ea6gka Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 20, 2005 για ριχτε μια ματια εδω , Όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας για χρονική διάρκεια από ένα (1) έως πέντε (5) έτη, (ζητήστε να ενημερωθείτε από τους πωλητές μας κατά την αγορά του προϊόντος).Η εγγύηση αυτή δίνεται από την αντιπροσωπεία η οποία αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων. Στις περισσότερες των περιπτώσεων ο τελικός πελάτης μπορεί με την απόδειξη αγοράς να απευθυνθεί στην επίσημη αντιπροσωπεία για την επισκευή της βλάβης κερδίζοντας χρόνο επισκευής. Σε κάθε άλλη περίπτωση τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα σε όποιο πρόβλημα αφορά το hardware ή τα περιφερειακά του υπολογιστή σας. http://www.ram-shop.gr/showproduct.jsp?prodid=5817δλδ με αλλα λογια σου λενε αν το θες γρηγορα , που θα επρεπε οι ιδιοι να φροντισουν, τραβατε μονοι σας στην αντιπροσωπεια?κατι ειναι λαθος ή μου φαινεται στο κειμενακι αυτο?
RootX Ιούλιος 20, 2005 #2 Ιούλιος 20, 2005 Στην πράξη, έτσι δεν γίνεται?Το προϊόν παραμένει στο κατάστημα μέχρι να το στείλει στην αντιπροσωπεία, επιστρέφει από την αντιπροσωπεία στο κατάστημα και το παραλαμβάνεις.Αν βγάλεις το κατάστημα από την εξίσωση, δεν κερδίζεις χρόνο?Δεν σε υποχρεώνει βέβαια να ακολουθήσεις αυτή την διαδικασία αλλά σου λέει αυτό που ξέρουμε όλοι, έτσι το καταλαβαίνω.
sotiris Ιούλιος 20, 2005 #3 Ιούλιος 20, 2005 βασικά έτσι δεν γίνεται? το πας από το μαγαζί και μετά το μαγαζί στην αντιπροσωπία.αυτό όμως σημαίνει 1-2 μέρες καθυστέρηση, οπότε αν θες μπορείς να το πας κατευθείαν στην αντιπροσωπεία για πιο γρήγορα. αυτό κατάλαβα.
sotiris Ιούλιος 20, 2005 #4 Ιούλιος 20, 2005 πω πω. πρέπει να αλλάξω λεξιλόγιο... και να πάρω πιο γρήγορο pc, με fragαρε
Zarras Ιούλιος 20, 2005 #5 Ιούλιος 20, 2005 νομιζω αυτο παιζει σε πολλα μαγαζια...το κερδος απο αυτο ειναι οτι το μαγαζι δεν χανει χρονο με το ρμα...φυσικα και ο χρηστης το ιδιο... ετσι αντι να περιμενεις ποτε θα ασχοληθει το μαγαζι μαζι σου,βγαζει ο ιδιος τον οφη απο την οπη και ξεμπερδευεις...με οτι (+) και (-) συνεπαγεται τουτο..εδιτ >> Ποτε προλαβατε και απαντησατε ρε! μηπως εχετε 2πυρηνο και σεις?
ea6gka Ιούλιος 20, 2005 Author #6 Ιούλιος 20, 2005 δεν νομιζω οτι μπορεις να πας στην ιντερσετ με την αποδειξη αγορας και να στο αλλαξουνε. γινεται? αλλα απο την αλλη ειναι σαν να σου λενε οτι αν πας σπιτι και δε παιζει θα περιμενεις , ενω ο νομος αλλα λεει.
sotiris Ιούλιος 20, 2005 #7 Ιούλιος 20, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka δεν νομιζω οτι μπορεις να πας στην ιντερσετ με την αποδειξη αγορας και να στο αλλαξουνε. γινεται? αλλα απο την αλλη ειναι σαν να σου λενε οτι αν πας σπιτι και δε παιζει θα περιμενεις , ενω ο νομος αλλα λεει. πάντως μια φορά που είχα πρόβλημα με μια μνήμη (καινούρια), μου την αλλάξανε με τη μία, και για την ακρίβεια πιστωτικό (πήρα kingston:p).δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, απλά αναφέρει ότι μπορείς να το πας και στην αντιπροσωπεία.λογικά, αφού το πας με την απόδειξη της αγοράς στην π.χ. interset δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
oktech Ιούλιος 20, 2005 #8 Ιούλιος 20, 2005 Ακόμη και να μην έχεις την απόδειξη, μπορεί να ελεγθεί από τον σειριακό αριθμό και την ημερομηνία κατασκευής άν είναι εντός εγγύησης... δεν είσαι άλλωστε υποχρεωμένος να κρατάς εσσαεί μια απόδειξη που στην τελική μπορεί να είναι και από ταμειακή οπότε δεν λέει τίποτε απολύτως σε κανέναν.. αυτά είναι καραγκιοζλίκια για να ταλαιπωρήτε ο κόσμος.... τί θα πεί δηλαδή φέρε απόδειξη? ’ν δεν έχεις απόδειξη και είναι ενός μήνα με ημερομηνία κατασκευής και σειριακό αντίστοιχο θα σε πούνε κλέφτη άν δεν έχεις απόδειξη? Και δεν έχεις απόδειξη και σου ζητάνε λεφτά για να σου καλύψουν την εγγύηση τί σημαίνει? ότι ενώ είσαι κλέφτης με 30 ευρώ σε συγχωράνε? Αφήστε γιατί έχω μαζεμένα σε ορισμένες και καλά μεγάλες εταιρείες που ούτε για περιπτεράδες δεν κάνουνε....
AN7 OverClocker Ιούλιος 20, 2005 #10 Ιούλιος 20, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka δεν νομιζω οτι μπορεις να πας στην ιντερσετ με την αποδειξη αγορας και να στο αλλαξουνε. γινεται? " Στις περισσότερες των περιπτώσεων ο τελικός πελάτης μπορεί με την απόδειξη αγοράς να απευθυνθεί στην επίσημη αντιπροσωπεία"
totally_wired Ιούλιος 21, 2005 #11 Ιούλιος 21, 2005 Και εγώ συμφωνώ με τον OK-TECH. Αλλά δεν μπορώ να μην πω ότι χωρίς απόδειξη με άλλαξε η Quest το hubaki του lan μου όταν ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί ένα port μέσα σε ελάχιστες μέρες και με μήνυμα στο κινήτο. Όμορφα πράγματα.
oktech Ιούλιος 21, 2005 #12 Ιούλιος 21, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired Και εγώ συμφωνώ με τον OK-TECH. Αλλά δεν μπορώ να μην πω ότι χωρίς απόδειξη με άλλαξε η Quest το hubaki του lan μου όταν ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί ένα port μέσα σε ελάχιστες μέρες και με μήνυμα στο κινήτο. Όμορφα πράγματα. Προφανώς δεν αναφέρθηκα στην Quest... είπα "και καλά, μεγάλες εταιρείες"...Εδώ καλά καλά, σε πολλά άν όχι τα περισσότερα προϊόντα του κλάδου μας, δεν υπάρχουν κάρτες εγγυήσεως.. και μετά σου ζητάνε την απόδειξη.. γιατί τσιγγουνεύονται να εκτυπώσουν μερικές κάρτες και να τις μοιράσουν σε κάθε συσκευασία... Λές και δεν ξέρουν άν είναι κάτι σε εγγύηση ή όχι.. Χαζομάρες... ακόμη και δικό τους να μήν είναι κάτι, και αγορασμένο από άλλον εισαγωγέα, οι εισαγωγείς που έχουν σχέση με μία εταιρεία, και είναι εξουσιοδοτημένο σημείο service, έχουν δυνατότητα να κάνουν service!’λλο άν είναι θέμα κονόμας και ανταγωνισμού και καλής θέλησης και σωστής επαγγελματικής συμπεριφοράς... με λίγα λόγια, στην χώρα του φιλότιμου, που η λέξη ούτε καλά καλά μεταφράζετε σε άλλη γλώσσα, πρέπει κανείς να ψάχνετε στο φιλότιμου του κάθε επαγγελματία, μαγαζάτορα, τεχνικού κλπ για να κάνει την δουλειά του.Το κακό είναι οτι αγοράζοντας κάτι, δεν κοιτάμε άν είναι εντάξει απέναντί μας αυτός που μας το πουλάει αλλά την τιμή... και μόλις την πατήσουμε από συμπεριφορές service κλπ, πάλι σε αυτούς πάμε για να γλιτώσουμε 2 ευρώ.... Το Ram-Shop, στην προκειμένη περίπτωση, όχι απλά αξίζει συγχαρητηρίων αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο του να γίνεται κουβέντα για αυτό το θέμα... το αυτονόητο σου λένε... και μπράβο τους γιατί πολλοί στο λένε μόνο όταν συμβεί κάτι...
helloween Ιούλιος 30, 2005 #13 Ιούλιος 30, 2005 Παιδιά εγώ διάβασα αυτό το θέμα μονο και μόνο από περιέργεια γιατί αυτή την στιγμή περιμένω από το ram-shop να με ανημερώσει για την υδρόψυξη που τους έστειλα που μου χάλασε και διάβαζα τα post σας με κομένη την ανάσα. Οσο για τον φίλο oktech θα του απαντήσω εντός της εβδομάδας για την αξιοπιστία των υπηρεσιών τους και για το αν αξίζουν συγχαρητήρια.
kreach Ιούλιος 30, 2005 #14 Ιούλιος 30, 2005 @ ea6gkaΚαλύτερα έτσι ! Χρόνος = Χρήμα !Στην αντιπροσωπεία θα μπορείς να μιλήσεις άμεσα σε τεχνικό ή έστω με κάποιο τηλέφωνο ?@OktechΓια να μην πολυλογώ ...έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ !Οφ τοπικ, αλλα μια φορά στο Carefour αγόρασα ένα MP3 discman. Πάω σπίτι το ανοίγω, κ βλέπω ότι ήταν μεταχειρισμένο κ δεν δούλευε. Το πάω πίσω το ίδιο απόγεμα κ μου κάνει την πάπια ο ίδιος υπάλληλος που μου το πούλησε λέγοντας ότι χωρίς απόδειξη ....Για το RAM Shop δεν γνωρίζω => Δεν μιλώ !
ikaros19 Αύγουστος 2, 2005 #15 Αύγουστος 2, 2005 Αν το πας στην αντιπροσωπεία χωρίς απόδειξη δεν νομίζω ότι μπορούν να ξέρουν πότε το αγόρασες....Ξέρουν πότε το έστειλαν στο μαγαζί σίγουρα αλλά όχι πότε πουλήθηκε από το μαγαζί....!!!Αν αυτό το προϊόν καθώταν ένα χρόνο στα ράφια και το πήρες εσύ.....θα ήθελες μετά να σου πούνε ότι δεν έχεις εγγύηση.....???Ενώ με την απόδειξη....βλέπουνε πότε ουσιαστικά το αγόρασε ο χρήστης και από τότε μετράει και η εγγύηση....!!!
oktech Αύγουστος 3, 2005 #16 Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από ikaros19 Αν το πας στην αντιπροσωπεία χωρίς απόδειξη δεν νομίζω ότι μπορούν να ξέρουν πότε το αγόρασες....Ξέρουν πότε το έστειλαν στο μαγαζί σίγουρα αλλά όχι πότε πουλήθηκε από το μαγαζί....!!!Αν αυτό το προϊόν καθώταν ένα χρόνο στα ράφια και το πήρες εσύ.....θα ήθελες μετά να σου πούνε ότι δεν έχεις εγγύηση.....???Ενώ με την απόδειξη....βλέπουνε πότε ουσιαστικά το αγόρασε ο χρήστης και από τότε μετράει και η εγγύηση....!!! Motherboard MachSpeed, εχει lifetime εγγυηση για τον αγοραστη και ενα χρονο στο ραφι του εμπορου. Σε καθε περιπτωση, η αντιπροσωπεια ξερει ημ/νια κατασκευης, αρα και συνολικη εγγυηση, καθως και ημ/νια διαθεσης στον εμπορο...
ikaros19 Αύγουστος 3, 2005 #17 Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από oktech Motherboard MachSpeed, εχει lifetime εγγυηση για τον αγοραστη και ενα χρονο στο ραφι του εμπορου. Σε καθε περιπτωση, η αντιπροσωπεια ξερει ημ/νια κατασκευης, αρα και συνολικη εγγυηση, καθως και ημ/νια διαθεσης στον εμπορο... Δεν έχουν όλα τα προϊόντα lifetime εγγύηση......Συνήθως ας πούμε ένα χρόνο....!!!Η ημερομηνία κατασκευής όμως δεν είναι ίδια με την ημερομηνία πώλησης από το κατάστημα στον πελάτη....και ηγ εγγύηση μετράει από τη στιγμή που το αγοράσει ο πελάτης και όχι απο τότε που κατασκευάστηκε!!!!Μπορεί η εταιρία να ξέρει πότε το έδωσε στο κατάστημα όμως μπορεί να ξέρει πότε το κατάστημα το πούλησε αν δεν έχει ο πελάτης την απόδειξει....???Αυτό ρωτάω.....!
oktech Αύγουστος 3, 2005 #18 Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από ikaros19 Δεν έχουν όλα τα προϊόντα lifetime εγγύηση......Συνήθως ας πούμε ένα χρόνο....!!! Η ημερομηνία κατασκευής όμως δεν είναι ίδια με την ημερομηνία πώλησης από το κατάστημα στον πελάτη....και ηγ εγγύηση μετράει από τη στιγμή που το αγοράσει ο πελάτης και όχι απο τότε που κατασκευάστηκε!!!! Μπορεί η εταιρία να ξέρει πότε το έδωσε στο κατάστημα όμως μπορεί να ξέρει πότε το κατάστημα το πούλησε αν δεν έχει ο πελάτης την απόδειξει....??? Αυτό ρωτάω.....! Σαφώς και δεν έχουν όλα τα πράγματα lifetime εγγύηση δεν είπα κάτι τέτοιο.. απλά σου έφερα ένα παράδειγμα για το πώς δουλεύει η λογική των εγγυήσεων.. πως πρέπει να δουλεύει δηλαδή. πχ, όταν πάρεις μια οθόνη, η εγγύηση ξεκινάει από την ημερομηνία αγοράς που αποδυκνύεται σε σοβαρές εταιρείες όχι από την απόδειξη η οποία μπορεί να χαθεί, να είναι από ταμειακή κλπ, αλλά από το συμπληρωμένο και σφραγισμένο από τον πωλητή έντυπο εγγύησης το οποίο στέλνει ο πελάτης στον κατασκευαστή ή την εδώ αντιπροσωπεία του. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, πιστεύω ότι ο αγοραστής θα πρέπει 1. να το ζητήσει από τον κατασκευαστή (δεν έχει λόγο το μαγαζί για τέτοια θέματα, πίστεψέ με και να το πεί και να μήν το πεί το ίδιο κάνει, ο λόγος του αγοραστή βαρύνει στον κατασκευαστή) και 2. ο κατασκευαστής έχοντας γνώση πότε κατασκευάστηκε ένα προϊόν, πότε πουλήθηκε στον έμπορο κλπ, μπορεί να καλύψει την εγγύησή του. Σε σχετική πρόσφατη περίπτωση, η απάντηση αντιπροωπείας ήταν ότι μόνο άν η εγγύηση είναι οριακή (10-20 μέρες πάνω κάτω από την λήξη της) και δέν υπάρχει καμία απόδειξη για την ακριβή ημ/νια αγοράς θα υπήρχε πρόβλημα και πάλι υπάρχει όλη η καλή διάθεση να εξυπηρετηθεί ο πελάτης.. αυτό φυσικά δεν το κάνουν όλοι και καλό θα ήταν εκεί να ρίξει βάρος ο κάθε καταναλωτής εκμεταλευόμενος την δύναμη του χρήματος που δίνει και των οργανώσεων που τον αφορούν.
tasosmos Αύγουστος 3, 2005 #19 Αύγουστος 3, 2005 Εγω παντως απο το Ram shop εχω αναμικτες εντυπωσεις οσον αφορα θεματα rma.Μια φορα που ειχα αγορασει ενα mp3 player και δεν δουλευε μου το αλλαξαν απευθειας, δευτερη με μια καρτα scsi που υπηρχε καποια ασυμβατοτητα με το CD-RW (δεν ηταν ελαττωματικη) μου εδωσαν πιστωτικο.Τριτη με μια οθονη που ειχα αγορασει πακετο με υπολογιστη και μετα απο 6 μηνες παρουσιασε προβλημα με τον καθοδικο παρολο που την πηγα δυο φορες πισω (την δευτερη εδειξα ο ιδιος στον τεχνικο το προβλημα) και περιμενα εναμιση μηνα τελικα οπως την πηγα ετσι την παρελαβα. Μετα απο μια ... μακροσκελη συζητηση με τους υπευθυνους την πεταξα στα σκουπιδια απο τα νευρα μου και πηρα TFT. (LG για να μην τη ξαναπαθω με την εγγυηση)
oktech Αύγουστος 3, 2005 #20 Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από tasosmos Εγω παντως απο το Ram shop εχω αναμικτες εντυπωσεις οσον αφορα θεματα rma.Μια φορα που ειχα αγορασει ενα mp3 player και δεν δουλευε μου το αλλαξαν απευθειας, δευτερη με μια καρτα scsi που υπηρχε καποια ασυμβατοτητα με το CD-RW (δεν ηταν ελαττωματικη) μου εδωσαν πιστωτικο.Τριτη με μια οθονη που ειχα αγορασει πακετο με υπολογιστη και μετα απο 6 μηνες παρουσιασε προβλημα με τον καθοδικο παρολο που την πηγα δυο φορες πισω (την δευτερη εδειξα ο ιδιος στον τεχνικο το προβλημα) και περιμενα εναμιση μηνα τελικα οπως την πηγα ετσι την παρελαβα. Τελικα μετα απο μια ... μακροσκελη συζητηση με τους υπευθυνους την πεταξα στα σκουπιδια απο τα νευρα μου και πηρα TFT. (LG για να μην τη ξαναπαθω με την εγγυηση) Από τα παραδείγματα και μόνο που αναφέρεις είναι εμφανές γιατί κάθε φορά είχες διαφορετική αντιμετώπιση. Το mp3 player είναι ένα προϊόν που δεν θέλει και πολύ ψάξιμο, ουσιαστικά δεν επισκευάζετε κάν, και λογικά υπάρχει σε μια α ποσότητα.. αντικατάσταση και τέλος, όχι θα κάτσει να σκάσει...Στην SCSI κάρτα όμως, είναι ένα εξειδικευμένο κόμμάτι, μπορεί να μήν υπάρχει στοκ, να είναι δική του εισαγωγή σε περιορισμένη ποσότητα και διάφορα παρόμοια... εκεί, και ειδικά εφόσον δεν έχει στην ουσία πρόβλημα το εξάρτημα αλλά όπως λες είναι θέμα ασυμβατότητας, είναι καλύτερο από την πλευρά του πωλητή να σου το πιστώσει και να σε αφήσει να βρείς κάτι άλλο.. ειδικά αν δεν έχει κάτι άλλο να σου δώσει εκείνη την στιγμή...Τώρα σε ότι αφορά την οθόνη... είναι γνωστό πλέον ότι άν εξαιρέσει κανείς την Eizo και ίσως μια δυο ακόμα, στην ουσία μόνο service δεν υπάρχει στην χώρα μας... βλ. Alman...............Και στις τρείς περιπτώσεις και πιστεύω ότι η γνώμη μου σαν ανταγωνιστή αν το θέλεις καλύτερα του Ram Shop έχει κάποιο ειδικό βάρος, είναι, ότι σε εξυπηρετήσανε με τον καλύτερο τρόπο αν υπολογίσεις τις εκάστοτε συνθήκες...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.