THE GOD Μάρτιος 15, 2008 #381 Μάρτιος 15, 2008 @AN7 Περισυ στο autotuning show που ειχα παει,μου ειχαν πει διαφοροι,οτι γιανα φτασω τα 300 αλογα,(τοσα αλογα σκεφτομαι να το φτασω)επρεπε να του βαλω το TURBO του S3,γιατι ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που φοραει το GTI,και οτι φορανε τα ιδια κιολας μοτερια,αρα θα τεριαζει απολιτα και στο σημειο που θα τοποθετηθη το TURBO.
AN7 OverClocker Μάρτιος 15, 2008 #382 Μάρτιος 15, 2008 ναι βρε, Το turbo Θα μπαίνει.Δεμ είπα ότι δεν μπαίνει Απλά θέλω να πώ ότι για τα 270+ πρέπει να βάλεις την turbina του S3 που λογικά φοράει και το ΤΤS. Τώρα για το αν είναι τα ίδια εσωτερικά.. Κάποιοι ψαγμένοι λένε ότι φοράει δυνατότερες μπιέλες και κάτι ψιλά ακόμα. Δεν το έχω ψάξει σε βάθος και ούτε παίρνω όρκο ότι ισχύει,απλά το έχει πάρει το αυτί μου
LevelOne Μάρτιος 15, 2008 #383 Μάρτιος 15, 2008 Ακη, οι ψαγμένοι έχουν δίκιο. Αυτο ισχύει σε πολλά μοτερ του VAG. Τοσο σε εμφανιση οσο και σε επιδόσεις μπορεί να είναι παραπλήσια, αλλα κρύβονται σημαντικές διαφορές στα εντόσθια. Ναι, μπορεί να αλλάξεις τουρμπίνα, πρόγραμμα, μπεκ, εισαγωγές απο το μοτέρ της Audi αλλα την θεμελιώδη αντοχή του δεν την παίρνεις. Θα πάρεις την δύναμη του, ισως και λίγο παραπάνω λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης, αλλα για πόσο; Δεν ειναι κρίμα να πειραματιστείς με το μοτέρ; Δεν ειναι επεξεργαστης που του πετάς τάση με το καντάρι και αν καεί τον στέλνεις RMA...
greekfragma Μάρτιος 15, 2008 #384 Μάρτιος 15, 2008 Λεπον....Ο Busa δεν εχει ...διπλωμα (WTF!?!?)Ο Wizzy κανει τη παπια (wizzy αν ερθεις ρε φιλε θα κοψω τον οτενετ και θα βαλω 4νετ, σοβαρα)Ο Fragmas θα ειναι κει στις 11.00 (<-- θα σε παρω τηλ. να συναντηθουμε εκει)Ο Angleg θα πηγαινε και στο βορειο πολο με την κ@υλα που εχει με το ρ6 (Angel, στειλε μου πμ το κινητο σου, θα σε παρω μολις ξεκινησω απο εδω)Ο God ητανε ο μονος κουτακιας που ψηθηκε.... ντροπη για τους αλλους κουτακηδες....(God πμ το κινητο σου να συνενοηθουμε)λεμε λογικα για 11-12ξεκιναω σε λιγο απο το σπιτι......αμα δειτε φρεσκο λαστιχο κατω ξερετε ποιανου ειναι:tongue:
AN7 OverClocker Μάρτιος 15, 2008 #385 Μάρτιος 15, 2008 ασε ρε ξενερωτε...σε ειδαμε και την άλλη φορα στο φανάρι...είχες το δυνατότερο αυτοκίνητο και ήσουν τελευταίος :tongue: :P:P
LevelOne Μάρτιος 15, 2008 #387 Μάρτιος 15, 2008 Γιατι εκπλήσσεσαι; Είπαμε, ειναι ο Captain Slow του Lab...
racer Μάρτιος 15, 2008 #388 Μάρτιος 15, 2008 LOL, είχα ποστάρει στο άλλο thread..Το βρήκα:"Στο S3, η τουρμπίνα, το intercooler και το beck στο σύστημα ψεκασμού είναι μεγαλύτερα, όπως και η βαλβίδα ανακούφισης.Επίσης, έγινε διαφορετικός προγραμματισμός στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, ενώ τα πιστόνια και οι θάλαμοι καύσης είναι ενισχυμένοι και κατασκευασμένοι από κράμα μετάλλων"
gbak Μάρτιος 15, 2008 #389 Μάρτιος 15, 2008 καλα ναι κοιτα εδω μια Fairlady και ολα τα αλλα πανε για υπνο
RootX Μάρτιος 15, 2008 #390 Μάρτιος 15, 2008 Γιατι εκπλήσσεσαι; Είπαμε, ειναι ο Captain Slow του Lab... Εκτός από τον εγκέφαλο του Saab, στις καθυστερημένες εκκινήσεις παίζει μεγάλο ρόλο και o εγκέφαλος fragma. Όπως και να το κάνεις, ταυτόχρονοι υπολογισμοί όπως κόστος τριβής ελαστικών, κατανάλωσης, αφαίρεσης των εξόδων από τo μηνιαίo διαθέσιμο κεφάλαιο και κλείσιμο ισοζυγίου για το 2008, προσθέτει μερικά δεύτερα
LevelOne Μάρτιος 15, 2008 #391 Μάρτιος 15, 2008 Εκτός από τον εγκέφαλο του Saab, στις καθυστερημένες εκκινήσεις παίζει μεγάλο ρόλο και o εγκέφαλος fragma. Όπως και να το κάνεις, ταυτόχρονοι υπολογισμοί όπως κόστος τριβής ελαστικών, κατανάλωσης, αφαίρεσης των εξόδων από τo μηνιαίo διαθέσιμο κεφάλαιο και κλείσιμο ισοζυγίου για το 2008, προσθέτει μερικά δεύτερα Uber RESPEKT! :rofl::rofl: καλα ναι κοιτα εδω μια Fairlady και ολα τα αλλα πανε για υπνο Bro, αυτο ακριβώς όπως το βλέπω, ειναι ο ορισμός της δύναμης οπως θα την ηθελα στο αμαξι μου. Ουτε λιγοτερο, ουτε περισσότερο. Και πήγαινα για γαμο κιολας. Τόσο σοβαρα τα πράγματα. Τουλάχιστον 400-450 άλογα το πράμα...
nickstamat Μάρτιος 15, 2008 #392 Μάρτιος 15, 2008 Εκτός από τον εγκέφαλο του Saab, στις καθυστερημένες εκκινήσεις παίζει μεγάλο ρόλο και o εγκέφαλος fragma. Όπως και να το κάνεις, ταυτόχρονοι υπολογισμοί όπως κόστος τριβής ελαστικών, κατανάλωσης, αφαίρεσης των εξόδων από τo μηνιαίo διαθέσιμο κεφάλαιο και κλείσιμο ισοζυγίου για το 2008, προσθέτει μερικά δεύτερα ROFL! Fragmas pwnt
greekfragma Μάρτιος 15, 2008 #393 Μάρτιος 15, 2008 κρυαδες.....:tongue: τελικα μονο ο Wizard εμφανιστηκε......και παροτι εχει μεγαλυτερη τελικη μεχρι τα 150 τον ετρωγα στις στροφες οι αλλοι καταλαβαν οτι δεν εχουν καμια ελπιδα και πηραν απουσια. ντροπη σας.χασατε καλο σκηνικο.μερα απιστευτη για βολτα.....ηπιαμε καφεδακι διπλα στο κυμα και μετα τσακισαμε και μερικα ωραια πραγματακια σε χασαποταβερνα.
Wizard! Μάρτιος 15, 2008 #394 Μάρτιος 15, 2008 Τι περίμενες από Kawasakάκακια και Yamahaκακάκια να κάνουν? Κοκοκο, κοκοκο.... Δείλιασαν μπροστά στην ωμή δύναμη του CBR Όσο για τις στροφές, θέλεις να ξαναπάμε τώρα που ξέρω το δρόμο και δε χρειάζεται να σε ακολουθώ?
astrolabos Μάρτιος 15, 2008 #395 Μάρτιος 15, 2008 Όσο για τις στροφές, θέλεις να ξαναπάμε τώρα που ξέρω το δρόμο και δε χρειάζεται να σε ακολουθώ?pwned:hehe:
angel_f Μάρτιος 15, 2008 #396 Μάρτιος 15, 2008 Και εγώ ήρθα ρε παιδιά στις 12 Ωρωπό... μόνο που έφαγα τρελη γείωση απο τον zarra που δεν με πήρε τηλέφωνο και ετσι μετα απο 45 λεπτα με έπνιξε η μπόχα της φασολάδας και γύρισα πίσω στην Εύβοια:rant: Ωραία βόλτα.....Να το ξανακανονίσουμε να πατε.......
greekfragma Μάρτιος 15, 2008 #397 Μάρτιος 15, 2008 για το μονο που νομιζω οτι πρεπει να ζητησω συγγνωμη ειναι που δεν σκεφτηκα να αλλαξουμε και μεταξυ μας τηλεφωνα αλλα αρκεστηκαμε στην μονοπλευρη συνεννοηση μεσω Zarra.....δεν μου περασε απο το μυαλο πως θα βρεθουμε εαν ο Κωστας δεν ερχοταν οπως και εγινε.
mech5107 Μάρτιος 15, 2008 #398 Μάρτιος 15, 2008 Τι μοτέρ φοράς αν επιτρέπεται?Μάλλον 2λιτρο VVL...μιάς και τα 1600άρια Ν1 που έβγαζαν τόσα άλογα είναι υπερσπάνια...
angel_f Μάρτιος 15, 2008 #399 Μάρτιος 15, 2008 Δεν πειράζει, μάζεψα τα χιλιόμετρα μπας και το στρώσω κάποια μέρα.. Τότε θέλω να δω κατι CBR που μας κουνιούνται .... Θα το κανονίσουμε για κάποιο αλλο Σάββατο γιατι δεν φτάνει που μου έμεινε ο καημός και δεν ήπια ουτε καφέ
jax7480 Μάρτιος 18, 2008 #400 Μάρτιος 18, 2008 Οπως ειπε και ο AN7, το TTS με το "απλο" Golf GTI εχουν αρκετες διαφορες εκτος απο την τουρμπινα.Αλλες μπιελες-πιστονιαδιαφορετικη συμπιεση στο καπακιδιαφορετικη τουρμπιναδιαφορετικη πολλαπλη εξαγωγηςδιαφορετικη διαμετρο εξατμισης με downpipeδιαφορετικο I/Cδιαφορετικα μπεκδιαφορετικη τρομπα βενζινηςκαι μερικα ακομα ψιλολοιδια.Γενικα για να κανεις το μοτερ σου ιδιο με του νεου S3(Leon Cupra, Golf GTI Ed30) θελεις περι τα 4.500-5.000€.χωρις το προγραμμα το οποιο αυτο θα σε ανεβασει στα 300+ αλογα.Παντως οι ιπποδυναμεις που μπορεις να παιξεις με ασφαλεια ειναι τα 310-315 αλογα.Μετα θελεις σιγουρα αλλαγη στα σωθικα του κινητηρα.Προσωπικη αποψη απο το σημειο των 250-260 αλογων και πανω μην ανεβεις γιατι αυτα τα αλογα δυσκολα βγαινουν στον δρομο απο μπροστοκινητο αυτοκινητο. Εκτος αν βαλεις κατι σε μπλοκε(1500).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.