη επιστροφη της αξιας. έπρεπε να τους κράξεις τότε.δηλαδή τι καλύπτει, τα adc? πλάκα κάνουμε?Αρχική απάντηση από oktech Κοίταξε.. άδικο άδικο δεν έχεις... δεν έχεις και δίκαιο όμως και θα σου πώ γιατί.. Είναι θέμα αντιπροσωπείας και μόνο.. το κατάστημα πίστεψέ με, όσο τζίρο και να κάνει δεν έχει μέσα πίεσης.. εκεί το μόνο που μπορούσες να κάνεις και ειδικά άν ο λόγος απόριψης της κάλυψης της εγγύησης δεν αναφέρεται στην εγγύηση που έχεις πάρει με την οθόνη, είναι να κάνεις καταγγελία στην αντιπροσωπεία σε οργανώσεις καταναλωτών. Το κάτι παραπάνω που θα έκανα εγώ προσωπικά σαν επιχείρηση είναι να σου δώσω την καινούρια οθόνη που θα πάρεις σε μια καλύτερη τιμή ακόμη και κοντά στο κόστος... μην νομίζεις όμως ότι υπάρχουν περιθώρια..... να πιέσεις και να κράξεις την αντιπροσωπεία σαν κατάστημα, προς χάριν του πελάτη.είναι δυνατόν σε οθόνη crt να μην καλύπτει τον καθοδικό? έλεος δηλαδή.στο κάτω κάτω, ας αναφέρεται ΡΗΤΑ όπως στα laptop που σου λέει η μπαταρία δεν καλύπτεται από την ίδια εγγύηση με το υπόλοιπο σύστημα ή στους βιντεοπροβολείς που δεν καλύπτεται η λυχνία. αλλά αυτά είναι "αναλώσιμα", τον καθοδικό δεν μπορείς να τον αλλάξεις ως χρήστης!@tasosmosπες και πιο αναλυτικά την περίπτωση, γιατί μου φαίνεται πολύ κορυφή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasot Αύγουστος 4, 2005 #25 Κοινοποίηση Αύγουστος 4, 2005 Ασε και το ειδαμε και το RAMSHOPΤα ιδια Σκ*τα ειναι ολα τουςκαι κυριως το RAMSHOP με τις online μυστηριες παραγγελιες ακομα και 2ου χεριου (μεταχειρισμενες\προβληματικες λυσεις που εχουν γινει RMA και το RAMSHOP τις πλασαρουν κανονικοτα για πουλημα...)Την προηγουμενη φορα λεγανε οτι πουλαγανε Χ800ΧΤ-PE αλλα στην πραγματικοτητα ηταν Χ800ΧΤ απλη αφου στα specs τους γραφανε οτι η συχνοτητα ηταν 500/500 Κανουν οτιδηποτε για να παρουν λεφτα Η Ελληνικη εγγυηση ειναι γνωστη....Ελλαδα............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
helloween Αύγουστος 22, 2005 #26 Κοινοποίηση Αύγουστος 22, 2005 Πιο πάνω ανέφερα ότι θα εκθέσω και εγώ την γνώμη μου γιατί έστειλα μια υδρόψυξη στο ram-shop. Λοιπόν οι κύριοι μου είπαν πολύ απλά ότι θα την εγκαταστήσουν χωρίς να πληρώσω μία. Το θέμα έχει κολλήσει στην εταιρεία τώρα που την αργεί γιατί δεν είχαν στοκ και έπεσα και σε περίοδο αδειών. ’ρα από εμένα και εντελώς υποκειμενικά είμαι ευχαριστημένος και γενικά μου φέρθηκαν εντάξει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 23, 2005 #27 Κοινοποίηση Αύγουστος 23, 2005 Πήρα μιά Leadtek 6800GT και παρουσίαζε προβλήματα (artifacts).Την πάω πίσω μετά από 3 μέρες και το μεσημέρι πήρα άλλη.Η 2η, δεν έπαιξε καθόλου!!! (δε φταίει το κατάστημα εδώ πιστεύω...)Την πάω πίσω την επόμενη το πρωί και την άλλη μέρα παρέλαβα άλλη.Δε βρίσκω το λόγο να είμαι εναντίων τους... και τη στιγμή που είναι ένα από τα παλαιότερα καταστήματα στη Στουρνάρη, για να μεγαλώνει και να επεκτείνεται, μάλλον κάτι κάνει καλά. "Μπορείς να κοροϊδέψεις τους λίγους για λίγο, όχι όμως τους πολλούς για πολύ"Αυτό φυσικά ισχύει γιά όλα τα καταστήματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.