AN7 OverClocker Ιούνιος 26, 2008 #481 Ιούνιος 26, 2008 Thanx. Ναι,είναι το καινούργιο πάτωμα του Fiesta
Athens2004 Ιούνιος 30, 2008 #486 Ιούνιος 30, 2008 Με γειες , πολύ ωραίο καρ , μόνη ενσταση τα ταμπουρα πισω .
jpavly Ιούνιος 30, 2008 Author #487 Ιούνιος 30, 2008 Με γειες , πολύ ωραίο καρ , μόνη ενσταση τα ταμπουρα πισω .Μια χαρά παίζουν με τα ταμπούρια πίσω μέχρι τα 1600 ~ 110 αλόγατα..
AN7 OverClocker Ιούνιος 30, 2008 #488 Ιούνιος 30, 2008 Με γειες , πολύ ωραίο καρ , μόνη ενσταση τα ταμπουρα πισω . I know και το αυτοκίνητο είναι πυραυλάκι γενικώς. Δεν ξέρω αν φταίνε τα ταμπούρα πίσω ή οι μικρού διαμετρήματος δίσκοι μπροστά,αλλά νομίζω ότι ψηλο πάσχει απο φρένα.Και σήμερα πριν λίγο έκλεισα τα πρώτα 400xlm όπου υποτίθεται έχουν στρώσει τα φρένα μέχρι τώρα. θα το κοιτάξω πιο εκτεταμένα στη συνέχεια
jpavly Ιούνιος 30, 2008 Author #489 Ιούνιος 30, 2008 I know και το αυτοκίνητο είναι πυραυλάκι γενικώς.Δεν ξέρω αν φταίνε τα ταμπούρα πίσω ή οι μικρού διαμετρήματος δίσκοι μπροστά,αλλά νομίζω ότι ψηλο πάσχει απο φρένα.Και σήμερα πριν λίγο έκλεισα τα πρώτα 400xlm όπου υποτίθεται έχουν στρώσει τα φρένα μέχρι τώρα. θα το κοιτάξω πιο εκτεταμένα στη συνέχεια Δεν είναι τίποτα, απλά πρέπει να μάθεις να το φρενάρεις. Να το συνηθίσεις. Εγώ ταμπούρα έχω πίσω, δεν είχα πρόβλημα στο σταμάτημα ποτέ. Απλά όταν το πόδι βαραίνει στο γκάζι, την ώρα που επιταχύνεις και ξαφνικά θέλεις να φρενάρεις μην έχεις και πολλές ελπίδες
AN7 OverClocker Ιούνιος 30, 2008 #490 Ιούνιος 30, 2008 Δεν είναι τίποτα, απλά πρέπει να μάθεις να το φρενάρεις. Να το συνηθίσεις. Εγώ ταμπούρα έχω πίσω, δεν είχα πρόβλημα στο σταμάτημα ποτέ.Απλά όταν το πόδι βαραίνει στο γκάζι, την ώρα που επιταχύνεις και ξαφνικά θέλεις να φρενάρεις μην έχεις και πολλές ελπίδες Το θέμα είναι ότι προέρχομαι από ένα μεγάλο αυτοκίνητο και η προσαρμογή είναι ψιλοδύσκολη. Mondeo --> Mazda2
spresv Ιούνιος 30, 2008 #492 Ιούνιος 30, 2008 Και που λετε λοιπον, σημερα πηρα το διπλωμα. Νομιζω δικαιωματικα μπορω να (ξανα)ποσταρω!
AN7 OverClocker Ιούνιος 30, 2008 #493 Ιούνιος 30, 2008 ολεεεεεεεεεεεε ωραίος Μόνο την μπούρα να αλλάξεις σε κάτι πιο trendy και είσαι ΟΚ
AN7 OverClocker Αύγουστος 23, 2008 #496 Αύγουστος 23, 2008 Επιτέλους πήρα την απόφαση να το κερώσω. Χρειάστηκα αυτά εδώ. 1.ArmorAll Wash&wax Μετά αφαιρούμε ότι έχει μήνει με αυτό 2.Meguiars Bug and Tar Remover Και στο τελείωμα έχουμε αυτό 3.AutoGlym Ultra Deep Shine που το απλώσαμε με αυτό 4.SoftBuff™ Foam Polishing Pads Το κερί της autoglym λέει ότι εξαφανίζει και του ιστούς αράχνης και αρκετά επιφανιακές γρατζουνιές...όπως ελαφριές γρατζουνιές από δέντρα που κατάφερε η αδερφή μου να δημιουργήσει. Για να το δούμε στην πράξη. Στο φτερό φαίνεται η γρατζουνιά που έχει γίνει από φυτά όπου πήγαινε μέχρι την πίσω πόρτα.Η φωτό είναι έτσι τραβηγμένη ώστε να φαίνεται πολύ η γρατζουνιά,σε νορμάλ συνθήκες δεν φαινώταν Καθόλου άσχημο αποτέλεσμα έ? Την γραμμή την πέρασα άλλη μια φορά και πλέον δεν φαίνεται τίποτις. Για να δούμε και τα πρώτα αποτελέσματα. Η αριστερή πόρτα έχει περαστεί με κερί η δεξιά όχι.Φαίνεται ότι του οδηγού έχει 1 κλίκ πιο βαθύ και πιο κρυστάλλινη ανάκλαση. Βέβαια ενώ εγώ έλιωνα...οι εργάτες τεμπέλιαζαν. Συνεχίζουμε με έργο. Εδώ το έχω τελειώσει το αυτοκίνητο και το καμαρώνω
Athens2004 Αύγουστος 23, 2008 #497 Αύγουστος 23, 2008 Εγώ μια φορά εριξα κεράκι στο car , και εβρισα ε . Δεν ηξερα κιολας και το απλωσα καπως πολυ πολύ ... και μετά προσπαθουσα να το βγάλω απο τους καθρέπτες , ακα ετριβα κανα 2 ωρες Xd xD σαπουναδα only ftw !!
greekfragma Αύγουστος 23, 2008 #498 Αύγουστος 23, 2008 τα καινουρια αυτοκινητα δεν κανει να τα κερωνουμε πριν περασει τουλαχιστον ενα 6μηνο.το χρωμα σε ενα καινουριο οπως το δικο σου δεν εχει κατσει τελειως και πρεπει να αναπνεει για λιγο διαστημα πριν το κουκουλωσεις με κερι.για περισσοτερες λεπτομερειες σε αυτο που σου λεω ρωτα καποιον που κατεχει καλα το αθλημα βαφης και περιποιησης στα αυτοκινητα γιατι εγω τωρα δεν προλαβαινω *ΤΜ*
AN7 OverClocker Αύγουστος 23, 2008 #499 Αύγουστος 23, 2008 Εγώ μια φορά εριξα κεράκι στο car , και εβρισα ε . Δεν ηξερα κιολας και το απλωσα καπως πολυ πολύ ... και μετά προσπαθουσα να το βγάλω απο τους καθρέπτες , ακα ετριβα κανα 2 ωρες Xd xD σαπουναδα only ftw !! Στην αρχή και γώ την πάτησα έτσι...για αυτό και έφαγα 1 απόγευμα και το επόμενο πρωί Και γώ έτσι έλεγα,αλλά τώρα που το δοκίμασα είναι άλλη φάση. τα καινουρια αυτοκινητα δεν κανει να τα κερωνουμε πριν περασει τουλαχιστον ενα 6μηνο.το χρωμα σε ενα καινουριο οπως το δικο σου δεν εχει κατσει τελειως και πρεπει να αναπνεει για λιγο διαστημα πριν το κουκουλωσεις με κερι. για περισσοτερες λεπτομερειες σε αυτο που σου λεω ρωτα καποιον που κατεχει καλα το αθλημα βαφης και περιποιησης στα αυτοκινητα γιατι εγω τωρα δεν προλαβαινω *ΤΜ* Ποιός τα λέει αυτά ρε φράγμα? Σιγά μην θέλει 5 χρόνια να στεγνώσει. Να στο πώ κοινώς, είναι π!πες Άσε και το άλλο...μόνο και μόνο τους 4 μήνες που έκανε να έρθει και τους άλλους 2 που το έχω,τα πιάσαμε τα 6μηνα
greekfragma Αύγουστος 23, 2008 #500 Αύγουστος 23, 2008 το χρωμα πανω στη μεταλλικη επιφανεια του αυτοκινητου σου προφανως και εχει στεγνωσει.οι φυσαλιδες αερα που εχουν παραμεινει στο υποστρωμα ειναι που πρεπει να αφησεις να ανεβουν στην επιφανεια πριν κερωσεις.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.