Athens2004 Μάρτιος 18, 2008 #401 Μάρτιος 18, 2008 Καλα σίγουρα , και πολύ λογικό ακουγεται ... δεν κάνει 45κ το new s3 μονο και μονο επειδη ειναι audi . Οπως και στο προηγουμενο 1.8τ μοτερ ειχαν διαφορες σε πιστονια κλπ σε σχεση με τα αντιστοιχα ibiza , leon , octavia .
jois21 Μάρτιος 18, 2008 #402 Μάρτιος 18, 2008 Kαι γω σου λεω οτι εχει τα ιδια με το Cupra. (οχι τα αλλα GTi, RS Κτλ)Tωρα πως δικαιολογειται;
Athens2004 Μάρτιος 18, 2008 #403 Μάρτιος 18, 2008 Ποιο ? το νεο s3 η το παλιο s3 με το παλιο cupra ... ?
jax7480 Μάρτιος 18, 2008 #404 Μάρτιος 18, 2008 Το νεο S3 με το νεο Cupra και το Golf GTI Edition30 εχουν ακριβως τα ιδια μηχανικα μερη.Οι διαφορες ειναι μικρες(βλεπε το S3 εχει καλυτερο Intercooler) απο τα αλλα 2 αλλα εννοειται οτι δεν δικαιολογουνται τα 15Κ+€ που εχει παραπανω. Δεν δικαιολογουνται απο τα μηχανικα. Δικαιολογουνται απο το ονομα ,την τετρακινηση. τα φρενα και μερικα ακομα.Παντως μηχανικα ειναι 99% ιδια με μονη διαφορα τις "μαρκετιστικες" ονομαστικες ιπποδυναμεις.
crio Μάρτιος 18, 2008 #405 Μάρτιος 18, 2008 S3 sucksΜε τα ιδια λεφτά πας και πέρνεις το r32 και έχεις 250άλογα που δουλεύουν στο χαλαροΌχι υπερπιεσμένα.Και γαμάτο σύνολο εσωτερικά και εξωτερικά.
racer Μάρτιος 18, 2008 #406 Μάρτιος 18, 2008 S3 sucks??? Πιο γρήγορο από το R32, ελάχιστα καλύτερη ποιότητα, λιγότεροι φόροι, λιγότερη κατανάλωση
Athens2004 Μάρτιος 18, 2008 #407 Μάρτιος 18, 2008 Γαμάτο σύνολο εσωτερικα εξωτερικα δλδ ? πέρα απο φρένα μοτέρ σασμάν εχεις ένα golfaki σαν ολα ταλλα . με οτι θετικο-αρνητικο συνεπάγεται αυτό στο φινίρισμα ποιοτητα δεσιματα εσωτερικου σε σχεση με το a3 , α και λίγο χαμηλότερη μεταπώληση . Προσωπικά και χωρίς να ειμαι προκατειλημένος για Golfaki θα εδινα μεχρι 30 οριακα στο gti δλδ . Aν περάσεις τα 40 ανεβαινεις και λιγο πιο πάνω και πάς σε άλλα χωράφια πχ evo - impreza
crio Μάρτιος 18, 2008 #408 Μάρτιος 18, 2008 S3 sucks??? Πιο γρήγορο από το R32, ελάχιστα καλύτερη ποιότητα, λιγότεροι φόροι, λιγότερη κατανάλωσηKαι σχέδιο σχεδόν ίδιο με το πρώτο Α3 που κυκλοφόρησε,και χειρότερο σαλόνι και χειρότερα καθήσματα και στην τελικη είναι 2000cc με μεγάλη πίεση στην τουρμπίνα ενώ το r32 είναι ατμόσφαιρα και δουλεύει χαλαρα.Α συν την υπέροχη μπροστινή γρίλια και τις γαμάτες ζάντες που ψιλοαντεγραψαν στο s3.Για τα recaro καθίσματα του r32 δεν μιλάω γιατί απλα όμοια του σε αυτοκίνητο παραγωγής δεν υπάρχουν.Θες κι άλλα?Ότι κάνει -4k απο το s3???Σχετικά με φόρους και κατανάλωση κτλ κτλ αφού έχεις φίλε μου 40+k να δώσεις αυτό σε νοιάζει???
crio Μάρτιος 18, 2008 #409 Μάρτιος 18, 2008 Γαμάτο σύνολο εσωτερικα εξωτερικα δλδ ? πέρα απο φρένα μοτέρ σασμάν εχεις ένα golfaki σαν ολα ταλλα . με οτι θετικο-αρνητικο συνεπάγεται αυτό στο φινίρισμα ποιοτητα δεσιματα εσωτερικου σε σχεση με το a3 , α και λίγο χαμηλότερη μεταπώληση . Προσωπικά και χωρίς να ειμαι προκατειλημένος για Golfaki θα εδινα μεχρι 30 οριακα στο gti δλδ . Aν περάσεις τα 40 ανεβαινεις και λιγο πιο πάνω και πάς σε άλλα χωράφια πχ evo - imprezaΠλάκα πλάκα δεν έχεις άδικο.Γενικά τα υπερτιμολογούν τα αμάξια.Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μικρομεσαία αμάξια ενω το impreza evo κτλ είναι πιο μεγάλα και πολύ πιο ποιοτικά.Για αυτό μέχρι 20k για μεσαίο και πολλα είναι.
mech5107 Μάρτιος 18, 2008 #410 Μάρτιος 18, 2008 το μοτέρ των GTI σε stock μορφή με πρόγραμμα, φίλτρο και εξάτμιση είναι πλήρως αξιόπιστο μέχρι τα 270ps περίπου. Αυτά με αξιοπιστία εφάμιλλη με του εργοστασιακού...Ακόμα και 310+ είναι εύκολο σχετικά να βγουν, αλλά τότε θα θέλει κάποιους συμβιβασμούς και σύνεση στην βίαιη χρήση...
AN7 OverClocker Μάρτιος 18, 2008 #411 Μάρτιος 18, 2008 @crioΌταν μπείς στο S3 και νοιώσεις την ροπή του να σε κολλάει στο κάθισμα και μετά μπείς στο R32 και δεν θα νοιώσεις τπτ σε σχέση με το S3 θα καταλάβεις που πάνε τα +4κ€.Άσε που οποιοδήποτε turbato είναι πολύ πιο φθηνό να το βελτιώσεις από ένα ατμοσφαιρικό.Και δεν είναι δικαιολογία,είναι fact.
amartolos Μάρτιος 18, 2008 #412 Μάρτιος 18, 2008 να και το δικο μου , θα κλεισει 3 χρονια σε 18 μηνες :P
crio Μάρτιος 18, 2008 #413 Μάρτιος 18, 2008 @crioΌταν μπείς στο S3 και νοιώσεις την ροπή του να σε κολλάει στο κάθισμα και μετά μπείς στο R32 και δεν θα νοιώσεις τπτ σε σχέση με το S3 θα καταλάβεις που πάνε τα +4κ€.Άσε που οποιοδήποτε turbato είναι πολύ πιο φθηνό να το βελτιώσεις από ένα ατμοσφαιρικό.Και δεν είναι δικαιολογία,είναι fact.Ότι και να λες δεν παύει να είναι ένα 2λιτρο αμάξι.Στην τελική παίρνω ένα gti edition30 και με τα 10Κ που περισεύουν το κάνω εγγυημένα πολύ πιο δυνατό απο το s3.Γενικότερα τα audi τα υπερκοστολογούν ότι και αν προσφέρουν.20+k για το απλό το 1600.Ντροπή.Και επαναλαμβάνω με ένα σχέδιο που δεν έχει αλλάξει πολύ απο το πρώτο a3 που ωγήκε.
AN7 OverClocker Μάρτιος 19, 2008 #414 Μάρτιος 19, 2008 και επειδή είναι 2λιτρο?Κάντο όσο πιο δυνατό θές το GTI edition 30.Πιο αργό απ το S3 θα είναι σε πίστα και σε στροφιλικιαΟ λόγος?Τετρακούνα.Αν και haldex,είναι αρκετά βελτιωμένο
tassoss Μάρτιος 19, 2008 #417 Μάρτιος 19, 2008 πάρτε θηρία πειράξτε τα και ξαναπληρώστε μετά(για αποφυγή παρεξηγήσεων συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο, αν γίνει ποτέ)
Borg Μάρτιος 19, 2008 #418 Μάρτιος 19, 2008 το s3 εχει μια μεγαλη μαμακια...δεν ειναι καθαρο 4κουνα οπως πχ το evo κλπ.... για πιστες σχεδον παντα σε αυτα τα λευτα καλυτερα ειναι για πισωκουνες να και το δικο μου , θα κλεισει 3 χρονια σε 18 μηνες :P εσυ μονο για αυτοκινητα και για γ@μισι@ πεταγεσαι μονο :whistling:baby:
amartolos Μάρτιος 19, 2008 #419 Μάρτιος 19, 2008 το s3 εχει μια μεγαλη μαμακια...δεν ειναι καθαρο 4κουνα οπως πχ το evo κλπ....για πιστες σχεδον παντα σε αυτα τα λευτα καλυτερα ειναι για πισωκουνες εσυ μονο για αυτοκινητα και για γ@μισι@ πεταγεσαι μονο :whistling:baby: αχααχααααχ :jump1: :happy2: :worship:
AN7 OverClocker Μάρτιος 19, 2008 #420 Μάρτιος 19, 2008 το s3 εχει μια μεγαλη μαμακια...δεν ειναι καθαρο 4κουνα οπως πχ το evo κλπ....για πιστες σχεδον παντα σε αυτα τα λευτα καλυτερα ειναι για πισωκουνες To καινούργιο haldex είναι αρκετά βελτιωμένο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.