Wizard! Μάρτιος 19, 2008 #421 Μάρτιος 19, 2008 Ας κάνει κάποιος edit τον τίτλο σε "The Tunning Thread" ...
THE GOD Μάρτιος 21, 2008 #422 Μάρτιος 21, 2008 το μοτέρ των GTI σε stock μορφή με πρόγραμμα, φίλτρο και εξάτμιση είναι πλήρως αξιόπιστο μέχρι τα 270ps περίπου. Αυτά με αξιοπιστία εφάμιλλη με του εργοστασιακού...Ακόμα και 310+ είναι εύκολο σχετικά να βγουν, αλλά τότε θα θέλει κάποιους συμβιβασμούς και σύνεση στην βίαιη χρήση... Μου ειχαν πει επισις στο ΑUTOTUNING SHOW το περασμενο καλοκαιρι,οτι μεχρι τα 300 αλογα παει ανετα,για πιο πολλα χρειαζεται να μπουν σφυριλατα μπιστονια,μπιελες,και κατι ψιλα.
THE GOD Μάρτιος 21, 2008 #423 Μάρτιος 21, 2008 Ας κάνει κάποιος edit τον τίτλο σε "The Tunning Thread" ... :rofl: εχεις δικιο,ξεφυγαμε λιγουλακι...
THE GOD Μάρτιος 28, 2008 #424 Μάρτιος 28, 2008 Οπως ειπε και ο AN7, το TTS με το "απλο" Golf GTI εχουν αρκετες διαφορες εκτος απο την τουρμπινα.Αλλες μπιελες-πιστονια διαφορετικη συμπιεση στο καπακι διαφορετικη τουρμπινα διαφορετικη πολλαπλη εξαγωγης διαφορετικη διαμετρο εξατμισης με downpipe διαφορετικο I/C διαφορετικα μπεκ διαφορετικη τρομπα βενζινης και μερικα ακομα ψιλολοιδια. Γενικα για να κανεις το μοτερ σου ιδιο με του νεου S3(Leon Cupra, Golf GTI Ed30) θελεις περι τα 4.500-5.000€. χωρις το προγραμμα το οποιο αυτο θα σε ανεβασει στα 300+ αλογα. Παντως οι ιπποδυναμεις που μπορεις να παιξεις με ασφαλεια ειναι τα 310-315 αλογα. Μετα θελεις σιγουρα αλλαγη στα σωθικα του κινητηρα. Προσωπικη αποψη απο το σημειο των 250-260 αλογων και πανω μην ανεβεις γιατι αυτα τα αλογα δυσκολα βγαινουν στον δρομο απο μπροστοκινητο αυτοκινητο. Εκτος αν βαλεις κατι σε μπλοκε(1500). Τι εννοεις μπλοκε(1500)?Για τετρακουνα?Αν ναι,γινεται?
AN7 OverClocker Μάρτιος 28, 2008 #425 Μάρτιος 28, 2008 μπλοκέ για σένα λέει αν πάς πάνω απο 260.Και θα σου στοιχίσει κανένα 1500άρι πάνω κάτω
jax7480 Μάρτιος 29, 2008 #426 Μάρτιος 29, 2008 Τι εννοεις μπλοκε(1500)?Για τετρακουνα?Αν ναι,γινεται? Μπλοκε διαφορικο στους κινητηριους τροχους. Οχι μετατροπη σε τετρακινηση. http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential
BILL5 Απρίλιος 19, 2008 #427 Απρίλιος 19, 2008 παιδια γινεται αυτο αλα για το δικο μου το sunny n13 sedan ειναι πολυ δισκολο να βριες το τετρακινητο στην ελλαδα πρεπει καποιος να παει εξω να φερει συστημα αλιως παω για πισω κινηση με CA18DET αυτο το μοτερ.
LevelOne Απρίλιος 19, 2008 #428 Απρίλιος 19, 2008 Αν ψάχνεις δυνατό και καλο CA18DET, το δικό μου ήταν απο rebuild, με 28αρα ρουλεμανάτη, σφυρήλατα πιστόνια και ατσάλινες μπίέλες, εκκεντροφόρους Tomei, γρανάζια HKS, retainers και ελατηρια τιτανιου, αντλία Walbro απο Corvette Z06, και φυσικά πρόγραμμα για να δουλέψουν ολα αυτα... Μπλοκέ, σασμάν κλπ κλπ υπάρχουν ολα.
angel_f Απρίλιος 19, 2008 #429 Απρίλιος 19, 2008 Αφού έπλυνα το παλιό και το καινούριο μωρό , είπα να τα ανεβάσω .... Όπως καταλαβαίνετε δεν κάνω κανένα συμβιβασμό.. και ο Σκύλος χορτάτος και η πίτα ολόκληρη
Solid Snake Απρίλιος 26, 2008 #433 Απρίλιος 26, 2008 Αφού έπλυνα το παλιό και το καινούριο μωρό , είπα να τα ανεβάσω .... Όπως καταλαβαίνετε δεν κάνω κανένα συμβιβασμό.. και ο Σκύλος χορτάτος και η πίτα ολόκληρη Απλα respect και στα 2. Να τα χαιρεεσαι (που μαλλον τα χαιρεσαι)
angel_f Απρίλιος 26, 2008 #434 Απρίλιος 26, 2008 Ευχαριστω πολυ, τα χαιρομαι και τα δυο το καθενα στον "τομεα" του, αν και η R6 μου εχει κλεψει την καρδια:drool:
Athens2004 Απρίλιος 28, 2008 #435 Απρίλιος 28, 2008 Θα ηθελες ομως λιγο περισσότερη δύναμη στο ( ttr 250?)
angel_f Απρίλιος 29, 2008 #436 Απρίλιος 29, 2008 Θα ηθελες ομως λιγο περισσότερη δύναμη στο ( ttr 250?) Άστα.. οταν το πήρα ( πριν 6 χρονια ) ειχα πάθει Πλάκα με το ποσό ψοφίμι ηταν Ετσι μετα απο λίγες βδομάδες το έβαλα συνεργείο και ανακαλύψα οτι έβγαζε 15 άλογα στον τροχό (κατόπιν δυναμομετρησης) λόγο της πνιχτρας στην εξάτμιση Βγήκε η πνιχτρα, μπήκε εξάτμιση που σε βάζουν μεσα κατευθείαν ( του καγκουρα ) και επίσης βγήκε το φιλαράκι.. το δυναμόμετρο έδειξε 21 αλογα στον τροχο, καλα ειναι, το εχω γραναζωσει ποιο κοντό και ίσιωσε.. Δυστυχώς για 250 δεν μπορείς να περιμένεις κατι καλλίτερο απο θέμα γκαζιού.. ( για τις πλαγιές τις Εύβοιας ειναι πρώτο ) Μου έλειπε λιπών η αδρεναλίνη απο την καθημερινότητα και ετσι πλέων τραβάω ενέσεις R6:worship:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.