SirDiman Ιούνιος 20, 2010 #621 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2010 ισως χάσεις τα ποδια αλλά θα ζεις.(δείτε βιντεο στο youtube) Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Ιούνιος 20, 2010 #622 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2010 το tridion στο Smart προσφέρει τεράστια προστασία. 108 λέει η RT? ειναι δικό της το πρόγραμμα? εγγύηση φαντάζομαι περίπατο εύκολα..115 άλογα με 15 κιλά ροπή δίνει η mkb χωρίς να χάσεις την εγγύηση..BTW Brabus και απλό smart με τα 84 έχουν το ιδιο μοτέρ (με διαφορά στο πρόγραμμα).. αλλα ανάρτηση και ζάντες του brabus δινουν την αίσθηση οτι δεν οδηγάς smart.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor_ch Ιούνιος 20, 2010 #623 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2010 ^ωραιος με γεια!ζαντακι θελει με αλλο προφιλ λαστιχο..λολ τι ειναι αυτο 65αρι? προφιλεπισης αν ειναι το 160αρι φσι θα του φοραγα ενα ρεβο πανω ριμαπ..ολα αυτα προαιρετικα..τι θα κανα εγω16 55 205 φοράωδεν θέλω μικρότερο προφιλ για τις λακούβες (κρήτη)για πρόγραμμα το σκέφτομαι απο φθινόπωρο μαζί με μία πολιτισμένη εξάτμιση (αν γίνεται για να είναι πιο ελεύθερο στις ψηλές) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 20, 2010 #624 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2010 Έλεος με τον κουβά!Αναγκαστικά έχει 0 ζώνη παραμόρφωσης, άρα είναι τόσο καλό όσο και μια Merceda ατσαλένια του 60. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 20, 2010 Author #625 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2010 Προσωπικά έχω τρακάρει με το παλιό Smart και βγήκα άθικτος από μετωπική με Corolla sedan. Αυτά για όσους απλά λένε ότι είναι κουβάς κρίνοντας από το εξώφυλλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιούνιος 20, 2010 #626 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2010 guys ειναι οκ ο σμαρταρος ειδικα ο καινουργιος ειναι βελτιωμενος κατα πολυ..το δικο μου ειναι φουλ μπραμπους πακετο με αναρτηση εξατμιση και ζαντικα,"παταει" αρκετα καλυτερα εκει εξω σε σχεση με ολους αυτους τους κουβαδες που κυκλοφορουν.επισης εχει τρομερο τρακτιον κοντρολ..! πολυ μελετημενο..εχω δει αρκετα 451 καινουργια στο συνεργειο τρακαρισμενα..και ειλικρινα το τριντιον κανει απιστευτη δουλεια σε περιπτωση συγκρουσης..@Teodor_chστην φωτο δειχνει πιο μεγαλο το προφιλ,το 55αρι ειναι οκ αστο οπως ειναι..ειναι μια χαρα@suboyΚαι η RT το δινει 115 το ριμαπ,εγω προσωπικα δεν το βλεπω πανω απο 105 αλογαη εγγυηση δεν παει περιπατο,γιατι πολυ απλα φλασαρεις τον εγκεφαλο με oem μαπ και τους το πας πεσκεσι στην αντιπροσωπεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Ιούνιος 20, 2010 #627 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2010 απλά εχε το νου σου γιατι απο το διαγνωστικό της Mercedes (Star Diagnosis) αν έχει όρεξη ο διαγνώστης βρίσκει τα πάντα..Σε ποια αντιπροσωπείατο πας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιούνιος 20, 2010 #628 Κοινοποίηση Ιούνιος 20, 2010 Μαν ποτε δεν παω σε αντιπροσωπεια ειδικα με πειραγμενο ecu,σε εξουσιοδοτημενο παω παντα,που ξερει ακριβως τι εχω κανει.δεν νομιζω να φανει κατι αμα φλασαρεις το ecu με το υπαρχον update εισαι οκ.εντωμεταξυ και μεσα στα κεντρικα στον λαινοπουλο φλασαρουν μπραμπους αβερτα.ε και σε 3 μηνες ουτο σι αλλος ληγει η εγγυηση,οποτε δεν εχει κανα νοημα η αντιπροσωπεια.ασε που θα το σουταρω οπου να ναι,καθως με τρωει παλι το ποδι μου για αλογατακια αρκετα..ειδωμεν*Υποψιν το ριμαπ που χει γινει ειναι σχετικα "ελαφρυ" Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούνιος 22, 2010 #629 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2010 Στο Smart (παλιο και νεο) δεν παιζει προβλημα με την παραμορφωση του αυτοκινητου (το πιο πιθανο ειναι οτι θα ειναι ελαχιστη) αλλα παιζει μεγαλο προβλημα με την αδρανεια.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8RAN4gTtc4s]YouTube - Smart ForTwo Coupe Crash Test @ 5th Gear - Crash Test Dummy[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU&feature=related]YouTube - Crash Test: 2008 Smart Car ForTwo[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.