Jump to content



Post your Rides!


jpavly

Recommended Posts

  • Replies 628
  • Created
  • Last Reply
το μοτέρ των GTI σε stock μορφή με πρόγραμμα, φίλτρο και εξάτμιση είναι πλήρως αξιόπιστο μέχρι τα 270ps περίπου. Αυτά με αξιοπιστία εφάμιλλη με του εργοστασιακού...

Ακόμα και 310+ είναι εύκολο σχετικά να βγουν, αλλά τότε θα θέλει κάποιους συμβιβασμούς και σύνεση στην βίαιη χρήση...

Μου ειχαν πει επισις στο ΑUTOTUNING SHOW το περασμενο καλοκαιρι,οτι μεχρι τα 300 αλογα παει ανετα,για πιο πολλα χρειαζεται να μπουν σφυριλατα μπιστονια,μπιελες,και κατι ψιλα.:hehe:

Ας κάνει κάποιος edit τον τίτλο σε "The Tunning Thread" ...

:rofl::rofl: εχεις δικιο,ξεφυγαμε λιγουλακι...:upside:

Οπως ειπε και ο AN7, το TTS με το "απλο" Golf GTI εχουν αρκετες διαφορες εκτος απο την τουρμπινα.

Αλλες μπιελες-πιστονια

διαφορετικη συμπιεση στο καπακι

διαφορετικη τουρμπινα

διαφορετικη πολλαπλη εξαγωγης

διαφορετικη διαμετρο εξατμισης με downpipe

διαφορετικο I/C

διαφορετικα μπεκ

διαφορετικη τρομπα βενζινης

και μερικα ακομα ψιλολοιδια.

Γενικα για να κανεις το μοτερ σου ιδιο με του νεου S3(Leon Cupra, Golf GTI Ed30) θελεις περι τα 4.500-5.000€.

χωρις το προγραμμα το οποιο αυτο θα σε ανεβασει στα 300+ αλογα.

Παντως οι ιπποδυναμεις που μπορεις να παιξεις με ασφαλεια ειναι τα 310-315 αλογα.

Μετα θελεις σιγουρα αλλαγη στα σωθικα του κινητηρα.

Προσωπικη αποψη απο το σημειο των 250-260 αλογων και πανω μην ανεβεις γιατι αυτα τα αλογα δυσκολα βγαινουν στον δρομο απο μπροστοκινητο αυτοκινητο. Εκτος αν βαλεις κατι σε μπλοκε(1500).

Τι εννοεις μπλοκε(1500)?Για τετρακουνα?:oΑν ναι,γινεται?

  • 3 weeks later...

παιδια γινεται αυτο αλα για το δικο μου το sunny n13 sedan ειναι πολυ δισκολο να βριες το τετρακινητο στην ελλαδα πρεπει καποιος να παει εξω να φερει συστημα αλιως παω για πισω κινηση με CA18DET αυτο το μοτερ.

Αν ψάχνεις δυνατό και καλο CA18DET, το δικό μου ήταν απο rebuild, με 28αρα ρουλεμανάτη, σφυρήλατα πιστόνια και ατσάλινες μπίέλες, εκκεντροφόρους Tomei, γρανάζια HKS, retainers και ελατηρια τιτανιου, αντλία Walbro απο Corvette Z06, και φυσικά πρόγραμμα για να δουλέψουν ολα αυτα... Μπλοκέ, σασμάν κλπ κλπ υπάρχουν ολα. ;)

Αφού έπλυνα το παλιό και το καινούριο μωρό , είπα να τα ανεβάσω ....

Όπως καταλαβαίνετε δεν κάνω κανένα συμβιβασμό.. και ο Σκύλος χορτάτος και η πίτα ολόκληρη

8cacsupql0u5q2l3yjys.jpg

Αφού έπλυνα το παλιό και το καινούριο μωρό , είπα να τα ανεβάσω ....

Όπως καταλαβαίνετε δεν κάνω κανένα συμβιβασμό.. και ο Σκύλος χορτάτος και η πίτα ολόκληρη

8cacsupql0u5q2l3yjys.jpg

Απλα respect και στα 2. Να τα χαιρεεσαι (που μαλλον τα χαιρεσαι) :D

Ευχαριστω πολυ, τα χαιρομαι και τα δυο το καθενα στον "τομεα" του, αν και η R6 μου εχει κλεψει την καρδια:drool:

Θα ηθελες ομως λιγο περισσότερη δύναμη στο ( ttr 250?)

Άστα.. οταν το πήρα ( πριν 6 χρονια ) ειχα πάθει Πλάκα με το ποσό ψοφίμι ηταν:TD:

Ετσι μετα απο λίγες βδομάδες το έβαλα συνεργείο και ανακαλύψα οτι έβγαζε 15 άλογα στον τροχό (κατόπιν δυναμομετρησης) λόγο της πνιχτρας στην εξάτμιση:tomato:

Βγήκε η πνιχτρα, μπήκε εξάτμιση που σε βάζουν μεσα κατευθείαν ( του καγκουρα )

και επίσης βγήκε το φιλαράκι.. το δυναμόμετρο έδειξε 21 αλογα στον τροχο, καλα ειναι, το εχω γραναζωσει ποιο κοντό και ίσιωσε..

Δυστυχώς για 250 δεν μπορείς να περιμένεις κατι καλλίτερο απο θέμα γκαζιού.. ( για τις πλαγιές τις Εύβοιας ειναι πρώτο )

Μου έλειπε λιπών η αδρεναλίνη απο την καθημερινότητα και ετσι πλέων τραβάω ενέσεις R6:worship:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.