spresv Αύγουστος 2, 2005 #81 Αύγουστος 2, 2005 Μικρος ακομα για να οδηγω, αλλα ο father εχει μια Alfa 33 1.7 boxer με τα 132ps και κατι παραπανω ψιλα απο κατι μικροπροσθηκες. Περιττο να πω οτι θα περασει στην κατοχη μου Φωτος αυριο με την καινουρια Canon A95:jump1: :jump1:
DarkSaga Αύγουστος 2, 2005 #82 Αύγουστος 2, 2005 τραγική ειρωνία Doc: "φίλε μου με τι έπεσες?" Me: "ΖΧΡ-750 '92" Doc: "χα στη λέω.... ZX-12R" :(
DarkSaga Αύγουστος 3, 2005 #84 Αύγουστος 3, 2005 παλιά εκεί στην καμπότζη.....ναι γερή με ένα χρόνο παύση δραστηριοτήτων.....
sotiris Αύγουστος 3, 2005 #86 Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από spresv Μικρος ακομα για να οδηγω, αλλα ο father εχει μια Alfa 33 1.7 boxer με τα 132ps και κατι παραπανω ψιλα απο κατι μικροπροσθηκες. Περιττο να πω οτι θα περασει στην κατοχη μου Φωτος αυριο με την καινουρια Canon A95:jump1: :jump1: αυτό πρέπει να ναι αρκετά γρήγορο
nickstamat Αύγουστος 3, 2005 #87 Αύγουστος 3, 2005 Εμένα 3-4 χρόνια που θα μπορώ να οδηγήσω θα περάσει στην κατοχή μου ένα Fiat Uno 1.0i για αρχή και στη συνέχεια ένα Saab 9-3 2.0t Performance by Hirsch (227hp) !!!
greekfragma Αύγουστος 3, 2005 #88 Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat [Σήμερα, στις 13:16] και στη συνέχεια ένα Saab 9-3 2.0t Performance by Hirsch (227hp) !!! :cry: my dream car:cry: :drool:
Zarras Αύγουστος 3, 2005 #90 Αύγουστος 3, 2005 αναλογια κιλων/ιππων ...6,6 ??!!!??jesus... σαν να βλεπω τον vagouridi ...με πατινια θα ειναι :turn:
greekfragma Αύγουστος 3, 2005 #91 Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat [Σήμερα, στις 13:20] Καλούτσικο είναι μωρέ... (το βλέπεις αυτό στο avatar μου; το φαντάζεσαι να ανεβοκατεβαίνει αστραπιαία κάθε φορά που θα αλλάζεις ταχύτητα μην με μαυλωνεις τετοια ωρα.........θελω να παω για μπανιο μετα.....θα φουσκωνει κανα μαγιω και θα αρχισει να τρεχει ο κοσμος στις παραλιες......:giveup: απο τοτε που ταξιδεψα αθηνα γιαννενα με ενα 9-3 2λιτρο με δερματινο σαλονι σαραουντ ηχοσυστημα ψυγειακι μεσα στο ακουμπιστιρι του καναπε μηδενικο θορυβο καμπινας και μηδαμινη κλιση σε στροφες με 140χιλιομετρα και απιστευτες αναρτησεις εχω παθει κυριολεκτικα την ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ......:worship: ασε που εμφανιασιακα σκιζει.....το μονο μειονεκτημα ειναι η υποστηριξη σερβις στην ελλαδα η οποια μονο στην αθηνα και θεσσαλονικη ειναι πληρης....... το σελωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
DarkSaga Αύγουστος 3, 2005 #92 Αύγουστος 3, 2005 zarra δεν ξέρουν τι θα πει ενα με τη φύση....ψάχνουν για ανέσεις συνδιαζόμενες με επιδοσεις...
Zarras Αύγουστος 3, 2005 #93 Αύγουστος 3, 2005 χεχε οχι ρε συ πλακα κανω, saab rules πολυ χλιδα και ποιοτητα λεμε... και για το βαρος τους ειναι γρηγορα αμαξια, σχετικα με αλλες μαουνες... απλως το 6.6 μου καθεται στο λαρυγγι
Zarras Αύγουστος 3, 2005 #94 Αύγουστος 3, 2005 θυμαμαι καποτες ημουν με την μπανανα , που αν και μπανανα εε διαολε στην εκκινηση στα φαναρια παντα περνουσα τα αμαξια...ειμαι κιφησιας... διπλα ενα 9-χ aero ξεκιναμε εεε και ακομα θυμαμαι το ποσο γρηγορα μου τα εχωσε...!δε το πιστευα! τοσος ογκος τοσο βαρος και πηγαινε το πατο του το αμαξι!
nickstamat Αύγουστος 3, 2005 #95 Αύγουστος 3, 2005 Αυτό που σας λέω είναι τώρα stock με 185hp (για την ακρίβεια 183) και ροπή 28,3 kgm (δεν θυμάμαι στις πόσες στροφές) και είναι από το '99. Τότε η Saab-Scania έβγαλε το καλύτερο 9-3.Από το 2000 και μετά, που την πήρε η αναθεματισμένη η GM [General Motors], τα πειράξανε και κάνανε πιο ομαλούς τους κινητήρες για να αποφύγουν σπινιαρίσματα κλπ. Μόνο το Aero δεν άλλαξε! Δεν τους έπαιρνε να το αλλάξουν κι αυτό!Οι μετατροπές θα γίνουν σιγά-σιγά. Αν τώρα είχαμε δώσει για μετατροπές/βελτιώσεις όλα αυτά τα λεφτά που δίνουμε κάθε τόσο για service (κάθε 10.000 ή 15.000 km) θα το είχαμε φτάσει 400+ άλογα! Μην νομίζετε ότι παθαίνει βλάβες και θέλει συνέχεια service απλώς αυτά τα λίγα που θέλει (ελέγχους, λάδια κλπ.) τα πληρώνεις ακριβά! Πολύ ακριβά!Μια κ*λομπαταρία πήγαμε να αγοράσουμε στην αντιπροσωπεία και πήρε 122 ευρώ. Ε, βέβαια αφού πρέπει να είναι γαϊδουρο-μπαταρία για να τροφοδοτήσει τη μίζα: 1,2 kW τραβάει παρακαλώ!!!
Zarras Αύγουστος 3, 2005 #96 Αύγουστος 3, 2005 ειναι αλλη κλαση ρε συ τα saab μια κατηγορια απο μονα τους φτιαχνουνε...
spresv Αύγουστος 3, 2005 #97 Αύγουστος 3, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 12:02] αυτό πρέπει να ναι αρκετά γρήγορο Oh yes. Για τα ~1000 κιλα του και με τετοιο κινητηρα ειναι αψογο. Και μιλαμε για αυτοκινητο 10ετιας+... [προταση]Ρε παιδια αφου ολοι το γουσταρουμε το αθλημα, δεν βαζουμε και καμια φωτο απο under the hood? Ειδικα αυτοι με τα τουμπανιασμενα :devil: [/προταση]
nickstamat Αύγουστος 3, 2005 #98 Αύγουστος 3, 2005 Η φωτογραφία δεν είναι πολύ καλή (είναι από NEC 410i). Η ψηφιακή δεν είχε μπαταρία! Οι 15" ζάντες θα αλλαχτούν οπωσδήποτε με 17" ή 18" και λάστιχα 235/40.
Zarras Αύγουστος 3, 2005 #99 Αύγουστος 3, 2005 χρωμα... αλλαξε χρωμαπορτοκαλι 'η κιτρινο θα ειναι θανατερα...ειναι μεγαλος και αχαρος ο ογκος του για τετοιο χρωμα που εχει.
nickstamat Αύγουστος 3, 2005 #100 Αύγουστος 3, 2005 Σε μένα απευθύνεσαι, Zarra;Το μαύρο είναι κορυφαίο για Saabs. Αν μπεις στο forum www.saabcentral.com θα δεις ότι η πλειοψηφία των χρηστών το έχει σε μαύρο!EDIT: Αλλά και το σκούρο μπλε του πάει!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.